Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu w budynku Samorządowego Żłobka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu w budynku Samorządowego Żłobka nr 21 przy ul. Lekarskiej w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-21
  • ZamawiającyZarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00384291
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu w budynku Samorządowego Żłobka nr 21 przy ul. Lekarskiej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 341 85 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu w budynku Samorządowego Żłobka nr 21 przy ul. Lekarskiej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a9b4651-4c8e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044690/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu w budynku Żłobka przy ul. Lekarska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl/pn/zimkrakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl zp@zim.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet dostępnej pod następującym adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej, email: zp@zim.krakow.pl, z zastrzeżeniem sekcji XI pkt 2 SWZ, tj. składania ofert.
UWAGA: Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania, tj. ZIM.ZP.262.2.14.2023.
3. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały opisane w sekcji VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w sekcji XXIII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w sekcji XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu w budynku Samorządowego Żłobka nr 21 przy ul. Lekarskiej w Krakowie. Roboty budowlane polegać będą na termomodernizacji i pracach naprawczych dachu Żłobka Samorządowego nr 21 przy ul. Lekarskiej 3 w Krakowie a w szczególności w swoim zakresie obejmować będą:
1) docieplenie stropodachu,
2) wykonanie nowego pokrycia dachu,
3) wymiana rynien i obróbek blacharskich,
4) wymiana instalacji odgromowej,
5) modernizacja kominów,
6) modernizacja nadbudówki,
7) wymiana wyłazu dachowego.
Wykonanie robót budowlanych wymaga zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 ustawy z dnia Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.) zwanej dalej „Pb”, do Wydziału Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa. Czynności zgłoszenia robót leżą po stronie Inwestora (Zamawiającego). Na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wniosek o zgłoszenie robót został już złożony przez Inwestora (Zamawiającego).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU). Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Projektem termomodernizacji oraz prac naprawczych dachu w budynku Żłobka Samorządowego nr 21 przy ul. Lekarskiej 3 w Krakowie, który stanowi Załącznik nr 1 do PPU.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących powtórzenie podobnego przedmiotu zamówienia do kwoty 128 066,00 zł netto. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego ewentualne udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą (ceny robót budowlanych nie mogą przekroczyć średnich cen SEKOCENBUD na dany kwartał).

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obliczenie punktów w kryterium „Cena” (C) będzie dokonywane wg poniższych zasad:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający przyzna 60 pkt ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C min
C = ---------- x 60 pkt
C oferta
gdzie:
C min – najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu (zł)
C oferta – cena brutto ocenianej oferty (zł)
2. Kryterium „Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych” (R) – 40 pkt
2.1 Kryterium „Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych” będzie rozpatrywane na podstawie wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty, liczby pełnych miesięcy wydłużenia podstawowego okresu gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych.
2.2 Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych” wynosi od 0 do 40 i będzie przyznawana wg podanych poniżej zasad:
a) Podstawowy okres za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych wynosi 60 m-cy;
b) Okres gwarancji oraz rękojmi liczony jest od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego Inwestycji;
c) Okres gwarancji oraz rękojmi musi być podany w ofercie w pełnych miesiącach;
d) Za wydłużenie podstawowego okresu za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych o 12 m-cy, czyli do łącznego okresu 72 m-cy – Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy 20 pkt;
e) Za wydłużenie podstawowego okresu gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych o 24 m-ce, czyli do łącznego okresu 84 m-cy–Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy 40 pkt;
f) Jeżeli Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy) w ofercie wydłużenia podstawowego okresu gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje podstawowy okres gwarancji oraz rękojmi, tj. 60 m-ce i przyzna 0 pkt w tym kryterium;
g) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w ofercie okres gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych krótszy niż podstawowy, tj. 60 m-cy, to jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp, ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia;
h) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w ofercie okres gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych dłuższy niż 84 m-cy, Zamawiający przyzna ofercie 40 pkt, natomiast do umowy zostanie wpisany okres wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + R
gdzie:
C – liczba pkt przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
R– liczba pkt przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych”
5. Obliczenia punktacji zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych w trakcie realizacji robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz oferty – poprzez zamieszczenie na Platformie wypełnionego i podpisanego załącznika nr 2 do SWZ, sporządzonego wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 2 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
1.2. Oświadczenie/Oświadczenia, o którym/-ch mowa w sekcji XVI pkt 2 SWZ.
1.3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w Formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
1.4. Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
- jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – Pełnomocnictwo – do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
- jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowne (PPU) w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Zmiany Projektowanych postanowień umownych (PPU) zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ (§ 16).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl . 2. Szczegółowy sposób złożenia oferty został opisany w sekcji XI SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Szczegółowe informacje dotyczące terminów wykonania zamówienia zostały określone w PPU, w tym w szczególności w §3 PPU.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją robót ogólnobudowlanych, w zakresie realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały określone w PPU, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej Inwestycji. Wizja nie jest obligatoryjna, a brak udziału w niej nie powoduje odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Więcej informacji określa pkt 2 w Sekcji V SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych - Myślachowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI