Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Gospodarka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Zielonki-IV etap w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych i wodociągowych”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielonki
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zielonki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-24
  • Numer ogłoszenia572176-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572176-N-2020 z dnia 2020-08-24 r.

Gmina Zielonki: Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Zielonki-IV etap w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych i wodociągowych”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielonki, krajowy numer identyfikacyjny 55208200000000, ul. ul. Krakowskie Przedmieście  116 , 32-087  Zielonki, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 850 850, e-mail ug@zielonki.pl, faks 122 850 950.
Adres strony internetowej (URL): www.zielonki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.malopolska.pl/gzielonki,m,329753,2020.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.malopolska.pl/gzielonki,m,329753,2020.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
adres wskazano w sekcji I.1 ogłoszenia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Zielonki-IV etap w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych i wodociągowych”.
Numer referencyjny: JRP.271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy na jedną lub części zamówienia


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym o długości ok. 8,4 km w miejscowościach Bibice, Wola Zachariaszowska, Przybysławice, Węgrzce, Zielonki wraz z 3 przepompowniami ścieków i ich zasilaniem oraz ok. 0,24 km sieci wodociągowej, ok. 0,30 km sieci gazowej i ok. 0,61 km kanalizacji deszczowej, a także przeprowadzenie robót drogowo-odtworzeniowych po realizacji ww. prac. 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części:2.1. Część zamówienia nr 1 obejmuje wykonanie następujących odcinków:1. Wola Zachariaszowska: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, pompowni ścieków, instalacji elektrycznej i słupa oświetleniowego oraz muru oporowego w miejscowości Wola Zachariaszowska – ul. Słowiańska i Podgórze – na dz. nr 169, 87/1, 87/2, 152/1, 88/3, 152/2, 90/2 obręb Garlica Duchowna oraz na dz. nr 178, 177/2, 3, 179/9, 1/3, ½, 179/4, 4/3, 179/5, 52/2, 53/2, 199, 202, 4/22, 179/7, 179/2, 52/13, 52/14, 52/18 w m. Wola Zachariaszowska, gmina Zielonki,2. Wola Zachariaszowska: „Budowa sieci wodociągowej w miejsc. Wola Zachariaszowska ul. Podgórze, na dz. nr 90/2 w miejsc. Garlica Duchowna; dz. nr 179/4, 179/9, 1/2, 1/3, w miejsc. Wola Zachariaszowska, gm. Zielonki,3. Wola Zachariaszowska: „Przebudowa drogi powiatowej w ramach opracowania – Odtworzenie pasa drogowego drogi powiatowej nr 2151K w miejsc. Wola Zachariaszowska po budowie kanalizacji sanitarnej w ramach tematu: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Słowiańskiej w miejsc. Wola Zachariaszowska – na dz. nr 1/2, 4/3, 90/2, 179/4, 179/5, 179/7, 199, 202 w miejsc. Wola Zachariaszowska obręb 0017, dz. nr 169 w miejsc. Garlica Duchowna obręb 0006, gm. Zielonki4. Wola Zachariaszowska: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Słonecznej, na dz. nr 202, 189/5, 136/4 w miejsc. Wola Zachariaszowska, gmina Zielonki”, 5. Wola Zachariaszowska: „Budowa sieci gazowej w rejonie ul. Słonecznej na dz. nr 189/5, 115/6, w miejscowości Wola Zachariaszowska, gmina Zielonki,6. Przybysławice: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Przybysławicach ul. Pogodna, na działkach nr: 60/17, 61/33, 61/6, 61/13, 61/20, 61/36, 61/38 w miejsc. Przybysławice, gm. Zielonki7. Bibice: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Dworskiej i ul. Ogrodowej na dz. nr 40/1, 479, 591/4, 591/5, 591/7, 591/8, 594/1, 594/2, 594/3, 615 w m. Bibice, gmina Zielonki8. Bibice: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Leśnej miejsc. Bibice, gm. Zielonki na działkach nr 352/9, 341/14, 341/11 i 346/25 w obrębie Nr 0002 Bibice, jedn. Ewidencyjna 120617_2 Zielonki”, 2.2. Część zamówienia nr 2 obejmuje wykonanie następujących odcinków:1. Węgrzce: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C24 w m. Węgrzce, gm. Zielonki, na terenie obejmującym grunty sołectw Węgrzce i Bosutów – kategoria obiektu budowlanego XXVI, na dz. nr 226/1, 226/2, 226/3, 226/4, 226/5, 225/6, 225/9, 221/19, 221/25, 221/22, 760, 221/15, 221/45, 215 w m. Węgrzce gm. Zielonki ”, 2. Węgrzce: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. E1 i E2 na działkach nr: 569/2, 481/43, 481/40, 481/44, 568/13, 567/3, 566/3, 563/3, 568/12, 567/6, 567/5 w miejscowości Węgrzce, gmina Zielonki”, 3. Zielonki: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompownią ścieków, wewnętrzną linią zasilającą WLZ i instalacją elektryczną oraz kanalizacji opadowej w rejonie ul. Spacerowej w Zielonkach; na dz. nr 1673, 1341/3, 1342/6, 1342/14, 1342/4, 1343/5, 1345/4, 1723/1, 1346/3, 1346/11, 1347/2, 1350/2, 1351/2, 1352/2, 1351/12, 1352/4, 1373/2, 1372/2, 1353/2, 1354/4, 1355/4, 1359/4, 1360/2, 1699/6, 1361/2, 1362/2, 1363/2, 1364/2, 1365/2, 1366/2, 1367/2, 1368/2, 1658, 927/173, 927/88, 1657, 779/3, 779/8, 779/9, 779/10, 1645, 1342/5 w m. Zielonki, gmina Zielonki”, 4. Zielonki: „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompownią ścieków, wewnętrzną linią zasilającą WLZ i instalacją elektryczną w rejonie ul. Babilon, ul. Gwizdałów, ul. Rzyczyska w Zielonkach – na dz. nr 1229, 1676, 1671, 1686, 1640/1, 623, 622/1, 622/2, 619, 624, 625/5, 625/4, 625/3, 625/2, 617/5, 606/5, 1653, 609/3, 594, 593/2, 593/1, 1650 obręb 0018 Zielonki, gm. Zielonki”. – bez sieci wodociągowej;5. Budowa kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Białuchy, przebudowa sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego oraz remont istniejącej nawierzchni jezdni i chodnika na działce 1735,511/9,1650,1653,1686,1640/1,565/8,578/1 w m.Zielonki, gm.Zielonki – tylko odcinek kanalizacji deszczowej od studni K9 (skrzyżowanie ul. Widokowej i ul. Babilon w Zielonkach) wraz z wpustem do wylotu do rzeki Prądnik (Białucha) wraz z wylotem (W – rejon skrzyżowania ul. Gwizdałów i ul. Babilon w Zielonkach).

II.5) Główny kod CPV: 45231000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231300-8
45232130-2
45232423-3
45233140-2
45233142-6
45233161-5
45232100-3
45232430-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 1a p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 40% wartości zamówienia podstawowego.Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności:• wydłużeniu poszczególnych odcinków sieci realizowanych w ramach zamówienia podstawowego,• zwiększeniu ilości urządzeń technicznych służących obsłudze tych sieci,• wykonanie nowych odcinków sieci wraz z urządzeniami koniecznymi do ich obsługi;• zwiększenie zakresu robót drogowo-odtworzeniowych związanych z budowanymi sieciami.Ewentualne zamówienia uzupełniające będą wykonywane na terenie Gminy Zielonki.Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-09-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości:a) 330 000,00 złotych dla części zamówienia nr 1;b) 350 000,00 złotych dla części zamówienia nr 2.W przypadku wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w zakresie obu części zamówienia, wykazanie spełnienia warunków w zakresie dysponowania środkami finansowymi lub zdolnością kredytową musi nastąpić poprzez spełnienie sumy wymogów określonych dla obu części zamówienia w których oferta została oceniona najwyżej, z zastrzeżeniem zdania następnego. Jeżeli konieczne będzie unieważnienie postępowania w zakresie którejkolwiek z części zamówienie, do oceny spełniania warunków nie będą brane pod uwagę wymogi odnoszące się do podlegającej unieważnieniu części zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażających się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert:1.1. roboty budowlanej lub robót budowlanych polegającej/cych na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub ogólnospławnej o łącznej długości minimum 2 000 mb – dla części nr 1 zamówienia;1.2. roboty budowlanej lub robót budowlanych polegającej/cych na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub ogólnospławnej o łącznej długości minimum 2 000 mb – dla części nr 2 zamówienia;W przypadku wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, w zakresie obu części zamówienia, wykazanie spełnienia warunków w zakresie wiedzy i doświadczenia musi nastąpić poprzez spełnienie sumy wymogów określonych odpowiednio dla obu części zamówienia w których oferta została oceniona najwyżej, z zastrzeżeniem zdania następnego. Jeżeli konieczne będzie unieważnienie postępowania w zakresie którejkolwiek z części zamówienie, do oceny spełniania warunków nie będą brane pod uwagę wymogi odnoszące się do podlegającej unieważnieniu części zamówienia.2. dysponowanie:2.1. kierownikiem budowy posiadającym:a) uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,b) doświadczenie zawodowe wyrażające się kierowaniem robotą budowlaną lub robotami budowlanymi polegającą/cymi na wykonaniu:• sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub ogólnospławnej o łącznej długości minimum 2 000 mb 2.2. kierownikiem branży instalacji elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.a) kierownikiem branży drogowej posiadającym uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej ograniczonym zakresie w specjalności drogowej.b) W odniesieniu do powyższych wymagań stawianych kierownikowi budowy oraz kierownikom branżowym właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414) (tekst jednolity t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, 1309, 1524, 1696, 1712, 1815, 2166, 2170.)Funkcje kierownika budowy oraz kierowników branżowych mogą również wykonywać osoby posiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przed 01.01.1995r. właściwych przepisów jeżeli uprawnienia te pozwalają na pełnienie funkcji o której mowa odpowiednio w punkcie 1.2.2.Funkcje kierownika budowy oraz kierowników branżowych mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272, z 2019 r. poz. 534, 577Kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;;2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące podstaw do wykluczenia – wzory oświadczeń stanowią odpowiednio załączniki nr 2 oraz nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa wyżej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla części nr 1 – 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),b) dla części nr 2 – 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych),

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużony okres gwarancji 28,00
Kwalifikacje i doświadczenie kierownika budowy 12,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są niedopuszczalne, chyba że zajdzie co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) zmiany mieszczą się w okolicznościach określonych w ust. 2;2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:1. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości określonej pierwotnie w Umowie;4) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;6) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Istotne zmiany treści umowy mogą dotyczyć lub wynikać z następujących okoliczności:1) zaistnieją okoliczności uniemożliwiające terminowe wykonanie Umowy, a w tym::a) działania podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych badań, opinii, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;b) wystąpienie Siły Wyższej,c) działań osób/podmiotów trzecich uniemożliwiających, utrudniających wykonanie robót budowlanych, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze Stron umowy; wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych odbiegających znacząco od typowych, potwierdzonych przez odpowiednie dane Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, a uniemożliwiających prowadzenie robót lub wykonanie procedur odbiorowych (przeprowadzanie prób i sprawdzeń) lub innych niedających się przewidzieć okoliczności (w tym działania osób trzecich np. właściwych instytucji lub organów w tym instytucji współfinansujących inwestycję), jeżeli będą one uniemożliwiać prawidłowe zrealizowanie (jakościowe, terminowe) robót pomimo zastosowania adekwatnych środków technicznych lub organizacyjnych lub prawnych przez Wykonawcę,d) wydłużenia terminów dostaw materiałów, nie wynikającego z okoliczności zależnych od wykonawców ponad 14 dni w stosunku do zobowiązań dostawców materiałów - o okres wydłużenia terminów dostaw materiałów;e) wyrażenie przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,f) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz wynikłych w trakcie realizacji umowy , których nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do prac;g) podpisania aneksu do umowy na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykonywanie „dodatkowych robót budowlanych” będzie miało wpływ na realizację zakresu zamówienia podstawowego;h) zawieszenia lub wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót budowlanych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcyi) konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej;j) skomplikowany charakter opracowania, tj. braku dokumentacji uzbrojenia terenu wszystkich mediów przebiegających pod projektowaną inwestycją,k) odkrycia w trakcie robót budowlanych niewypałów i niewybuchów,l) odkrycia w trakcie robót budowlanych obiektów podziemnych wymagających wcześniejszej rozbiórki lub usunięcia,m) odkrycia przedmiotu, względem którego powstanie przypuszczenie, że jest on zabytkiem, co oznaczać będzie konieczność wstrzymania robót lub takiego ich wykonania, aby zabytek nie został zniszczony, ale zabezpieczony jako przedmiot archeologiczny i miejsce jego znaleziska,n) stwierdzenia innego usytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu niż wynikające z ewidencji geodezyjnej, co będzie wymagało odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robót,o) wykonywania robót budowlanych lub montażu instalacji bądź urządzeń budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, których realizacja okaże się zasadna z punktu widzenia celu umowy, wówczas termin wykonania określony w umowie pierwotnej zostanie zmieniony o okres przewidziany na realizację i odbiór zamówienia dodatkowego określonego w umowie o udzielenie zamówienia dodatkowego,p) wad projektu budowlanego lub innych koniecznych zmian lub poprawek uzupełnień w projekcie budowlanym, wpływających na roboty budowlane, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie stwierdzić przy rozpoczęciu robót,q) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;r) wystąpienia konieczności wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wprowadzenia, aby możliwe było zakończenie i spełnienie celów umowy, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności dotyczące rozwiązań budowlanych, rękojmi i gwarancji;s) utraty ważności lub zmian w zakresie ważności pozwoleń, decyzji, uzgodnień i innych dokumentów formalnoprawnych niezbędnych do przeprowadzenia inwestycji, jeżeli nie ma możliwości prolongaty tych dokumentów,t) zmian warunków określonych przez gestorów sieci,u) zadeklarowania przez Wykonawcę terminu realizacji przedmiotu Umowy w terminie krótszym niż wskazanym w ofercie Wykonawcy,2) zmiany wysokości wynagrodzenia lub zakresu przedmiotu umowy w przypadku:a) wprowadzania zmian do umowy na podstawie ust. 2 pkt. 1);b) z powodu zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji z tytułu okoliczności za które odpowiedzialności nie ponosi Zamawiający, z wykonania danego zakresu robót budowlanych objętego przedmiotem zamówienia lub ograniczenia zakresu robót budowlanych wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego lub z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,c) podpisania aneksu do umowy na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 5 lub 6 ustawy Pzp,;d) zmiany stawki podatku VAT;e) zmiany materiałów budowlanych, urządzeń lub technologii wykonania, w sytuacji: 1) zasadności zastosowania materiałów, technologii lub urządzeń pozwalających o lepszych parametrach użytkowych, wynikającej w szczególności z możliwości usprawnienia procesu budowy lub zwiększenia bezpieczeństwa na budowie lub bezpieczeństwa użytkowania lub zmiany przepisów prawa, a także w przypadku;2) zasadności zastosowania materiałów, technologii wykonania lub urządzeń, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji lub kosztów wykonania przedmiotu umowy;3) konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych wcześniej rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;f) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;g) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę h) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;3) zmiany materiałów budowlanych, urządzeń lub technologii wykonania na inne materiały, urządzenia lub technologie posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia;4) zmiany harmonogramu rzeczowo – finansowego w przypadku:a) zmian, o których mowa w ust. 2 punktach 1) – 2),b) zmiany wynagrodzenia, mającej wpływ na zmianę wynagrodzenia umownego c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, mającej wpływ na zmianę finansowania zadania w danym roku3. O tym, czy wystąpiły podstawy do dokonania zmiany umowy decyduje Zamawiający na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem.4. Zmiany wskazane w ust. 2 pkt. 2 ppkt a) – e) w zakresie wysokości wynagrodzenia będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie w jakim wykonawca udowodni, że miało to wpływ na realizację przedmiotu zamówienia i było to uzasadnione z punktu widzenia realizacji umowy oraz podyktowane zasadą optymalnej gospodarki zasobami użytymi do jej realizacji.Zmiany wynagrodzenia dokonane w związku zaistnieniem okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt. 2 ppkt a) – e) będą dokonywane w ten sposób, że wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone lub zmniejszone odpowiednio do rzeczywiście wykonanego zakresu robót budowlanych, przy zastosowaniu postanowień ust. 7. .5. Zmiany wskazane w ust. 2 pkt. 2 ppkt e) f) w zakresie wysokości wynagrodzenia będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie w jakim wykonawca udowodni – przedstawiając sposób i podstawę wyliczenia odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – że miało to wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Odpowiednia zmiana wynagrodzenia, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, uwzględniać może jedynie sumę wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do PPK dokonywanych przez podmioty zatrudniające uczestniczące w wykonaniu zamówienia publicznego.6. Zmiana w zakresie wynagrodzenia, związana ze zmianą stawki VAT, może zostać dokonana odpowiednio do wzrostu lub obniżenia tej stawki.7. Zmiany wynagrodzenia inne niż wskazane w ust. 4 do 6 rozliczane będą – z zastrzeżeniem zdania ostatniego niniejszego ustępu – na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę kalkulacji cen szczegółowych robót. Kalkulacja cen, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, powinna uwzględniać ceny nie wyższe od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie „SEKOCENBUD” lub „ORGBUD” lub „INTERCENDBUD” dla województwa małopolskiego z ostatniego miesiąca poprzedzającego powyższe rozliczenie oraz wartości nie wyższe od nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR) a także nośniki cenotwórcze nie wyższe od przyjętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy , a w przypadku robót dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, nie wyższe niż określone innymi ogólnie stosowanymi katalogami. W przypadku obiektywnego braku możliwości zastosowania sposobu rozliczenia o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, rozliczane one będą wg nakładów własnych Wykonawcy uzgodnionych z Zamawiającym.8. Zmiany wskazane w ust. 2 pkt 1) w zakresie terminu zakończenia umowy będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie przedmiotu Umowy jest lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek zaistnienia okoliczności określonych w ust. 2 pkt. 1).9. W przypadku, gdy w ocenie Zamawiającego zmiana umowy wymaga obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 1 umowy, zmiana taka może nastąpić tylko wraz ze zmianą wynagrodzenia.10. W razie wpływu na należyte wykonanie umowy wystąpienia COVID-19 możliwości zmiany umowy przewidują regulacje ustawowe, w szczególności art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.11. Zmiana umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający dopuszcza w postępowaniu komunikację pisemną realizowaną za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, przy użyciu poczty elektronicznej (e – mail, na adres mailowy Zamawiającego wskazany w sekcji I. 1 ogłoszenia). Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.Zamawiający dopuszcza również składanie oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w formie elektronicznej jeżeli zostaną one podpisane elektroniczne przez odpowiednie osoby, za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wola Zachariaszowska: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, pompowni ścieków, instalacji elektrycznej i słupa oświetleniowego oraz muru oporowego w miejscowości Wola Zachariaszowska – ul. Słowiańska i Podgórze – na dz. nr 169, 87/1, 87/2, 152/1, 88/3, 152/2, 90/2 obręb Garlica Duchowna oraz na dz. nr 178, 177/2, 3, 179/9, 1/3, ½, 179/4, 4/3, 179/5, 52/2, 53/2, 199, 202, 4/22, 179/7, 179/2, 52/13, 52/14, 52/18 w m. Wola Zachariaszowska, gmina Zielonki,2. Wola Zachariaszowska: „Budowa sieci wodociągowej w miejsc. Wola Zachariaszowska ul. Podgórze, na dz. nr 90/2 w miejsc. Garlica Duchowna; dz. nr 179/4, 179/9, 1/2, 1/3, w miejsc. Wola Zachariaszowska, gm. Zielonki,3. Wola Zachariaszowska: „Przebudowa drogi powiatowej w ramach opracowania – Odtworzenie pasa drogowego drogi powiatowej nr 2151K w miejsc. Wola Zachariaszowska po budowie kanalizacji sanitarnej w ramach tematu: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Słowiańskiej w miejsc. Wola Zachariaszowska – na dz. nr 1/2, 4/3, 90/2, 179/4, 179/5, 179/7, 199, 202 w miejsc. Wola Zachariaszowska obręb 0017, dz. nr 169 w miejsc. Garlica Duchowna obręb 0006, gm. Zielonki4. Wola Zachariaszowska: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Słonecznej, na dz. nr 202, 189/5, 136/4 w miejsc. Wola Zachariaszowska, gmina Zielonki”, 5. Wola Zachariaszowska: „Budowa sieci gazowej w rejonie ul. Słonecznej na dz. nr 189/5, 115/6, w miejscowości Wola Zachariaszowska, gmina Zielonki,6. Przybysławice: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Przybysławicach ul. Pogodna, na działkach nr: 60/17, 61/33, 61/6, 61/13, 61/20, 61/36, 61/38 w miejsc. Przybysławice, gm. Zielonki7. Bibice: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Dworskiej i ul. Ogrodowej na dz. nr 40/1, 479, 591/4, 591/5, 591/7, 591/8, 594/1, 594/2, 594/3, 615 w m. Bibice, gmina Zielonki8. Bibice: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Leśnej miejsc. Bibice, gm. Zielonki na działkach nr 352/9, 341/14, 341/11 i 346/25 w obrębie Nr 0002 Bibice, jedn. Ewidencyjna 120617_2 Zielonki”,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231000-5, 45231300-8, 45232130-2, 45232423-3, 45233140-2, 45233142-6, 45233161-5, 45232100-3, 45232430-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużony okres gwarancji 28,00
Kwalifikacje i doświadczenie kierownika budowy 12,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: cześć nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Węgrzce: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C24 w m. Węgrzce, gm. Zielonki, na terenie obejmującym grunty sołectw Węgrzce i Bosutów – kategoria obiektu budowlanego XXVI, na dz. nr 226/1, 226/2, 226/3, 226/4, 226/5, 225/6, 225/9, 221/19, 221/25, 221/22, 760, 221/15, 221/45, 215 w m. Węgrzce gm. Zielonki ”, 2. Węgrzce: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. E1 i E2 na działkach nr: 569/2, 481/43, 481/40, 481/44, 568/13, 567/3, 566/3, 563/3, 568/12, 567/6, 567/5 w miejscowości Węgrzce, gmina Zielonki”, 3. Zielonki: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompownią ścieków, wewnętrzną linią zasilającą WLZ i instalacją elektryczną oraz kanalizacji opadowej w rejonie ul. Spacerowej w Zielonkach; na dz. nr 1673, 1341/3, 1342/6, 1342/14, 1342/4, 1343/5, 1345/4, 1723/1, 1346/3, 1346/11, 1347/2, 1350/2, 1351/2, 1352/2, 1351/12, 1352/4, 1373/2, 1372/2, 1353/2, 1354/4, 1355/4, 1359/4, 1360/2, 1699/6, 1361/2, 1362/2, 1363/2, 1364/2, 1365/2, 1366/2, 1367/2, 1368/2, 1658, 927/173, 927/88, 1657, 779/3, 779/8, 779/9, 779/10, 1645, 1342/5 w m. Zielonki, gmina Zielonki”, 4. Zielonki: „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompownią ścieków, wewnętrzną linią zasilającą WLZ i instalacją elektryczną w rejonie ul. Babilon, ul. Gwizdałów, ul. Rzyczyska w Zielonkach – na dz. nr 1229, 1676, 1671, 1686, 1640/1, 623, 622/1, 622/2, 619, 624, 625/5, 625/4, 625/3, 625/2, 617/5, 606/5, 1653, 609/3, 594, 593/2, 593/1, 1650 obręb 0018 Zielonki, gm. Zielonki”. – bez sieci wodociągowej;5. Budowa kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Białuchy, przebudowa sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego oraz remont istniejącej nawierzchni jezdni i chodnika na działce 1735,511/9,1650,1653,1686,1640/1,565/8,578/1 w m.Zielonki, gm.Zielonki – tylko odcinek kanalizacji deszczowej od studni K9 (skrzyżowanie ul. Widokowej i ul. Babilon w Zielonkach) wraz z wpustem do wylotu do rzeki Prądnik (Białucha) wraz z wylotem (W – rejon skrzyżowania ul. Gwizdałów i ul. Babilon w Zielonkach).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231000-5, 45231300-8, 45232130-2, 45232423-3, 45233140-2, 45233142-6, 45233161-5, 45232100-3, 45232430-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużony okres gwarancji 28,00
Kwalifikacje i doświadczenie kierownika budowy 12,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycenę zadaszenia z dachem prostym z łatą prostopadłą - Wiśniowa
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycenę zadaszenia z dachem prostym z łatą prostopadłą, krokwie zawieszone na wieszakach ciesielskich, przymocowanych na dodatkowej belce podwieszonej do istniejącej. To sugestia ze względu na okno pod parapetem którego powinna się zmieścić blacha wierzchniego krycia.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI