Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie instalacji elektrycznej w budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie instalacji elektrycznej w budynku hali magazynowej przy ul. Tomickiego 7 w Krakowie (etap I)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-02-09
  • ZamawiającyNOWE CENTRUM ADMINISTRACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00045982
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie instalacji elektrycznej w budynku hali magazynowej przy ul. Tomickiego 7 w Krakowie (etap I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NOWE CENTRUM ADMINISTRACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123234688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ujastek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nca.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://nca.malopolska.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność restrukturyzacyjna i rewitalizacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie instalacji elektrycznej w budynku hali magazynowej przy ul. Tomickiego 7 w Krakowie (etap I)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75f920cd-af8b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75f920cd-af8b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Numeracja zgodna z SWZ:
10.1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w uzasadnionych przypadkach – poczty elektronicznej: k.mazurek@nca.malopolska.pl.
(...)
10.3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-75f920cd-af8b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia.
10.4. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
10.5. Składanie ofert wraz z załącznikami następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) platformy e-Zamówienia.
Więcej informacji znajduje się w pkt 10 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Numeracja zgodna z SWZ:
10.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia.
10.11. Do pełnej i prawidłowej korespondencji z Zamawiającym konieczne jest posiadanie przez co najmniej jedną osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, służącego do autentyfikacji i podpisu.

Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, jak również składania oferty opisane są w pkt 10, 13, 14 SWZ.

Przy składaniu ofert, oświadczeń i innych dokumentów należy uwzględnić postanowienia następujących rozporządzeń:
1) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych
i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j.: Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
2) Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” zawarte zostały w pkt 23 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie ograniczenia stosowania RODO zawarte zostały w pkt 23 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2024/1/PZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Numeracja zgodna z SWZ:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie instalacji elektrycznej w budynku hali magazynowej przy ul. Tomickiego 7 w Krakowie (etap I) dla potrzeb Nowego Centrum Administracyjnego spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie. Etap I inwestycji obejmuje wykonanie instalacji od rozdzielni Tauron do rozdzielni obiektowych.
5.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
a) Projekt Instalacji, stanowiący załącznik nr 9.1,
b) STWiOR Instalacje Elektryczne w zakresie dot. etapu I, stanowiąca załącznik nr 9.2,
c) Przedmiar robót – I etap Inwestycji, stanowiący załącznik nr 9.3
d) Zestawienie powierzchni wynajmowanych stanowiące załącznik nr 9.4 oraz
e) projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Numeracja zgodna z SWZ:
17.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie będą podlegać odrzuceniu.
17.2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:

1) Kryterium nr 1: cena brutto (KC) – stanowiące wagę 80%

Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert z podatkiem VAT.
W celu ustalenia ilości punktów, jaką otrzymają poszczególni Wykonawcy zastosowany zostanie następujący wzór:

Liczba punktów = (Cmin/Co) x 80 pkt

gdzie:
Cmin– cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej

2) Kryterium nr 2: Gwarancja (KG) – stanowiące wagę 20%

Zamawiający w niniejszym kryterium przyzna punkty, zgodnie z poniższymi zasadami:
- za zaoferowanie okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy – 0 pkt,
- za zaoferowanie okresu gwarancji wynoszącego 48 miesięcy – 10 pkt,
- za zaoferowanie okresu gwarancji wynoszącego 60 miesięcy – 20 pkt.

Zamawiający przyzna punkty w niniejszym kryterium na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
W przypadku podania okresu gwarancji mieszczącego się między wskazanymi wyżej okresami Zamawiający przyzna punkty właściwe dla krótszego okresu gwarancji (np.: w przypadku podania 37 miesięcy, przyznanych zostanie 0 pkt).

Uwaga:
W przypadku niepodania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje podstawowy okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i przyzna Wykonawcy w ramach niniejszego kryterium 0 pkt. Zamawiający nie będzie uzupełniał oraz nie będzie wyjaśniał treści formularza oferty w zakresie okresu gwarancji.
Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy spowoduje przyznanie Wykonawcy 20 pkt.
Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż podstawowy okres gwarancji, wynoszący 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W niniejszym podkryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.

17.3. Ogólna ocena oferty będzie łączną ilością punktów uzyskanych za kryteria i zostanie obliczona wg wzoru:

K = KC + KT + KG

17.4. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów w kryteriach przyjętych w niniejszym postępowaniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Numeracja zgodna z SWZ:
8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
nie dotyczy

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
nie dotyczy

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Uwaga:
Jeżeli wartości zostaną podane przez Wykonawcę w walutach innych niż PLN, Zamawiający dla potrzeb oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, dokona ich przeliczenia na PLN wg średniego kursu dla tej waluty podawanego przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP, wg tabeli A kursów średnich walut obcych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP NBP nie publikuje tabeli średnich kursów walut, Zamawiając przyjmie kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże on, że:

a) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, w ramach których Wykonawca zrealizował robotę budowlaną w obiekcie czynnym, tj. ogólnodostępnym w trakcie prowadzenia robót obejmującą wykonanie, modernizację lub przebudowę instalacji elektrycznej, o wartości każdego zamówienia, wynoszącej min. 150 000,00 zł netto.
Uwaga:
- Przez zamówienie Zamawiający rozumie jedną umowę.
- Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w lit. a) powyżej musi być spełniony samodzielnie przez:
• Wykonawcę lub
• co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub
• podmiot trzeci, na którego zdolności technicznej i zawodowej dotyczącej wykonanych robót polega Wykonawca.
Niedopuszczalne jest zatem łączne (tj. sumowane) spełnienie wymaganego doświadczenia, o którym mowa powyżej przez kilka podmiotów, niebędących w stanie samodzielnie wykazać spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- W przypadku powoływania się przez Wykonawcę, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału na wiedzę i doświadczenie zdobyte w trakcie realizacji zamówienia przez grupę Wykonawców (np. konsorcjum), której członkiem był Wykonawca lub podmiot trzeci, na którego zdolności technicznej i zawodowej dotyczącej wykonanych robót polega Wykonawca, Zamawiający będzie badał doświadczenie własne Wykonawcy lub podmiotu trzeciego, tzn. jego realnie i faktycznie uzyskane w ramach realizacji zamówienia doświadczenie jako członka konsorcjum.
- Jeżeli wartości zostaną podane przez Wykonawcę w walutach innych niż PLN, Zamawiający dla potrzeb oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, dokona ich przeliczenia na PLN wg średniego kursu dla tej waluty podawanego przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP, wg tabeli A kursów średnich walut obcych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP NBP nie publikuje tabeli średnich kursów walut, Zamawiając przyjmie kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

b) dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie przez Wykonawcę skierowana do realizacji zamówienia jako pełniąca funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą łącznie co najmniej następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334) wraz z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia obowiązków kierownika robót elektrycznych.
Uwaga:
- W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP powinno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.

Dalsze informacje dot. warunków udziału w postępowaniu zawiera pkt 8 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Numeracja zgodna z SWZ.
9.1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
(...)
2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Dalsze informacje dot. środków dowodowych zawiera pkt 9 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zgodna z SWZ.
9.1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Uwaga:
- Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a) powyżej, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- Jeżeli do potwierdzenia posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej niezbędne jest również wykazanie opłacenia składki ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia również dokumentów potwierdzających jej opłacenie.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały Wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w lit. a) powyżej musi dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Dalsze informacje dot. środków dowodowych zawiera pkt 9 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Numeracja zgodna z SWZ:
20.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
20.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
20.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Więcej informacji nt. wymagań dot. wadium zawiera pkt 20 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Numeracja zgodna z SWZ:

7.7. Przepisy i postanowienia pkt 7.1 do 7.6 powyżej dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Brak podstaw do wykluczenia
z postępowania musi wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 8.1 SWZ zostaną spełnione, jeżeli Wykonawcy będą je spełniać łącznie z zastrzeżeniem uwag, o których mowa w pkt 8.1 ppkt 4) lit a) SWZ.
8.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do których zdolności te są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.


9.4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym również wspólników spółki cywilnej:
1) dokument wymieniony w pkt 9.1 ppkt 1) lit. b) SWZ powinien być złożony przez co najmniej jednego Wykonawcę spośród Wykonawców wspólnie składających ofertę;
2) dokumenty wymienione w pkt 9.1 ppkt 1) lit a) i c) SWZ powinny być złożone przez dowolnego Wykonawcę spośród Wykonawców składających wspólną ofertę lub Wykonawców łącznie;
3) dokumenty wymienione w pkt 9.1 ppkt 2) lit. a) i b) SWZ albo odpowiadające im dokumenty określone w pkt 9.2 i 9.3 SWZ powinny być złożone przez każdego Wykonawcę, w tym także każdego wspólnika spółki cywilnej.

13.16. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w tym również wspólnicy spółki cywilnej, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego w sposób jednoznaczny wynikać będzie zakres umocowania. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

18.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do dostarczenia zamawiającemu kopii stosownej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

21.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w §13 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ, któremu nadano następujące brzmienie:
"Zmiany w umowie
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z sytuacji, określonych w art. 45 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian Umowy, w szczególności w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu wykonania zamówienia, sposobu wykonywania zamówienia, ustalonego wynagrodzenia, warunków płatności w następujących przypadkach:
a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
- zawieszenie lub przerwanie robót przez Zamawiającego,
- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, o którym mowa w §1 ust. 1 Umowy,
- konieczności wykonania zamówień dodatkowych, jeżeli zamówienia te mają wpływ na termin wykonania przedmiotu Umowy,
- w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy obiektu Hali w celu realizacji Przedmiotu Umowy względem terminu określonego w §5 ust. 1 Umowy, pod warunkiem, że opóźnienie to nie wynikało z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu maksymalni o ilość dni równą opóźnieniu Zamawiającego.
b) zmian będących następstwem okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, w szczególności:
- niekorzystnych i nietypowych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z Umową i zasadami wiedzy technicznej,
- konieczności przesunięcia terminu przekazania Wykonawcy obiektu Hali w celu realizacji Przedmiotu Umowy,
- zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy wraz ze skutkami takiej zmiany albo mających wpływ na realizację zamówienia,
- wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów wydanych przez dany organ władzy, w szczególności: decyzja władz publicznych, oczekiwanie na wyniki nieprzewidzianych wcześniej, a koniecznych ekspertyz, wyrok sądu itp., jeżeli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
c) zmian zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom.
3. Konieczność wprowadzenia zmian Umowy zostanie stwierdzona protokołem konieczności podpisanym przez obie Strony, zawierającym uzasadnienie faktyczne dla wprowadzenia zmiany oraz wskazanie jej zakresu.
4. Za przedłużenie terminu realizacji zamówienia Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
5. Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadkach zawinionych przez Wykonawcę.
6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2, mających wpływ na termin realizacji zamówienia, może on ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty.
7. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Numeracja zgodna z SWZ:
7.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1497).

Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy zawiera pkt 22 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Myślenice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI