I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni w Krakowie , krajowy numer identyfikacyjny
368302575, ul.
ul. Marszałak J. Piłsudskiego
22
,
30-109
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
124299444 wew. 21, 12 271 15 16, e-mail
kradon@wody.gov.pl, izlezarczyk@wody.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (URL):
https//wodypolskie.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://wodypolskie.bip.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Inny sposób: Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy-Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ( Dz.U z 2016 r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -Prawo pocztowe ( Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni Wisły w Krakowie, 31-109 Kraków, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W zakresie wszystkich części a) warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (potwierdzone dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegające na konserwacji urządzeń wodnych tj. remoncie , naprawie śluz lub przepustów wałowych o wartości co najmniej 15 000 zł brutto każda, W zakresie wszystkich części b) dysponują osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. 2017 r., poz. 1332 z późn. zm), to jest osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy Zamawiający dopuszcza pełnienie przez w/w osobę funkcji kierownika robót na wszystkich częściach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia, która jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394;ze zm.). Obywatel państwa członkowskiego posiadający kwalifikacje zawodowe architekta lub inżyniera budownictwa, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim, ma prawo do świadczenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej usługi transgranicznej w rozumieniu art. 5 pkt 10 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65; ze. zm.) w zawodzie odpowiednio architekta lub inżyniera budownictwa na zasadach określonych w przepisie art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2016r.poz. 1725;ze. zm).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1). Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty, miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz – „WYKAZ ZREALIZOWANYCH ROBÓT”. Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2). Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz - „WYKAZ OSÓB”.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru.3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. Wypełnione kosztorysy ofertowe, stanowiące zał. nr 8a ,8b 8c , 8d, 8e, lub 8f . 5. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego w sytuacji gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rekojmi |
20,00 |
doświadczenie kierownika robót |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e) zmiany wynagrodzenia w związku z robotami zamiennymi, na zasadach określonych w §2 ust.8 pkt.1 i 2. f) zmniejszenia wynagrodzenia na zasadach określonych w § 2 ust. 4, ust. 5 g) zmiany wynagrodzenia w związku z robotami dodatkowymi na zasadach określonych w § 2 ust. 4, ust. 5 h) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu i) zmiana terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.2 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a). zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania. b). konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-14, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Naprawa śluzy nr 5 w km 1+320, prawy wał potoku Ścieklec m. Opatkowice, gmina Proszowice, powiat proszowicki- NW Proszowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa śluzy nr 5 w km 1+320, prawy wał potoku Ścieklec m. Opatkowice, gmina Proszowice, powiat proszowicki- NW Proszowice Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, Ręczne zasypanie wnęk za ścianami budowli inżynierskich wraz z dostarczeniem ziemi, zagęszczanie ręczne, Rozbiórka mechaniczna konstrukcji żelbetowych przyczółka, z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, Wymiana rury w przepuście wałowym - rury żelbetowe typu "WIPRO" uszczelniane uszczelką gumową, Fi·400·mm , Zbrojenie konstrukcji betonowych, ściany pionowe i poziome przyczółka, zbrojenie, Naprawa przyczółka śluzy - budowle żelbetowe Zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, światło przewodu 400 mm z uszczelką, Wykonanie naprawy ubezpieczenia skarp z płyt ażurowych typu "Krata", Zabezpieczenie niecki wypadowej - wykonanie narzutu kamiennego luzem, Zabezpieczenie niecki wypadowej - wbijanie palisady młotem pneumatycznym, Plantowanie (obrobienie na czysto), skarpy i korona nasypów, Darniowanie skarp, na płask, bez humusu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
20,00 |
doświadczenie kierownika robót |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Naprawa śluzy nr 6 w km 0+868, lewy wał potoku Ścieklec -, m. Opatkowice, gmina Proszowice, powiat proszowicki- NW Proszowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa śluzy nr 6 w km 0+868, lewy wał potoku Ścieklec -, m. Opatkowice, gmina Proszowice, powiat proszowicki- NW Proszowice • Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, • Oczyszczenie z namułu przewodu przepustu wałowego, przepust Fi 0,50m, • Zbrojenie konstrukcji betonowych, ściany pionowe i poziome przyczółka, zbrojenie, • Naprawa przyczółka śluzy - budowle żelbetowe o objętości 1,0 m3, • Ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) zaprawą cementowo-polimerową, powierzchnie pionowe i poziome konstrukcji żelbetowych – uzupełnienie ubytków betonu na przyczółkach śluzy wałowej, • Wykonanie naprawy ubezpieczenia skarp z płyt ażurowych typu "Krata", wraz z rozbiórką zniszczonych ubezpieczeń, • Zabezpieczenie niecki wypadowej - wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut podwodny z kamienia ciężkiego lub średniego, • Zabezpieczenie niecki wypadowej - wbijanie palisady młotem pneumatycznym, • Plantowanie (obrobienie na czysto), skarpy i korona nasypów,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
20,00 |
doświadczenie kierownika robót |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Naprawa śluza nr 1, km 0+292, prawy wał rzeki Rudno m. Czernichów, gm. Czernichów, pow. Krakowski - NW Oświęcim |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa śluza nr 1, km 0+292, prawy wał rzeki Rudno m. Czernichów, gm. Czernichów, pow. Krakowski - NW Oświęcim • wykoszenie skarp wału z porostów wraz z wygrabieniem, • rozbiórkę elementów betonowych (schody i elementy betonowe na wypadzie śluzy), • oczyszczenie przepustu o średnicy 0,6 m. z namułu, • wykopy pod ubezpieczenia wraz z rozplantowaniem ziemi na skarpach rowu, • wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu krata o wymiarach oraz zastabilizowaniu skarp i dna poprzez wykonanie palisady drewnianej • wykonanie schodów na skarpie do śluzy, • skuciu nierówności betonu na przyczółku śluzy, • przygotowanie podłoża pod tynk cienkowarstwowy (gruntowanie ręczne), • wypełnienie ubytków zaprawą o grubości 10mm, • zakup i zamontowanie klapy zwrotnej przepustu wałowego z polietylenu wysokiej gęstości PEHD o wymiarach 60x50 (sklepienie), z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
20,00 |
doświadczenie kierownika robót |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Naprawa śluzy nr 28 , Lewy wał rzeki Wisła , km 53+540, m. Wołowice, gm. Czernichów, pow. krakowski - NW Oświęcim |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa śluzy nr 28 , Lewy wał rzeki Wisła , km 53+540, m. Wołowice, gm. Czernichów, pow. krakowski - NW Oświęcim • ręczne wykoszenie skarp wraz z wygrabieniem, • wykopy pod ubezpieczenie i schody na skarpach przy wlocie do śluzy i wylocie, • skucie nierówności betonu na śluzie, częściowe rozkucie ubezpieczeń, • przygotowanie podłoża pod tynk cienkowarstwowy na ścianach (gruntowanie ręczne), • ręczne czyszczenie śluzy przez szczotkowanie konstrukcji, • zbrojenie siatką stalową z montażem kołków kotwiących oraz wypełnienie ubytków zaprawą o grubości 10 mm, • wykonanie schodów na skarpach od strony wlotu i wylotu, • naprawę przyczółków śluzy, • wykonanie ubezpieczeń z bruku kamiennego na skarpach wraz ze zaspoinowaniem , • demontaż starej, uszkodzonej klapy stalowej wraz z zakupem i montażem klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD z uszczelką silikonową
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
20,00 |
doświadczenie kierownika robót |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Naprawa śluzy nr 85 , prawy wał rzeki Wisły w km 91+029, m. Grabie , gm. Wieliczka - NW Kraków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa śluzy nr 85 , prawy wał rzeki Wisły w km 91+029, m. Grabie , gm. Wieliczka - NW Kraków • wykoszenie porostów traw z wygrabieniem w obrębie przewidzianych robót • udrożnienie cieku na dopływie i odpływie śluzy wałowej • oczyszczenie z ziemi, skucie gr. 5cm +uzupełnienie ubytków zaprawą betonową przyczółka oraz ubezpieczenia skarp – wykonanie naprawy poprzez nałożenie na elementy betonowe zaprawy ZENTRIFIX GM2 PLUS na powierzchniach pionowych oraz poziomych przyczółka wylotowego • montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego – zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej jakości PEHD , średnica przewodu 600 mm z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
20,00 |
doświadczenie kierownika robót |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Naprawa śluzy nr 18 , lewy wał rzeki Rudawy w km 7+320, m. Kraków, gm. Kraków NW Kraków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa śluzy nr 18 , lewy wał rzeki Rudawy w km 7+320, m. Kraków, gm. Kraków NW Kraków • Czyszczenie powierzchni betonowych strumieniowe wodne wysokociśnieniowe, powierzchnie wierzchnie nie malowane, pionowe • Czyszczenie ręczne powierzchni betonowych, pionowych, skośnych, cylindrycznych • Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust do Fi·1,50·m, zamulenie do wysokości 1/3·Fi • Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem humusu z darnią • Obsianie skarp w ziemi urodzajnej • Wykucie wnęk w ścianach z betonu gruzowego, głębokość do 15·cm - zał. 50% budowli • Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15cm • Zbrojenie siatką stalową fi12, 15*15 • Ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) zaprawą cementowo-polimerową wielkość ubytków 5-40·mm, powierzchnie konstrukcji żelbetowych pionowych, Asocret-KS/HB, Asocret-FM40V - pozostała część konstrukcji • Torkretowanie ścian betonowych i żelbetowych, ściany pionowe o powierzchni płaskiej o wysokości do 4·m - grubość warstwy 2x10·mm • Torkretowanie ścian betonowych i żelbetowych, ściany pionowe o powierzchni płaskiej o wysokości do 4·m/m2 za każde dalsze 10·mm • Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych, gruntowanie 2-krotne powierzchni betonowych, poziomych i pionowych - środek gruntujący • Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych, malowanie 2-krotne powierzchni elewacyjnych, poziomych i pionowych, farba polimerowa do betonu odpora na środowisko agresywne i promienie UV • Skarpowanie brzegów rzek, kanałów i rowów, wykonywane koparkami z transportem gruntu na odległość do 1·km, grubość zbierania do 30·cm, kategoria gruntu IV, koparka 0,60·m3, samochód samowyładowczy - ziemia z odkładu • Plantowanie skarp i dna rowów w gruncie kategorii III przy robotach wodno-inżynieryjnych • Odmulanie mechaniczne cieków, szerokość dna 3,6-4,0·m, warstwa namułu grubości 0,20·m • Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 5cm z transportem lądowym • Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "KRATA" mała o wymiarach elementów 90x60x10cm • Wykonanie palisady wbitej na głębokość 1,50m z kołków o średnicy 12-14cm w gruncie kategorii III • Demontaż starych uszkodzonych klap stalowych, montaż klap zwrotnych przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klap zwrotnych z polietylenu wysokiej gęstości PEHD z uszczelką silikonową • Roboty ziemne w gruncie kategorii IV wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość do 1,0km - wywóz gruzu z zagospodarowaniem we własnym zakresie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
20,00 |
doświadczenie kierownika robót |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: