Wykonanie robót budowlanych w Obiektach Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w Obiektach Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie przy ul. Słowackiego 54/52 z dopuszczeniem składania ofert częściowych w zakresie: I część zamówienia: „Modernizacja Sali N w budynku B obiekt 01”; II część zamówienia: „Rozbudowa sieci IT, budowa kabla światłowodowego łączącego serwerownię w budynku B obiekt 02 z serwerownią w budynku C obiektu 01”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-05-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Główna Służby Pożarniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-19
  • Numer ogłoszenia547482-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 547482-N-2018 z dnia 2018-04-19 r.

Szkoła Główna Służby Pożarniczej: Wykonanie robót budowlanych w Obiektach Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie przy ul. Słowackiego 54/52 z dopuszczeniem składania ofert częściowych w zakresie: I część zamówienia: „Modernizacja Sali N w budynku B obiekt 01”; II część zamówienia: „Rozbudowa sieci IT, budowa kabla światłowodowego łączącego serwerownię w budynku B obiekt 02 z serwerownią w budynku C obiektu 01”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, krajowy numer identyfikacyjny 00017341000000, ul. Słowackiego  52/54 , 01-629   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5617624, , e-mail zam.pub@sgsp.edu.pl, , faks 22 8330724.
Adres strony internetowej (URL): www.sgsp.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sgsp.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w Obiektach Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie przy ul. Słowackiego 54/52 z dopuszczeniem składania ofert częściowych w zakresie: I część zamówienia: „Modernizacja Sali N w budynku B obiekt 01”; II część zamówienia: „Rozbudowa sieci IT, budowa kabla światłowodowego łączącego serwerownię w budynku B obiekt 02 z serwerownią w budynku C obiektu 01”
Numer referencyjny: PN/5/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Obiektach Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie przy ul. Słowackiego 54/52 z dopuszczeniem składania ofert częściowych. Zamawiający udziela zamówienia z podziałem na dwie części (2). Jeden Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dwóch części. Liczba części zamówienia, na które jeden Wykonawca może złożyć ofertę, zależy od możliwości spełnienia przez danego Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dla każdej części zamówienia ODDZIELNIE, oraz jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w realizację obu części nie będzie miało negatywnego wpływu na realizację tych zamówień (Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności technicznych i zawodowych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia). I część zamówienia: „Modernizacja Sali N w budynku B obiekt 01”- Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ. II część zamówienia: „Rozbudowa sieci IT, budowa kabla światłowodowego łączącego serwerownię w budynku B obiekt 02 z serwerownią w budynku C obiekt 01”- Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45442100-8
45311200-2
45311100-1
45314320-0
45314000-1
71320000-7
45232300-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadania (na dzień składania ofert) polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej ostatnio działalności zawodowej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej równą lub wyższą odpowiednio dla: I części zamówienia: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); II części zamówienia: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga: a) wykazania się odpowiednią zdolnością techniczną lub zawodową, polegającą na doświadczeniu zdobytym poprzez należyte wykonanie (a w przypadku robót okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej : I część zamówienia: jednej roboty budowlanej o wartości min. 35.000zł polegającej na wykonaniu wymiany instalacji elektrycznej lub teletechnicznej i koniecznych do tej wymiany prac budowlanych. II część zamówienia: jednej roboty budowlanej o wartości min. 35.000zł polegającej na wykonaniu sieci teletechnicznej o długości min 300 mb. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie zamawiającego wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane potwierdzający spełnienie tego warunku wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie w szczególności zawierające informacje czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) Wykazania się dysponowaniem przynajmniej jedną osobą posiadającą: I część zamówienia: aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. II część zamówienia: aktualne uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń uprawniające do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek z pkt. 2a) musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia od właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania się spełnianiem warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga od wykonawców: 1) w zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawcy: posiadania (na dzień składania ofert) polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej ostatnio działalności zawodowej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej równą lub wyższą odpowiednio dla: I części zamówienia: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); II części zamówienia: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunku. 2) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej: a) wykazania się odpowiednią zdolnością techniczną lub zawodową, polegającą na doświadczeniu zdobytym poprzez należyte wykonanie (a w przypadku robót okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej : I część zamówienia: jednej roboty budowlanej o wartości min. 35.000zł polegającej na wykonaniu wymiany instalacji elektrycznej lub teletechnicznej i koniecznych do tej wymiany prac budowlanych. II część zamówienia: jednej roboty budowlanej o wartości min. 35.000zł polegającej na wykonaniu sieci teletechnicznej o długości min 300 mb. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie zamawiającego wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane potwierdzający spełnienie tego warunku wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie w szczególności zawierające informacje czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są: -referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane (a w przypadku robót okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy: w przypadku robót okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie robót (winny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone). -wykaz robót: powinien zawierać przedmiot zamówienia (szczegółowy zakres), wartość zamówienia, daty wykonania, nazwę i adres podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane. Postawione jak wyżej warunki Zamawiający uznaje za minimalne. Zamawiający przez pojęcie roboty budowlanej rozumie robotę o podanej wartości realizowaną na podstawie jednej umowy, nie dopuszcza się sumowania kilku robót z umów o niższych wartościach niż wskazane. b) Wykazania się dysponowaniem przynajmniej jedną osobą posiadającą: I część zamówienia: aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. II część zamówienia: aktualne uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń uprawniające do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Posiadane przez w/w osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65z późn. zm.) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. Dowodami są: oświadczenie: -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku. wykaz osób:- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi na wezwanie zamawiającego wykaz osób które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia i odpowiedzialne będą za kierowanie robotami budowalnymi wchodzącymi w zakres przedmiotu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna za warunek spełniony, również wtedy gdy Wykonawca składając ofertę na obydwie części zamówienia, wskaże osobę posiadająca wymagane uprawnienia łącznie w wymienionych zakresach. Uwaga: 1) Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek z pkt. 2a) musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia. 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. 3) Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępnia wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej w specjalności występujących przy realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę, zobowiązanie podmiotów składających wspólnie ofertę, że w przypadku wygrania przetargu, przed zawarciem umowy z zamawiającym, zawrą między sobą umowę (i przekażą Zamawiającemu); informację na temat Podwykonawców; zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych; dowód wniesienia wadium; B. Zgodnie z pkt. 6.5 SIWZ Wykonawca w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) - załącznik nr 6; C. Zgodnie z pkt. 7.3 SIWZ, Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty: 1. Polisę ubezpieczeniową - zgodnie z pkt. 6.3 ust. 1, lit. a) SIWZ; 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie – zgodnie z pkt. 6.3 ust.2, lit. a); 3. Wykaz osób - zgodnie z pkt. 6.3 ust.2, lit. b);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na obydwie części zamówienia w kwocie: Numer części Wysokość wadium w PLN część nr 1: 850,00 PLN część nr 2: 850,00 PLN Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj.:08.05.2018 r., godz.09:30. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – zamówienie: PN/5/18: nazwa: Wadium na „wykonanie robót budowlanych w Obiektach Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie przy ul. Słowackiego 54/52 z dopuszczeniem składania ofert częściowych w zakresie: I część zamówienia: „Wykonanie modernizacji Sali N w budynku B obiekt 01 w celu poprawy warunków funkcjonowania Pracowni Planowania Strategicznego”; II część zamówienia: „Rozbudowa sieci IT, budowa kabla światłowodowego łączącego serwerownię w budynku B obiekt 02 z serwerownią w budynku C obiektu 01” Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, w polskiej walucie pln, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS tytułem: wadium w sprawie PN/5/18 „wykonanie robót budowlanych w Obiektach Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie przy ul. Słowackiego 54/52 z dopuszczeniem składania ofert częściowych w zakresie: I część zamówienia: „Modernizacja Sali N w budynku B obiekt 01”; II część zamówienia: „Rozbudowa sieci IT, budowa kabla światłowodowego łączącego serwerownię w budynku B obiekt 02 z serwerownią w budynku C obiektu 01” W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres Gwarancji 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku: wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: A. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót 1. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku nie wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w umownym terminie; b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 2. zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma –typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 3. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt .1 –3 termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. B. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1. Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej, jakości Robót. c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) zlecenie robót dodatkowych oraz koniecznych do wykonania a wynikłych po odkryciu i ocenie stanu technicznego istniejących elementów budynku f)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, lub okoliczności gospodarczych, g)konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności, gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. B możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. Zamawiający przewiduje w takiej sytuacji zmianę wynagrodzenia odpowiednio do zmian zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi wtedy metodą powykonawczą z zastosowaniem stawek przyjętych do wyceny robót w ofercie wykonawcy. 2. Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy. b) Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy; d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. f) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. g) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a, d, e, f, g możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. W przypadku pkt. .3.b) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. .3.c zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie. W przypadku pkt 3.d zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie Robót, z których Zamawiający rezygnuje. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ e) wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności przewidzianych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiącymi integralną część SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-08, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Modernizacja Sali N w budynku B obiekt 01
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I część zamówienia: „Modernizacja Sali N w budynku B obiekt 01”- zgodnie z poniższym zakresem prac do wykonania: A. W ramach robót elektrycznych należy: 1) Wykonać prace demontażowe obecnej instalacji elektrycznej w zakresie kanałów kablowych, osprzętu, opraw oświetleniowych. 2) Wykonać wykucie bruzd w tynku w ścianach i suficie, a po ułożeniu przewodów należy odtworzyć tynk. 3) Wykonać wykucie bruzd w podłogach i otworów pod floor boxy wraz z trasami kablowymi, następnie wypełnić ubytki w posadzce oraz odtworzyć wykładzinę istniejącą (ułożenie i zgrzanie zgodnie z technologią). 4) Wykonać ułożenie przewodów w bruzdach na sufitach i na ścianach typu ydyp 3x1,5 oraz na ścianach typu ydyp 3x2,5. 5) Wykonać zasilanie dla stołów elektrycznych (wypusty ze spadem ok. 50 cm) – lokalizacja wskazana na rzucie sali. 6) Wykonać zasilanie tablicy elektrycznej (T-N) Sali N na istniejących drabinkach i profilach na korytarzu oraz częściowo w tynku przewodem ydy(p) 5x4mm2. 7) Wykonać montaż tablicy elektrycznej (T-N) natynkowej zasilającej salę N zlokalizowanej na ścianie wewnątrz Sali N (FR63A szt. 1 kpl. lampek sygnalizacyjnych, zabezpieczenia nadmiarowo prądowe 1 faz B10 szt. 3, B16 szt. 2 zabezpieczenia nadmiarowo prądowe z członem różnicowym B16 typ A (do sieci komputerowej) szt. 4, zabezpieczenie 3-faz nadmiarowo prądowe C10 szt. 1 – tablica natynkowa 3x12 lub inna przystosowana do montażu na listwę TH i do zmieszczenia wszystkich aparatów z zapasem 20%). 8) Wykonać montaż na suficie 15-tu opraw LED IP20 natynkowych (paneli LED 60x60 ok. 40W). 9) Zamontować na ścianie łączniki oświetlenia w ilości 4 sztuki (dwa jednobiegunowe i dwa schodowe dla załączania oświetlenia przy tablicy). 10) Wykonać montaż puszek w tynku fi 60 głębokich pod osprzęt. 11) Wykonać montaż gniazd 230V IP20 pojedynczych zasilających (w zestawach we wspólnej ramce). 12) Wykonać kompletne pomiary elektryczne (przeciwporażeniowe, rezystancji izolacji, test wyłączników różnicowoprądowych). 13) Wykonać kompletną dokumentację powykonawczą – podpisaną przez projektanta i kierownika robót (dokumentacja powinna zawierać krótki opis aktualny rzut z rozmieszczeniem poszczególnych urządzeń, protokoły pomiarów i oświadczenie kierownika robót oraz część materiałowa. B. W ramach robót teletechnicznych należy: 1) Wykonać montaż na ścianie w sali szafki teletechnicznej (TT) dostarczonej i wyposażonej przez zamawiającego. 2) Wykonać okablowania światłowodowego na istniejących trasach teletechnicznych od Sali N skrzynki TT do serwerowni kpl. z podłączeniem (światłowód OM3 min cztero-włóknowy z końcówkami SC). Kabel należy zamocować w przełącznicy światłowodowej. 3) Wykonać ułożenie okablowania UTP kat 5e od szafy TT do gniazd końcowych (okablowanie w tynku w rurach osłonowych). 4) Wykonać montaż gniazd internetowych pojedynczych RJ45. 5) Wykonać montaż gniazd internetowych podwójnych RJ45. 6) Wykonać ułożenie okablowania HDMI od rzutników do komputerów - szt. 7. 7) Wykonać ułożenie (lub pozostawienie) istniejących głośników zgodnie z uzgodnieniami z użytkownikiem. 8) Wykonać kompletne pomiary i dokumentację części teletechnicznej. Rozmieszczenie oświetlenia, układu i gniazd instalacji znajdują się w załączonych rzutach - załączniki nr 12 i 13 do SIWZ. C. W ramach robót budowlanych należy: 1) Wykonać demontaż oraz montaż listew drewnianych na ścianach. 2) Wykonać wymianę uszkodzonych mechanizmów zamykających okna – 9 szt. 3) Wykonać zabezpieczenie okien folią. 4) Wykonać przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności. 5) Wykonać dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów. 6) Wykonać mycie posadzek po robotach malarskich. D. Wymagany minimalny okres gwarancji: 1) Bezpłatna gwarancja na wykonane roboty budowlane i wbudowane wyroby budowlane – min. 24 miesiące. 2) Rękojmia - termin rękojmi jest zrównany z okresem gwarancji zaoferowanym w formularzu ofertowym przez Wykonawcę. E. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych określają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 8. - Przedmiar robót-branża budowlana; Załącznik nr 9. - Przedmiar robót-branża elektryczna; Załącznik nr 10. - STWIOR-branża budowlana; Załącznik nr 11. - STWIOR-branża elektryczna; Załącznik nr 12. - Rzut oświetlenia- sala N; Załącznik nr 13. - Układ i Gniazdka- sala N;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 45311200-2, 45311100-1, 45314320-0, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto(C) 60,00
Termin wykonania zamówienia( T) 20,00
Okres gwarancji ( G) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa sieci IT, budowa kabla światłowodowego łączącego serwerownię w budynku B obiekt 02 z serwerownią w budynku C obiektu 01
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbudowa sieci IT, budowa kabla światłowodowego łączącego serwerownię w budynku B obiekt 02 z serwerownią w budynku C obiekt 01”- zgodnie z poniższym zakresem prac do wykonania: A. Wykonanie projektu technicznego i dokumentacji powykonawczej w tym: 1) Wykonanie projektu technicznego na dzierżawę kanalizacji Orange Polska S.A. zgodnie z uzgodnionymi przez Wykonawcę z Orange Polska S.A warunkami technicznymi - 5 egz. w wersji papierowej oraz 5 egz. na CD/DVD w formacie PDF. 2) Uzyskanie wymaganych warunków, pozwoleń, opinii, ekspertyz, uzgodnień i decyzji, w tym również uzgodnienie projektu technicznego z Orange Polska S.A. oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o przystąpieniu do realizacji robót nie wymagających pozwolenia na budowę (o ile jest to wymagane). 3) Wymagania dla sporządzenia dokumentacji technicznej wykonawczej i powykonawczej: Dokumentacja musi być skoordynowana technicznie z projektem technicznym dla dzierżawy kanalizacji kablowej i kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć. Musi zawierać wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody oraz pozwolenia wynikające z przepisów prawa i opracowana być musi w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w: -Ustawie - Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. ( tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.), -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych oraz Programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz.1129 z późn. zm.), -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126 z późn. zm.), -obowiązującymi Polskimi Normami, -normami Zakładowymi Orange Polska: • ZN-96 TP S.A.-011-Telekomunikacyjna kanalizacja kablowa - Ogólne wymagania techniczne; • ZN-96 TP S.A.-012- Telekomunikacyjna kanalizacja kablowa - Kanalizacja pierwotna. Wymagania i badana; • ZN-96 TP S.A.-013- Telekomunikacyjna kanalizacja kablowa - Kanalizacja wtórna i rurociągi kablowe. Wymagania i badania. • ZN/10 TP S.A.-022- Telekomunikacyjna kanalizacja kablowa - Przywieszki identyfikacyjne. Wymagania i badania; • ZN-96 TP S.A.-023- Telekomunikacyjna kanalizacja kablowa - Studnie kablowe. Wymagania i badania; • oraz normami i dokumentami związanymi i wynikającymi z powyższych punktów oraz zmianami do nich. -zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. I. Zakres robót koniecznych do wykonania projektu technicznego: 1) zainstalowanie 2 kabli światłowodowych Z-XOTKtsdD 24J o średnicy nie większej niż 11 mm o długości ok. 580 m łączącego serwerownie w poszczególnych budynkach; 2) Ułożenie kabla światłowodowego na obiektach w istniejących trasach kablowych w osłonie peszel niepalny ok. 180 m.x2; 3) budowę kabla w kanalizacji Orange S.A. – ok. 410 m.x2; 4) budowa kabla na obiekcie SGSP – ok. 170 m.x2; 5) dostawa i montaż stelażu zapasu kabla SZ-1 x2; 6) dostawa i montaż skrzyń zapasu kabla (min. 5 m) – 2 szt. x2; 7) dostawa i montaż przełącznicy optycznej 24xSC duplex wraz z przygotowaniem kabla do spawania – 2 szt.x2; 8) odtworzenie uszczelnień ppoż. zgodnie z klasą odporności ogniowej i naklejenie kontrolek – 6 kpl; 9) uszczelnienie wejść do budynków np. TDUX – 2 kpl; 10) adaptery S.C./APC duplex – 48 szt.x2; 11) pigtaile SC/APC 1,5 m – 48 szt.x2; 12) tacki spawów 12 elementów – 4 szt.x2; 13) Spawy światłowodów – 48 szt.x2; 14) pomiar światłowodów dla fal o długościach 1310/1550 nm.; 15) inne materiały pomocnicze i instalacyjne niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. II. Patch-Panel – szczegóły: 1) Wymagana wysokość panelu 1U, oraz konstrukcja typu szufladowego. 2) Wymagane jest, aby szufladę można było wyjąć (przez wysunięcie z prowadnic) w celu łatwej możliwości zwiększenia miejsca do manipulacji w trakcie instalacji systemu czy rekonfiguracji łączy. Panel ma standardowo zawierać krzyżaki zapasu włókien światłowodowych oraz co najmniej 2 przepusty kablowe (dławiki) do kabli o konstrukcji z włóknami zarówno w ścisłej, jak i luźnej tubie. Dupleksowe adaptery połączeniowe mają posiadać ceramiczny element dopasowujący. III. Połączenia światłowodów – szczegóły: 1) Połączenia światłowodowe należy zaprojektować jako spawane. 2) Światłowodowe kable krosowe oraz pigtaile (jednomodowe) mają być zgodne z technologią np. typu OPC (Optymalny Kontakt Fizyczny) - lub równoważną – tzn. gwarantującą zachowanie normatywnych parametrów geometrycznych (wykonane fabrycznie). Ze względu na wymagane wysokie parametry optyczne i geometryczne, niedopuszczalne jest stosowanie kabli krosowych i pigtaili zarabianych i polerowanych ręcznie. IV. Przejścia instalacji: Wszystkie przejścia instalacji na zewnątrz pomieszczeń muszą posiadać klasę odporności ogniowej co najmniej EI-30 (Hilti CP-671). V. Dodatkowe wymogi: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wykorzystane do realizacji usługi były nowe, wolne od wad, wyprodukowane po 1 stycznia 2017 r, a światłowody zgodne z zaleceniami ITU-T G-652 i dostosowane do transmisji danych w standardzie 10 GbE. 2) Do Wykonawcy należy uzgodnienie i opłacenie wszelkich kosztów i nadzorów technicznych. 3) W ofercie należy uwzględnić wszelkie koszty konieczne do wykonania montażu światłowodów pomiędzy punktami końcowymi wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych prac z wykorzystaniem kanalizacji teletechnicznej Orange, 4) W zakres zamówienia wchodzi sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym sporządzenie map z powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej z każdego nawiązania wykonanego do studni Orange Polska w zakresie przebiegu ułożonych światłowodów. 5) Zamawiający wymaga dostarczenia światłowodu odpornego na działanie gryzoni (np. gryzienie) i dopuści tylko takie światłowody, które spełniają powyższe wymagania. Należy dostarczyć odpowiedni certyfikat. 6) We wszystkich studzienkach, każdy kabel światłowodowy musi być wyposażony w wodoodporną i nieścieralną etykietę z oznakowaniem światłowodu zawierającym: nazwę właściciela i kierunki przebiegu. 7) Zamawiający oczekuje, że Wykonawca pozostawi 30-metrowe zapasy światłowodów we wszystkich punktach końcowych. 8) Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne problemy z wciąganiem światłowodów do istniejącej kanalizacji (np. niedrożność, przerwanie). W takim przypadku kanalizację należy naprawić, co może się wiązać z zajęciem pasa drogowego oraz kosztami. 9) Wykonanie pomiarów tłumienności optycznej linii światłowodowych metodą transmisyjną, oraz pomiar odbicia wstecznego (reflektanci) złączek światłowodowych. B. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z wykonaną i zaakceptowaną dokumentacją techniczną o której mowa w lit. A. Opisu przedmiotu zamówienia. C. Wykonanie pomiarów wykonanej instalacji teletechnicznej. D. Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmuje wykonanie dokumentacji budowlano-powykonawczej - 5 egz. w wersji papierowej oraz 5 egz. Na CD/DVD w formacie PDF. Uwaga: Teren na którym są usytuowane serwerownie wpisany jest do Rejestru Zabytków pod nr 994A. E. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych określają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 14. - Przedmiar robót - (II część zamówienia); Załącznik nr 15. - STWIOR – (II część zamówienia); Załącznik nr 16. - Mapa podglądowa trasy przeprowadzenia światłowodu - (II część zamówienia);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45314000-1, 71320000-7, 45232300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto(C) 60,00
Okres gwarancji ( G) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI