Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów zewnętrznych do pomieszczeń piwnicznych RD wraz z chodnikami, zlokalizowanych przy budynku ZSP nr 2 w Gliwicach, ul. M. Kopernika 63.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoGliwice
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wnioskównull
ZamawiającyZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 W GLIWICACH
Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
Numer ogłoszenia2021/BZP 00035269
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035269 z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów zewnętrznych do pomieszczeń piwnicznych RD wraz z chodnikami, zlokalizowanych przy budynku ZSP nr 2 w Gliwicach, ul. M. Kopernika 63.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242971012
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp2.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 2
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów zewnętrznych do pomieszczeń piwnicznych RD wraz z chodnikami, zlokalizowanych przy budynku ZSP nr 2 w Gliwicach, ul. M. Kopernika 63.
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004441/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 Przebudowa wejścia do pomieszczeń piwnicznych Szkoły Podstawowej nr 12 w Gliwicach przy ul. Kopernika 63
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie partnerstwa innowacyjnego na podstawie: art. 297 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
zsp2.gliwice.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zsp2.gliwice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/b) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/c) poczty elektronicznej: sekretariat@zsp2.gliwice.eu2) wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.5) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje sie datę ich przekazania na ePUAP. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest naliście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 6 do SWZ.2. Sposób komunikowania sie Zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) / numerem sprawy (ust. 2).2) Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@zsp2.gliwice.eu3) dokumenty elektroniczne, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w ust. 1 pkt 1) lit. c) adres e-mail. Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).3. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z regulaminami korzystania z EPUAP oraz miniPortalu.5. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy PZP: nie dotyczy nn. postępowania - nie zachodzą sytuacje, o których mowa w ww.artykule.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: zsp2.gliwice.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, zw. dalej RODO), informuję, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest: Miasto Gliwice – Miasto na prawach powiatu, z siedzibą: ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, reprezentowane przez Inspektora Ochrony Danych, z którym Państwo możecie się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych przez e-mail: iod@um.gliwice.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby: 44-100 Gliwice, ul. Kopernika 63; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów zewnętrznych do pomieszczeń piwnicznych Rady Dzielnicy wraz z chodnikami, zlokalizowanych przy budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gliwicach, ul. M. Kopernika 63, działka nr 186”. prowadzonym w trybie podstawowym;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm., zw. dalej ustawa PZP);- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan, na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP2.26.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.4.) Zapotrzebowanie na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane
Zamawiający nie formułuje wymagań w powyższym zakresie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.9 ) Minimalne wymagania oraz kryteria oceny ofert niepodlegające negocjacjom:
Minimalny okres gwarancji 24 miesiące
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy PZP oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.- Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.- Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.- Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż:- dysponuje: 1 kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanejUwagi:Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w rozdziale 16 ust. 1 pkt 1) lit. a) SWZ, dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje dokonywania oceny spełnienia w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):1) w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków:- Zamawiający nie będzie żądał dokumentów2) w zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu:- Zamawiający nie będzie żądał dokumentów.2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) składa dokumenty zgodnie z §4 i §5 Rozporządzenia Ministra Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innychdokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415).1. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na świadczeniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca1974r. – Kodeksu pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.).2. Uprawnienia Zamawiającego, sposób kontroli, obowiązki wykonawcy oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w ust. 1, zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ.3. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP.4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż:- dysponuje: 1 kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (złożenie kopii uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez oferenta oraz zaświadczenie przynależności do właściwej Izby Zawodowej)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zasady składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna):1) oferta będzie zawierać oświadczenie wymienione w ust. 3 pkt 2) dotyczące każdego z ww. wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia.2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna itp.) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 3 do SWZ.3) jeden z partnerów konsorcjum/spółki cywilnej zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum/spółki cywilnej w postępowaniu albo reprezentowaniawszystkich uczestników konsorcjum/spółki cywilnej w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4) korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców/lider konsorcjum.5) oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:a) dokumenty, dotyczące własnego przedsiębiorstwa, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu,b) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa może zostać zmieniona w przypadkach określonych w art. 455 ustawy PZP, a także w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności przedstawionych w SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.9.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
2021-05-04 10:00
8.10.) Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 2, ul. Kopernika 63, 44-117 Gliwice
8.11.) Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2021-05-04 11:00
8.12. Zamawiający zamierza ograniczyć liczbę wykonawców, których zaprosi do składania ofert wstępnych: Nie
8.18.) Zamawiający przewiduje podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie