Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Szczęśliwa Trzynastka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Szczęśliwa Trzynastka – nauczanie eksperymentalne w 13 Publicznych Szkołach Podstawowych w Wałbrzychu”, w zakresie adaptacji 26 sal lekcyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wałbrzych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-03
  • Numer ogłoszenia631187-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 631187-N-2019 z dnia 2019-12-03 r.

Gmina Wałbrzych: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Szczęśliwa Trzynastka – nauczanie eksperymentalne w 13 Publicznych Szkołach Podstawowych w Wałbrzychu”, w zakresie adaptacji 26 sal lekcyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
jest współfinansowane ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na podstawie umowy nr RPDS.10.02.04-02-0009/18-00 z dnia 11.04.2019 r. o dofinansowanie Projektu: „Szczęśliwa Trzynastka” - nauczanie eksperymentalne w 13 publicznych szkołach podstawowych w Wałbrzychu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, krajowy numer identyfikacyjny 57959500000000, ul. Pl. Magistracki  1 , 58-300  Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 64 44 973; 74 64 44 980, , e-mail bzp@um.walbrzych.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Obsługi Klienta, ul. Sienkiewicza 6, 58-300 Wałbrzych.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Szczęśliwa Trzynastka – nauczanie eksperymentalne w 13 Publicznych Szkołach Podstawowych w Wałbrzychu”, w zakresie adaptacji 26 sal lekcyjnych
Numer referencyjny: BZP.271.127.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Szczęśliwa Trzynastka – nauczanie eksperymentalne w 13 Publicznych Szkołach Podstawowych w Wałbrzychu”, w zakresie adaptacji 26 sal lekcyjnych, dla celów pracowni przyrodniczych i matematycznych, w 13 Publicznych Szkołach Podstawowych w Wałbrzychu. 2 Zamówienie jest podzielone na trzynaście części/ zadań. Zakres prac do wykonania w ramach każdej z części/ każdego zadania została opisana poniżej: ZADANIE 1. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2, przy ul. Wańkowicza 13 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków, - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC, - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany posadzek z wykładzin PVC płytkowych na nowe z wykładzin rulonowych, homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami, - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela - oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia, b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków, - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC. Wymianę drzwi do zaplecza gabinetu przyrodniczego, - usunięcie lamperii z farb olejnych z wykonaniem nowych okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych z PVC na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami, - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektryczne gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia, - podłączenie instalacji wentylacji wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium, - wykonanie przełożenia w inne miejsce i wymiany umywalki z baterią i podejściem wod-kan, - wymiana umywalki z baterią i syfonem w zapleczu gabinetu przyrodniczego, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. ZADANIE 2. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5, przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sal z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków, - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany posadzek z paneli drewnopodobnych na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami, - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sal z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków, - usunięcie lamperii olejnych z wykonaniem okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin panelowych, podłogowych na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami, - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektryczne gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia, - wykonanie instalacji wentylacji nawiewnej i wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium, - wykonanie umywalki z baterią i podejściem wod-kan + podgrzewacz elektryczny, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wykonanie wydzielenia pomieszczenia zaplecza pracowni przyrodniczej, c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. ZADANIE 3. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6, przy ul. Andersa 50 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sal z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków, - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m,- wykonanie wymiany posadzek z paneli drewnopodobnych na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami, - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sal z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków, - usunięcie lamperii olejnych z wykonaniem okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych PVC rulonowych na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami, - wymiana drzwi drewnianych, wejściowych na nowe PVC. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektryczne gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia, - wykonanie instalacji wentylacji nawiewnej i wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium, - wykonanie wymiany umywalki z baterią i podejściem wod-kan, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wykonanie wydzielenia pomieszczenia zaplecza pracowni przyrodniczej, c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. 2ZADANIE 4.Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15, przy ul. Hirszfelda 1 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków, - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC. - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany posadzek z wykładzin PVC płytkowych na nowe z wykładzin rulonowych, homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - obudowa ściany z płyt GK na profilach stalowych. - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur i fartucha z płytek przy umywalce z naprawą tynków.ymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC. - wymianę drzwi do zaplecza gabinetu przyrodniczego, - usunięcie lamperii z farb olejnych z wykonaniem nowych okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych z PVC płytkowych na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami, - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych. - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektrycznych gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia, - podłączenie instalacji wentylacji wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium, - wykonanie wymiany umywalki z baterią i podejściem wod-kan. Wymiana umywalki z baterią i syfonem w zapleczu gabinetu przyrodniczego. - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne. c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. 2ZADANIE 5 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 przy ul. Grodzkiej 71 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków. - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC. - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany posadzek z wykładzin PVC płytkowych na nowe z wykładzin rulonowych, homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie obudowy ściany płyt GK na rusztach stalowych dla zamaskowania instalacji wod-kan w obrębie umywalki. - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymianę obudowy grzejników, - wymiana umywalki z baterią i syfonem, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczycielaoraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur. - wsunięcie lamperii z farb olejnych z wykonaniem nowych okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych z PVC płytkowych na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych. - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymianę obudowy grzejników, - wymiana instalacji elektrycznych gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia, - podłączenie instalacji wentylacji wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium, - wymiana umywalki z baterią i syfonem w zapleczu gabinetu przyrodniczego, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - demontaż żaluzji aluminiowych, c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. ZADANIE 6. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 23, przy ul. Struga 3 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków. - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC. - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany posadzek z wykładzin PVC rulonowych na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków. - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC i zabudowę nowych, płycinowych drzwi do zaplecza sali przyrodniczej. - usunięcie lamperii z wykładzin PVC z wykonaniem nowych okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych z PVC na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektryczne gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. - podłączenie instalacji wentylacji wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium. - wykonanie wymiany umywalki z baterią i podejściem wod-kan. - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wykonanie wydzielenia pomieszczenia zaplecza pracowni przyrodniczej, c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. ZADANIE 7. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi, przy ul. Palisadowej 48 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków, - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC. - wymiana stolarki okiennej drewnianej zespolonej na nową PVC wraz z parapetami. - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany posadzek z wykładzin PVC płytkowych na nowe z wykładzin rulonowych, homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia, b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur i fartucha z płytek przy umywalce z naprawą tynków. - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC. Wymianę drzwi do zaplecza gabinetu przyrodniczego. - wymiana stolarki okiennej drewnianej zespolonej na nową PVC wraz z parapetami. - usunięcie lamperii z farb olejnych z wykonaniem nowych okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych z PVC płytkowych na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych. - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektrycznych gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia, - podłączenie instalacji wentylacji wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium, - wykonanie wymiany umywalki z baterią i podejściem wod-kan. Wymiana umywalki z baterią i syfonem w zapleczu gabinetu przyrodniczego, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. ZADANIE 8 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 37, przy ul. Głównej 2 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków. - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC. - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokośc 1.6m, - wykonanie wymiany posadzek z wykładzin PVC płytkowych na nowe z wykładzin rulonowych, homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur i fartucha z płytek przy umywalce z naprawą tynków. - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe PVC. Wymianę drzwi do zaplecza gabinetu przyrodniczego. - wsunięcie lamperii z farb olejnych z wykonaniem nowych okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych z PVC płytkowych na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych. - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektrycznych gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. - podłączenie instalacji wentylacji wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium. - wykonanie wymiany umywalki z baterią i podejściem wod-kan. Wymiana umywalki z baterią i syfonem w zapleczu gabinetu przyrodniczego. - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. ZADANIE 9. Zespół Szkolno Przedszkolny Nr 1, przy ul. Maja 105 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wymiana umywalki na nową montowaną na stelażu systemowym, - wykonanie obudowy ściany przy umywalce z płyt GK na ruszcie metalowym dla zakrycia przewodów instalacyjnych, - wykonanie brudownika (fartuch) z wykładziny homogenicznej przy umywalce do wysokości 2,0m, - wykonanie robót malarskich wykonanej zabudowy, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne z odbiciem promieni słonecznych. - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej w korytkach do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wymiana kratek wentylacyjnych, b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - naprawa istniejących obudów grzejników, - wymiana kratek wentylacyjnych, - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków, - wykonanie drzwi do zaplecza gabinetu przyrodniczego, - zamurowanie wyjścia zewnętrznego z zapleczu gabinetu przyrodniczego, - usunięcie lamperii z farb olejnych w gabinecie przyrodniczym oraz z płytek ceramicznych na zapleczu gabinetu z wykonaniem nowych okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych z PVC rulonowe na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wykonanie rozbiórki ścianki działowej na zapleczy gabinetu przyrodniczego, - wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na nowa PVC z wymianą okapników i parapetów wewnętrznych. - wymiana instalacji elektrycznych gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. - podłączenie instalacji wentylacji wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium, - demontaż zlewów kuchennych, - zamontowanie umywalki z baterią i podejściem wod-kan na zapleczu gabinetu przyrodniczego, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. ZADANIE 10.Zespół Szkolno Przedszkolny Nr 3, przy ul. Chałubińskiego 13 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków. - likwidację drzwiczek do zabudowy szafy wnękowej. - obudowę przestrzeni wewnętrznej szafy płytami pilśniowymi/wiórowymi z wykończeniem wykładziną homogeniczną. - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany posadzek z wykładzin PVC płytkowych na nowe z wykładzin rulonowych, homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne z odbiciem promieni słonecznych. - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków. - wymianę drzwi wejściowych do klasy na nowe. Wykonanie drzwi do zaplecza gabinetu przyrodniczego. - usunięcie lamperii z farb olejnych z wykonaniem nowych okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych z PVC płytkowych na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych. - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - rozbiórkę ścianki działowej w części korytarzowej z wykuciem ościeżnicy drzwiowej. - wykonanie obudowy istniejącej ścianki działowej dla zakrycia instalacji wod-kan. - wymiana instalacji elektrycznych gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie zasilania 230V z gniazdami podłogowymi dla wyspy meblowej w centrum gabinetu, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia, - podłączenie instalacji wentylacji wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium, - wykonanie umywalki z baterią i podejściem wod-kan, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. ZADANIE 11.Zespół Szkolno Przedszkolny nr 4, przy ul. 11 Listopada 75 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków. - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe drewniane. - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany posadzek z wykładzin PVC na nowe z wykładzin rulonowych, homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana umywalki z baterią i syfonem, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur. - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe drewniane. - usunięcie lamperii z farb olejnych z wykonaniem nowych okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych z PVC na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych. - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektrycznych gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia, - podłączenie instalacji wentylacji wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium, - wymiana umywalki z baterią i syfonem w zapleczu gabinetu przyrodniczego, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - demontaż żaluzji aluminiowych, c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. ZADANIE 12 Zespół Szkolno Przedszkolny nr 2, przy ul. Królewieckiej 7 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków. - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe drewniane. - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany posadzek z wykładzin PVC na nowe z wykładzin rulonowych, homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur. - wymianę drewnianych drzwi wejściowych do klasy na nowe drewniane. - usunięcie lamperii z farb olejnych z wykonaniem nowych okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany wykładzin podłogowych z PVC na nowe z wykładzin homogenicznych, zgrzewanych z wywiniętymi cokołami. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych. - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektrycznych gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. - podłączenie instalacji wentylacji wywiewnej oraz podejść wody zimnej i kanalizacji sanitarnej do dygestorium. - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne. c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. ZADANIE 13 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28, przy Al. Wyzwolenia 41 w Wałbrzychu: a) w ramach remontu pracowni matematycznej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sal z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków. - wykonanie okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie wymiany posadzki parkietowej na nową z parkietu dębowego. - wymiana drzwi wejściowych z ościeżnicą. - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wymiana umywalki. - wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. b) w ramach remontu pracowni przyrodniczej przewiduje się wykonanie: - wykonanie kompleksowego remontu sal z uwzględnieniem usunięcia starych malatur z naprawą tynków. - usunięcie lamperii olejnych z wykonaniem okładzin ściennych (lamperie) z wykładzin homogenicznych do wysokości 1.6m, - wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych, - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektryczne gniazd wtykowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej do podłączenia stanowiska nauczyciela oraz tablic interaktywnych i rzutników, - wykonanie tablicy elektrycznej z zabezpieczeniami dla indywidualnego obwodu pomieszczenia sali lekcyjnej z podziałem na obwody gniazd i oświetlenia. - wykonanie instalacji wentylacji nawiewnej i wywiewnej oraz podejść wody zimnej kanalizacji sanitarnej do dygestorium. - wymiana umywalki z baterią i podejściem wod-kan. - wymiana umywalki na zapleczu pracowni biologicznej. - wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane ręcznie, naścienne, - wykonanie wejścia z drzwiami do zaplecza pracowni przyrodniczej. c) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) umowy, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, 3) Dokumentacje projektowe opracowane przez: Biuro Realizacji Inwestycji inż. Sławomir Sobusiak, 58-330 Jedlina – Zdrój, ul. Plac Zwycięstwa 6/1. 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) Przedmiary robót.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45443000-3
45400000-1
45310000-3
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Uwaga! Zamówienie jest podzielone na 13 części. Terminy wykonania są różne dla poszczególnych placówek, tj. ZADANIE 1:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 – 60 dni od podpisania umowy, ZADANIE 2:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 – 60 dni od podpisania umowy, ZADANIE 3:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 – 90 dni od podpisania umowy, ZADANIE 4:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 – 90 dni od podpisania umowy, ZADANIE 5:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 – 60 dni od podpisania umowy, ZADANIE 6: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 23 – 90 dni od podpisania umowy, ZADANIE 7:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 26 z Oddz. Integracyjnymi – 60 dni od podpisania umowy, ZADANIE 8:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 37 – 60 dni od podpisania umowy, ZADANIE 9:Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 – 90 dni od podpisania umowy, ZADANIE 10:Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 – 60 dni od podpisania umowy, ZADANIE 11: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 – 90 dni od podpisania umowy, ZADANIE 12:Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 – 90 dni od podpisania umowy, ZADANIE 13:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 – 90 dni od podpisania umowy,
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: UWAGA! Warunki postawione przez Zamawiającego są takie same dla każdego z zadań. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który: a) w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie i/lub remoncie i/lub przebudowie i/lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej, w zakresie której było wykonanie robót ogólnobudowlanych remontowych, instalacji wod.-kan., instalacji wentylacji oraz instalacji elektrycznej. b) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1) Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 poz. 2272 ze zm.); UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, może wykazać się na każdym z zadań tymi samymi robotami oraz ta samą osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
DOTYCZY KAŻDEGO Z ZADAŃ. a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). 2. Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, c) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złoty 00/100), dla każdego z zadań.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy, zgodnie z zasadami w niej przewidzianymi.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI