Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na drodze w Wiekowie oraz na ulicach: Powstańców Wielkopolskich i Dojazdowej w Witkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Witkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska
1.5.2.) Miejscowość: Witkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-230
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614777734
1.5.8.) Numer faksu: 614778855
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@witkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.witkowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych na drodze w Wiekowie oraz na ulicach: Powstańców Wielkopolskich i Dojazdowej w Witkowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0352bda0-75d5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000374/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 wykonanie robót budowlanych na drogach: ulicy Powstańców Wielkopolskich i Dojazdowej w Witkowie oraz drogi w Wiekowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://witkowo.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://witkowo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami rozdziału IX, XII i XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XXI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ITz.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: profilowanie pasów drogowych, niwelacja, pomiary geodezyjne terenu wraz z wytyczeniem pasa drogowego, uformowanie korony drogi o różnych szerokościach dla poszczególnych zadań, wykonanie: koryta na głębokość do 25 cm, wywóz ziemi na śr. odległość 5 km z częściowym wbudowaniem na miejscu, warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, z wałowaniem walcem ogumionym, podbudowy z tłucznia betonowego łamanego (lub o podobnej twardości) frakcji 0 – 63 mm o grub. 15 cm z wałowaniem walcem stalowym wibracyjnym, skropienie emulsją kationową szybko rozpadową 8 mm, ułożeniem nakładki z betonu asfaltowego gr. 5 cm (AC 11S) oraz obustronne wyrównanie poboczy destruktem bitumicznym do wysokości nawierzchni i szerokości 0,75 m. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia studni kolektorowych, zaworów wodociągowych i gazowych (dotyczy ul Powstańców Wlkp.) oraz zaworów wodociągowych (dotyczy m. Wiekowo) których regulację należy uwzględnić w ofercie cenowej.Zamawiający dopuszcza zmiany powierzchni do wykonania pomiędzy zadaniami (w tej części postępowania) oraz wykonanie robót zamiennych, bez dodatkowego wynagrodzenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: wymiana istniejącej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku jezdni oraz na szerokości przekroju włączenia w ul. B. Łukowskich. Dodatkowo wykonane zostanie również nowe obramowanie istniejącej jezdni oraz zatok postojowych krawężnikiem betonowym 15x30x100 oraz najazdowym 15x22x100. W oznaczonych na PZT lokalizacjach wykonany zostanie ściek przykrawężnikowy z 2 rzędów kostki betonowej gr. 8cm, który odprowadzać będzie wody opadowe i roztopowe do istniejących i wybudowanych dodatkowo wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej. Należy wykonać przebudowę istniejącej zatoki postojowej, która zostanie poszerzona do pełnego wymiaru 5,0m wraz z całkowitą wymianą istniejącej zniszczonej konstrukcji. Całkowita długość zatoki to 63,60m. Zatoka postojowa wydzielona zostanie krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22x100 a jej nawierzchnia wykonana będzie z kostki betonowej. W rejonach istniejącego przejścia dla pieszych wykonane zostaną brakujące perony połączone z istniejącymi ciągami chodników po obu stronach jezdni. Również zostanie wykonana korekta prawego łuku wyjazdowego na zjeździe w ul. Braci Łukowskich. Projektowane jest wykonanie łuku o wymaganym promieniu R=6,0m. W km 0+095,0 po stronie prawej zlokalizowane zostaną utwardzenia pod nową wiatę śmietnikową z kostki betonowej o wymiarach 10,0x4,0m ograniczone obrzeżem betonowym 8x30x100 wraz z fragmentem chodnika umożliwiającego dojście do wiaty o szerokości 1,5m. Bezpośrednio przy chodniku zaprojektowane zostało również utwardzenie na potrzeby ulokowania pojemników na zbiórkę odpadów selektywnych. Istniejący w tym miejscu łuk zostanie skorygowany geometrycznie do promienia R=8,0m. Projektowana jest również przebudowa istniejącej zatoki postojowej. Zatoka ograniczona zostanie krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22x100, poszerzona do pełnego wymiaru 5,0m, wykonana zostanie również nowa konstrukcja wraz z nawierzchnią z kostki betonowej. Całkowita długość tej zatoki to 18,60m. W granicach istniejącego pasa drogowego za projektowanymi zatokami należy wykonać tereny zielone.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej, a) Część 1: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: min. 1 inwestycję drogową (inwestycja może obejmować kilka dróg, o ile wskazane roboty zostały zrealizowane w ramach jednej umowy) z nawierzchnią z betonu asfaltowego o łącznej powierzchni nawierzchni asfaltowej min. 2500m2 (wystarczy wykazanie warstwy ścieralnej) oraz podbudową o powierzchni min. 2500m2. Część 2: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: min. 1 inwestycję drogową (inwestycja może obejmować kilka dróg, o ile wskazane roboty zostały zrealizowane w ramach jednej umowy) z nawierzchnią z betonu asfaltowego o łącznej powierzchni nawierzchni asfaltowej min. 1300m2 oraz nawierzchnię z kostki brukowej łącznie z podbudową pod kostką o łącznej powierzchni min. 500m2. b) Dotyczy części 1 i 2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. W przypadku składania oferty na 2 części Wykonawca może wskazać tę samą osobę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Poza oświadczeniem art. 125 ust. 1 ustawy, Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ; Szczegółowe zasady dotyczące składania podmiotowych środków dowodowychzapisano w rozdziale VIII SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część 1: - certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla wytwórni mas bitumicznych, z której będzie korzystał wykonawca lub równoważny. Część 2: - certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla wytwórni mas bitumicznych, z której będzie korzystał wykonawca lub równoważny. - deklaracja/e zgodności z normami PN-EN dla prefabrykatów betonowych, z których będzie korzystał wykonawca lub równoważna/e.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Część 1: - certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla wytwórni mas bitumicznych, z której będzie korzystał wykonawca lub równoważny. Część 2: - certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla wytwórni mas bitumicznych, z której będzie korzystał wykonawca lub równoważny. - deklaracja/e zgodności z normami PN-EN dla prefabrykatów betonowych, z których będzie korzystał wykonawca lub równoważna/e.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 125 ust. 1) – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 3) Przedmiotowe środki dowodowe: Część 1: - certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla wytwórni mas bitumicznych, z której będzie korzystał wykonawca lub równoważny. Część 2: - certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla wytwórni mas bitumicznych, z której będzie korzystał wykonawca lub równoważny. - deklaracja/e zgodności z normami PN-EN dla prefabrykatów betonowych, z których będzie korzystał wykonawca lub równoważna/e. 4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy. 5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. 6) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona; w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 3) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o brakupodstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 4) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy określono w załączniku nr 5 do SWZ odpowiednio dla części 1 i 2. Ze względu na brak miejsca, przedstawiono tu tylko część dopuszczalnych zmian z części 1: 1. Zmiana postanowień umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp. może dotyczyć: 1) Zmiany terminu wykonania umowy z powodu: a) istotnej, leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, konieczności wprowadzenia zmian w zakresie robót przewidzianych do wykonania, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, o ilość dni zwłoki, wstrzymania robót przez Zamawiającego, b) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają lub mogą negatywnie wpłynąć na jakość wykonywanych (zgodnie z SWZ) robót budowlanych oraz ich trwałość, w przypadku, gdy nie zostały przewidziane, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na wykonanie umowy w terminie – w tym przypadku termin może być wydłużony o ilość dni, podczas których wystąpiły ww. zdarzenia, c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym w umowie terminie o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia jej skutków, d) wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany o czas niezbędny do jej usunięcia, e) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, powodujących przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy oraz działań, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia o czas niezbędny do spełnienia wymagań ww. osób trzecich, f) konieczności wykonania dodatkowych badań – o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnień, przeprowadzenia ww. badań. W takim przypadku dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą z ww. zmian, g) wystąpienia okoliczności powstałych na skutek realizacji zamówień dodatkowych mających wpływ na termin wykonania umowy, h) konieczności wykonania robót zamiennych/dodatkowych lub innych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy o czas niezbędny na ich wykonanie, na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 Pzp,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: na Platformie pod adresem: https://witkowo.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22