Wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z realizacją projektu pn.: „e-usługi między Wisłą a Kampinosem”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeoncin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Leoncin
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-18
  • Numer ogłoszenia537829-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 537829-N-2019 z dnia 2019-04-18 r.

Urząd Gminy Leoncin: Wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z realizacją projektu pn.: „e-usługi między Wisłą a Kampinosem”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. II oś priorytetowa - "Wzrost e-potencjału Mazowsza", Działanie 2.1 - " E - usługi", poddziałanie 2.1.1 E-usługi dla Mazowsza
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
a) Gmina Leoncin: ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin, NIP 531-16-66-399, osoba do kontaktów: Elżbieta Ławor, tel. (22) 785-65-82/85 wew. 26, e-mail: e.lawor@onet.pl
b) Gmina Leszno: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, NIP 1181789539 , osoba do kontaktów: Maciej Tomaszewski, tel. (22) 7258005 e-mail: mtomaszewski@gminaleszno.pl
c) Gmina Pomiechówek ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek NIP 531-16-88-219, osoba do kontaktów: Monika Piłkowska, tel. (22) 765-52-31, e-mail: monika.pilkowska@pomiechówek.pl
d) Gmina Zakroczym ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym NIP 531-16-64-699, osoba do kontaktów: Agata Januszewska, tel. (22) 785-21-45, e-mail: sekretarzgminy@zakroczym.pl

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Leoncin, krajowy numer identyfikacyjny 53898100000000, ul. ul. Partyzantów  3 , 05-155  Leoncin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 856 585, e-mail ugleoncin@poczta.onet.pl, faks 227 856 585.
Adres strony internetowej (URL): www.leoncin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Gmina Leoncin na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy została wyznaczona jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz Zamawiających: Gminy Leoncin, Gminy Leszno, Gminy Pomiechówek, Gminy Zakroczym.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.leoncin.pl/ www.bip.leoncin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.leoncin.pl, www.bip.leoncin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy Leoncin ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z realizacją projektu pn.: „e-usługi między Wisłą a Kampinosem”
Numer referencyjny: GKZP.271.PN.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest : a) Część 1: Budowa sieci LAN w systemie zaprojektuj i wybuduj w Gminie Leoncin oraz dostawa łącza światłowodowego, Internetu- prace w lokalizacji: Urząd Gminy Leoncin, ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin, opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym. b) Część 2: Budowa sieci LAN w systemie zaprojektuj i wybuduj w Gminie Leszno- prace w lokalizacji: Urząd Gminy Leszno, Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym. c) Część 3: Budowa światłowodu pomiędzy Urzędem Gminy Pomiechówek, zlokalizowanym w budynku przy ul. Szkolnej 1A, a budynkiem Gimnazjum im. Sławoja Felicjana Składkowskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj przy ul. Nasielska 3 - prace w lokalizacji: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1A oraz Gimnazjum im. Sławoja Felicjana Składkowskiego, ul. Nasielska 3, 05-180 Pomiechówek, opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym. d) Część 4: Budowa sieci LAN w systemie zaprojektuj i wybuduj w Urzędzie Gminy w Zakroczymiu- prace w lokalizacji: Urząd Gminy Zakroczym, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót dla danej Części zawiera Załącznik nr 4a- 4d do SIWZ (Program Funkcjonalno- Użytkowy- PFU).

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45310000-3
45311000-0
45311100-1
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 305050,20
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
90
90
120
90

II.9) Informacje dodatkowe: Okres realizacji Części 1,2,4 wynosi 90 dni od daty podpisania umowy, okres realizacji Części 3 wynosi 120 dni od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie): (a) Dla Części nr 1 i 2: co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną lub usługę w ramach, której wykonał instalację sieci teleinformatycznej o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto, (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) ; (b) Dla Części nr 3: co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną lub usługę w ramach, której wykonał instalację sieci teleinformatycznej o wartości nie mniejszej niż 14.000,00 zł brutto, (czternaście tysięcy złotych) ; (c) Dla Części nr 4: co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną lub usługę w ramach, której wykonał instalację sieci teleinformatycznej o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto, (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) ; Dot. Części 1,2 i 3- W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną Część, wykazanie przez Wykonawcę, że spełnia ww. warunek co do zdolności technicznej dla jednej Części oznacza jednocześnie spełnienie warunku zdolności technicznej dla każdej z pozostałych części, o ile warunki dotyczące zdolności technicznej wymagane dla tych części są tożsame z warunkami, których spełnienie wykazał Wykonawca. Uwaga: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną Część, Zamawiający dopuszcza podanie tego samego zamówienia (roboty budowlanej), które będzie kumulatywnie spełniało wymagania wskazane w ppkt. (a) i (b) i (c) powyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania dotyczy części nr 1-4; a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe do sporządzania dokumentacji projektowej, w tym projektów budowlano-wykonawczych w przedmiocie budowy sieci i urządzeń teletechnicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji wskazanych powyżej. Zamawiający będzie wymagał wskazania w ofercie imion i nazwisk osób spełniających ww. warunki wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach i doświadczeniu tych osób. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną Część, wykazanie przez Wykonawcę, że spełnia ww. warunek co do zdolności zawodowej dla jednej Części oznacza jednocześnie spełnienie warunku zdolności zawodowej dla każdej z pozostałych Części.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22– zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ (składane razem z ofertą). b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ; UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Dokument należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego na adres: Urząd Gminy Leoncin, ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin. c) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, chyba że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) (składane na wezwanie Zamawiającego-do złożenia tego dokumentu zostanie zobligowany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona). powyższe dot. części 1-4
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 2) i ust. 1 b ustawy – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SIWZ (składane razem z ofertą). b) wykaz robót budowlanych - wymaganych dla danej Części- wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (składane na wezwanie Zamawiającego-do złożenia tego dokumentu zostanie zobligowany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.) c) wykaz osób- wymaganych dla danej Części- skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ (składane na wezwanie Zamawiającego-do złożenia tego dokumentu zostanie zobligowany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz robót budowlanych - wymaganych dla danej Części- wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (składane na wezwanie Zamawiającego-do złożenia tego dokumentu zostanie zobligowany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.) Dowodami są: 1) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, 2) inne dokumenty - jezeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa) o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnej poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt b) i c) SIWZ, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 Pzp w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
okres gwarancji (rozszerzonej rękojmi za wady) na wszystkie prace i usługi stanowiące przedmiot zamówienia, w tym na prace budowlano-montażowe (instalacyjne)oraz na wbudowane materiały 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, chyba że niniejsza umowa stanowi inaczej. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, w zakresie wskazanym w ustępie 3 – 6. 3. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić, gdy: a) Wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym wstrzymanie robót przez Zamawiającego. b) Wystąpiły środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu. c) Nastąpiła siła wyższa. d) Zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. e) Harmonogram robót zostanie zmodyfikowany na wniosek Zamawiającego w zakresie dotyczącym ewentualnych wytycznych Instytucji Zarządzającej (IZ) w zakresie harmonogramów realizacji projektów, w tym w zakresie związanym z ich finansowaniem. f) Jeśli w toku realizacji umowy pojawi się konieczność wykonania robót lub prac nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, a bez wykonania których prawidłowa realizacja przedmiotu umowy jest niemożliwa lub co najmniej utrudniona. g) Wystąpi zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu pn. „e-usługi między Wisłą a Kampinosem”. h) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w niniejszym ustępie termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Inna istotna zmiana jest dopuszczalna, gdy: a) Nastąpi zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu pn. „e-usługi między Wisłą a Kampinosem”. b) Nastąpi zmiana harmonogramu robót, o którym mowa w § 3 umowy zaakceptowana przez Zamawiającego, nie wpływająca na zmianę terminu realizacji umowy z § 3 ust. 1 umowy oraz nie wpływająca na wartość umowy, wskazaną w § 4 powyżej, wraz ze zmianami powiązanymi - dotyczącymi sposobu wypłaty wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy. c) Nastąpi zmiana przepisów prawnych w zakresie finansów publicznych mająca negatywny wpływ na finansowanie inwestycji regionalnych lub pogorszenie sytuacji finansowej Województwa Mazowieckiego. d) Nastąpi rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. e) Nastąpi konieczność wprowadzenia zmian będących następstwem zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym Instytucją Zarządzającą (IZ). f) Nastąpi konieczność wprowadzenia zmian z uwagi na zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub funkcjonalnych lub z uwagi na niedostępność na rynku materiałów i urządzeń, w szczególności w przypadku wycofania z obrotu urządzeń lub materiałów lub też pojawienia się nowszej technologii wykonania Przedmiotu umowy pozwalającej na: zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia, kosztów eksploatacji; kosztów konserwacji; poprawę parametrów technicznych; wydajności; właściwości funkcjonalno – użytkowych- zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty; g) Nastąpi konieczność wprowadzenia zmian z uwagi na konieczność dostosowania przedmiotu umowy do przepisów prawnych lub aktualnej sytuacji organizacyjnej, w tym realizowanych przez Zamawiającego zadań; h) Nastąpi konieczność wprowadzenia zmian z uwagi na zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonywania przez Strony niniejszej umowy. Umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim jest to niezbędne do dostosowania umowy do zmieniających się przepisów, jak i ich interpretacji, czy wytycznych. i) Nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej polegającej na zaniechaniu robót lub wykonaniu robót zamiennych lub wykonaniu robót dodatkowych – strony sporządzą protokół konieczności stanowiący podstawę wystąpienia przez Wykonawcę z wnioskiem do Zamawiającego co do dokonania zmian w sposobie realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje zmianę Podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu usługi, bądź wprowadzenie nowego Podwykonawcy 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w § 6 umowy. Jednak w takim przypadku kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie proponowanych osób muszą być takie same lub wyższe od tych podanych w ofercie (Wykazie osób) przez Wykonawcę. 7. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o zmianę postanowień zawartej umowy, strona występująca jest zobowiązana do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z ww. przesłanek. 8. Jeśli w toku wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 3 powyżej, a które dają podstawę do oceny, że jakiekolwiek jego czynności nie zostaną wykonane w terminie określonym w Umowie lub wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego na piśmie o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia. Zawiadomienie określi prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa sieci LAN w systemie zaprojektuj i wybuduj w Gminie Leoncin oraz dostawa łącza światłowodowego, Internetu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w związku z realizacją projektu pn.:e-usługi między Wisła a Kampinosem w zakresie Częsci nr 1, tj. budowa sieci LAN w systemie zaprojektuj i wybuduj w Gminie Leoncin oraz dostawa łącza światłowodowego, Internetu w w zakres przedmiotu zamówienia wchodzą prace w lokalizacji: Urząd Gminy Leoncin, ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin, w tym m.in. opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy zakres prac i wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu umowy zastał określony w PFU, stanowiącym Załącznik nr 6 do umowy Załącznik nr 4a do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 106569,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 20,00
okres gwarancji (rozszerzonej rękojmi za wady) na wszystkie prace i usługi stanowiące przedmiot zamówienia, w tym na prace budowlano-montażowe (instalacyjne)oraz na wbudowane materiały 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa sieci LAN w systemie zaprojektuj i wybuduj w Gminie Leszno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,w związku z realizacją projektu pn.: „e-usługi między Wisłą a Kampinosem” w zakresie Części nr 2, tj. budowa sieci LAN w systemie zaprojektuj i wybuduj w Gminie Leszno - w zakres przedmiotu zamówienia wchodzą prace w lokalizacji: Urząd Gminy Leszno, Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, w tym m.in. opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj". Szczegółowy zakres prac i wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu umowy został określony w PFU stanowiącym załącznik nr 6 do umowy (załącznik nr 4b do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45300000-3, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 107541,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
okres gwarancji (rozszerzonej rękojmi za wady) na wszystkie prace i usługi stanowiące przedmiot zamówienia, w tym na prace budowlano-montażowe (instalacyjne)oraz na wbudowane materiały 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa światłowodu pomiędzy Urzędem Gminy Pomiechówek, zlokalizowanym w budynku przy ul. Szkolnej 1A, a budynkiem Gimnazjum im. Sławoja Felicjana Składkowskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj przy ul. Nasielska 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w związku z realizacją projektu pn.: „e-usługi między Wisłą a Kampinosem” w zakresie Części 3, tj. budowa światłowodu pomiędzy Urzędem Gminy Pomiechówek, zlokalizowanym w budynku przy ul. Szkolnej 1A, a budynkiem Gimnazjum im. Sławoja Felicjana Składkowskiego przy ul. Nasielska 3 w systemie zaprojektuj i wybuduj - w zakres przedmiotu wchodzą prace w lokalizacji: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1A oraz Gimnazjum im. Sławoja Felicjana Składkowskiego, ul. Nasielska 3, 05-180 Pomiechówek, w tym m.in. opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy zakres prac i wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu umowy został określony w PFU stanowiącym załącznik 6 do umowy (załącznik nr 4c do SIWZ) .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45213316-1, 45232000-2, 45232300-5, 45232310-8, 45232332-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21494,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
okres gwarancji (rozszerzonej rękojmi za wady) na wszystkie prace i usługi stanowiące przedmiot zamówienia, w tym na prace budowlano-montażowe (instalacyjne)oraz na wbudowane materiały 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa sieci LAN w systemie zaprojektuj i wybuduj w Urzędzie Gminy w Zakroczymiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w związku z realizacją projektu pn.: „e-usługi między Wisłą a Kampinosem w zakresie Części nr 4 tj. budowa sieci LAN w systemie zaprojektuj i wybuduj w Urzędzie Gminy w Zakroczymiu - w zakres przedmiotu zamówienia wcioszą prace w lokalizacji: Urząd Gminy Zakroczym, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, w tym m.in. opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w przedmiocie rozbudowy sieci teleinformatycznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj". Szczegółowy zakres prac i wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu umowy zastał określony w PFU, stanowiącym załącznik nr 6 do umowy (Załącznik nr - 4d do SIWZ ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 69446,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
okres gwarancji (rozszerzonej rękojmi za wady) na wszystkie prace i usługi stanowiące przedmiot zamówienia, w tym na prace budowlano-montażowe (instalacyjne)oraz na wbudowane materiały 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI