IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zmianami).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
0,90 |
Gwarancja |
0,10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia oraz warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe nie wyłącza możliwości zmiany Umowy w pozostałych przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. W przypadku wystąpienia wad w dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania zmian, poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie utrudnia realizację określonego zakresu robót lub zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy, w tym mających wpływ na dotrzymanie terminu realizacji określonego w § 5 ust. 3 umowy. W takim przypadku zmianie ulegnie:• czas realizacji przedmiotu umowy określony w § 5 ust. 3. Umowy o okres wynikający z czasu niezbędnego na dokonanie poprawek lub uzupełnień dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie niezbędnych decyzji, o ile okaże się to konieczne oraz, o ile wystąpi, wydłużonej realizacji objętych nimi robót, z uwzględnieniem odpowiednich zmian w Harmonogramie Rzeczowo – Finansowym, lub• zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w zakresie wynikającym ze zmian dokumentacji projektowej wprowadzonych celem umożliwienia realizacji określonego zakresu robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub w celu uniknięcia zagrożenia niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, lub• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 Umowy o koszt koniecznych do wykonania robót w związku z wprowadzonymi zmianami w dokumentacji projektowej z uwzględnieniem postanowień ust. 20.3. Zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:a) odbiegającymi w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi, które mogą skutkować niewykonaniem przedmiotu Umowy w części lub/i w całości, przy dotychczasowych założeniach,b) istotnym brakiem zinwentaryzowania lub zinwentaryzowanie w sposób istotnie wadliwy obiektów budowlanych lub sieci uzbrojenia terenu;W takim przypadku zmianie ulegnie:• czas realizacji przedmiotu umowy określony w § 5 ust. 3. Umowy o okres wynikający z czasu niezbędnego na dokonanie poprawek lub uzupełnień dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie niezbędnych decyzji, o ile okaże się to konieczne oraz, o ile wystąpi, wydłużonej realizacji objętych nimi robót, z uwzględnieniem odpowiednich zmian w Harmonogramie Rzeczowo – Finansowym, lub• zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w zakresie wynikającym ze zmian dokumentacji projektowej wprowadzonych celem umożliwienia realizacji określonego zakresu robót na skutek wystąpienia okoliczności opisanych powyżej w szczególności poprzez zmianę parametrów technicznych, materiałów i technologii Robót, lokalizacji obiektów budowlanych, urządzeń lub sieci, w zakresie pozwalającym na wykonanie Robót w sposób należyty, lub• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 Umowy o koszt koniecznych do wykonania robót w związku z wprowadzonymi zmianami w dokumentacji projektowej z uwzględnieniem postanowień ust. 19.4. Zmian będących następstwem działania organów administracji niezależnych od Wykonawcy, w tym:a) brak lub opóźnienie wydania decyzji lub innego dokumentu w terminie ustawowym lub 60 dni od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie stosownego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy, mimo iż wystąpienie Wykonawcy spełniało wszystkie warunki formalne;b) odmowa lub opóźnienie wydania przez właściwy organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.W takim przypadku zmianie ulegnie:• czas realizacji przedmiotu umowy określony w § 5 ust. 3. Umowy o okres wynikającyz czasu trwania przeszkody/okoliczności, o których mowa powyżej a które uniemożliwiają realizację przedmiotu Umowy z uwzględnieniem wpływu powyższych okoliczności na możliwość wykonania przedmiotu Umowy, z uwzględnieniem odpowiednich zmian w Harmonogramie Rzeczowo – Finansowym, 5. Zmiany spowodowane wyjątkowo niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót, prowadzenie prób, sprawdzeń, odbiorów.Przez wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne należy rozumieć takie warunki, które łącznie:a) biorąc pod uwagę wymogi reżimów technologicznych determinujących wykonanie poszczególnych Robót skutkują wstrzymaniem prowadzenia tychże Robót,b) ilość dni występowania czynników atmosferycznych lub intensywność opadów skutkująca przeszkodami, o których mowa powyżej, jest większa od średniej miesięcznej dla danego miesiąca, z ostatniego pięciolecia, licząc od daty składania ofert wstecz.W takim przypadku zmianie ulegnie:• czas realizacji przedmiotu umowy określony w § 5 ust. 3. Umowy o okres wynikający z czasu trwania przeszkody/okoliczności, o których mowa powyżej a które uniemożliwiają realizację przedmiotu Umowy z uwzględnieniem wpływu powyższych okoliczności na możliwość wykonania przedmiotu Umowy, z uwzględnieniem odpowiednich zmian w Harmonogramie Rzeczowo – Finansowym, 6. Zmiany spowodowane wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej prowadzenie robót, prowadzenie prób, sprawdzeń, odbiorów.W takim przypadku zmianie ulegnie:• czas realizacji przedmiotu umowy określony w § 5 ust. 3. Umowy o okres wynikający z czasu trwania przeszkody/okoliczności, o których mowa powyżej a które uniemożliwiają realizację przedmiotu Umowy z uwzględnieniem wpływu powyższych okoliczności na możliwość wykonania przedmiotu Umowy, z uwzględnieniem odpowiednich zmian w Harmonogramie Rzeczowo – Finansowym, • zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w zakresie wynikającym ze zmian dokumentacji projektowej wprowadzonych celem umożliwienia realizacji określonego zakresu robót w celu przezwyciężenia okoliczności opisanych powyżej w szczególności poprzez zmianę parametrów technicznych, materiałów i technologii Robót, lokalizacji obiektów budowlanych, urządzeń lub sieci, w zakresie pozwalającym na wykonanie Robót w sposób należyty, lub• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 Umowy o koszt koniecznych do wykonania robót w związku z wprowadzonymi zmianami w dokumentacji projektowej z uwzględnieniem postanowień ust. 197. W przypadku, gdy ze względu na nowe okoliczności zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia w dacie zawierania Umowy realizacja części Przedmiotu Umowy utraciła zasadność lub powodowałyby zagrożenie realizacji celów projektu, możliwa jest uzasadniona tymi okolicznościami zmiana odpowiednio zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy, zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 Umowy ustalonego w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy w oparciu o pozycje odpowiadające ograniczonemu zakresowi rzeczowemu przedmiotu Umowy oraz skrócenie terminu określonego w § 5 ust. 3. o okres odpowiadający okresowi skróconej realizacji przedmiotu Umowy.8. Zmiany spowodowane kolizją robót wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub Zamawiającego robotami i inwestycjami.W takim wypadku zmianie ulegnie:• czas realizacji przedmiotu umowy określony w § 5 ust. 3. Umowy o okres, w którym niemożliwe lub znacznie utrudnione było prowadzenie Robót w związku z wystąpieniem kolizji, z uwzględnieniem odpowiednich zmian w Harmonogramie Rzeczowo – Finansowym, lub• zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w zakresie wynikającym z zaistniałej kolizji, o ile zmiany te są niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy w sposób należyty, w szczególności poprzez zmianę parametrów technicznych, materiałów i technologii Robót, lokalizacji obiektów budowlanych, urządzeń lub sieci, w zakresie pozwalającym na wykonanie Robót w sposób należyty, lub• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 Umowy o koszt koniecznych do wykonania robót w związku z wprowadzonymi zmianami w sposobie wykonania Przedmiotu Umowy z uwzględnieniem postanowień ust. 19.9. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 Umowy, jeżeli w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w stopniu odpowiadającym zmianie stawki podatku VAT (+/-).10. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia określona w § 9 ust. 1 Umowy o wykazaną przez Wykonawcę wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń pracowników do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia lub jej odpowiedniej części (w przypadku pracowników zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat)albo wynikającą ze zwiększenia stawki godzinowej do wysokości zmienionej minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno- prawnych poprzez uwzględnienie zwiększenia wynagrodzeń pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub jego odpowiednią część (w przypadku pracowników zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat)albo poprzez uwzględnienie zwiększenia stawki godzinowej pracowników, którzy otrzymują minimalną stawką godzinową, bezpośrednio biorących udział w realizacji na rzecz Zamawiającego pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany przepisów, części zamówienia.11. Wykonawca w pisemnym wniosku wykaże wartość wzrostu kosztu, o którym mowa w ust. 10, przedstawiając jego kalkulację wraz z oświadczeniem o liczbie i wymiarze czasu pracy pracowników.12. W przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia określona w § 9 ust. 1 Umowy o wykazaną przez Wykonawcę wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób, zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie umowy cywilnoprawnej zawartej z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, która zostanie ustalona poprzez uwzględnienie zwiększonych składek od wynagrodzeń osób, zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie umowy cywilnoprawnej zawartej z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, bezpośrednio biorących udział w realizacji na rzecz Zamawiającego pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany przepisów, części zamówienia.13. Wykonawca w pisemnym wniosku wykaże wartość wzrostu kosztu, o którym mowa w ust. 12, przedstawiając jego kalkulację wraz z oświadczeniem o liczbie osób.14. Zamawiający uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji kalkulacji oraz oświadczenia Wykonawcy i do żądania przedstawienia przez Wykonawcę – zgodnie z wyborem Zamawiającego – wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających kalkulację, tj.: imiennej listy osób, o których mowa w ust. 10lub 12, zgłoszenia ww. osób do ZUS, listy obecności ww. osób przy realizacji Przedmiotu Umowy. 15. W przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia określona w § 9 ust. 1 Umowy o wykazaną przez Wykonawcę wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, która zostanie ustalona poprzez uwzględnienie zwiększonych kosztów Wykonawcy związanych ze zmianą przywołanych przepisów.16. Wykonawca w pisemnym wniosku wykaże wartość wzrostu kosztu, o którym mowa w ust.15, przedstawiając jego kalkulację wraz z oświadczeniem o liczbie osób objętych zmianą.17. Zwiększenie wysokości wynagrodzenia określonego w § 9 ust. 1 Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 10, ust. 12 lub ust. 15 nastąpi wyłącznie w zakresie wykazanym i udowodnionym przez Wykonawcę.18. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.19. Strona, która występuje z propozycją zmiany Umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian Umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę oraz przedstawienia wszelkich dowodów na poparcie swojego stanowiska. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności będą wymagały formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. Propozycja zmiany Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia określonego w § 9 ust. 1 Umowy, w tym w związku z koniecznością wykonania robót zamiennych, powinna zawierać również specyfikację oraz cenę dla każdego elementu robót w wysokości zatwierdzonej w kosztorysie ofertowym, a jeżeli taki element nie został wskazany w Umowie, cena powinna zostać ustalona na podstawie szczegółowej kalkulacji dokonanej w oparciu o dostępne krajowe dane statystyczne oraz informacje zawarte w biuletynach krajowych profesjonalnych doradców analizujących rynkowe ceny robót budowlanych i inżynieryjnych, aktualnych w dacie ustalenia wartości tej zmiany. Zamawiający uprawniony jest do weryfikacji propozycji zmiany wynagrodzenia i zgłoszenia zastrzeżeń. W przypadku, gdy proponowana cena nie jest przewidziana w ww. katalogu zostanie ona ustalona w oparciu o uzasadniony koszt takiej roboty, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności towarzyszących w szczególności średniej ceny rynkowej dla takiej roboty na obszarze prowadzenia robót.20. Do zmiany Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego w zakresie wydłużenia terminów wykonania etapów Umowy uprawniony będzie:a) Zamawiający poprzez pisemne powiadomienie Wykonawcy co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem przed upływem terminu do wykonania danego etapu Umowy;b) Wykonawca poprzez pisemne powiadomienie Zamawiającego co najmniej z 7 dniowym wyprzedzeniem przed upływem terminu wykonania danego etapu Umowy, pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego pisemnej zgody na dokonanie tej zmiany w terminie 5 dni od dnia otrzymania powiadomienia od Wykonawcy. Każde z wyżej wymienionych powiadomień powinno zawierać uzasadnienie oraz wskazanie wnioskowanej zmiany terminu. Zmiana terminów wykonania etapów wskazanych w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym nie może naruszać terminu zakończenia Umowy, jak również nie uprawnia Wykonawcy do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia za wykonanie Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-02, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: