Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzierżoniów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-17
  • ZamawiającyGmina Miejska Dzierżoniów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00043083
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 746450397

1.5.8.) Numer faksu: +48 746450882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d870ac74-8339-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013496/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej
eZamawiajacy, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;Włączona obsługa JavaScript;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający
określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o
wielkości do 100 MB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg
(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w
zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem internetowym
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z postępowaniem, należy
przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej
niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
Oferta wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych formatach danych i
złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
musi być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska
Dzierżoniów reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74
645 0800; Inspektor Ochrony Danych - Kontakt: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, ul. Rynek 1, pok. 22
tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl; Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu
przeprowadzenia zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty w celu
zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze 2. Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami
wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru
najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań
na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy; Twoje dane osobowe będą
przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres
trwałości
projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz
adresu prowadzenia działalności gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie Zamówień
Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,- na Platformie Zakupowej eZamawiający,-w
Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie,-wykonawcom biorącym udział w
postępowaniu,-organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,-wykonawcom świadczącym usługi
na rzecz Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.-dostawca
platformy zakupowej do obsługi zamówień publicznych.Ponadto po zawarciu umowy w/w dane mogą
zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do
informacji publicznej (jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje prawa związane z
przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem, następujące
prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Ci:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula
informacyjna stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-P.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście.

1.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu dwóch obiektów budowlanych i łącznika pomiędzy w formie pawilonu handlowego jako wyniku całości robót budowlanych w zakresie budownictwa lub inżynierii lądowej i wodnej, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Obiekt budowlany będzie pełnił funkcję dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnego z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście. Przedsięwzięcie polegające na budowie dwóch budynków mieszkalnych o charakterze wielorodzinnym i łącznika pomiędzy w formie pawilonu handlowego jest zgodny z Decyzją o Warunkach Zabudowy ZP-Pa.6730.43.2020.AD

1.3. Przedmiot zamówienia wykonany będzie w zakresie opisanym w dokumentach postępowania w oparciu o dokumenty postępowania, w szczególności opis przedmiotu zamówienia, na który składają się: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana także ST) oraz Dokumentacja projektowa. Zamawiający udostępnia dokumentację postępowania w zakresie posiadanym i umożliwiającym wycenę. Rysunki z pełnym wymiarowaniem zostaną dostarczone Wykonawcy przed przystąpieniem do robót budowlanych.

1.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych:
Nazwa i adres podmiotu opracowującego:
ARCHI-STREFA Olga Dudzic, ul. Mikołaja Kopernika 11K, 58-200 Dzierżoniów
Imiona i nazwiska osób opracowujących:
mgr inż. arch. Olga Dudzic
inż. Krzysztof Bednarczyk część konstrukcyjna
inż. Marek Artymiak część sanitarna i wentylacje
inż. Dariusz Ożóg część elektryczna
- Część rysunkowa:
PROJEKT BUDOWLANY - Projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany,
PROJEKT TECHNICZNY - branża architektoniczna,
PROJEKT TECHNICZNY - branża konstrukcyjna,
PROJEKT TECHNICZNY - branża sanitarna,
PROJEKT TECHNICZNY - branża elektryczna,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Wykonawca jest zobowiązany do protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego przygotowania i zabezpieczenia, a także należytego oznakowania oraz utrzymania w tym dróg dojazdowych do terenu budowy.
2) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, celem realizacji przedmiotu umowy, zapewni dostęp do mediów (w tym energia elektryczna i woda), a nadto własnym kosztem ponosić będzie opłaty za korzystanie z mediów.
4) Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację robót poprzez zabezpieczenie nadzoru wykonawczego.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo robót wykonywanych przez podwykonawców.
6) Wykonawca ma obowiązek sporządzenia Planu BIOZ oraz zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy, zgodnie z Planem BIOZ. Za nienależyte wykonanie tych obowiązków Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność odszkodowawczą. Wykonawca przekaże Inwestorowi Zastępczemu Plan BIOZ.
7) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie budowy klimatyzowanego kontenera do przeprowadzania cyklicznych Rad Budowy i innych spotkań ( dla min. 10 osób ) odbywających się z udziałem Zamawiającego, Inwestora Zastępczego, Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, i Wykonawcy.
8) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco i przechowywać następujące dokumenty umowy w formie zgodnej z art. 3 pkt 13, 14 i art. 46 Prawa Budowlanego:
a) dziennik budowy,
b) protokoły odbiorów robót,
c) dokumentację powykonawczą.
9) Wykonawca ma obowiązek zapewnić Zamawiającemu, Inwestorowi Zastępczemu i wszystkim osobom upoważnionym przez nich, jak też innym uczestnikom procesu budowlanego, dostęp do terenu budowy i do każdego miejsca, gdzie roboty w związku z zamówieniem będą wykonywane.
10) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Inwestorowi Zastępczemu w terminie 21 dni po podpisaniu protokołu odbioru końcowego.
11) Wykonawca z Inwestorem Zastępczym przeprowadzi w imieniu Zamawiającego wszystkie czynności związane z odbiorem budynku przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
12) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i prac objętych niniejszym zamówieniem z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od rozpoczęcia prac do przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi od ryzyk.
13) Do obowiązków Wykonawcy należy również:
a) zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót,
b) zapewnienie wykonania i kierowania robotami budowlanymi objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane,
c) sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
d) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,
e) informowanie Inwestora Zastępczego i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach właściwego Inspektora Nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt,
f) przedłożenie Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego,
g) zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja według własnych potrzeb zaplecza budowy, łącznie z przyłączami wody, kanalizacji, energii elektrycznej,
h) zapewnienie ogólnego dozoru terenu budowy,
i) zabezpieczenie terenu budowy,
j) przestrzeganie i zachowanie w czasie wykonywania robót warunków BHP i ppoż.,
k) realizowanie poleceń wydanych na piśmie przez Zamawiającego, Inwestora Zastępczego lub Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego,
l) zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,
m) przekazanie dokumentacji projektowej, dokumentacji zamiennej i zmian w projekcie w ilości 1 egz. w wersji papierowej i wersję elektroniczną - rysunki w formacie dwg 2000 a teksty w formacie Word,
n) po uzgodnieniu z Zamawiającym lub Inwestorem Zastępczym jest zobowiązany poczynić niezbędne czynności, aby zabezpieczyć wykopaliska przed przywłaszczeniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem przez personel Wykonawcy lub przez osoby trzecie,
i) informowanie Zamawiającego, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz właściwy organ państwowy o znaleziskach i wykonywanie poleceń Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego w zakresie właściwego zabezpieczenia miejsca znaleziska, obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania.
14. Wszelkie koszty związane z zabezpieczeniem oraz prowadzeniem prac archeologicznych obciążają Zamawiającego.
15. Wykopaliska, w szczególności monety, przedmioty wartościowe lub zabytkowe oraz inne przedmioty o znaczeniu historycznym lub archeologicznym bądź też przedstawiające znaczną wartość, odkryte lub znalezione na terenie budowy, stanowią własność Skarbu Państwa.
16. W razie przerwania robót, stan ich zaawansowania będzie stwierdzony protokolarnie przez upoważnionych przedstawicieli obu stron umowy, a w protokole zostaną podane powody przerwania robót oraz warunki i możliwe terminy ich wznowienia.
1.6. Zamawiający informuje, że funkcję Inwestora Zastępczego pełni Dzierżoniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie ( 58 -200) przy ul. Kopernika 25A/1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni
wszystkie postawione w SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę
niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę
punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów. Sposób liczenia punktów każdego z
kryteriów w postępowaniu został określony w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obowiązywania gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności
technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia:
Jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
- 2 (dwie) roboty budowlane, każda polegająca na wykonaniu robót budowlanych dotycząca budowy obiektu kubaturowego o wartości każdej z robót co najmniej 3 500 000 zł brutto (trzy miliony pięćset tysięcy złotych),
lub
- 1 robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu robót budowlanych dotycząca budowy budynków mieszkalnych o wartości każdej z robót co najmniej 3 500 000 zł brutto (trzy miliony pięćset tysięcy złotych),
Wartości potwierdzające spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru lub innego równoważnego dokumentu. Kursy walut dostępne są pod adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/statystvka/kursy.html. b) w zakresie kwalifikacji zawodowych:
Jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj.
• Osoba nr 1 – Kierownika Budowy – posiadającego doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat, w tym kierowanie, jako Kierownik Budowy, budowami kubaturowymi określonymi w kryterium oceny ofert wskazanymi w Rozdziale XI SWZ oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, oraz
• Osoba nr 2 – Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych – posiadającego doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, oraz
• Osoba nr 3 – Kierownika robót sanitarnych – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, oraz
• Osoba nr 4 – Kierownika robót elektrycznych – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów.
Ilekroć jest mowa o doświadczeniu zawodowym (w przypadku osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie liczy się w okresie od daty uzyskania stosownych uprawnień do daty składania ofert), uzyskane w trakcie:
– zatrudnienia,
– wykonywania innej pracy zarobkowej,
lub prowadzenia działalności gospodarczej.
Warunek doświadczenia zawodowego zawiera także doświadczenie praktyczne tj. wymóg nabycia, w trakcie tego doświadczenia zawodowego, określonych umiejętności praktycznych do wykonywania pracy przez wykonywanie zadań o określonym stopniu złożoności.
Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).
Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
• warunek określony w lit. a) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi
posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
• warunek określony w lit. b zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo Wykonawcy
łącznie wykażą dysponowanie osobami.
W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ), w którym wskażą które roboty budowlane zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunku.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczania, warunek określony w lit. a) musi być spełniony w całości przez podmiot udostępniający zasób.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot udostępniający zasób zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo).
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek
określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ). Zgodnie z art. 274 ust.
1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego
oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia, następującego podmiotowego środka dowodowego: Potwierdzenie
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1.2 SWZ w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do
SWZ; (dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia/podmiot udostępniający zasoby).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących
podmiotowych środków dowodowych:
1). wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;

2.) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz Ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ. 2.Jeżeli Wykonawca chce uzyskać
punkty w kryterium doświadczenie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
wyznaczonego
do realizacji zamówienia (KD), to musi wypełnić i załączyć do oferty wykaz doświadczenia do
oceny w kryterium stanowiący załącznik nr 1A do SWZ. 3.Aktualne na dzień złożenia
oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
(stanowi załącznik nr 2 do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ – każdy osobno spośród
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników
spółki cywilnej) i podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być
złożone w oryginale. To samo dotyczy oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec
niego podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy
Pzp. 4. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,
Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty
dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do
złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak
składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie,
które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też
poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi
załącznik nr 5 do SWZ. 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do SWZ (o
ile dotyczy). Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców zgodnie z formą
reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub
innym dokumencie. 7. przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia
podwykonawcy, zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 3 do SWZ informacji o części
zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich
firm, o ile są już znane. 8. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą
przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie powinny być udostępniane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja
będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy
załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną
ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien
przedłożyć
dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV SWZ dotyczące każdego
partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty
wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich;
g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność
solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy
powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które roboty
budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy
składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę
konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Wszystkie
dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie rodzaju, zakresu i warunków zmian
zawarte są w § 21 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz
poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy
Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp. Zadanie jest współfinansowane przez Gminę i Bank Gospodarstwa Krajowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI