Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Fuska 2 i 4 w Bieczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GORLICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO Sp z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491891659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionów 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3537310
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@pronet.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtbs.gorlice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o. ze 100 % udziałem jst
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Fuska 2 i 4 w Bieczu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94aeba30-db8b-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232552/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94aeba30-db8b-11ee-8305-7e4937eb936d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-94aeba30-db8b-11ee-8305-7e4937eb936d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane w rozdziale 9 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Gorlickie Towarzystwo
Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., ul. Legionów 3, 38-300 Gorlice, tel. 18 353 73 10;2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gorlickim Towarzystwie Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. pod adresem: tbs@pronet.gorlice.pl;3. Dane osobowe
przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania;4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5. Dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;6. Obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tę osobę jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Osoby, której dane dotyczą posiadają:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;9. Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/GTBS/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji ścian zewnętrznych i docieplenia stropów
ostatniej kondygnacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Fuska 2 i 4 w Bieczu będącym we Wspólnocie Mieszkaniowej w zakresie określonym dokumentacją projektową, budowlaną, wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, między innymi:
a) docieplenie ścian zewnętrznych,
b) docieplenie ościeży okiennych,
c) docieplenie stropu na poddaszu nieużytkowym,
d) docieplenie stropodachu nad mieszkaniami,
e) docieplenie stropu nad piwnicą,
f) docieplenie stropu nad przestrzenią podpodłogową,
g) wymiana okien piwnicy,
h) wymiana okien strychu,
i) remont oraz izolację balkonów wraz z podniesieniem balustrady,
j) wykonanie detali architektonicznych,
k) montaż ław i stopni kominiarskich,
l) montaż płotków śniegowych (śniegołapów)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu.
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość zamówienia
na okres realizacji zamówienia. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert.
b) dysponuje w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż: 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych).
2. Zdolność techniczna lub zawodowa;
Wykonawca musi :
a) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. musi udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwa zamówienia o
wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto każde zamówienie, obejmujące roboty rodzajowo takie same lub podobne
do robót stanowiących przedmiot niniejszego postępowania, wykonane w ramach remontu elewacji zabytkowego budynku
użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego. Pojęcia: budynek, budowa, przebudowa, remont należy
rozumieć zgodnie z definicjami podanymi w §3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2022 r. poz. 1557 z
późn. zm). Pojęcia budynków użyteczności publicznej i zamieszkania zbiorowego, wg definicji podanej w § 3
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w/s warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 z póź.zm).
b) dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą pełniąca funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania opisane w rozdziale 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres zmian umowy określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak