Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku bursy szkolnej w Lubartowie do wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W LUBARTOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 82
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 855-22-14
1.5.8.) Numer faksu: (81) 855-29-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rcez@rcez.lubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcez.lubartow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka oświatowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku bursy szkolnej w Lubartowie do wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88954c34-906e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021470/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku Bursy Szkolnej w Lubartowie w celu dostosowania do wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej w m. Lubartów ul. 1-go Maja 82.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rcez.lubartow.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rcez.lubartow.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami w niej określonymi.2. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na całość zamówienia.3. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres e-mail, do prowadzenia korespondencji związanej z postępowaniem. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej w formacie danych pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal..5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część (skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP) należy ten plik zaszyfrować.6. Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX pkt 1 oraz rozdziale X pkt 1 w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) oraz zaszyfrować7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.8. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.10. Oferta:10.1. której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp;10.2. która nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;- podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 lub 6 w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Wszelkie niejasności i obiekcje dotyczące treści zapisów SWZ należy, zatem wyjaśnić z zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w rozdziale XII niniejszej SWZ. Przepisy ustawy Pzp nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert.11. W przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, złożony w postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej reprezentowane przez Dyrektora Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej z siedzibą w Lubartowie przy ul. 1 Maja 82, tel: 818552214, mail: rcez@rcez.lubartow.pl;10.2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iodo@rcez.lubartow.pl;10.3. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.10.4. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;10.5. osoba fizyczna posiada:10.5.1 na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;10.5.2 na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;10.5.3 na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;10.5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;10.6. osobie fizycznej nie przysługuje:10.6.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;10.6.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;10.6.3. na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).12. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku bursy szkolnej w Lubartowie do wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej.ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCHW celu dostosowania budynku do wymogów z zakresu ochrony przeciwpożarowej projektuje się wykonanienastępujących robót budowlanych:1. PIWNICA:Kategoria zagrożenia ludzi PM-Wymiana drzwi klatki schodowej (-1,30) na drzwi przeciwpożarowe EI30 (Dw1) zsamozamykaczem;-Wymiana drzwi windy towarowej na drzwi przeciwpożarowe EI30;-Wymiana drzwi oddzielających korytarz od schodów na drzwi przeciwpożarowe EI30 (Dw1) zsamozamykaczem;- Demontaż okien i zamurowanie otworów okiennych w pomieszczeniu -1.4, -1.11, -1,12, -1,17;2. 2. PARTER:Kategoria zagrożenia ludzi ZL III- Wymiana drzwi na klatkę schodową na drzwi ppoż. EI30 Sa (Dw3) z samozamykaczem;-Montaż drzwi ppoż. EI30 pomiędzy korytarzami 1.21-1.22 (Dw4) z samozamykaczem;-Demontaż istniejącego okna oraz nadproża montaż witryny zewnętrznej z drzwiami o szerokościmin 120 cm w świetle otworu + system napowietrzania klatki schodowej (Wz2, Dz2);6-Wymiana istniejącego hydrantu na hydrant 25 z wężem półsztywnym o długości 30m;-Montaż schodów zewnętrznych ewakuacyjnych ze stali ocynkowanej o odporności ogniowejR60;-Montaż systemu sygnalizacji pożarowej (ochrona całkowita) połączonej z obiektem KP PSP wLubartowie, według opracowania branży elektrycznej;Kategoria zagrożenia ludzi ZL V-Wymiana istniejącej witryny na witrynę z drzwiami o szerokości min 120 cm w świetle (Wz1, Dz1);-Likwidacja ściany działowej wraz z demontażem dwóch ościeżnic drzwiowychą w pomieszczeniu1.24;- Wymiana istniejących drzwi o szerokości 65/200 na drzwi o szerokości 90/200, poszerzenieotworu drzwiowego (Dz3);-Wymiana okien zewnętrznych w pomieszczeniu 1.22, 1.34 na okna EI60 (Oz1, Oz3);6-Demontaż istniejących drzwi, zamurowanie otworu do poziomu parapetu oraz montaż okna EI60w pomieszczeniu 1.35 (Oz2);-Przebudowa stopni schodów oraz skrócenie murka w celu uzyskania spocznika o szerokościmin 1,0m na całej jego długości w pomieszczeniu 1.35;- Montaż ruchomej bariery zabezpieczającej przed omyłkowym zajściem do piwnicy w przypadkuewakuacji w pomieszczeniu nr 1.35 1.50;-Zamurowanie otworu okiennego w pomieszczeniu 1.42;- Montaż samozamykacza w drzwiach do pomieszczenia 1.44;-Montaż drzwi do pomieszczenia kuchni 1.46 (Dw2);-Demontaż grzejnika żeliwnego montaż grzejnika stalowego płytowego na spoczniku wpoziomie parteru CV 22 W:500, L:500 Q=735W, zasilenie grzejnika z pionu CO znajdującego się wpomieszczeniu nr -1.35 w piwnicy;3. PIĘTRO:Kategoria zagrożenia ludzi ZL V-Montaż witryny wewnętrznej o odporności ogniowej EI60 z drzwi EI30 Sa o szerokości min 120cmw tym nieblokowane skrzydło min 90cm(Ww1, Dw5) z samozamykaczem;-Wymiana istniejącego hydrantu na hydrant 25 z wężem półsztywnym o długości 30m;- Montaż ściennego okna oddymiającego powierzchni czynnej oddymiania Aa=1,06m2 (Oz4);- Montaż systemu sygnalizacji pożarowej (ochrona całkowita) połączonej z obiektem KP PSP wLubartowie, według opracowania branży elektrycznej.Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:- Projekt budowlany,- Projekt budowlano-wykonawczy,- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),- Przedmiar robót.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie