Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Lipowica w Przemyślu" - układ sieci przepompowni PP-9 i PP-9A (część II)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemyśl
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
  • Termin składania wniosków2021-10-06
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-21
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Lipowica w Przemyślu" - układ sieci przepompowni PP-9 i PP-9A (część II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650030510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 16 678 32 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pwik.przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwik.przemysl.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody oraz odprowadzanie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Lipowica w Przemyślu" - układ sieci przepompowni PP-9 i PP-9A (część II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecbf31f4-179d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Przemyśla" w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pwik.przemysl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pwik.przemysl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy zamówień SMART PZP, zostały opisane w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pwik.przemysl/elearning.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl
kontakt: tel. 16 678-32-59, sekretariat@pwik.przemysl.pl;
kontakt z Inspektorem Danych Osobowych (IDO): tel. 16 678 32 59 wew. 38,
e-mail: kadry@pwik.przemysl.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Lipowica w Przemyślu” - układ sieci przepompowni PP-9 i PP-9A (część II) - nr sprawy: JRP.271.4.2021
- prowadzonym w trybie podstawowym, bez przeprowadzania negocjacji;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ust. 1 i 2 ustawy PZP;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-------------------------------------------------
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: JRP.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Lipowica w Przemyślu" - układ sieci przepompowni PP-9 i PP-9A (część II) w zakresie:
* Zlewnia PP-9:
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø 200 (ok. 675,00 mb) i Ø 160 (ok. 100,00 mb - odcinki boczne), tłocznej Ø 90 (ok. 86,50 mb) wraz z przepompownią ścieków Ø 1200 i infrastrukturą towarzyszącą,
- przebudowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Łokietka (odcinek oznaczony symbolami A-B) rurami o średnicy Ø 90 (ok. 87,00 mb) wraz z adaptacją przyłączy wodociągowych,
* Zlewnia PP-9A:
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø 200 (ok. 246,00 mb), tłocznej Ø 90 (ok. 101,50 mb) wraz z przepompownią ścieków Ø 1200 i infrastrukturą towarzyszącą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Komisja wyliczy punktację i wskaże ofertę najkorzystniejszą.
2. Zamawiający wyznaczył jako jedyne kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty wartość brutto całości zamówienia (cena oferty brutto podana w oświadczeniu o cenie - w Formularzu oferty - Część I, pkt. 2.1. w złotych polskich (cyfrowo i słownie)) o następującym znaczeniu procentowym: 100 %. Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium cena to 100 punktów.
3. Ocena ofert będzie następowała według wzoru:

Pi (C) = Cmin/Ci • Max(C)
gdzie:
Pi (C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"
Cmin - cena oferty z najniższą ceną spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena oferty "i" brutto podana w oświadczeniu o cenie - w Formularzu oferty - Część I, pkt. 2.1. w złotych polskich
Max(C) - maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "Cena"

4. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższym kryterium oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
6. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
7. Oceniane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony w odniesieniu do:
a) Doświadczenia: jeśli Wykonawca wykaże wykonanie, co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa lub przebudowa sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej o średnicy nie mniejszej niż Ø 200 mm i długości nie mniejszej niż 900 m, budowa sieci kanalizacyjnej tłocznej o średnicy nie mniejszej niż Ø 90 mm i długości nie mniejszej niż 200 m, budowa przepompowni ścieków, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
b) Osób skierowanych do realizacji zamówienia: jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował:
• Osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą:
– uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych lub inne odpowiadające w/w uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień,
– nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależenie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych przez Wykonawcę, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) Kart katalogowych materiałów przewidzianych do wbudowania w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia:
• rur i kształtek kanalizacyjnych (PVC-U, PE i PE-RC),
• elementy studni kanalizacyjnych z tworzywa (kineta, rura trzonowa, rura teleskopowa, właz),
• elementy studni betonowych (dennica, kręgi, właz),
• elementy przepompowni ścieków (zbiornik, pompy zatapialne),
• przepływomierza,
• zasuw,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty katalogowe materiałów przewidzianych do wbudowania w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia:
• rur i kształtek kanalizacyjnych (PVC-U, PE i PE-RC),
• elementy studni kanalizacyjnych z tworzywa (kineta, rura trzonowa, rura teleskopowa, właz),
• elementy studni betonowych (dennica, kręgi, właz),
• elementy przepompowni ścieków (zbiornik, pompy zatapialne),
• przepływomierza,
• zasuw,

Wyżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe podlegają jednorazowemu uzupełnieniu, w przypadku gdy nie zostaną one złożone lub będą niekompletne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa poniżej.
3. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 12 000,00 zł (00/100).
I.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na podstawie art. 97 ust. 8 ustawy Pzp:

PEKAO S.A. I O/PRZEMYŚL nr 86 1240 2568 1111 0000 3629 3278
Wadium wpłacane na konto winno mieć adnotację:
„Wadium na przetarg - Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Lipowica - PP-9 i PP-9A (część II) - znak sprawy: JRP.271.4.2021”

Uwaga! - Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne zostaną uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.

6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez platformę zamówień SMART PZP w wydzielonym, odrębnym pliku. Wykonawca zobowiązany jest przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, na podstawie art. 97 ust. 10 ustawy PZP.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na warunkach wymienionych w art. 98 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno w szczególności zawierać wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. VII.1. pkt VII.1.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Powyższe oznacza, iż:
• oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
• oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy.
7. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy PZP, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zam. przewiduje moż. dok. zmian post. umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okol. wym. poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1.1 Zm. term. przewi. na zakończenie robót:
a) Zm. spow. warunkami atmosf. w szczególności:
• Klęski żywiołowe,
• War. atmosf., uniemożl. prowadzenie robót bud., przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dok. odbiorów,
b) Zm. będące następ. okol. leżących po stronie Zam., w szczeg.:
• Wstrzy. robót przez Zam.,
• Kon. usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w dok.,
• Zm. będące następstwem działania organów admin. i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów admin.,
c) Inne przyczyny zew. niezależne od Zam. oraz Wyk. skutkujące niemoż. prow. prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.
d) Zmiany zakresu robót.
W przypadku wyst. którejkolwiek z okol. wym. wyżej, termin przewidziany na ukoń. robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakoń. wykon. jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okol..
1.2 Zm. sposobu spełnienia świad. na skutek zmian tech. spow. w szczeg. następ. okol.:
a) Niedost. na rynku materiałów lub urządzeń, b) Pojaw. się na rynku mat. lub urzą. nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie koszt. real. przedmiotu umowy lub kosztów ekspl. wyk. przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, c) Pojaw. się nowszej tech. wyk. zaproj. robót pozw. na zaoszczędzenie czasu real. inw. lub kosztów wyk. prac, jak również kosztów ekspl. wyk. przedmiotu umowy, d) Kon. zreali. proj. przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji, e) Odmienne od przyjętych w dok. warunki geologiczne skutkujące niemoż. zreal. przed. umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, f) Kon. zreal. przedmiotu umowy przy zast. innych roz. tech. lub materiałowych ze względu na zmiany obow. prawa. W przypadku wyst. którejkolwiek z okol. wym. w pow. punktach możliwa jest w szczeg. zm. sposobu wyk., mat. i techn. robót, jak również zmiany w lokalizacji budowanych urządzeń.
1.3 Zmiana wynagrodzenia:
a) Kon. wyk. ewent. robót dod. lub zamiennych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, b) Rezygnacja przez Zam. z real. części przed. umowy – rozumie się przez to zmiany zakresu wyk. prac, zmiany dok. i zmniejszenie wynag. o kwoty odp. cenie robót, z których Zam. rezygnuje, c) Zm. wys. należnych podatków i opłat, w szczeg. zm. stawki pod. VAT - w części ceny umownej, jakiej dotyczą zmiany przepisów. d) Zm. wys. min. wynag. za pracę albo wys. minimalnej stawki godz., ustalonych na pod. przep. ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynag. za pracę, e) Zm. zasad pod. ubez. społ. lub ube. zdrow. lub wys. stawki składki na ubez. społ. lub zdrow. W przypadku wnioskowania o zmianę wynag. w oparciu o lit. c), d) i/lub e) Wyk. wykaże, że zm. faktycznie wpłynęły na wys. wynag. i przedstawi spos. kalkulacji ceny w ofercie z uwz. obow. na dzień skł. ofert odpowiednio stawki pod. VAT, stawki minimalnego wynag. za pracę oraz zasad pod. ubez. społ. lub ubez. zdrow. lub wys. stawki składki na ubez. społ. lub zdrow.
1.4 Poz. rodzaje zm. w szczeg. sposobu wyk. mat. i tech. robót spowodowane nast. okol.: a) Zm. osób podanych w ofercie Wyk. przy pomocy których Wyk. real. przedmiot umowy jest moż. wyłącznie na osoby speł. wymogi SWZ w stopniu nie mn. niż podane w ofercie i wymaga uzys. pisemnej zgody Zam. na zapropo. osobę. Pow. zm. nie wymaga aneksu do umowy. b) Siła wyższa uniemoż. wyk. przed. umowy zgodnie z SWZ. c) Kolizja z plano. lub równolegle prowa. przez inne podmioty inwest. (w takim przypadku zm. w umowie zostaną ogra. do zm. kon. pow. uniknięcie lub usunięcie kolizji), d) Zm. uzasa. okol., o których mowa w art. 3571 KC, e) Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zamówień SMART PZP dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-06 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI