Wykonanie remontu schodów przed budynkiem Instytutu Architektury i Urbanistyki oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie remontu schodów przed budynkiem Instytutu Architektury i Urbanistyki oraz wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych w budynkach Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolitechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776349-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776349-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska: wykonanie remontu schodów przed budynkiem Instytutu Architektury i Urbanistyki oraz wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych w budynkach Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny 15830000000000, ul. Al. Politechniki  6 , 90-924  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 631 29 30, 631 35 00, , e-mail beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl , , faks 426 313 502.
Adres strony internetowej (URL): zp.p.lodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
zp.p.lodz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.p.lodz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za pośrednictwem posłańca pocztowego, kurierem, złożenie osobiście w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź, Ip., pok.110

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu schodów przed budynkiem Instytutu Architektury i Urbanistyki oraz wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych w budynkach Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej
Numer referencyjny: 13/W6.383/2020-ZP.RB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu schodów przed budynkiem Instytutu Architektury i Urbanistyki oraz wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych w budynkach Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:Zadanie 1 – wykonanie remontu schodów przed budynkiem Instytutu Architektury i Urbanistyki (B6) – schody przed budynkiem – frontZadanie 2 - wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych w budynku Budownictwa (B7)3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę oferty na dowolnie wybrane zadanie /lub/ wszystkie zadania składające się na przedmiot zamówienia. Nie dopuszcza się złożenia oferty na części w ramach poszczególnych zadań.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono:Dla Zadania 1 – wykonanie remontu schodów przed budynkiem Instytutu Architektury i Urbanistyki (B6) – schody przed budynkiem – frontw Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWOiR) oraz Przedmiarze robót - stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ.Dla Zadania 2 - wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych w budynku Budownictwa (B7)w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWOiR) oraz Przedmiarze robót - stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45332300-6
45332200-5
45330000-9
45410000-4
45320000-6
45321000-3
45442100-8
45453000-7
45111100-9
45450000-6
45111220-6
45310000-3
45330000-9
45223500-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do przedłożenia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy PZP.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do przedłożenia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy PZP.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do przedłożenia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy PZP.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, członka konsorcjum, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2018 r. poz. 917 ze zm.), tj .osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia roboty związane z wykonaniem zamówienia, o ile nie są (będą) przez daną osobę wykonywane w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Zakres prac osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lubniektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełniawarunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożoneuprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lubdokumentów. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania oudzielenie zamówienia. Jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu, októrym mowa w art. 10a ust. 1 ustawy, odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiającywymaga poprzez żądanie dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunkówudziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający odstąpi od żądania tychdokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunkówudziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia są odpowiednie informacje przekazaneprzez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawcapolega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu. 4. WYKAZ OŚWIADCZEŃ IDOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH CZY WYKONAWCA POLEGAJĄC NAZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW NA ZASADACH OKREŚLONYCHW ART. 22A USTAWY, BĘDZIE DYSPONOWAŁ NIEZBĘDNYMI ZASOBAMI W STOPNIUUMOŻLIWIAJĄCYM NALEŻYTE WYKONANIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZOCENY, CZY STOSUNEK ŁĄCZĄCY WYKONAWCĘ Z TYMI PODMIOTAMI GWARANTUJERZECZYWISTY DOSTĘP DO ICH ZASOBÓW 1) W celu oceny, czy wykonawca polegając nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będziedysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówieniapublicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywistydostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów wskazujących: a) zakres dostępnychwykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezwykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotuprzy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawcapolega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolnościdotyczą. 2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tychpodmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z26.07.2016r. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazaniabraku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się naich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz.XIII. 1. e) niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. UWAGA: W związku z wyrokiem TrybunałuSprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2017 r. C-387/14 ws. Esaprojekt Zamawiającyzwraca uwagę, iż w szczególności: • Art. 22a ust. 6 ustawy Pzp umożliwia wykonawcy, na okolicznośćuzupełniania dokumentów, zmianę zgłoszonego podmiotu trzeciego na inny podmiot trzeci, albowykazanie spełniania warunku samodzielnie własnym potencjałem wyłącznie w sytuacji, gdy wmomencie składania oferty wykonawca opierał się, w tym zakresie, na zdolnościach podmiotówtrzecich. • Nie jest dopuszczalne, ażeby wykonawca samodzielnie wykazujący spełnianie warunku naetapie składania ofert w postępowaniu, na etapie późniejszym (uzupełnianie dokumentów) powołał sięw tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. 5. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓWPOTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA PODWYKONAWCY.Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 5Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r., dotyczących podwykonawcy, któremuzamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na któregozdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 6.WARUNKI WYMAGANE PRZY ZŁOŻENIU OFERTY WSPÓLNEJ KILKUPRZEDSIĘBIORCÓW (KONSORCJUM, SPÓŁKA CYWILNA). 1. Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowićpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub doreprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówieniapublicznego (lidera). 2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, żeby wiązała prawnie wszystkichwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Osoba podpisująca ofertę musi posiadaćumocowanie prawne do reprezentacji (konsorcjum, spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo składane jestw oryginale opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku kopiipełnomocnictwa wymaga się pozyskania notarialnego uwierzytelnienia odpisu pełnomocnictwaopatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy zdnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (t.j. Dz.U. 2019, poz. 540 ze zm.). Uwaga: treśćpełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4. W przypadku Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z Wykonawców nie może podlegaćwykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy; b) przynajmniejjeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki udziału wpostępowaniu. 5. Oświadczenie określone w Rozdziale XIII lit.1e składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. W Formularzu Ofertowym należy wskazać firmy (nazwy)wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ten sam Wykonawcamoże być członkiem tylko jednego konsorcjum. 7. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiającymoże w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub odwszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego zosobna. 7. INFORMACJE DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW (Art. 26 ust. 6 ustawy Pzp). 1.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiadaoświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnychi ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z2019 r. poz. 700 ze zm.). 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganychoświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danychwskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o którychmowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest doprzedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcęwymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, wszczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do przedłożenia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy PZP.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do przedłożenia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy PZP.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ: a)FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Dokument potwierdzający zabezpieczenieoferty wadium (forma dokumentu zgodna z zapisami Rozdziału XV) - jeżeli dotyczy . c)Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. d) Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swojezasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. e) Oświadczenia potwierdzającespełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia – aktualne na dzieńskładania ofert według wzorów stanowiących Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte ww.oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu orazspełnia warunki udziału w postępowaniu. e.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez wykonawców, oświadczenia te składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. e.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazaniabraku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje sięna ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o których mowa wpunkcie 1.e). niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. Zamawiający żąda od wykonawcy, którypolega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy,przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1, 5, 6Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016r. e.3) Zamawiający nie żąda aby wykonawca, któryzamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenia o którychmowa w rozdz. XIII. 1.e) niniejszej SIWZ. UWAGA: Oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 i 3 doSIWZ - sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje siękwalifikowanym podpisem elektronicznym/lub podpisem własnoręcznym. f. Oświadczenia i/lubdokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacjizawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniunieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃI DOKUMENTÓW SKŁADANYCH SAMODZIELNIE PRZEZ WYKONAWCĘ : a) w terminie 3dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofertWykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniemoświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– powyższy dokumentnależy przesłać za pośrednictwem platformy, poprzez zakładkę „Korespondencja”. – Oświadczenie, októrym mowa powyżej, winno być złożone wraz z dowodami w oryginale w postaci dokumentuelektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonego za zgodność zoryginałem(przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). – W przypadku podmiotówwspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. –Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłóceniakonkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówieniew zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. – oświadczenie i/lub dowody w języku obcymwinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda wniesienia wadium. Podział kwot na poszczególne zadania przedstawia się następująco:Dla Zadania 1 - 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych);Dla zadania 2 - 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)Szczegółowe warunki dotyczące wadium określa Rozdział XVI SIWZ2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny podanej w ofercie wraz z podatkiem VAT. Szczegółowe warunki dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Rozdział XXIII SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowe warunki umowy oraz zakres zmian do umowy określa Załącznik nr 5 do SIWZ (wzór umowy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a wszczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach ioświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jestniezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przezZamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym,Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających zRozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanego dalej: „RODO” wobec każdej osoby, którejdane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ww. rozporządzenia Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Panadanych osobowych jest / Politechnika Łódzka z siedzibą w Łodzi, 90-924 ul. Żeromskiego 116, NIP: 727002 18 95 /Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Al. Politechniki 6 2. inspektorochrony danych osobowych w / Politechnice Łódzkiej /, e-mail: rbi@adm.p.lodz.pl, telefon: + 48 42 63120 39/ *; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 4. odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowaniaw oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych(dalej „Ustawa”); 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 7. wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2. na podstawie art. 16** RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych; 8.3. na podstawie art. 18 ***RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nieprzysługuje Pani/Panu: 9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9.3. napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO. * Wyjaśnienie:informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotuprzetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lubz uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osóbfizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się oudzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte wFormularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 13.02.2021 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadanie:Zadanie 1 – wykonanie remontu schodów przed budynkiem Instytutu Architektury i Urbanistyki (B6) – schody przed budynkiem – frontSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono: w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWOiR) oraz Przedmiarze robót - stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111100-9, 45111220-6, 45453000-7, 45223500-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.04.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadanie:Zadanie 2 - wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych w budynku Budownictwa (B7)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono: w Opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWOiR) oraz Przedmiarze robót - stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45300000-0, 45332300-6, 45332200-5, 45330000-9, 45410000-4, 45320000-6, 45321000-3, 45442100-8, 45450000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków wapiennych wewnętrznych - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków wapiennych wewnętrznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI