IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), w formie i na zasadach określonych w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
https://aukcje.uzp.gov.pl
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
1. W toku aukcji oceniane będzie tylko kryterium oceny ofert – cena. Punktacja, jaką otrzyma oferta złożona przez Wykonawcę za pozostałe kryteria zostanie wyliczona zgodnie z zapisami pkt XIII SIWZ i dodana do punktacji, jaką otrzyma oferta za kryterium cena w toku aukcji. 2. Do obliczenia wartości punktowej złożonej oferty w zakresie kryterium ceny przyjmuje się wzór wskazany w pkt. XIII SIWZ. Maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w kryterium ceny wynosi 60. 3. Oferty złożone przez Wykonawców, wprowadzone zostaną przez Zamawiającego do systemu., tj. wartość oferty brutto oraz punktacja w zakresie wszystkich pozostałych kryteriów, które nie będą oceniane w toku aukcji (kryteria niezmienne).
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
1. Oferty złożone przez Wykonawców, wprowadzone zostaną przez Zamawiającego do systemu., tj. wartość oferty brutto oraz punktacja w zakresie wszystkich pozostałych kryteriów, które nie będą oceniane w toku aukcji (kryteria niezmienne). 2. W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej każdy Wykonawca zostanie poinformowany jaką ilość punktów uzyskał oraz którą pozycję zajmuje zgodnie z dokonaną oceną na podstawie kryteriów określonych w SIWZ, W trakcie aukcji elektronicznej każdy Wykonawca będzie informowany o punktach przyznanych w kryteriach oceny ofert dotyczących jego oferty oraz aktualnej pozycji w rankingu Wykonawców.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Sposób składania postąpień w toku aukcji: 1) Wykonawcy składają oferty (postąpienia) elektronicznie, pozostając w trybie bezpośredniego połączenia ze stroną internetową https://aukcje.uzp.gov.pl 2) składanie postąpień jest możliwe wyłącznie po zalogowaniu się w systemie, 3) składanie postąpień odbywa się z poziomu zakładki: „Moje aukcje", w widoku „Oferta" , 4) w celu wprowadzenia postąpienia należy nacisnąć polecenie „Złóż postąpienie" znajdujące się obok danego kryterium, a następnie wprowadzić oferowane warunki oferty i nacisnąć polecenie „Zmień", 5) system wskazuje przewidywaną punktację, jaką uzyska oferta po wprowadzonych zmianach. Czynność wprowadzania zmian w ofercie można ponawiać aż do uzyskania odpowiedniej punktacji, 6) wprowadzone zmiany należy zaakceptować za pomocą polecenia „Zapisz", 7) należy pobrać i zapisać na dysku dokument opisujący postąpienie (dokument w formacie PDF), a następnie podpisać elektronicznie za pomocą oprogramowania dostarczanego przez wystawcę podpisu elektronicznego i odesłać podpisany dokument do systemu, 8) system dokona automatycznej weryfikacji podpisu elektronicznego - w przypadku pozytywnej weryfikacji, postąpienie zostanie przyjęte. 9) Zamawiający nie przewiduje dogrywki w aukcji. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych, zgodnie z dyspozycją art. 91 ust. 4 uPzp. 10) Aukcja prowadzona jest zgodnie z czasem wskazanym w systemie (lewa część ekranu). UWAGA: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie nie są zobowiązani do udziału w aukcji elektronicznej. W takiej sytuacji oferty Wykonawców zaproszonych, a nie biorących udziału w aukcji będą podlegały automatycznej ocenie w toku aukcji na równi z ofertami tych Wykonawców, którzy zdecydują się na składanie postąpień w toku aukcji.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
1. Od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia każdy Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień. 2. Minimalna wysokość postąpienia wynosi 10.000,- zł brutto. Szczegółowe warunki oraz sposób przeprowadzenia aukcji elektronicznej opisane zostały w załączniku nr 1 do siwz oraz w niniejszym ogłoszeniu w pkt powyżej, tj. Informacjach dotyczących przebiegu aukcji elektronicznej
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
1. Do obsługi systemu aukcyjnego niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows lub Linux oraz dostępem do sieci Internet. Administrator portalu aukcji elektronicznych (dalej Administrator portalu) gwarantuje w pełni prawidłową współpracę z przeglądarkami: - Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej. - Opera w wersji 9.0 lub wyższej - Google Chrome w wersji 3.0 lub wyższej 2. Ze względu na brak kompatybilności przeglądarki Internet Explorer ze standardami przyjętymi w systemie (powszechnie wykorzystywanymi w Internecie) oraz pojawiające się problemy związane z bezpieczeństwem, nie zaleca się korzystania z tej aplikacji podczas użytkowania systemu. Administrator portalu zastrzega, że nie zostały przeprowadzone testy na zgodność z innymi przeglądarkami i z tego powodu nie możemy zagwarantować prawidłowej pracy systemu aukcyjnego z wykorzystaniem przeglądarek internetowych innych niż wyżej wskazane. 3. Z uwagi na fakt, że postąpienia, które wykonawcy są zobligowani podpisać elektronicznie, generowane są w postaci dokumentu PDF (Portable Document Format), Wykonawcy biorący udział w aukcji elektronicznej winni dysponować oprogramowaniem umożliwiającym odczytywanie plików w ww. formacie. Oprogramowanie można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej http://get.adobe.com/reader/. 4. Wykonawcy składający postąpienia są obowiązani podpisywać oferty składane w toku aukcji (postąpienia) za pomocą oprogramowania dostarczanego przez wystawcę podpisu elektronicznego - struktura generowanych przez platformę ofert nie pozwala na podpisywanie ich bezpośrednio z poziomu programu Adobe Reader. 5. Oferty winny być podpisane w formacie Xades - tylko dokumenty z takim podpisem będą przyjęte przez platformę aukcyjną jako prawidłowe. Dokumenty mogą być podpisane zarówno podpisem wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Celem uniknięcia problemów w toku aukcji wykonawcy winni wprowadzić odpowiednie ustawienia do oprogramowania obsługującego składanie przez nich podpisu elektronicznego jeszcze przed rozpoczęciem aukcji elektronicznej. W przypadku trudności z odpowiednim skonfigurowaniem oprogramowania obsługującego składanie podpisu elektronicznego zalecany jest kontakt z wystawcą podpisu (centrum certyfikacji). UWAGA: oferty generowane przez system aukcyjny nie umożliwiają wprowadzenia podpisu elektronicznego przy użyciu funkcji programu Adobe Reader (funkcja wykorzystywana m.in. w podpisywaniu deklaracji podatkowych). Opatrzenie oferty podpisem elektronicznym wymaga posłużenia się oprogramowaniem dostarczonym przez wystawcę podpisu elektronicznego (centrum certyfikacji). 6. Rozwiązanie zastosowane na platformie aukcji elektronicznych polega na tym, że po wprowadzeniu do systemu postąpienia, wygenerowany zostaje dokument PDF opisujący ofertę Wykonawcy. Dokument ten należy pobrać (zapisać na dysku lokalnym), a następnie podpisać elektronicznie za pomocą oprogramowania dostarczanego przez wystawcę podpisu elektronicznego i odesłać podpisany dokument do systemu aukcyjnego. System dokona automatycznej weryfikacji podpisu elektronicznego - w przypadku pozytywnej weryfikacji, postąpienie zostanie przyjęte. UWAGA: Wygenerowany przez system plik należy zapisać na dysku. Pliku po pobraniu na dysk przez przeglądarkę internetową nie należy zapisywać za pomocą żadnego innego programu, ponieważ może to spowodować naruszenie integralności poprzez zmianę wewnętrznej struktury dokumentu PDF. W konsekwencji dokument nie przejdzie pozyt dokumentów i dokument nie zostanie przyjęty przez Platformę.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
1. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 2. W formularzu ofertowym należy podać imię i nazwisko osoby uprawnionej do składania postąpień w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej (dane te powinny być zgodne z danymi przypisanymi do kwalifikowanego podpisu elektronicznego, np. podwójne imię, dwuczłonowe nazwisko). 3. Postąpienia dokonywać może wyłącznie 1 osoba (jedna ze wskazanych przez wykonawcę), stąd w przypadku reprezentacji wieloosobowej niezbędne jest prawidłowe umocowanie przedstawicieli do składania postąpień jednoosobowo. Uprawnienie to musi wynikać z dokumentów rejestrowych lub pełnomocnictwa, które musi zostać załączone do oferty. 4. Zmiany osoby, która będzie składała postąpienia, podczas aukcji elektronicznej, można dokonać najpóźniej na 3 dni przed otwarciem aukcji. 5. Zamawiający dokonuje rejestracji Wykonawców zaproszonych do udziału w aukcji. Konto Wykonawcy umożliwia mu wzięcie udziału tylko w jednej aukcji. Na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zostanie przesłane zaproszenie do udziału w aukcji wraz z loginem i hasłem. Login i hasło Wykonawcy generowane są automatycznie przez system. Celem zwiększenia bezpieczeństwa, przy pierwszym logowaniu się Wykonawcy, system wymusza dokonanie zmiany hasła na nowe. 6. Wskazane jest, aby niezwłocznie po otrzymaniu zaproszenia Wykonawca zalogował się do systemu (za pomocą otrzymanego wraz z zaproszeniem loginu i hasła), a także potwierdził poprawność danych wprowadzonych przez Zamawiającego za pomocą polecenia "Wyślij wiadomość do Zamawiającego", ze szczególnym zwróceniem uwagi na poprawne zdefiniowanie przez Zamawiającego osoby uprawnionej do składania postąpień. 7. Do czasu otwarcia aukcji Wykonawca może składać postąpienia próbne. W celu złożenia takiego postąpienia próbnego, należy wejść do zakładki „Oferta” i postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Postąpienia próbne nie wpływają na wartość oferty Wykonawcy i nie są widoczne dla innych użytkowników systemu (w tym również dla Zamawiającego).
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
aukcja jednoetapowa
Czas trwania:
Terminy otwarcia i zamknięcia aukcji zostaną podane w zaproszeniu do udziału w akcji
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Terminy otwarcia i zamknięcia aukcji zostaną podane w zaproszeniu do udziału w aukcji
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do siwz wzorze umowy – z tego względu, że Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do siwz wzorze umowy (art. 36 ust. 1 pkt. 16 uPzp).2. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp, w tym w przypadkach opisanych w pkt XVI.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-22, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Składanie ofert: w siedzibie Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy do dnia 22.07.2020r. do godz. 11.00 (patrz pkt. X.7 siwz).2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.07.2020r. o godz. 11.30 w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 205.”. Dla zainteresowanych Zamawiający przeprowadzi transmisję on line z otwarcia ofert, którą obejrzeć będzie można korzystając z linku: https://meet.um.bydgoszcz.pl/adam.wesolowski/5RL8MQTS .Instrukcja udziału w otwarciu ofert online stanowi załącznik do siwz.3. Planowane jest dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 6.4.1. Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych w ramach ZIT, schemat: Inwestycje z zakresu rewitalizacji obszarów miejskich w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.