Wykonanie robót budowlanych w ramach 5 zadań

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach 5 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzostek
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Brzostek
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-05
  • Numer ogłoszenia597846-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597846-N-2017 z dnia 2017-10-05 r.

Gmina Brzostek: Wykonanie robót budowlanych w ramach 5 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek, krajowy numer identyfikacyjny 85166108500000, ul. Rynek  1 , 39230   Brzostek, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 680 30 26, e-mail zamowienia@brzostek.pl, faks 14 680 30 25.
Adres strony internetowej (URL): www.bipbrzostek.mserwer.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bipbrzostek.mserwer.pl/content.php?cms_id=2661||m=11

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
Adres:
Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach 5 zadań
Numer referencyjny: IZP.271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Zadanie nr 1: a) wykonanie wymiany przepustu drogowego betonowego na rurę drogową karbowaną Ø60 6,00mb(1.szt.), b) wykonanie ścianek czołowych do przepustu Ø60 (1kpl.), c) wykonanie recyklingu istniejącej nawierzchni bitumicznej 5 964m2, (1 491mb x 4,00), d) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych mieszanka 0-31,5mm warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 5,00cm 5 964,00m2, (1 491,00mb x 4,00), e) wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3,00cm 4 622,10 (1 491,00mb x 3,10), f) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową 4 622,10 (1 491,00mb x 3,10), g) wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm 4 473,00 (1 491,00mb x 3,00), h) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 149,10m2, i) wykonanie w-wy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) 1 491,00m2, j) wykonanie utwardzenia zjazdów: kruszywem łamanym, grubość warstwy po zagęszczeniu – 12 cm 110,00m2. 2) Zadanie nr 2: a) zebranie płyt drogowych na długości 21,00mb, b) wykonanie sączka poprzecznego z tłucznia 5mb, c) uzupełnienie podbudowy nawierzchni żwirowej 73,50m2 (21mb x 3,50mb), d) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1057,50m2 (282,00mb x 3,75mb) + zjazdy 158m2 str. P (13+20+30+9+9+10) str. L (13+54), e) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm – 1057,50m2 (282,00mb x 3,75mb) + zjazdy 158m2 str. P (13+20+30+9+9+10) str. L (13+54), f) wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm – 803,70m2 (282,00mb x 2,85mb) + zjazdy 128m2 str. P (13+20+9+9+10) str. L (13+54), g) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 803,70m2 (282,00mb x 2,85mb) + zjazdy 128m2 str. P (13+20+9+9+10) str. L (13+54), h) wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm – 775,50m2 (282,00mb x 2,75mb) + zjazdy 128m2 str. P (13+20+9+9+10) str. L (13+54) i) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 28,20m2+2,00m2 zjazdy. (282mbx0,05x2), j) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu, k) 7 cm (pobocza) – 282,00m2 (282,00mb x 2 x 0,5mb), l) wykonanie 45mb bariery energochłonnej, m) 50mb krawężnik drogowy. 3) Zadanie nr 3: a) likwidacja przełomów nawierzchni żwirowej 33,00m2 (6,00szt x 5,5m2), b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1 906,50m2 (465,00mb x 4,10mb), c) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 5cm – 1 906,50m2 (465,00mb x 4,10mb), d) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm – 1 860,00m2 (465,00mb x4,00mb), e) wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm – 1 441,50m2 (465,00mb x 3,10mb), f) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - – 1 441,50m2 (465,00mb x 3,10mb), g) wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 395,00m2 (465,00mb x 3,00mb), h) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 46,50m2. (465,00mb x0,05x2), i) Wykonanie w-wy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) – 465,00m2 (465,00mb x 2 x 0,5mb). 4) Zadanie nr 4: a) wykonanie ścianek czołowych przepustu Ø60 (1kpl.), b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 738,00m2 (180,00mb x 4,10mb) + 20,00m2 zjazdy, c) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 5cm – 738,00m2 (180,00mb x 4,10mb) + 20,00m2 zjazdy, d) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm – 720,00m2 (180,00mb x 4,00mb) + 20,00m2 zjazdy, e) wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm – 558,00m2 (180,00mb x 3,10mb) + 20,00m2 zjazdy, f) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową – 558,00m2 (180,00mb x 3,10mb), g) wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm – 540,00m2 (180,00mb x 3,00mb), h) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 19,00m2. (187,00mb x0,05x2), i) wykonanie w-wy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) – 180,00m2 (180,00mb x 2 x 0,5mb). 5) Zadanie nr 5: a) likwidacja przełomów nawierzchni bitumicznej 30,00m2 (5,00szt x 6,00m2), b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 168,50m2 zjazdy, c) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm – 24,50m2 zjazdy, d) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 7,00 cm – 144,00m2 zjazdy, e) wykonanie profilowania z w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm – 1 168,70m2 (377,00mb x 3,10mb) + 144,00m2 zjazdy, f) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - – 1 168,70m2 (377,00mb x 3,10mb) + 144,00m2 zjazdy, g) wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 131,00m2 (377,00mb x 3,00mb) + 144,00m2 zjazdy, h) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 37,70m2 (377,00mb x0,05x2), i) wykonanie w-wy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) – 377,00m2 (377,00mb x 2 x 0,5mb). Przedmiot zamówienia opisany jest w przedmiarach robót budowlanych, kosztorysach ofertowych oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:  wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy minimum L (droga klasy L wg podziału wprowadzonego przez Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – Dz.U.2016.124) obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznej w ilości minimum 500,00 m2 na jednym odcinku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie wykonawca składa wraz z ofertą). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pierwszym zdaniu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na którego rzecz roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 2) 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w Dziale XI ust. 3 pkt 1) lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: a. zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT, b. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. roboty takie muszą być zatwierdzone przez zamawiającego i będą rozliczane kosztorysem tzw. „różnicowym”, tzn. od ceny roboty „pierwotnej” odliczy się cenę roboty „zamiennej” w oparciu o ceny z kosztorysu ofertowego. kosztorysy „różnicowe” opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: a) ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; b) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania; c. w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.) oraz w przypadku przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego np. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie prowadzenia robót i mających wpływ na możliwość kontynuacji robót. d. gdy wystąpi różnica pomiędzy przedmiarem a obmiarem robót w odniesieniu do wynagrodzenia kosztorysowego; e. gdy wystąpi konieczność wykonania robót budowlanych nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się one niezbędne i spełnione zostały warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; f. w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć jeżeli spełnione zostały przesłanki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; g. zmiana umowy w trybie art. 144 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy skutkować może zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w granicach określonych art. 144 ustawy; h. w przypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; i. w przypadku wystąpienia przestoju wynikającego z przyczyn niezależnych od stron dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy o okres odpowiadający długości przestoju,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-20, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 106125 Grudna Dolna - Bączałka w miejscowościach Bączałka, Smarżowa, Grudna Dolna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykonanie wymiany przepustu drogowego betonowego na rurę drogową karbowaną Ø60 6,00mb(1.szt.), b) wykonanie ścianek czołowych do przepustu Ø60 (1kpl.), c) wykonanie recyklingu istniejącej nawierzchni bitumicznej 5 964m2, (1 491mb x 4,00), d) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych mieszanka 0-31,5mm warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 5,00cm 5 964,00m2, (1 491,00mb x 4,00), e) wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3,00cm 4 622,10 (1 491,00mb x 3,10), f) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową 4 622,10 (1 491,00mb x 3,10), g) wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm 4 473,00 (1 491,00mb x 3,00), h) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 149,10m2, i) wykonanie w-wy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) 1 491,00m2, j) wykonanie utwardzenia zjazdów: kruszywem łamanym, grubość warstwy po zagęszczeniu – 12 cm 110,00m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233140-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Siedliska-Bogusz droga wewnętrzna. (282,00mb)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) zebranie płyt drogowych na długości 21,00mb, b) wykonanie sączka poprzecznego z tłucznia 5mb, c) uzupełnienie podbudowy nawierzchni żwirowej 73,50m2 (21mb x 3,50mb), d) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1057,50m2 (282,00mb x 3,75mb) + zjazdy 158m2 str. P (13+20+30+9+9+10) str. L (13+54), e) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm – 1057,50m2 (282,00mb x 3,75mb) + zjazdy 158m2 str. P (13+20+30+9+9+10) str. L (13+54), f) wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm – 803,70m2 (282,00mb x 2,85mb) + zjazdy 128m2 str. P (13+20+9+9+10) str. L (13+54), g) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 803,70m2 (282,00mb x 2,85mb) + zjazdy 128m2 str. P (13+20+9+9+10) str. L (13+54), h) wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm – 775,50m2 (282,00mb x 2,75mb) + zjazdy 128m2 str. P (13+20+9+9+10) str. L (13+54) i) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 28,20m2+2,00m2 zjazdy. (282mbx0,05x2), j) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu, k) 7 cm (pobocza) – 282,00m2 (282,00mb x 2 x 0,5mb), l) wykonanie 45mb bariery energochłonnej, m) 50mb krawężnik drogowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233140-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Przeczyca Laskowiec – droga gminna (195,00mb + 270,00mb razem 465,00mb)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) likwidacja przełomów nawierzchni żwirowej 33,00m2 (6,00szt x 5,5m2), b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1 906,50m2 (465,00mb x 4,10mb), c) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 5cm – 1 906,50m2 (465,00mb x 4,10mb), d) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm – 1 860,00m2 (465,00mb x4,00mb), e) wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm – 1 441,50m2 (465,00mb x 3,10mb), f) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - – 1 441,50m2 (465,00mb x 3,10mb), g) wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 395,00m2 (465,00mb x 3,00mb), h) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 46,50m2. (465,00mb x0,05x2), i) Wykonanie w-wy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) – 465,00m2 (465,00mb x 2 x 0,5mb).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233140-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m. Siedliska Bogusz – droga wewnętrzna Gorzejowa k/Rakowskiego (180,00mb)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykonanie ścianek czołowych przepustu Ø60 (1kpl.), b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 738,00m2 (180,00mb x 4,10mb) + 20,00m2 zjazdy, c) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 5cm – 738,00m2 (180,00mb x 4,10mb) + 20,00m2 zjazdy, d) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm – 720,00m2 (180,00mb x 4,00mb) + 20,00m2 zjazdy, e) wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm – 558,00m2 (180,00mb x 3,10mb) + 20,00m2 zjazdy, f) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową – 558,00m2 (180,00mb x 3,10mb), g) wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm – 540,00m2 (180,00mb x 3,00mb), h) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 19,00m2. (187,00mb x0,05x2), i) wykonanie w-wy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) – 180,00m2 (180,00mb x 2 x 0,5mb).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233140-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej w m. Klecie – droga gminna Brzostek – Klecie (377mb) wg wskazania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) likwidacja przełomów nawierzchni bitumicznej 30,00m2 (5,00szt x 6,00m2), b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 168,50m2 zjazdy, c) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm – 24,50m2 zjazdy, d) wykonanie w-wy podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu – 7,00 cm – 144,00m2 zjazdy, e) wykonanie profilowania z w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm – 1 168,70m2 (377,00mb x 3,10mb) + 144,00m2 zjazdy, f) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - – 1 168,70m2 (377,00mb x 3,10mb) + 144,00m2 zjazdy, g) wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 131,00m2 (377,00mb x 3,00mb) + 144,00m2 zjazdy, h) oblanie krawędzi całości nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco 37,70m2 (377,00mb x0,05x2), i) wykonanie w-wy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) – 377,00m2 (377,00mb x 2 x 0,5mb).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233140-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie ogrodu sensoryczno-przyrodniczego - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie ogrodu sensoryczno-przyrodniczego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI