Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania "Budowa ulic Metalowej i Rogali w Gdyni wraz z dowiązaniem do istniejącego układu drogowego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 668 83 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.inwestycji@gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-010-44-34
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witomońska 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-311
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pewik.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pewik.gdynia.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania "Budowa ulic Metalowej i Rogali w Gdyni wraz z dowiązaniem do istniejącego układu drogowego"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f640d7e-bee0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002357/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa ul. Metalowej i Rogali
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/umgdynia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy SmartPZP, która jest dostępna pod adresem https://portal.smartpzp.pl/umgdynia. Szczególy wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP 14/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji "Budowa ulic Metalowej i Rogali w Gdyni wraz z dowiązaniem do istniejącego układu drogowego".
I. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wykonanie robót budowlanych zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ z uwzględnieniem dyspozycji załącznika nr 9.1 SWZ i punktu
2. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla decyzji zrid nr RAAI.6740.8.5.2018.MA-751/ulica oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub złożenie zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych we właściwym organie nadzoru budowlanego dla decyzji RAAI.6740.8.2.2020.MK-486/ulica, oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanych pozwoleń lub dokumentu potwierdzającego skuteczność zawiadomienia; Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomienia. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie;
3. pełnienie nadzoru autorskiego dla zakresu robót objętych decyzją nr RAAI.6740.8.5.2018.MA-751/ulica od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót zarówno w zakresie dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego jak również opracowanej przez Wykonawcę.
II. Przedmiot zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe
2) Roboty drogowe, w tym:
a) wykonanie jezdni ulic Metalowej i Rogali,
b) wykonanie chodników,
c) wykonanie zjazdów,
d) wykonanie miejsc postojowych,
e) wykonanie placu do zawracania,
f) wykonanie elementów uspokojenia ruchu,
g) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
3) Budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej, w tym:
a) budowę kanalizacji deszczowej w ul. Metalowej,
b) budowę kanalizacji deszczowej w ul. Rogali,
c) przebudowę studni D3 w ul. Unruga wraz z wykonaniem wpustów Wp4 i Wp5 i ich podłączeniem,
4) Przebudowę przyłączy i sieci wodociągowej,
5) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej,
6) Przebudowę sieci gazowej,
7) Zabezpieczenie sieci ciepłowniczej,
8) Przebudowę sieci teletechnicznej,
9) Budowę sieci oświetleniowej,
10) Elementy małej architektury,
11) Zieleń, w tym:
a) wycinkę drzew i krzewów,
b) przesadzenie drzew i krzewów wraz z pielęgnacją w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego,
c) nasadzenie drzew, krzewów, bylin oraz cebul wraz z pielęgnacją w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego,
d) założenie powierzchni trawnikowych wraz z pielęgnacją w okresie 1 roku od dnia odbioru końcowego,
12) Tymczasową organizacja ruchu na czas prowadzenia robót,
13) Docelową organizację ruchu,
14) Likwidację kolidujących ogrodzeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doswiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: ryzyko wykonania robót dodatkowych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawca wykaże: w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 8.2.1 SWZ : 1. Posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj.: w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał:
a) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonawstwie robót drogowych* z uzbrojeniem o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda z nich, zawierające każdorazowo co najmniej roboty drogowe i budowę oświetlenia ulicznego;
b) co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie robót kanalizacyjnych zawierających wykonawstwo sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej i/lub ogólnospławnej** o średnicy minimum 300 mm i długości minimum 150 m;
c) co najmniej jedną robotę budowlaną zawierającą wykonawstwo sieci gazowej*** o wartości robót w zakresie wykonawstwa sieci gazowej minimum 150 000 zł brutto;
* Pojęcie „roboty drogowe” oznacza roboty wykonywane na drogach publicznych (w rozumieniu ustawy z dnia 21.03.1985 o drogach publicznych – Dz.U. nr 2020 poz. 470 ze zm) związane odpowiednio z wykonywaniem, rozbudową, przebudową oraz remontem dróg (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – Dz. U. 2016 poz. 124 z późn. zm.).
** Uwaga: Pojęcie „robót kanalizacyjnych zawierających wykonawstwo sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej i/lub ogólnospławnej” oznacza roboty polegające odpowiednio na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie tych sieci.
*** Pojecie wykonawstwo sieci gazowej oznacza roboty polegające odpowiednio na budowie , rozbudowie lub przebudowie sieci gazowej.
Każde wykazane zadanie może potwierdzać spełnianie kilku warunków jednocześnie.
2. Dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, tj.:
a) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, która będzie pełnić funkcję kierownika robót;
b) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełnić funkcję kierownika robót;
c) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie pełnić funkcję kierownika robót;
d) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną która będzie pełnić funkcję kierownika robót;
Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdej specjalności także w przypadku, gdy jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach. Zamawiający wymaga, aby funkcję kierownika budowy pełniła osoba, która sprawować będzie funkcję kierownika robót branży drogowej.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U 2020 poz. 1333). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. 2020 poz. 220) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść obejmuje wzór z załącznika nr 2 do SWZ;
2) Dokument potwierdzający udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) składane wraz z ofertą - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego treść obejmuje wzór załącznika nr 2 do SWZ, 2) składanie przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
I. Dokumenty/Oświadczenia składające się na ofertę: 1)Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SWZ;2)Tabela elementów – załącznik nr 1a do SWZ;
3)Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1 i 10.1.2. SWZ, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ wraz z dokumentami dotyczącymi samooczyszczenia, o których mowa w pkt 10.5. SWZ, o ile mają zastosowanie do wykonawcy;
Oświadczenie składają odrębnie:
a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
W odniesieniu do dokumentów, o których mowa w pkt 10.5 SWZ, Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.
4) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt 10.1.3. SWZ, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
5) Pełnomocnictwo:
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
c) Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
6. Dowód wniesienia wadium:
Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, zgodnie z pkt 10.2 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu;
b)gwarancjach bankowych;
c)gwarancjach ubezpieczeniowych;
d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zgodnie z pkt 18.4 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z Rozdziałem XI SWZ. Odnośnie wnoszenia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pkt.18.8 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą PZP a także zmian przewidzianych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma SmartPZP - https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferowany okres wykonania robót budowlanych łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru nie może być dłuższy niż 52 tygodnie od dnia podpisania umowy. Oferta z okresem wykonania robót budowlanych dłuższym niż 52 tygodnie podlega odrzuceniu.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ciągu 7 tygodni od daty zakończenia robót i zgłoszenia gotowości do odbioru odpowiednio decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub skuteczne zawiadomienie o zakończeniu robót.
6Pożądany przez Zamawiającego termin zakończenia robót wraz z terminem zgłoszenie gotowości do odbioru wynosi 35 tygodni od dnia podpisania umowy. Oferta z okresem wykonania przedmiotu zamówienia wykraczającym poza pożądany termin wykonania nie podlega odrzuceniu.