Wykonanie robót budowlanych: Przebudowa zespołu boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych: Przebudowa zespołu boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10 oraz pn.: Budowa boiska do mini siatkówki przy Szkole Podstawowej nr 2 w Świętochłowicach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiętochłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyGMINA ŚWIĘTOCHŁOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00049835
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych: Przebudowa zespołu boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10 oraz pn.: Budowa boiska do mini siatkówki przy Szkole Podstawowej nr 2 w Świętochłowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIĘTOCHŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 54

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323491904

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swietochlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych: Przebudowa zespołu boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10 oraz pn.: Budowa boiska do mini siatkówki przy Szkole Podstawowej nr 2 w Świętochłowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41d99afe-b172-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001467/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wykonanie robót budowlanych: Przebudowa zespołu boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10 oraz Budowa boiska do mini siatkówki przy Szkole Podstawowej nr 2 w Świętochłowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej zapośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowiceWcelu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacjamiędzy zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl iformularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżelibyły wymagane)składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanympodpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tymprzedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawcaskłada bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowanaprzezplatformazakupowa.pl).Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byćzgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych RamInteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postacielektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.1) Zamawiającyrekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif.bmp .numbers.pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilemzaufanym, który wynosi max10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacjieDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że: 1) AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600Świętochłowice.2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktowaćwe wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z prawzwiązanych z przetwarzaniem danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@swietochlowice.pl.3) Wprzypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowaniaczy realizacji umowy danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargido organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.4) Podanieprzez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danychosobowych stanowi przepis prawa.5) Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposóbzautomatyzowany i nie będą profilowane.6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego podnazwą Wykonanie robót budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji pn.: Przebudowa zespołu boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10 w Świętochłowicach przy ul. Łagiewnickiej nr 65 oraz pn.: Budowa boiska do mini siatkówki przy Szkole Podstawowej nr 2 w Świętochłowicach prowadzonym w trybie podstawowym;7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18oraz art. 78 ustawy; 8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp,przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżelizobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywaniaobejmuje ten termin; 9) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonychdanych wynikają z ustawy;10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;11) Posiada Pani/Pan:1) napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników);3) na podstawie art. 18RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych naruszaprzepisy RODO;12) Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;3) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INZP.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa zespołu boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10 w Świętochłowicach przy ul. Łagiewnickiej nr 65

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa boiska do mini siatkówki przy Szkole Podstawowej nr 2 w Świętochłowicach

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, że:1) W części I zamówienia:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - co najmniej jedną robotę budowlaną, o wartości tych robót, nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, polegającą na budowie lub przebudowie boiska o nawierzchni poliuretanowej,- co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu bezspoinowej nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi, o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2.Zamawiający dopuszcza, spełnienie powyższych warunków w ramach realizacji jednego zamówienia.Pojęcie budowy, przebudowy należy definiować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tej specjalności.2) W części II zamówienia:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu bezspoinowej nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi, o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2- jedną robotę polegająca na budowie lub przebudowie boiska o nawierzchni poliuretanowej, o wartości tej roboty nie mniejszej niż 75.000,00 zł bruttoZamawiający dopuszcza, spełnienie powyższych warunków w ramach realizacji jednego zamówienia.Pojęcie budowy, przebudowy należy definiować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika budowy przewidzianych dla obu części zamówienia w przypadku ich realizację przez jednego Wykonawcę pod warunkiem spełnienia warunków określonych w postępowaniu dla funkcji kierownika budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy Zamawiający żąda następujących dokumentów:a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczenia, o którym mowa w lit. a), zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a) i b), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a) i b), dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od wykonawcy:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (wzór wykazu zawiera załącznik nr 7 do specyfikacji), z załączeniem b) dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit c) powinien wykazywać tylko te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu zawiera załącznik nr 8 do specyfikacji,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 3),2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 specyfikacji (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 4 do specyfikacji),3) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 5 do specyfikacji),4) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (w treści formularza ofertowego),5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych,7) dokument wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna,8) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium 1) w części I zamówienia w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),2) w części II zamówienia w wysokości 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych),

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w 125 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączać do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zmiany osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia 2) ewentualnej zmiany (przedłużenia) terminu realizacji umowy, co najwyżej o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w przypadku, gdy zaistnieją poniższe zdarzenia, obiektywnie uniemożliwiające terminową realizację przedmiotu umowy: a) zaistnienia warunków atmosferycznych obiektywnie uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy (np. warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie danego rodzaju robót, zgodnie z reżimami technologicznymi obowiązującymi dla danego rodzaju prac, które to roboty obiektywnie uniemożliwiają realizację innych robót objętych umową). Zaistnienie warunków atmosferycznych należy stosownie udokumentować, a przerwa w pracach lub robotach w związku z w/w warunkami atmosferycznymi musi zostać odnotowana w dzienniku budowy i potwierdzona przez inspektora nadzoru, b) działania siły wyższej, pod pojęciem której rozumie się każdą okoliczność, która zachodzi po podpisaniu umowy i jest niezależna od woli Stron, uniemożliwia wykonywanie zobowiązań umownych oraz skutków, której nie można uniknąć albo też, której działanie zapoczątkowane jest przez anormalne, nieodwracalne zdarzenia, które nie mogą być przewidziane, a jeśli mogą być przewidziane - to są nieuniknione. Za wypadki siły wyższej strony uznają w szczególności: pożary, powodzie i inne klęski żywiołowe, strajki oraz wojny. Wystąpienie okoliczności siły wyższej należy stosownie udokumentować,c) napotkania w gruncie przeszkód, których istnienia mimo należytej staranności Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć (w tym w szczególności: niewybuchy, nieoznaczone w dokumentach instalacje, podziemne urządzenia, zapadliska, stanowiska archeologiczne, wykopaliska, itp.),d) zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych i hydrogeologicznych, e) przerw wynikających z decyzji administracyjnych np. wstrzymanie budowy (z wyłączeniem przypadków, wstrzymania budowy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy), opóźnień wywołanych przez epidemie, działania organów państwa (w tym ogłoszenie stanu wyjątkowego, stanu klęski żywiołowej), bezpośrednio wpływających na możliwość realizacji Umowy,f) w przypadku istotnych zmian w dokumentacji projektowej - o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany,g) zmian przepisów prawa, powodujących konieczność dostosowania przedmiotu umowy do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy,h) konieczności uwzględnienia wydanych w toku realizacji przedmiotu umowy zaleceń właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji umowy i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,i) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie robót, bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego.3) ewentualnej zmiany (przedłużenia) terminu realizacji umowy:a) w przypadku zwiększenia czasochłonności wykonania robót zamiennych w stosunku do czasochłonności wykonania robót podstawowych objętych przedmiotem umowy lub konieczności wykonania robót dodatkowych;b) gdy Wykonawcy zostaną powierzone do wykonania roboty dodatkowe (w rozumieniu ustawy PZP) lub jakiekolwiek inne roboty wykraczające poza zakres Przedmiotu Umowy.c) na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;d) wystąpienia szkód oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych na terenie budowy;4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zlecania wykonania robót zamiennych na zasadach określonych w § 6 niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę poprawę tynków, malowanie i częściowe docieplenie kamienicy - Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę poprawę tynków, malowanie i częściowe docieplenie kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI