Wykonanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Zielonogórskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-06-10
  • ZamawiającyUniwersytet Zielonogórski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00177449
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Zielonogórskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Zielonogórski

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Licealna 9

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-417

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 785011388

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Zielonogórskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-676dda83-dc11-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016824/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku A-5, łączników i przebudowa ciągów pieszych

1.1.3 Termomodernizacja DS. Piast z dobudową szybu windowego i podjazdu dla niepełnosprawnych i wykonaanie robót remontowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/; https://epuap.gov.pl/wps/portal;
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne przekazuje
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym punkcie, odpowiednio dla
danych czynności. (art. 67) (RE 3.1)
1. Informacje ogólne:
1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres
email: bzp@uz.zgora.pl, miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i ePUAPu, dostępnego pod
adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, z zastrzeżeniem pkt. 2) i 3) poniżej;
2) składanie i wycofanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu i ePUAPu (łącznie);
3) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, we wszystkich innych sprawach niż składanie i wycofanie ofert, odbywa się
za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres email: bzp@uz.zgora.pl;
4) MiniPortal i ePUAP służą WYŁACZNIE do składania i wycofywania ofert. Wszelka pozostała korespondencja (w tym również:
pytania do treści SWZ, wezwania do wyjaśnień i uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia i informacje składane przez Wykonawcę na
wezwanie) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na wskazany wyżej w pkt. 3) adres email;
5) osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: mgr inż. Arkadiusz Łuszczyński, email: bzp@uz.zgora.pl tel. 785
011 388, (Biuro Zamówień Publicznych), a w przypadku jego nieobecności inny pracownik Biura Zamówień Publicznych;
6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać
konto na ePUAP. Składanie i wycofanie oferty następuje wyłącznie poprzez dostępny tam Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku;
7) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal i Instrukcjach oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej( ePUAP). Zainteresowany złożeniem oferty
wykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. Regulaminie, Instrukcjach i Warunkach.
Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją warunków korzystania z miniPortalu i ePUAPu;
8) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz
do komunikacji wynosi 150 MB;
9) strona internetowa postępowania jest jednocześnie stroną, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem;
10) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem wskazanego do komunikacji adresu email Zamawiającego wynosi
50 MB.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W postępowaniu obowiązują przepisy Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”
oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z uwzględnieniem przepisów
ustawy Prawo zamówień publicznych i innych obowiązujących Zamawiającego przepisów prawnych.
2) Udział Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest
dobrowolny, a przystępując do tego postępowania Wykonawca akceptuje wszystkie obowiązki i konsekwencje wynikające z obowiązujących przepisów prawnych.
3) Wszystkie dane osobowe przekazywane Zamawiającemu w trakcie przedmiotowej procedury
Wykonawca zobowiązany jest uzyskiwać zgodnie z przepisami RODO.
4) Wykonawca, w zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiającemu w trakcie
przedmiotowej procedury, zobowiązany jest wykonać wszystkie obowiązki informacyjne przewidziane
w art. 13/ w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskuje w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, w tym
w szczególności w zakresie wszystkich obowiązków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowiązek ten
dotyczy wszystkich dokumentów i wszystkich osób (Wykonawcy, pracowników Wykonawcy,
pracowników i członków uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich, itp.), w całym okresie trwania
procedury.
5) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że w przedmiotowym
postępowaniu:
1) administratorem danych osobowych jest Zamawiający - Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona
Góra, ul. Licealna 9; REGON 977924147; tel. 68-328-2000, fax: 68-327-0735; www.uz.zgora.pl;
2) inspektorem danych osobowych u Zamawiającego jest Pan Jerzy Rybicki; IOD@adm.uz.zgora.pl tel.
603474724;
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RA-ZP.2612.26.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w budynku DS. Piast, łączniku i budynku A-5 oraz przebudowa zewnętrznych ciągów komunikacyjnych.
Adres realizowanego obiektu:
Działki nr 192/32, 192/34, 192/35, 192/40, 192/41, 192/42, 184 obręb 4 ul. Podgórna 50, 50a, 50b, 50c, 50d; 65-001 Zielona Góra.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawcy ubiegający się o realizację muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. W celu wykazania spełniania warunku
Wykonawcy zobowiązani są dysponować:
- wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym, posiadającym uprawnienia
budowlane do pełnienia funkcji Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) „Oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – aktualne na dzień składania ofert,
sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (art. 125).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymagania w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego/ich złożeniem;
2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów lub gdy
dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym
lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Stosowne oświadczenia muszą mieć terminy sporządzenia odpowiadające
terminom wymaganym od dokumentów, które zastępują.
3. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, podczas wykazywania
spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 112 ust.2 ustawy (jeśli Zamawiający stawia
takie warunki), zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów w zakresie takim, który jest
przewidziany względem Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu wraz z ofertą Oświadczenia o
braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dotyczący każdego z tych podmiotów.
Oświadczenia dotyczące tych podmiotów powinny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów w takim
samym zakresie, jak zakres wymagany od Wykonawcy oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby danego podmiotu. Oświadczenia dotyczące podmiotów
udostępniających zasoby muszą być wypełnione i podpisane przez te podmioty, zgodnie z zasadami ich reprezentacji
(odrębny dokument dla każdego podmiotu). Oświadczenia te Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą.
(art. 125 ust. 5)
4. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w
art. 118 Ustawy, Zamawiający nie żąda od tego Wykonawcy przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów,
podmiotowych środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów, na potwierdzenie braku podstaw ich wykluczenia, takich
jakie są żądane od Wykonawcy w pkt. 3 powyżej. (R 5.1)
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

I. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za realizację umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania
umowy (jeśli zamawiający żąda takiego zabezpieczenia).
5. Spółkę cywilną należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
6. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy jest spełniony, jeżeli co najmniej
jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
9. W przypadku, o którym mowa w pkt. 8 i 9 powyżej , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
10. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie o braku przynależności do tej samej Grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów , z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik do SWZ – jeśli dotyczy.
11. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w
odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań
dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi/ prac związanych z rozmieszczeniem i
instalacją w ramach zamówienia na dostawy.
II. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia składa odrębnie:
1) „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu” – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ; w zakr. dot. speł. war. dok. ten. wyp. ci Wyk. którzy swoim potencjałem potw. speł.
danego warunku;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, oraz w zakresie określonym
w § 13 ust. 1 Rozp. z dnia 23 grudnia 2020 r. w spr. pod. śr. dow. oraz (...), sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed
ich złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na
stroniehttp://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do Umowy możliwe jest tylko w granicach określonych art. 455 obowiązującej ustawy
Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający działając na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie.
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę Umowy nie stanowi
bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy
do ich dokonania.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na
stronie: http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości
przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał
waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z
dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych.
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej,
podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy ) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
3. Złożona przez Wykonawcę oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz OFERTA – załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 3 ppkt 1 SWZ – załącznik nr 4 do SWZ;
3) dokument, o którym mowa w pkt. XII. pkt. 19 SWZ; odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; powyższe dotyczy również osoby działającej w
imieniu podmiotu udostepniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostepniającym zasoby;
4) wymagane przez Zamawiającego w Rozdziale XII pkt 2 SWZ Przedmiotowe Środki dowodowe: jeśli dotyczy .
5) jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą/żądanych przez
Zamawiającego, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie;
6) jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi dołączyć wypełniony formularz Wykazanie zasadności zastrzeżenia
informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa, załącznik nr 5 do SWZ, i musi dołączyć załączniki konieczne dla wykazania
zasadności zastrzeżenia
4. Termin wykonania zamówienia:
1) rozpoczęcie wykonania prac projektowych - z dniem zawarcia Umowy;
2) rozpoczęcie wykonania robót budowlanych – po odbiorze przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i po uzyskaniu ostatecznej lub – w przypadku wniesienia skargi do sądu administracyjnego - prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub po upływie terminu do wniesienia przez organa administracji architektoniczno-budowlanej sprzeciwu wobec zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia, w zależności od potrzeby – o ile jest wymagane. Zamawiający dopuszcza rozpoczęcie robót przygotowawczych i demontażowych, których wykonanie nie wymaga pozwolenia na budowę ani zgłoszenia rozpoczęcia robót, z dniem zawarcia umowy, przed opracowaniem i odbiorem dokumentacji projektowej, po uprzednim przekazaniu/udostępnieniu placu wykonywania robót przez Zamawiającego.
3) Zakończenie wykonania całości zamówienia tj. wykonania prac projektowych i robót budowlanych oraz uzyskanie pozwoleń lub innych decyzji potwierdzających poprawność wykonania i możliwość użytkowania przedmiotu zamówienia, w zależności od potrzeby: w ciągu max. 270 dni od daty zawarcia umowy.
5. Gwarancja/rękojmia:
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji jakości/rękojmi na okres 60 miesięcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie: http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI