Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 4

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 4
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-08-17
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00285512
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgn-bielany.waw.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ea3cc5e-1167-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002438/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remonty pustostanów po zwiększeniu środków finansowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

zgn-bielany.waw.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https;//miniportal.uzp.gov.pl,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak

3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (za wyjątkiem złożenia oferty).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal ePUAP dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w instrukcji oraz regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu i instrukcji.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz identyfikator postępowania.
7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest również na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej.
8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W zakresie danych osobowych w związku z przetwarzaniem danych zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy, ul. Grębałowska 23/25, 01-808 Warszawa (dalej: „ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy”) przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych.
W świetle powyższego ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy informuje, że:
16. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Grębałowskiej 23/25,01-808 Warszawa, NIP: 118176 5177, REGON:010858838 email: iod@zgn-bielany.waw.pl.
17. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy
ul. Grębałowskiej 23/25,01-808 Warszawa; e-mail: iod@zgn-bielany.waw.pl.
18. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
3. 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4. jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
7) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
9) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
10) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
(...)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 16. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Grębałowskiej 23/25,01-808 Warszawa, NIP: 118176 5177, REGON:010858838 email: iod@zgn-bielany.waw.pl.
17. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy
ul. Grębałowskiej 23/25,01-808 Warszawa; e-mail: iod@zgn-bielany.waw.pl.
18. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
3. 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4. jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
7) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(...)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 53/KT/2022/W

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 900196,20 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 833515,03 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 2 polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6 - załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.5.) Wartość części: 168209,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiający będzie oceniał każdą część oddzielnie, przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
a) 60% - cena brutto
sposób wyliczania: Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %
gdzie:
Cmin1 - najniższa cena spośród rozpatrywanych ofert,
Cn1 - cena oferty rozpatrywanej
b) 40% - doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym - 15 lat i więcej

sposób wyliczania: Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

gdzie:
Dn2 - okres doświadczenia kierownika rozpatrywanej oferty,
Dmax2 - najdłuższy okres doświadczenia kierownika rozpatrywanych ofert - określony w ofertach rozpatrywanych.

Doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z wykonywaniem lub udziałem w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Wykonawca ma obowiązek określenia ilości lat z dokładnością do pełnego roku.
W przypadku określenia wartości w niepełnych latach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego roku zgodnie z zasadami matematycznymi (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).

Całkowita liczba punktów zostanie obliczona wg wzoru:
Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %+ Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia decyduje największa liczba otrzymanych punktów. Stosowana punktacja od 0 do 100 punktów.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Jeżeli w tekście oferty wystąpią oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe, Zamawiający poprawi je z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, a także poprawi inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Zamawiający nie będzie prowadził żadnych negocjacji z Wykonawcami na temat złożonej oferty, z zastrzeżeniem punktu 4.
Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100,00.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w SWZ oraz w ustawie PZP i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 2 polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6 - załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.5.) Wartość części: 134350,12 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiający będzie oceniał każdą część oddzielnie, przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
a) 60% - cena brutto
sposób wyliczania: Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %
gdzie:
Cmin1 - najniższa cena spośród rozpatrywanych ofert,
Cn1 - cena oferty rozpatrywanej
b) 40% - doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym - 15 lat i więcej

sposób wyliczania: Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

gdzie:
Dn2 - okres doświadczenia kierownika rozpatrywanej oferty,
Dmax2 - najdłuższy okres doświadczenia kierownika rozpatrywanych ofert - określony w ofertach rozpatrywanych.

Doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z wykonywaniem lub udziałem w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Wykonawca ma obowiązek określenia ilości lat z dokładnością do pełnego roku.
W przypadku określenia wartości w niepełnych latach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego roku zgodnie z zasadami matematycznymi (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).

Całkowita liczba punktów zostanie obliczona wg wzoru:
Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %+ Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia decyduje największa liczba otrzymanych punktów. Stosowana punktacja od 0 do 100 punktów.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Jeżeli w tekście oferty wystąpią oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe, Zamawiający poprawi je z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, a także poprawi inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Zamawiający nie będzie prowadził żadnych negocjacji z Wykonawcami na temat złożonej oferty, z zastrzeżeniem punktu 4.
Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100,00.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w SWZ oraz w ustawie PZP i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 2 polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6 - załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.5.) Wartość części: 104393,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiający będzie oceniał każdą część oddzielnie, przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
a) 60% - cena brutto
sposób wyliczania: Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %
gdzie:
Cmin1 - najniższa cena spośród rozpatrywanych ofert,
Cn1 - cena oferty rozpatrywanej
b) 40% - doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym - 15 lat i więcej

sposób wyliczania: Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

gdzie:
Dn2 - okres doświadczenia kierownika rozpatrywanej oferty,
Dmax2 - najdłuższy okres doświadczenia kierownika rozpatrywanych ofert - określony w ofertach rozpatrywanych.

Doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z wykonywaniem lub udziałem w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Wykonawca ma obowiązek określenia ilości lat z dokładnością do pełnego roku.
W przypadku określenia wartości w niepełnych latach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego roku zgodnie z zasadami matematycznymi (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).

Całkowita liczba punktów zostanie obliczona wg wzoru:
Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %+ Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia decyduje największa liczba otrzymanych punktów. Stosowana punktacja od 0 do 100 punktów.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Jeżeli w tekście oferty wystąpią oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe, Zamawiający poprawi je z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, a także poprawi inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Zamawiający nie będzie prowadził żadnych negocjacji z Wykonawcami na temat złożonej oferty, z zastrzeżeniem punktu 4.
Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100,00.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w SWZ oraz w ustawie PZP i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 2 polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6 - załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.5.) Wartość części: 195381,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiający będzie oceniał każdą część oddzielnie, przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
a) 60% - cena brutto
sposób wyliczania: Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %
gdzie:
Cmin1 - najniższa cena spośród rozpatrywanych ofert,
Cn1 - cena oferty rozpatrywanej
b) 40% - doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym - 15 lat i więcej

sposób wyliczania: Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

gdzie:
Dn2 - okres doświadczenia kierownika rozpatrywanej oferty,
Dmax2 - najdłuższy okres doświadczenia kierownika rozpatrywanych ofert - określony w ofertach rozpatrywanych.

Doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z wykonywaniem lub udziałem w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Wykonawca ma obowiązek określenia ilości lat z dokładnością do pełnego roku.
W przypadku określenia wartości w niepełnych latach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego roku zgodnie z zasadami matematycznymi (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).

Całkowita liczba punktów zostanie obliczona wg wzoru:
Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %+ Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia decyduje największa liczba otrzymanych punktów. Stosowana punktacja od 0 do 100 punktów.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Jeżeli w tekście oferty wystąpią oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe, Zamawiający poprawi je z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, a także poprawi inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Zamawiający nie będzie prowadził żadnych negocjacji z Wykonawcami na temat złożonej oferty, z zastrzeżeniem punktu 4.
Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100,00.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w SWZ oraz w ustawie PZP i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 2 polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6 - załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.5.) Wartość części: 178776,58 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiający będzie oceniał każdą część oddzielnie, przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
a) 60% - cena brutto
sposób wyliczania: Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %
gdzie:
Cmin1 - najniższa cena spośród rozpatrywanych ofert,
Cn1 - cena oferty rozpatrywanej
b) 40% - doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym - 15 lat i więcej

sposób wyliczania: Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

gdzie:
Dn2 - okres doświadczenia kierownika rozpatrywanej oferty,
Dmax2 - najdłuższy okres doświadczenia kierownika rozpatrywanych ofert - określony w ofertach rozpatrywanych.

Doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z wykonywaniem lub udziałem w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Wykonawca ma obowiązek określenia ilości lat z dokładnością do pełnego roku.
W przypadku określenia wartości w niepełnych latach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego roku zgodnie z zasadami matematycznymi (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).

Całkowita liczba punktów zostanie obliczona wg wzoru:
Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %+ Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia decyduje największa liczba otrzymanych punktów. Stosowana punktacja od 0 do 100 punktów.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Jeżeli w tekście oferty wystąpią oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe, Zamawiający poprawi je z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, a także poprawi inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Zamawiający nie będzie prowadził żadnych negocjacji z Wykonawcami na temat złożonej oferty, z zastrzeżeniem punktu 4.
Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100,00.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w SWZ oraz w ustawie PZP i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 2 polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6 - załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.5.) Wartość części: 119085,08 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiający będzie oceniał każdą część oddzielnie, przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
a) 60% - cena brutto
sposób wyliczania: Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %
gdzie:
Cmin1 - najniższa cena spośród rozpatrywanych ofert,
Cn1 - cena oferty rozpatrywanej
b) 40% - doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym - 15 lat i więcej

sposób wyliczania: Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

gdzie:
Dn2 - okres doświadczenia kierownika rozpatrywanej oferty,
Dmax2 - najdłuższy okres doświadczenia kierownika rozpatrywanych ofert - określony w ofertach rozpatrywanych.

Doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z wykonywaniem lub udziałem w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Wykonawca ma obowiązek określenia ilości lat z dokładnością do pełnego roku.
W przypadku określenia wartości w niepełnych latach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego roku zgodnie z zasadami matematycznymi (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).

Całkowita liczba punktów zostanie obliczona wg wzoru:
Cmin1 : Cn1 x 100 pkt x 60 %+ Dn2 : Dmax2 x 100 pkt x 40 %

2. O wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia decyduje największa liczba otrzymanych punktów. Stosowana punktacja od 0 do 100 punktów.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Jeżeli w tekście oferty wystąpią oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe, Zamawiający poprawi je z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, a także poprawi inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Zamawiający nie będzie prowadził żadnych negocjacji z Wykonawcami na temat złożonej oferty, z zastrzeżeniem punktu 4.
Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100,00.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w SWZ oraz w ustawie PZP i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.3 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.4 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1.4.1 Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 90 000,00 zł. na każdą część.
1.5 zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto łącznie, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne na każdą część.
1.5.1 Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli zatrudni minimum 3 osób do wykonywania robót ogólnobudowlanych, takich jak; tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, hydrauliczne, elektryczne
1.5.2 Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. Kierownik budowy – posiadający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
1.5.3 W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje:
1.5.3.1 wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz
1.5.3.2 uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także
1.5.3.3 zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do projektowania nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
1.5.3.4 W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli:
1.5.3.4.1 nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
1.5.3.4.2 posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych – zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług trans granicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców obejmują:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale V.1.5.2 SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
4) wykaz osób jakie zostaną zatrudnione - minimum 3 osoby do wykonywania robót ogólnobudowlanych, takich jak; tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, hydrauliczne, elektryczne potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale V.1.5.1 SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ.
5) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1.1 i .1.2. – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
7) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ;(...)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców obejmują:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale V.1.5.2 SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
4) wykaz osób jakie zostaną zatrudnione - minimum 3 osoby do wykonywania robót ogólnobudowlanych, takich jak; tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, hydrauliczne, elektryczne potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale V.1.5.1 SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ.
5) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1.1 i .1.2. – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
7) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ;(...)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców obejmują:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale V.1.5.2 SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
4) wykaz osób jakie zostaną zatrudnione - minimum 3 osoby do wykonywania robót ogólnobudowlanych, takich jak; tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, hydrauliczne, elektryczne potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale V.1.5.1 SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ.
5) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1.1 i .1.2. – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
7) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ;(...)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączenie spełnienia warunku udziału przez Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zmiana umowy dla swej ważności, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę, zgodnie z rozdz. XIV, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI