Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu elewacji południowej budynku administracyjno-penitencjarnego oraz remoncie muru zewnętrznego Zakładu Karnego w Cieszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_cieszyn@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
zakład karny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu elewacji południowej budynku administracyjno-penitencjarnego oraz remoncie muru zewnętrznego Zakładu Karnego w Cieszynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f08f99c5-b659-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045531/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu elewacji południowej budynku administracyjno-penitencjarnego oraz remoncie muru zewnętrznego Zakładu Karnego w Cieszynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu poczty elektronicznej.
2. Systemy miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal służą WYŁĄCZNIE do składania/wycofywania i zmiany ofert. Wszelka pozostała korespondencja (pytania do treści SWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na adres: zp_cieszyn@sw.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): . Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Cieszynie, z siedzibą ul. B. Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn tel. 33 851-32-00, e-mail: zk_cieszyn@sw.gov.pl;
• dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail iod_zk_cieszyn@sw.gov.pl, telefon tel. 33 828 05 37, fax. 22 848 85 81;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.5.2022.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu elewacji południowej budynku administracyjno-penitencjarnego oraz remoncie muru zewnętrznego Zakładu Karnego w Cieszynie, działka nr 41 obręb 44 – Cieszyn, ul. B. Chrobrego 2.
Roboty budowlane realizowane będą na podstawie załączonej do niniejszej specyfikacji dokumentacji projektowej pn. „Remont fragmentu elewacji południowej budynku administracyjno-penitencjarnego oraz remont muru zewnętrznego Zakładu Karnego w Cieszynie” z kwietnia 2021 r. autorstwa FIRMA PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWA INŻ. BUD. MAREK WĘGLORZ ul. Jastrzębia 33, 43-400 Cieszyn, oraz przedmiaru robót specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a także zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz pozwoleniem konserwatora zabytków na podejmowanie działań przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków. W/w dokumenty załączono do niniejszej specyfikacji.
Obiekty Zakładu Karnego w Cieszynie są wpisane do rejestru zabytków.
Dla części zamówienia przewiduje się zastosowanie obniżonej stawki podatku VAT. Szczegóły opisano w rozdziale XVI pn. Opis sposobu obliczania ceny.
Opis planowanych robót:
Zakres projektowanych robót w zakresie remontu fragmentu elewacji południowej (ściana szczytowa segmentu B) budynku administracyjno-penitencjarnego obejmuje:
- demontaż istniejących elementów zabezpieczeń więziennych (czujki alarmowe, osłony rur spustowych itp.),
- demontaż dwóch opraw oświetleniowych ściennych na wysięgnikach, demontaż instalacji oświetleniowej i skrzynek elektrycznych,
- demontaż pionowych zwodów instalacji odgromowej,
- rozbiórkę obróbek blacharskich na gzymsach,
- demontaż krat i siatek okiennych stanowiących specjalistyczne zabezpieczenie więzienne,
- demontaż zewnętrznych parapetów okiennych (piaskowiec w złym stanie technicznym),
- tymczasowy demontaż rur spustowych na czas robót związanych z wymianą tynków,
- zabezpieczenie i osłona stolarki okiennej i drzwiowej foliami pcv,
- skucie 100% tynków ze ścian, boniowania, gzymsów, elementów ozdobnych,
- remont gzymsu dachowego poprzez przemurowanie i naprawę pęknięć wg zaleceń ekspertyzy technicznej,
- naprawę pęknięć ścian zewnętrznych wg zaleceń ekspertyzy technicznej,
- montaż instalacji elektrycznej p/t, montaż instalacji odgromowej p/t,
- wykonanie obrzutki cementowej i tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III na ścian, boniowania, gzymsów, elementów ozdobnych z zastosowaniem gotowych fabrycznie zapraw oraz w strefie cokołowej zastosowanie tynków renowacyjnych,
- montaż obróbek blacharskich na gzymsach,
- montaż parapetów z piaskowca, wymiana parapetów z blachy stalowej powlekanych okien środkowych,
- remont zabezpieczeń ochronnych okien w zakresie obejmującym wykonanie i montaż odpowiednich krat okiennych, siatek zabezpieczających okna spełniających wymagania przepisów Służby Więziennej,
- montaż ponowny zabezpieczeń rur spustowych z elementów z demontażu (wyprofilowanych elementów
z blachy stalowej powlekanej), natomiast w przypadku widocznych wgnieceń lub uszkodzeń powstałych
w trakcie demontażu lub przechowywania należy wykonać nowe osłony wg stanu istniejącego),
- montaż ponowny zabezpieczeń wysięgników ściennych lamp oświetleniowych (wyprofilowanych elementów z blachy stalowej powlekanej),
- zagruntowanie i dwukrotne malowanie farbami silikonowymi elewacji budynku (nowych tynków),
- ponowny montaż rur spustowych – wg stanu istniejącego,
- montaż opraw oświetleniowych zewnętrznych ściennych na wysięgnikach,
- ponowny montaż czujek alarmowych i innych zabezpieczeń elektronicznych ZK.
Zakres projektowanych robót w zakresie odtworzenia fragmentu boniowania fragmentu elewacji zachodniej (ściana boczna segmentu B) budynku administracyjno-penitencjarnego obejmuje:
- zeskrobanie i zmycie farby na fragmencie ściany,
- wykonanie obrzutki cementowej i tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III na ścian, boniowania - odtworzenie brakującego boniowania fragmentu ściany nad cokołem (narożnik lewy),
- montaż obróbek blacharskich na gzymsach,
- zagruntowanie i dwukrotne malowanie farbami silikonowymi elewacji budynku (nowych tynków).
Zakres projektowanych robót w zakresie remontu muru zewnętrznego pomiędzy bramą wjazdową a budynkiem administracyjnym (od strony sądu) obejmuje:
- tymczasowy demontaż zabezpieczeń techniczno – ochronnych (zasieków) zlokalizowanych na gzymsie muru zewnętrznego, demontaż siatki ostrzowej zgrzewanej na gzymsie bud. magazynu odzieżowego,
- rozbiórkę obróbek blacharskich,
- remont istniejących otworów wentylacyjnych w murze zewnętrznym poprzez demontaż kratek i wykonanie zamurowania, od wewnątrz wykonać naprawę tynków z uzupełnieniem powłoki malarskiej,
- zabezpieczenie nawierzchni utwardzonych grubymi foliami pcw,
- skucie 100% tynków ze ścian, gzymsów, elementów ozdobnych,
- remont gzymsu wieńczącego fragment muru zewnętrznego pomiędzy wieżą wartowniczą a budynkiem magazynu odzieżowego (rozbiórka istniejącego gzymsu i wykonanie nowego gzymsu żelbetowego),
- wykonanie obrzutki cementowej i tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III na ścianach, gzymsach, elementach ozdobnych z zastosowaniem gotowych fabrycznie zapraw,
- wykonanie obróbki blacharskiej gzymsu muru zewnętrznego wieńczącego nakrycie muru,
- ponowny montaż zabezpieczeń techniczno – ochronnych (zasieków) zlokalizowanych na gzymsie muru (wg stanu istniejącego – montaż istniejącej konstrukcji wsporczej wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń w powłokach malarskich, wymiana uszkodzonych elementów, zasiek z drutu ostrzowego - nowe),
- zagruntowanie i dwukrotne malowanie farbami silikonowymi elewacji budynku (nowych tynków).
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na terenie Zakładu Karnego
w Cieszynie od poniedziałku do soboty, w godzinach od 7:00 do 17:30.
Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem zamówienia na niewyłączonych z normalnej eksploatacji obiektach w oparciu o harmonogram uzgodniony z Zamawiającym.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45000000-7 roboty budowlane
45262500-6 roboty murarskie i murowe
45410000-4 tynkowanie
45442100-8 roboty malarskie
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
WYMAGANIA DODATKOWE:
1. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040).
2. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane m.in. kierowników budowy, kierowników robót jak również osób o wysokim poziomie kompetencji, posiadających rzadkie specjalizacje czy niezbędne certyfikaty potwierdzające fachowość.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego;
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów,
- Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6. Na wniosek wykonawcy istnieje możliwość zatrudnienia i skierowania do prac osadzonych w Zakładzie Karnym w Cieszynie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
3) sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
4) zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował roboty budowlane polegające na przebudowie lub remoncie w stanie wykończonym co najmniej 2 (dwóch) budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub budynków użyteczności publicznej lub budynków zamieszkania zbiorowego o wartości (brutto) robót co najmniej 300 000 zł. każdy, wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków prowadzonych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub wpisanych do miejskiej ewidencji zabytków, uwzględniające w swoim zakresie wykonanie robót budowlanych, w szczególności takich jak: roboty murarskie, roboty malarskie, roboty tynkarskie.
dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
a/ co najmniej jedną osobą, wyznaczoną do kierowania budową, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, posiadającą co najmniej (2) dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót) liczonym od daty uzyskania uprawnień, przy budynkach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków prowadzonych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub wpisanego do miejskiej ewidencji zabytków;.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8 i 10 ustawy (wzór druku stanowi załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wykaz robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy) mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za Wykonanie umowy.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Wykonawca składa pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
2. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w pkt XXVI Projekt umowy.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy.
4. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w przypadkach opisanych w par. 9 umowy, której projekt zamieszczono w rozdziale XXVI niniejszej swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia , zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-25