Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie rob.remont.obiektów budowl.admin. przez GDDKiA O.w Rzeszowie z podz.na części:1.Rejon wPrzemyślu2.Rejon wKrośnie3.Obwód Drogowy wLesku4.Rejon wNisku5.Rejon Rzeszów6.Obiekt Socjalny wKalnicy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 85 340 71-74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie rob.remont.obiektów budowl.admin. przez GDDKiA O.w Rzeszowie z podz.na części:1.Rejon wPrzemyślu2.Rejon wKrośnie3.Obwód Drogowy wLesku4.Rejon wNisku5.Rejon Rzeszów6.Obiekt Socjalny wKalnicy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e05a3cc-b23d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011325/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wyk. robót remont. ob. bud. admin przez GDDKiA O/Rzeszów realiz. w ramach asortymentu Rem. Zapl. Techn. 2020 z podz. na części Rejon: w Przemyślu; w Krośnie; w Lesku; w Nisku; w Rzeszowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gddkia.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postęp. wymaga zalogowania Wyk. do Platformy; po wprowadzeniu danych użytkownika, tj. adresu e-mail oraz hasła, zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę; gdy Wyk. nie posiada konta na Platformie–należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego; - po wypełnieniu Form. Rejestr. Wyk. otrzymuje e-mail informujący, że może dokonać pierwszego logowania. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych). Kwalifikowany podpis elektroniczny: dla dok. w „pdf” zaleca się podpis PAdES, dla dok. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis XAdES.Podpis osobisty:- w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dok. w pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dok. nie może przekraczać 5 MB,- dla dok. w „pdf” zaleca się podpis wew. (otoczony),- dok. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zew. lub otaczającym.Podpis zaufany:wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,- dla dok. w „pdf” zaleca się podpis PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),dok. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zew. konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawierającego podpis.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepust. nie mniejszej niż 20/4 Mb/s;komputer PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w „pdf”.Dopuszcza się przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zam. zaleca wykorzystywanie plików w pdf. Max rozmiar poj. pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.Kodowanie i czas odbioru danych:pliki Oferty załączone przez Wyk. na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zam. po upływie terminu otwarcia ofert;oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dok. elektr. datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dok. w „Data przesłania”.Dokumentacja postęp. dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. Pobranie dok. następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”. Pozostałe informacje w pkt 14.10 IDW.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której danedotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danychnie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Ogłoszenie pkt. RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O.RZ.D-3.2412.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:Część 1. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon w PrzemyśluPrzedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w dokumentach zamówienia.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon w PrzemyśluZadanie 1.1 Wymiana bram garażowych w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku;Zadanie 1.2 Remont stropodachu w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku;Zadanie 1.3 Remont wiaty na sól na Obwodzie Drogowym w Przeworsku;Zadanie 1.4 Remont oświetlenia placu na Obwodzie Drogowym w Przeworsku;Zadanie 1.5 Remont wiaty na koły i siatkę na Obwodzie Drogowym w Przeworsku;Zadanie 1.6 Remont oraz konserwacja budynku socjalno administracyjnego OD w Żurawicy;Zadanie 1.7 Remont aneksu kuchennego w budynku administracyjnym OD w Żurawicy;Zadanie 1.8 Remont łazienki i toalety w budynku administracyjnym OD w Żurawicy;Zadanie 1.9 Remont oraz konserwacja budynku administracyjnego OD w Żurawicy;Zadanie 1.10 Remont zaplecza administracyjno - magazynowego na Obwodzie Drogowym w Koniaczowie - Remont zaplecza administracyjno – socjalnego;Zadanie 1.11 Remont zaplecza administracyjno - magazynowego na Obwodzie Drogowym w Koniaczowie - Remont pomieszczenia warsztatowo-garażowego;Zadanie 1.12 Remont zaplecza administracyjno - magazynowego na Obwodzie Drogowym w Koniaczowie - Remont magazynu soli drogowej;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: Część 2. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w KrośniePrzedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w dokumentach zamówienia.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 2. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w KrośnieZadanie 2.1 Remont wiaty na sól oraz dźwignic – OD Jasło, ul. Niegłowicka 6a;Zadanie 2.2 Remont placu, instalacji sanitarnej i odwodnienia – OD Jasło, ul. Niegłowicka 6a;Zadanie 2.3 Remont oświetlenia placu – OD Jasło, ul. Niegłowicka 6a;Zadanie 2.4 Remont instalacji c.o. w budynku administracyjnym – OD Jasło, ul. Niegłowicka 6a;Zadanie 2.5 Remont budynku administracyjnego – OD Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c;Zadanie 2.6 Remont instalacji elektrycznych i odgromowych – OD Krosno, ul. Rzeszowska 70;Zadanie 2.7 Remont izolacji pionowej budynku administracyjnego – OD Krosno, ul. Rzeszowska 70;Zadanie 2.8 Remont ogrodzenia oraz bram warsztatu – OD Krosno, ul. Rzeszowska 70;Zadanie 2.9 Remont nawierzchni placu wraz z kanalizacją deszczową oraz remont oświetlenia placu i instalacji sanitarnej – BM Rymanów, ul. Dworska 23;Zadanie 2.10 Remont pomieszczeń socjalnych zaplecza technicznego–BM Rymanów, ul. Dworska 23;Zadanie 2.11 Remont ogrodzenia – BM Rymanów, ul. Dworska 23;Zadanie 2.12 Remont dźwignic – BM Rymanów, ul. Dworska 23;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:Część 3. Remont budynku garażowego Obwodu Drogowego w LeskuPrzedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został wdokumentach zamówienia.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 3. Remont budynku garażowego Obwodu Drogowego w Lesku;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:Część 4. Remonty i demontaż obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w NiskuPrzedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w dokumentach zamówienia.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 4. Remonty i demontaż obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w NiskuZadanie 4.1 Demontaż masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Wólce Niedźwiedzkiej;Zadanie 4.2 Remont przęseł ogrodzeniowych wraz z elementami słupków na terenie obwodu drogowego w Nisku, ul. Nowa 40;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: Część 5. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon RzeszówPrzedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został wdokumentach zamówienia.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 5. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon Rzeszów”Zadanie 5.1 Częściowy remont budynku magazynowo-warsztatowego na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;Zadanie 5.2 Remont ogrodzenia na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;Zadanie 5.3 Remont chodników wokół budynków na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;Zadanie 5.4 Remont zadaszenia nad odstojnikami soli na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;Zadanie 5.5 Remont budynku socjalnego na terenie Bazy Materiałowej w Ropczycach;Zadanie 5.6 Remont wiaty magazynowej na terenie Bazy Materiałowej w Ropczycach;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: Część 6. Remont budynków administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie zlokalizowanych na terenie Obiektu Socjalnego w KalnicyPrzedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w dokumentach zamówienia.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 6. Remont budynków administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie zlokalizowanych na terenie Obiektu Socjalnego w KalnicyZadanie 6.1 Remont dachu budynku wypoczynkowego typu „STANICA” nr 10Zadanie 6.2 Wykonanie robót remontowych pomieszczeń wypoczynkowych w budynku administracyjnym
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442121-1 - Malowanie budowli
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7