Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-02
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00019594
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443 73 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6cd7e1a-87dd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Realizacja projektu: "Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila" - realizacja robót budowlanych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy: Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; Zainstalowanaprzeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MSEdge; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; 2)Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych•Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanegow systemie nieprzekraczająca 100 MB; • Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4,m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc3) Kodowanie i czas odbioru danych •Plik załączony i zapisany przezWykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminuskładania ofert; •Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłemczasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Więcej informacji znajduje się w pkt. 3 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA w pkt. 29 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 593915,12 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila”.Opis planowanego zagospodarowania:Projekt zagospodarowania terenu stanowi połączenie skateparku wykonanego w nawierzchni asfaltobetonowej z betonowymi przeszkodami oraz pumptracku. Z istniejącego ciągu pieszego prowadzi jedno wejście na płytę główną skateparku. Pumptrack zlokalizowany jest wzdłuż zachodniej granicy opracowania i wzdłuż istniejącego ciągu pieszego.Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącej betonowo-asfaltowej płyty boiska, jako podbudowy płyty skateparku i toru pumptrack.Sugerowany dojazd na teren budowy: od strony al. Komisji Edukacji Narodowej, drogą wewnętrzną pomiędzy budynkami ul. Koński Jar 6 i 8, drogą wewnętrzną po zachodniej stronie budynku ul. Koński Jar 7, ciągiem pieszym (szer. ok. 2,5 m) w kierunku północno-zachodnim (na tym odcinku o długości ok. 75 m Wykonawca powinien założyć wykonanie tymczasowej drogi budowlanej), ciągiem pieszo-jezdnym do miejsca prowadzenia robót.Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych objętych następującym zakresem:• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:-sfrezowanie większych nierówności istniejącej nawierzchni asfaltowej w miejscu projektowanej płyty głównej skateparku,-rozbiórki nawierzchni w miejscach projektowanych żelbetowych przeszkód skaterparku oraz w miejscu obecnego wejścia na teren boiska po północno-zachodniej stronie,-rozbiórki nawierzchni i betonowej podbudowy (w miejscach projektowanej nawierzchni trawiastej) pomiędzy istniejącym chodnikiem po zachodniej stronie terenu a podstawą projektowanych skarp toru pumptrack oraz w miejscu wewnątrz obrysu projektowanego toru pumptrack,-rozbiórki pozostałości ogrodzenia, wyrównanie terenu,Planowany zakres rozbiórek został przedstawiony w załącznikach nr 1 i 2 do OPZ, tj. rysunku R.01 Rozbiórki i Sprawozdaniu 1/01/07/20 z odwiertów. W wypadku konieczności rozbiórki większego zakresu w celu wykonania skateparku i pumptracku będzie to w zakresie Wykonawcy.• budowę skateparku (o powierzchni w rzucie: 707 m2) składającego się z płyty głównej o nawierzchni asfaltobetonowej wykonanej na podbudowie z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni boiska oraz 18 przeszkód (żelbetowych, wylewanych na miejscu w technologii podawania betonu za pomocą pompo-gruszki lub torkretowania na mokro, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania szalunków traconych): quater 1, bump 1, grindbox 1, alejka moduł 1, alejka moduł 2, grindbox 2, manual pad, grindbox 3, wall ride + bank, wulkan, bump 1, bump 2, quater 2, pole jam, właz 1, właz 2, funbox, corner,• budowę pumptracku – o konstrukcji ziemnej nasypowej, nawierzchni profilowanej z asfaltobetonu, zajmującego w planie trasę wkomponowaną w powierzchnię prostokąta o wymiarach 36x18 m i zróżnicowaną wysokościowo w przedziale odpowiednio od 0,0-0,9 m,• przebudowę kanalizacji deszczowej (w celu dostosowania do projektowanego zagospodarowania),• montaż małej architektury: ławki – 4 szt., kosze na śmieci – 2 szt., tablice z regulaminem – 2 szt.,• montaż oznakowania informującego, że projekt został wykonany w ramach budżetu partycypacyjnego.Dokumentacja projektowa:Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi przez pracownię projektową GRIMA ARCHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp. z o.o., ul. Ciołka 17 lok. 415, 01-445 Warszawa, ze zmianami wymienionymi poniżej.Zamawiający wprowadza następujące zmiany w zakresie i technologii wykonania robót w Opisie technicznym Projektu zagospodarowania terenu:- Punkt 3.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE otrzymuje brzmienie:Na terenie opracowania przewidziano wykorzystanie istniejącej nawierzchni asfaltowej po istniejącym zniszczonym boisku, która po oczyszczeniu i usunięciu (sfrezowaniu) większych nierówności zostanie wykorzystana jako podbudowa płyty skateparku oraz toru pumptrack. Przewiduje się także rozbiórkę nawierzchni obecnego wejścia na teren boiska po północno-zachodniej stronie oraz pozostałości po dawnym ogrodzeniu o długości ok. 148,22 m. W północno- wschodniej części opracowania w miejscu niewielkiej skarpy teren wymaga wyrównania pod planowaną płytę skateparku. Dodatkowo, wzdłuż wschodniej granicy terenu opracowania przewidziano rozbiórkę instalacji kanalizacyjnej wraz ze studnią (wylot studzienki należy zasypać, a studnię zasypać piaskiem). Wpust ściekowy zlokalizowany przy północno-zachodniej granicy działki oznaczony WS2 – właz zostanie wymieniony na nowy.- W punkcie 3.2 PUMPTRACKKONSTRUKCJAProjektowany tor to konstrukcja ziemna nasypowa profilowana, składająca się z warstwy mineralno-piaszczystej konstrukcji/geometrii nasypów, wykonanej na istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska, konstrukcji właściwej profilującej i wyrównującej trasę toru oraz nawierzchni bitumicznej (beton asfaltowy). Podbudowę stanowi istniejąca nawierzchnia asfaltowa, na której zostanie ułożona konstrukcja ziemna nasypowa profilowana w przekroju pionowym i poziomym z muldami i skarpowaniem. Warstwę jezdną stanowi warstwa z betonu asfaltowego ułożona na warstwie podbudowy z kruszywa zagęszczonego mechanicznie.Punkt ROZWIĄZANIA MATERIAŁOWO-KONSTRUKCYJNE podpunkt PODŁOŻE otrzymuje brzmienie: PODŁOŻE W obrysie projektowanych pasm jezdnych należy pozostawić istniejącą nawierzchnię asfaltową. - W punkcie 3.3 SKATEPARKOpis konstrukcji nawierzchni otrzymuje brzmienie:KONSTRUKCJA NAWIERZCHNIPłyta główna to nawierzchnia asfaltobetonowa składająca się z:warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gładkiego AC5S kr 1-2 D52/70 o grubości 4cm,warstwy wyrównawczej/wiążącej betonu asfaltowego AC11K o grubości 4 cm.Konstrukcja właściwa skateparku wykonana przy użyciu rozściełacza do asfaltu, przy zachowaniu założonych spadków terenu. Wykluczone jest ręczne rozkładanie nawierzchni z asfaltobetonu.Krawędzie asfaltu po wycięciu otworów na przeszkody betonowe zabezpieczyć emulsją asfaltową. Należy wykonać w miejscu styku przeszkody betonowej z asfaltem dylatacje o grubości 2mm.Krawędzie zewnętrzne płyty skateparku zabezpieczone obrzeżami drogowymi o grubości 8cm zlicowanymi na wysokość z płytą skateparku.Wymaga się aby płyta posiadała spadki w przedziale 1%, jeżeli geometria skateparku na to pozwala spadki powinny być jednostronne.Nawierzchnia: powinna być równa i gładka (dla osób poruszających się na deskorolce lub rolkach z kółkami o średnicy 44 – 59 mm nie może być żadnych odczuwalnych nierówności w nawierzchni jezdnej), odporna na punktowe uderzenia.Podbudowa pod płytę skateparku w miejscu istniejącej nawierzchni:istniejąca nawierzchnia asfaltowa, po usunięciu (sfrezowaniu) większych nierówności, oczyszczona mechanicznie oraz skropiona emulsją asfaltową przed ułożeniem geosiatki.Podbudowa pod płytę skateparku w miejscu poza istniejącą nawierzchnia asfaltową i pod elementy lane na miejscu (przeszkody skateparku):podbudowa z kruszywa łamanego, fr. 0-31,5 mm o grubości 20cm,warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10cm.Geosiatkę należy zastosować także w miejscach łączenia istniejącej nawierzchni wykorzystanej jako podbudowa i ułożonej nowej podbudowy z kruszywa pod płytę skateparku.Nośność podbudowy minimum 60 MPaUwaga: Przed przystąpieniem do układania warstw asfaltobetonu, należy sprawdzić podłoże pod względem nośności założonej w projekcie technicznym. Podłoże powinno być równe, czyste i odwodnione. Beton asfaltowy powinien być rozkładany w miarę możliwości w sposób ciągły z zachowaniem kontroli grubości oraz rzędnych z projektu technicznego.PRZESZKODYAkapit 2. opisu otrzymuje brzmienie:Wszystkie elementy betonowe muszą zostać wykonane w technologii podawania betonu za pomocą pompo-gruszki lub torkretowania na mokro przy użyciu mieszanki recepturowej oraz zacierane na gładko ręcznie na przeszkodach i innych elementach ukośnych oraz maszynowo na powierzchniach płaskich.- W punkcie 3.6 TRAWNIKI dodano następującą treść:W miejscach, w których nie jest przewidziane wykonanie trawników z rolki należy wykonać trawniki siewem. Należy zastosować mieszankę traw przeznaczonych dla miejsc o intensywnym użytkowaniu, odporną na deptanie. Klauzule społeczne:1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni, roboty związane z wykonaniem przeszkód skateparku, roboty z zakresu przebudowy kanalizacji deszczowej, prace montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu, prace zieleniarskie, prace porządkowe.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności, zgodnie z zasadami wskazanymi we wzorze umowy.Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia:1. Rys. R.01 Rozbiórki2. Sprawozd. 1/01/07/20 z odwiertówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy wraz z załącznikami oraz:Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;Dok. projektowa – załącznik nr 6a do SWZ;STWiOR – załącznik nr 6b do SWZ;Przedmiar robót – załącznik nr 6c do SWZ;Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 6d do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:P = Pc + Pggdzie:P – łączna ilość punktówPc – ilość punktów w kryterium „cena brutto”Pg – ilość punktów w kryterium „okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli) co najmniej:a) jedną robotę budowlaną, zakres której obejmował wykonanie skateparku o nawierzchni asfaltowej lub betonowej, z przeszkodami o konstrukcji betonowej, o powierzchni skateparku w rzucie nie mniejszej niż 550 m²orazb) jedną robotę budowlaną, zakres której obejmował wykonanie toru rowerowego typu pumptrack o nawierzchni asfaltowej, o powierzchni toru rowerowego typu pumtrack w rzucie nie mniejszej niż 400 m²UWAGA!¹ Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonaną należycie.2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą: wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. 2020. 1333 z późn. zm.);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ) - o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 9.1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;Uwaga!Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.b) wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 5 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna:Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.4) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6) W przypadku, o którym mowa w pkt. 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 7 do SWZ).7) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.8) Oświadczenie o którym mowa w pkt. 10.2. lit a) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w pkt. 25 SWZ oraz w § 14 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.c) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.e) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ.2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:Wojciech Olendzki – główny specjalista w Wydziale Infrastruktury,tel. 22/ 443-72-29- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:Piotr Magiera – główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych,tel. 22 443-73-34e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
2021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI