Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: „Przebudowa części usługowej parteru

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: „Przebudowa części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia i Straży Miejskiej przy ul. Chwarznieńskiej 4 w Gdyni"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-22
  • ZamawiającyGmina Miasta Gdyni
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00293818
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: „Przebudowa części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia i Straży Miejskiej przy ul. Chwarznieńskiej 4 w Gdyni"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 668 23 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.budynkow@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: „Przebudowa części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia i Straży Miejskiej przy ul. Chwarznieńskiej 4 w Gdyni"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c238f16-1309-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009681/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa lokalu użytkowego dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP, która jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia. Szczegóły wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MB.271.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: „Przebudowa części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia i Straży Miejskiej przy ul. Chwarznieńskiej 4 w Gdyni” oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokumentów o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni oraz przez Państwową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Gdyni.
2. Roboty budowlane polegają m.in. na rozbiórce wszystkich warstw posadzek, warstw sufitów, rozbiórce części ścian działowych, wewnętrznych witryn i okien pomiędzy wiatrołapem a pomieszczeniem biurowym, wykonaniu nowych posadzek, wymianie wszystkich drzwi, poszerzeniu większości otworów drzwiowych wewnętrznych i otworu zewnętrznego,
odtworzeniu zamurowanego okna od strony południowo - zachodniej, skuciu wszystkich płytek ze ścian, obniżeniu i wyrównaniu posadzek we wszystkich pomieszczeniach, wykonaniu nowych warstw wykończeniowych, montażu nowych drzwi wewnętrznych i witryny wejściowej oraz drzwi zewnętrznych, montażu żaluzji pożarowych topikowych, wykonaniu
sufitów podwieszanych we wszystkich pomieszczeniach, ścianek działowych, wykonaniu wydzielenia p.poż., likwidacji krat zewnętrznych w oknach, zmianie warstwy izolacji termicznej na wełnę mineralną między portfenertami i ponad nimi - na elewacji zachodniej, na styku stref - lokalu użytkowego i strefy mieszkaniowej oraz wymiana izolacji termicznej między
portfenetrem i wejściem do klatki schodowej części mieszkalnej wraz ze zmianą płytek gresowych wykończenia, strefy wejściowej do klatki schodowej części mieszkalnej, malowaniu elewacji wschodniej, zachodniej i południowej od cokołu do dolnego poziomu portfenetrów pierwszego piętra budynku, wykonaniu stalowych barierek zabezpieczających na oknach
balkonowych – portfenetrach, wykonaniu i montażu konstrukcji wsporczych na których umieszczone będą jednostki zewnętrzne klimatyzacyjne wraz z obudową, wykonaniu nowych schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób z niepełnosprawnościami, montażu nowego daszku nad wejściem głównym do budynku, demontażu istniejących grzejników w pomieszczeniach i montażu nowych, przebudowę istniejącej instalacji c.o., instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacji sanitarnej w części pomieszczeń, montażu instalacji wentylacji w części pomieszczeń, montażu klimatyzacji dla
potrzeb pomieszczenia serwerowi i sali konferencyjnej, wykonaniu zaleceń kominiarskich wg opinii kominiarskiej, demontażu istniejącej instalacji elektrycznej i montaż nowej układanej natynkwo, obudowywanej lokalnie lub całościowo płytami g-k, wykonaniu instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu, rozbudowie istniejącej instalacji LPS o dwa maszty odgromowe
montowane na dachu budynku, demontażu istniejącej instalacji teletechnicznej i montażu nowej układanej natynkwo, obudowywanej lokalnie lub całościowo płytami, zabezpieczeniu przeciwpożarowo do klasy przegrody wszystkich przejść instalacyjnych.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w celu realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia i Straży Miejskiej przy ul. Chwarznieńskiej 4 w Gdyni”, obejmującej przebudowę istniejących pomieszczeń na poziomie parteru dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia oraz Straży Miejskiej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych stanowi:
4.1. Opis przedmiotu zamówienia „OPZ” stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, w tym m.in.:
4.1.1. Dokumentacja projektowa:
4.1.1.1 Projekt budowlany: Projekt przebudowy części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym na potrzeby Straży Miejskiej, Gdynia, 05.2021 r.
4.1.1.2 Projekt wykonawczy: Projekt przebudowy wnętrza istniejącego lokalu użytkowego dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia – jednostki budżetowej Gminy Miasta Gdyni i Straży Miejskiej przy wykorzystaniu projektu budowlanego i wykonawczego „Przebudowy części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym na potrzeby Straży Miejskiej,
zlokalizowanego w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej 4”, Gdynia, 03.2022 r. Zawartość opracowania: plan sytuacyjny, projekt arch-bud., projekt konstrukcji
4.1.1.3 Projekt wykonawczy: Projekt przebudowy wnętrza istniejącego lokalu użytkowego dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia – jednostki budżetowej Gminy Miasta Gdyni i Straży Miejskiej przy wykorzystaniu projektu budowlanego i wykonawczego „Przebudowy części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym na potrzeby Straży Miejskiej, zlokalizowanego w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej 4”, Gdynia, 03.2022 r. Zawartość opracowania: projekt instalacji wod.-kan., co, wentylacji
4.1.1.4 Projekt wykonawczy: Projekt przebudowy wnętrza istniejącego lokalu użytkowego dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia – jednostki budżetowej Gminy Miasta Gdyni i Straży Miejskiej przy wykorzystaniu projektu budowlanego i wykonawczego „Przebudowy części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym na potrzeby Straży Miejskiej,
zlokalizowanego w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej 4”, Gdynia 03.2022 r. Zawartość opracowania: projekt inst. elektrycznej, projekt inst. teletechnicznej
4.1.1.5 Projekt wykonawczy: Projekt przebudowy wnętrza istniejącego lokalu użytkowego dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Zdrowia – jednostki budżetowej Gminy Miasta Gdyni i Straży Miejskiej przy wykorzystaniu projektu budowlanego i wykonawczego „Przebudowy części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym na potrzeby Straży Miejskiej,
zlokalizowanego w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej 4”, Gdynia 03.2022 r. Zawartość opracowania: projekt aranżacji.
4.1.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
4.1.2.1 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – specyfikacja techniczna ogólna, prace ogólnobudowlane
4.1.2.2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża sanitarna
4.1.2.3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna, branża teletechniczna
4.2. projekt umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga prowadzenia robót budowlanych na terenie nieruchomości obiektu zamieszkałego przez mieszkańców przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich warunków higieniczno – sanitarnych, dostawy gazu oraz energii elektrycznej w celu możliwości normalnego funkcjonowania budynku.
6. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji. Szczegółowe informacje - Rozdział III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45216100-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
2. Zamówienia określone w ust. 1 będą polegały na wykonaniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, tj. branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej.
3. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie biorąc pod uwagę zakres prac zlecanych oraz proporcjonalnie do cen zaoferowanych dla zamówienia podstawowego.
5. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki. Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego. Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy i strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy wycenie ewentualnych robót przewidzianych w ust. 1 czynników cenotwórczych
(w tym podstawy ustalenia nakładów jednostkowych, wielkości nakładów jednostkowych, współczynników stosowanych do nakładów jednostkowych, cen jednostkowych materiałów, pracy sprzętu, stawki robocizny, wysokości narzutu kosztów ogólnych, kosztów zakupu i zysku) uwzględnionych w kosztorysie przedłożonym po podpisaniu umowy; a w przypadku, gdy roboty dodatkowe i roboty zamienne nie mają bezpośredniego odzwierciedlenia w ofertowych cenach jednostkowych, Wykonawca zobowiązany jest do
stosowania czynników cenotwórczych (w tym podstawy ustalenia nakładów jednostkowych, wielkości nakładów jednostkowych, współczynników stosowanych do nakładów jednostkowych, cen jednostkowych materiałów, pracy sprzętu, stawki robocizny, wysokości narzutu kosztów ogólnych, kosztów zakupu i zysku) uwzględnionych w kosztorysie ofertowym. W przypadku braku prac lub materiałów wycenionych w kosztorysie zastosowanie znajdą wynegocjowane ceny jednostkowe przy czym nie wyższe niż opublikowane w wydawnictwach SEKOCENBUD.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wag kryteriów i sposobu oceny ofert został opisany w Rozdziale XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności technicznej lub zawodowej,
1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
2. Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 1, jeżeli Wykonawca wykaże:
2.1. w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 1.1.:
2.1.1. posiadanie doświadczenia w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj.: w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 zaliczonego do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
2.1.2. dysponowanie osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, tj.:
a) co najmniej 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem
ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy dla przynajmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o powierzchni nie
mniejszej niż 200 m2 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) co najmniej 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych przynajmniej dwóch robót
budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
c) co najmniej 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem
wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych dla przynajmniej dwóch robót budowlanych polegających
na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdej specjalności także w przypadku, gdy jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach. Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia
wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).
2.2. w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 1.2.:
2.2.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 250 000,00 zł.
2.2.2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 700 000,00 zł brutto.
Szczegółowe informacje – Rozdział VIII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania: składane przez
wykonawcę na wezwanie zamawiającego
1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do
SWZ;
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności lub oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego;
3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności lub oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego;
4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Szczegółowe informacje Rozdział IX, X SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie dostarczy Wyk. w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania (dokumenty dołączane do oferty):
1.1. ośw.o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-Zał. nr 3 SWZ, zgodnie z pkt 10.1.1. SWZ
1.2. ośw.a lub dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. SWZ
2. Zam. wzywa Wyk., którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
2.1. wykaz robót bud. odpowiadający warunkowi określonemu w pkt 8.3.1.1. SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia (zakres rzeczowy), powierzchni obiektu, kategorii obiektu, podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, dat wykonania, miejsc wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty bud. zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wyk. z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; w przypadku powołania się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz
dotyczy robót budowlanych w których wykonaniu Wyk. bezpośrednio uczestniczył-Zał. nr 5 SWZ
2.2. wykaz osób odpowiadający warunkowi określonemu w pkt 8.3.1.2. SWZ, skierowanych przez Wyk. do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zam. publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami-Zał. nr 6 SWZ
2.3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową Wyk. w okresie nie wcześniejszym niż 3 mc przed jej złożeniem, odpowiadająca warunkowi o którym mowa w pkt 8.3.2.1. SWZ
2.4. dokument potwierdzający, że Wyk. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zam. na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 8.3.2.2. SWZ
2.5. zaśw.właściwego naczelnika US potwierdzającego, że Wyk.nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 mc przed jego złożeniem, zgodnie z pkt 10.2.5. SWZ
2.6. zaśw. albo inny dok. właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wyk. nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 mc przed jego złożeniem, zgodnie z pkt 10.2.6. SWZ
2.7. ośw.Wyk. o aktualności informacji zawartych w oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez Zam.-Zał. nr 8 SWZ
2.8. ośw.Wyk., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej-Zał. nr 7 SWZ. Szczegółowe inf. Rozdział IX, X SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty/Oświadczenia składające się na ofertę:
1.1. Formularz Oferty – Załącznik nr 2 do SWZ;
1.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1. SWZ, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ wraz z dokumentami dotyczącymi samooczyszczenia, o których mowa w pkt 9.2. SWZ, o ile mają zastosowanie do Wykonawcy;
1.3. Oświadczenie podmiotu trzeciego o braku podstaw wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik 3a do SWZ (jeżeli dotyczy) wraz z dokumentami dotyczącymi samooczyszczenia, o których mowa w pkt 9.2. SWZ, o ile mają zastosowanie;
W odniesieniu do dokumentów, o których mowa w pkt 9.2. SWZ, Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza Wykonawcę.
1.4. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt 11.2.3. SWZ, stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
1.5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (jeżeli dotyczy);
1.6. Pełnomocnictwo:
1.6.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
1.6.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
1.6.3. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.6.4. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
1.7. Dowód wniesienia wadium:
Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 zł).
2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy:
Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A.
PL 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu MB.271.23.2022 - „Przebudowa części usługowej parteru w budynku wielorodzinnym ul. Chwarznieńskiej 4 w Gdyni”
5. Wadium wnoszone w formie wymienionej w pkt 3.2. – 3.4. należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciel).
6. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania
ofert.
7. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz.U.2020.299 t.j.) muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdziałem XI SWZ oraz Rozdziałem XVIII SWZ w zakresie wnoszenia wadium.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą Pzp a także zmian przewidzianych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 10 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą Platformy Portal Smart PZP, adres: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany: zakończenie robót budowlanych łącznie ze
zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokumentów o
dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni oraz przez Państwową
Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Gdyni, w terminie 150 dni od dnia podpisania Umowy.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w projekcie umowy, który stanowiZałącznik nr 10 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wanny na kabinę - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie wymiana wanny na kabinę prysznicową - bez gruntownego remontu oraz wymiana dolnopłuka. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI