Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch pawilonów terapeutycznych oraz rozbudowie budynku nr 20 o izolatkę COVID–19 – znak sprawy Adm 12A/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Srebrniki 17
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-282
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@wsp-bilikiewicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsp-bilikiewicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch pawilonów terapeutycznych oraz rozbudowie budynku nr 20 o izolatkę COVID–19 – znak sprawy Adm 12A/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b5021e-1e10-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018262/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Całoroczny pawilon terapeutyczny dla dzieci i młodzieży
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
1) Oferta wraz z jej załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowo opisane w SWZ rozdział XVI.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Adm 12A/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1: Budowa Pawilonu Terapeutycznego dla Dzieci i Młodzieży na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - Załącznik nr 2.1 – Opis przedmiotu zamówienia – Dokumentacja techniczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) CENA – 60%
Oferta najtańsza spośród ofert nie podlegających odrzuceniu otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów
gdzie :
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
Cof.b. – cena brutto oferty badanej; 100 – wskaźnik stały
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny
2) Okres gwarancji na wykonane prace 40%
(Gof / Gn x 100) x 40% = ilość punktów
gdzie :
Gn – najwyższy okres gwarancji spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przy czym należy zaoferować termin gwarancji w
okresie od 36 do 60 miesięcy.
Gof. – okres gwarancji oferty badanej; 100 – wskaźnik stały
40% – procentowe znaczenie kryterium gwarancji na wykonane prace
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2: Budowa Pawilonu Terapeutycznego OTUA (Oddział Terapii Uzależnień Alkoholowych) na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - Załącznik nr 2.2 – Opis przedmiotu zamówienia – Dokumentacja techniczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) CENA – 60%
Oferta najtańsza spośród ofert nie podlegających odrzuceniu otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów
gdzie :
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
Cof.b. – cena brutto oferty badanej; 100 – wskaźnik stały
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny
2) Okres gwarancji na wykonane prace 40%
(Gof / Gn x 100) x 40% = ilość punktów
gdzie :
Gn – najwyższy okres gwarancji spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przy czym należy zaoferować termin gwarancji w
okresie od 36 do 60 miesięcy.
Gof. – okres gwarancji oferty badanej; 100 – wskaźnik stały
40% – procentowe znaczenie kryterium gwarancji na wykonane prace
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3: Rozbudowa Budynku nr 20 o Izolatkę dla Pacjentów COVID – 19 na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - Załącznik nr 2.3 – Opis przedmiotu zamówienia – Dokumentacja techniczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) CENA – 60%
Oferta najtańsza spośród ofert nie podlegających odrzuceniu otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów
gdzie :
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
Cof.b. – cena brutto oferty badanej; 100 – wskaźnik stały
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny
2) Okres gwarancji na wykonane prace 40%
(Gof / Gn x 100) x 40% = ilość punktów
gdzie :
Gn – najwyższy okres gwarancji spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przy czym należy zaoferować termin gwarancji w
okresie od 36 do 60 miesięcy.
Gof. – okres gwarancji oferty badanej; 100 – wskaźnik stały
40% – procentowe znaczenie kryterium gwarancji na wykonane prace
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy Pzp), mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wyznacza warunki w tym zakresie:
1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub budynków o wartości jednostkowej nie mniejszej niż:
dla zadania 1 - 700 000,00 zł brutto każda,
dla zadania 2 - 500 000,00 zł brutto każda,
dla zadania 3 - 150 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie:
a) wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ;
b) załączonych przez Wykonawcę dokumentów/dowodów potwierdzających, że co najmniej dwie roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub budynków o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 700 000 zł (w przypadku zadnia 1) lub 500 000 zł (w przypadku zadnia 2)lub 150 000 zł (w przypadku zadnia 3), zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
c) w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza wykazanie się doświadczeniem określonym powyżej o najwyższej wartości z zadań na które składana jest oferta, do realizacji wszystkich zadań, tj. co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub budynków o wartości jednostkowej nie mniejszej niż wartość dla zadania o wyższych wymaganiach.
2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie bez ograniczeń o specjalności budowlanej, kierownikiem robót o specjalności elektrycznej oraz kierownikiem robót o specjalności instalacji sanitarnych.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie:
a) złożonego przez Wykonawcę wykazu osób/osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich/jej kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich/nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ;
b) w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza wykazanie się dysponowaniem tych samych osób o wymaganych powyżej kompetencjach do realizacji wszystkich zadań, na które składana jest oferta.
Zgodnie z rozdziałem XII SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), obejmujących w co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub budynków o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda (dla zadania 1) lub 500.000,00 zł brutto każda (dla zadania 2) lub 150.000,00 zł brutto każda (dla zadania 3) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. XII ust. 1 pkt 1 SWZ – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
• referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
• a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a), dotyczy tylko tych robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. XII ust. 1 pkt 2 SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 1 - Formularz oferty;
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
Załącznik nr 4 - Wykaz robót budowlanych,
Załącznik nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania z ofertą.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2020 poz. 299 późn. zm.)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Alior Bank S.A. 37 2490 0005 0000 4600 4768 1565
5. W tytule przelewu Wykonawca wskazuje: „Wadium Zadanie …. (należy wpisać nr-y zadań) - Adm 12A/2022”, kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę:
• dla Zadania 1: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100);
• dla Zadania 2: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100);
• dla Zadania 3: 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100);
Szczegółowo opisane w rozdziale XXII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do
SWZ:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone ust. 1 pkt. 1 i 2 (w zakresie danej części) mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców.
Szczegółowo opisane w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z par. 22 i 23 projektu umowy - Załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni