Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj-wybuduj” pn. „Kompleksowe uzbrojenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj-wybuduj” pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyrzecz
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-04
  • ZamawiającyGmina Międzyrzecz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj-wybuduj” pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skwierzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5960007647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwierzyna.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytoczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5950007539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Pzp postępowanie przeprowadzane jest na podstawie zawartego porozumienia z dnia 25.02.2021 r. przez Gminę Międzyrzecz w imieniu własnym oraz na rzecz Gminy Skwierzyna I Gminy Przytoczna w ramach projektu partnerskiego pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim”.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj-wybuduj” pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e906e45-1785-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000450/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Powiecie Międzyrzeckim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

RPO Lubuskie 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.miedzyrzecz.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.miedzyrzecz.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla Gminy Międzyrzecz w ramach projektu partnerskiego pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego LUBUSKIE 2020 Działanie 1.3. Tworzenie i rozwój terenów inwestycyjnych, Oś 1. Gospodarka i innowacje.
2. Realizacja zamówienia powinna być prowadzona z odpowiednim uwzględnieniem wniosku aplikacyjnego, postanowień umowy o dofinansowanie projektu wraz załącznikami, wytycznymi w zakresie realizacji projektów RPO LUBUSKIE 2020 oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich trzech części zawarty jest w - załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla Gminy Skwierzyna w ramach projektu partnerskiego pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego LUBUSKIE 2020 Działanie 1.3. Tworzenie i rozwój terenów inwestycyjnych, Oś 1. Gospodarka i innowacje.
2. Realizacja zamówienia powinna być prowadzona z odpowiednim uwzględnieniem wniosku aplikacyjnego, postanowień umowy o dofinansowanie projektu wraz załącznikami, wytycznymi w zakresie realizacji projektów RPO LUBUSKIE 2020 oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich trzech części zawarty jest w - załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla Gminy Przytoczna w ramach projektu partnerskiego pn. „Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych w powiecie międzyrzeckim” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego LUBUSKIE 2020 Działanie 1.3. Tworzenie i rozwój terenów inwestycyjnych, Oś 1. Gospodarka i innowacje.
2. Realizacja zamówienia powinna być prowadzona z odpowiednim uwzględnieniem wniosku aplikacyjnego, postanowień umowy o dofinansowanie projektu wraz załącznikami, wytycznymi w zakresie realizacji projektów RPO LUBUSKIE 2020 oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich trzech części zawarty jest w - załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
dla Części 1
- co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu w rozumieniu Prawa budowlanego:
a)drogi (ulicy) o nawierzchni z kostki betonowej lub brukowej, a długość wykonanej drogi (ulicy) wynosiła min. 1,0 km (łącznie w obu zadaniach);
b)kanalizacji sanitarnej a długość wykonanej sieci kanalizacji wynosiła min. 4,0 km (łącznie w obu zadaniach);
c)sieci wodociągowej a długość wykonanej sieci wodociągowej wynosiła min. 2,0 km (łącznie w obu zadaniach);
d)oświetlenia drogowego (ulicznego) o łącznej ilości zamontowanych słupów oświetleniowych min. 20 szt.;
- co najmniej dwa opracowania projektowe obejmujące min. projekt budowlany i wykonawczy, w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu w rozumieniu Prawa budowlanego:
e)drogi (ulicy) o nawierzchni z kostki betonowej lub brukowej, a długość wykonanej drogi (ulicy) wynosiła min. 1,0 km (łącznie w obu zadaniach);
f)sieci kanalizacji sanitarnej a długość wykonanej sieci kanalizacji wynosiła min. 4,0 km (łącznie w obu zadaniach);
g)sieci wodociągowej a długość wykonanej sieci wodociągowej wynosiła min. 2,0 km (łącznie w obu zadaniach);
h)oświetlenia drogowego (ulicznego) o łącznej ilości zamontowanych słupów oświetleniowych minimum 20 szt.
dla Części 2
- co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu w rozumieniu Prawa budowlanego:
a)drogi (ulicy) o nawierzchni bitumicznej, a długość wykonanej drogi (ulicy) wynosiła min. 200 m (łącznie w obu zadaniach);
b)sieci kanalizacji sanitarnej a długość wykonanej sieci kanalizacji wynosiła min. 2,0 km (łącznie w obu zadaniach);
c)sieci wodociągowej a długość wykonanej sieci wodociągowej wynosiła min. 2,0 km (łącznie w obu zadaniach)
- co najmniej dwa opracowania projektowe obejmujące min. projekt budowlany i wykonawczy, w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu w rozumieniu Prawa budowlanego:
d)drogi (ulicy) o nawierzchni bitumicznej, a długość wykonanej drogi (ulicy) wynosiła min. 200 m (łącznie w obu zadaniach);
e)sieci kanalizacji sanitarnej a długość wykonanej sieci kanalizacji wynosiła min. 2,0 km (łącznie w obu zadaniach);
f)sieci wodociągowej a długość wykonanej sieci wodociągowej wynosiła min. 2,0 km (łącznie w obu zadaniach).
Części 3
- co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu w rozumieniu Prawa budowlanego:
a)drogi (ulicy) o nawierzchni bitumicznej, a długość wykonanej drogi (ulicy) wynosiła min. 600 m (łącznie w obu zadaniach);
b)oświetlenia drogowego (ulicznego) o łącznej ilości zamontowanych słupów oświetleniowych min. 15 szt.
- co najmniej dwa opracowania projektowe obejmujące min. projekt budowlany i wykonawczy, w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu w rozumieniu Prawa budowlanego:
c)drogi (ulicy) o nawierzchni bitumicznej, a długość wykonanej drogi (ulicy) wynosiła min. 600 m (łącznie w obu zadaniach);
d)oświetlenia drogowego (ulicznego) o łącznej ilości zamontowanych słupów oświetleniowych min. 15 szt.
Zdolności zawodowej (w zakresie personelu) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. do realizacji zamówienia. skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby posiadające niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia:
dla Części 1
a)Kierownik budowy – branży sanitarnej z upr. budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub aktualnymi upr. równoważnymi, posiadający wykształcenie wyższe techniczne i min. 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności jw. i doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót dla min. jednego zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu sieci wodociągowej o długości sieci min. 1 km oraz dla minimum jednego zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu sieci kanalizacji sanitarnej o dł. min. 2 km;
b)Kierownik robót branży inżynieryjnej drogowej z upr. budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub aktualnymi upr. równoważnymi, posiadający wykształcenie wyższe techniczne i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności jw. i doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót dla minimum jednego zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi (ulicy) o nawierzchni z kostki betonowej lub brukowej, a długość nadzorowanej drogi (ulicy) wynosiła minimum 0,5 km;
c)Kierownik robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej z upr. budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub aktualnymi upr. równoważnymi, posiadający wykształcenie wyższe techniczne i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności jw. i doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót dla minimum jednego zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu oświetlenia drogowego (ulicznego) o łącznej ilości zamontowanych słupów oświetleniowych minimum 10 szt.;
d)Projektant branży drogowej z upr. budowlanymi do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub aktualnymi upr. równoważnymi i min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu dróg/ulic o charakterze budowy lub przebudowy lub rozbudowy;
e)Projektant branży sanitarnej i wodociągowej z upr. budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub aktualnymi upr. równoważnymi i min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej o charakterze budowy lub przebudowy lub rozbudowy;
f)Projektant branży elektrycznej i energetycznej z upr. budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub aktualnymi upr. równoważnymi i min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu oświetlenia drogowego/ulicznego o charakterze budowy lub przebudowy lub rozbudowy;
dla Części 2
a)Kierownik budowy - branży sanitarnej z upr. budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub aktualnymi upr. równoważnymi, posiadający wykształcenie wyższe techniczne i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności jw. i doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót dla minimum jednego zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu w rozumieniu Prawa budowlanego sieci wodociągowej o długości sieci min. 1 km oraz dla minimum jednego zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu sieci kanalizacji sanitarnej o dł. min. 1 km;
b)Kierownik robót branży inżynieryjnej drogowej z upr. budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub aktualnymi upr. równoważnymi, posiadający wykształcenie wyższe techniczne i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności jw. i doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót dla minimum jednego zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi (ulicy) o nawierzchni bitumicznej, a długość nadzorowanej drogi (ulicy) wynosiła minimum 100 m;
c)Kierownik robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej z upr. budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub aktualnymi upr. równoważnymi, posiadający wykształcenie wyższe techniczne i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności jw.;
d)Projektant branży drogowej z upr. budowlanymi do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub aktualnymi upr. równoważnymi i min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu dróg/ulic o charakterze budowy lub przebudowy lub rozbudowy;
e)Projektant branży sanitarnej i wodociągowej z upr. budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub aktualnymi upr. równoważnymi i min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej o charakterze budowy lub przebudowy lub rozbudowy;

UWAGA:Limit znaków w ogłoszeniu uniemożliwia pełne opisanie warunków i w tej sytuacji Zamawiający informuje, że pozostała część informacji znajduje się w sekcji IX ogłoszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykaz robót budowlanych (w tym również opracowań projektowych), zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, spełniających wymagania określone w SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) Wykaz osób, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz Wykazem cen – załącznik nr 1A odpowiednio dla danej części.
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Zapisy ust. 4 pkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Zapisy ust. 4 pkt 1 i pkt 2, ust. 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
1.1. Część 1: 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
1.2. Część 2: 40.000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
1.3. Część 3: 9.000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Pzp, tj.
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 z dopiskiem: Wadium – uzbrojenie terenów inwestycyjnych – część ….
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 Pzp.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 98, stosownie ust. 1 lub2 ustawy Pzp.
10. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być nazwa i adres zamawiającego
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ) - załącznik nr 5

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez System e-ZP pod adresem https://e-zp.miedzyrzecz.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ciąg dalszy opisu warunków udziału w postępowaniu:
dla Części 3
a)Kierownik budowy - branży inżynieryjnej drogowej z upr. budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub aktualnymi upr. równoważnymi, posiadający wykształcenie wyższe techniczne i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności jw. i doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót dla minimum jednego zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi (ulicy) o nawierzchni bitumicznej, a długość nadzorowanej drogi (ulicy) wynosiła minimum 300 m;
b)Kierownik robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej z upr. budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub aktualnymi upr. równoważnymi, posiadający wykształcenie wyższe techniczne i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności jw. i doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót dla minimum jednego zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu oświetlenia drogowego (ulicznego) o łącznej ilości zamontowanych słupów oświetleniowych minimum 8 szt.;
c)Projektant branży drogowej z upr. budowlanymi do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub aktualnymi upr. równoważnymi i min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu dróg/ulic o charakterze budowy lub przebudowy lub rozbudowy;
d)Projektant branży elektrycznej i energetycznej z upr. budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub aktualnymi upr. równoważnymi i min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu oświetlenia drogowego/ulicznego o charakterze budowy lub przebudowy lub rozbudowy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domu - Kostrzyn nad Odrą
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domu. Fundamenty już stoją, zaczęliśmy stawiać ściany. Zapewniam materiały. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI