Wykonanie robót budowlanych: 1) w budynku II US w Gdyni przy ul. Hutniczej 25, 2)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych: 1) w budynku II US w Gdyni przy ul. Hutniczej 25, 2) w budynku US w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346 w zakresie poprawy efektywności energetycznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-04-08
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00249616
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych:
1) w budynku II US w Gdyni przy ul. Hutniczej 25,
2) w budynku US w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346
w zakresie poprawy efektywności energetycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 75/76

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych:
1) w budynku II US w Gdyni przy ul. Hutniczej 25,
2) w budynku US w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346
w zakresie poprawy efektywności energetycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-632ad6e2-d9f9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-632ad6e2-d9f9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale 2 SWZ.
1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB; wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza.
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce Zgłoś problem.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale 1 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale 1 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2201-ILZ-260.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 6456814,08 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni zlokalizowanym przy ul. Hutniczej 25 w zakresie poprawy efektywności energetycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Załącznik nr 1 a) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) dokumentacja techniczna – stanowiąca Załącznik nr 2 a) do SWZ, tj.:
a) dokumentacja techniczna – branża architektoniczna,
b) dokumentacja techniczna – branża elektryczna,
c) dokumentacja techniczna – branża sanitarna,
w tym, w szczególności: przedmiary robót, STWiORB’y, projekty budowlano-wykonawcze,
d) Załącznik nr 5 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,
e) Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 3723604,32 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna oferty, które:
1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz ich wagą:

Kryterium nr 1: C - cena brutto oferty - waga 60 %
Kryterium nr 2: GR – termin dodatkowej gwarancji i rękojmi– waga 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji i rekojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie zlokalizowanym przy ul. Sobieskiego 346 w zakresie poprawy efektywności energetycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Załącznik nr 1 b) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) dokumentacja techniczna – stanowiąca Załącznik nr 2 b) do SWZ, tj.:
a) dokumentacja techniczna – branża architektoniczna,
b) dokumentacja techniczna – branża elektryczna,
c) dokumentacja techniczna – branża sanitarna,
w tym, w szczególności: przedmiary robót, STWiORB’y, projekty budowlano-wykonawcze.
3) Załącznik nr 5 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,
4) Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 2733209,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna oferty, które:
1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz ich wagą:

Kryterium nr 1: C - cena brutto oferty - waga 60 %
Kryterium nr 2: GR – termin dodatkowej gwarancji i rękojmi– waga 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji i rekojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8 ustawy.
Informacja w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie,
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie,
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie,
4) Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8 ustawy.
Wykonawca składa:
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8 ustawy.
Wykonawca składa:
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8 ustawy.
Wykonawca składa:
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Po wyborze oferty, a przed podpisaniem Umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów:
1) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda, przed zawarciem Umowy w sprawie przedmiotu zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która określa: Strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia, czasu na jaki została zawarta obejmującego co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi, wykluczenie możliwości rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze Stron do czasu wykonania przedmiotu zamówienia,
2) Opłaconą polisę ubezpieczeniową OC lub inny dokument ubezpieczenia oraz dowód opłacenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 30 % kwoty oferowanej złożonej oferty,
3) W dniu podpisania Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, Wykaz osób, o którym mowa w § 1 Załącznika nr 5 do SWZ, tj.: Projektowanych Postanowień Umowy, skierowanych do realizacji przedmiotu Umowy, w formie oryginalnego dokumentu, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do Projektowanych Postanowień Umowy.
4) W dniu podpisania Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Harmonogram prac, w formie oryginalnego dokumentu, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do Projektowanych Postanowień Umowy,
5) W dniu podpisania Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia, w formie oryginalnego dokumentu, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do Projektowanych Postanowień Umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust 4 ust., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, w formie zawartej w Formularzu ofertowym, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań zamówienia, o którym mowa w art. 60 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Po wyborze oferty, a przed podpisaniem Umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów:
1) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda, przed zawarciem Umowy w sprawie przedmiotu zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która określa: Strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia, czasu na jaki została zawarta obejmującego co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi, wykluczenie możliwości rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze Stron do czasu wykonania przedmiotu zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe warunki dotyczące zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 5 do SWZ, paragraf 16.
1. Zmiana Umowy jest możliwa o ile zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami określonymi w art. 454 oraz art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadkach przewidzianych w Umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Stron Umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a także w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wskazanych poniżej:
1) zmiany nazwy, siedziby Wykonawcy,
2) zmiany przepisów aktów prawnych wymienionych w Umowie, a w szczególności:
a) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
b) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
c) Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
d) Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
e) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
3) zmiany podmiotu na rzecz którego ma być świadczony przedmiot Umowy oraz/lub jej zakresu w przypadku zmian organizacyjnych w strukturach podległych Ministerstwu Finansów,
4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia,
5) zmiany sposobu realizacji przedmiotu niniejszej Umowy, w następstwie działania siły wyższej . Jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie przedmiotu Umowy bądź zobowiązań wynikających z Umowy, to Strona ta dołoży wszelkich starań, aby powiadomić drugą Stronę o zaistniałym zdarzeniu lub o okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku. Powiadomienie to zostanie przekazane w terminie 2 dni od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach lub okolicznościach,
6) zmiany zakresu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonania prac, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron niniejszej Umowy,
7) zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożnością wykonania lub należytego wykonania zamówienia,
8) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmniejszenia ilości i wielkości zamówienia przez Zamawiającego z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego,
9) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zmiana zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia.
10) zmiany zakresu realizacji przedmiotu Umowy z powodu zmiany prawa wewnętrznego i zewnętrznego oraz wytycznych Ministerstwa Finansów,
11) zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem zgodności z postanowieniami zawartymi w przedmiotowym postępowaniu,
12) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z treścią art. 310 ustawy, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wybudowanie domu - Bojano
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wybudowanie domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI