Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie więźby dachowej wraz z pokryciem na budynku POW „Razem Raźniej” w Skwierzynie przy ul. Przemysłowej 42A, 66-440 Skwierzyna.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Ośrodek Wsparcia "Razem raźniej" w Skwierzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081227491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 42a
1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 510036187
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pow@powiat-miedzyrzecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/pow_skwierzyna
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie więźby dachowej wraz z pokryciem na budynku POW „Razem Raźniej” w Skwierzynie przy ul. Przemysłowej 42A, 66-440 Skwierzyna.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fa86433-eb87-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122254/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie więźby dachowej wraz z pokryciem na budynku POW „Razem Raźniej” w Skwierzynie przy ul. Przemysłowej 42A, 66-440 Skwierzyna.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://asystent.postepowania.pl/org/starostwo/org/pow/postepowania/1793.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/starostwo/org/pow/postepowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W ramach dostępu do usług Asystenta postępowania wykonawca ma dostęp do narzędzi składania oferty, wycofania oferty, składania pytań do treści dokumentacji postępowania, złożenia dokumentów w postępowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, ewentualnego prowadzenia negocjacji.
2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Ofertę oraz inne oświadczenia wykonawca sporządza w postaci elektronicznej i samodzielnie (poza Asystentem postępowania) opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na portal.
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
4) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczona liczbę znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiający informuję, iż dane na ten temat zawarte są w pkt 23 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ze względu na ograniczona liczbę znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiający informuję, iż dane na ten temat zawarte są w pkt 23 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POW.271.4.2021.IM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie więźby dachowej wraz z pokryciem na budynku POW „Razem raźniej” w Skwierzynie przy ul. Przemysłowej 42A na działce o nr 84, obręb 0001 Skwierzyna, jednostka ewidencyjna Skwierzyna.
TYP OBIEKTU
- budynek POW „Razem Raźniej”
- budynek wolnostojący
- budynek 3-kondygnacyjny
- metoda wykonawstwa – tradycyjna
- budynek niepodpiwniczony
- dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej kryty papą termozgrzewalną
- ilość kondygnacji nadziemnych – 3
- kategoria obiektu budowalnego - XI
-powierzchnię zabudowy obliczono zgodnie z zasadami zawartymi w Polskiej Normie
POWIERZCHNIA OBIEKTU
- powierzchnia zabudowy - 434,63 m2
- powierzchnia użytkowa - 1039,2 m2
- powierzchnia całkowita - 406,20 m2
- kubatura - 4230,58 m3
- długość budynku - 20,79 m
- szerokość budynku - 20,45 m
- wysokość budynku - 11,76m
Budynek 3-kondygnacyjny, niepodpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej – murowany. Dach dwuspadowy.
Zakres wskazanej inwestycji obejmuje:
- Zabezpieczenie budynku na czas robót przed czynnikami atmosferycznymi przy uwzględnieniu wykonywania robót etapami po akceptacji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (minimum 4 etap);
- Demontaż pokrycia papowego wraz z deskowaniem i urządzeniami na połaci dachu;
- Pomiar, sprawdzenie i poziomowanie krokwi, i płatwi;
-Wzmocnienie krokwi, płatwi i uzupełnienie o brakujące elementy konstrukcyjne wraz z wyrównaniem konstrukcji więźby pod ułożenie płyt OSB Firestop zg. z przedmiarem;
- Ułożenie płyt OSB Firestop wraz z montażem mechanicznym zgodnie z wytycznymi w instrukcji montażu producenta;
- Wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną 2-warstwy o parametrach zg. z przedmiarem robót z mocowaniem papy podkładowej mechanicznie z użyciem gwoździ z podkładkami ;
- Wykonanie pokrycia papą termozgrzewalną wierzchniego na osnowie SBS gr min. 5,2 mm krycia zg. z przedmiarem robót;
- Wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien, wyłazów, świetlików, klap zg. z przedmiarem robót;
- Montaż instalacji odgromowej i wykonanie pomiarów uziemienia:
- Wywóz odpadów i utylizacja;
a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego.
b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” pod nadzorem uprawnionych osób.
c/ wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska.
d/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i Inspektora Nadzoru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261400-8 - Pokrywanie
45261410-1 - Izolowanie dachu
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na poziomie poniżej opisanym warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, iż Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli), co najmniej jedno zamówienie polegające na :budowie, rozbudowie lub przebudowę dachu w budynkach o powierzchni większej niż 400 m2 o wartości robót budowlanych wynoszącej, co najmniej 400 000 zł brutto z załączeniem dowodu określającego czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) dysponują lub będą dysponować następującym zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia, tj. Kierownik budowy – co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Co najmniej 5- letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy.