Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu sanitariatów wraz z wymianą poziomów podposadzkowych w budynku 353 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 261262537
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu sanitariatów wraz z wymianą poziomów podposadzkowych w budynku 353 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-193244ff-9e71-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont sanitariatów wraz z wymianą poziomów podposadzkowych w budynku 353
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencjielektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych zobowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14/ZP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej , przedmiarach oraz STWiOR.1) przewidziane są następujące roboty:a) wymiana tynków ścian i sufitów w niezbędnym zakresie, czyli skucie luźnych, odspojonych od podłoża oraz ich odgrzybienie;b) usunięcie warstw wykończeniowych ścian, sufitów i posadzek (powłok malarskich, skucie płytek);c) skucie istniejącej glazury oraz ułożenie nowych okładzin ściennych zgodnie z rysunkiem aranżacji;d) wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej, powłokowej na ścianach i posadzkach;e) gruntowanie, szpachlowanie i malowanie sufitów oraz ścian farbami emulsyjnymi silikonowymi;f) skucie i wymiana posadzek zgodnie z wytycznymi dla poszczególnych pomieszczeń na płytki gresowe; demontaż istniejących posadzek (PCV, lastriko, ceramiczne płytki posadzkowe), wyrównanie podłoża oraz ułożenie gresu;g) zachowanie kanałów posadzkowych w piwnicy;h) demontaż ścianek w pom. higieniczno-sanitarnych, które nie spełniają wymogów technicznych oraz wykonanie nowych typu HPL bądź w systemie z płyt gipsowych z włóknami szklanymi na ruszcie stalowym;i) demontaż progów oraz wymiana drzwi i poszerzenie otworów przy drzwiach nie spełniających wymagań technicznych (do 10 cm);j) wykonanie sufitów podwieszonych modułowych z wypełnieniem z płyt z wełny mineralnej (moduł 60x60cm), poza magazynami w piwnicy;k) wymiana przyborów sanitarnych na nowe: czyli umywalek, misek ustępowych, pisuarów, brodzików oraz zlewu;l) wymiana wpustów kanalizacyjnych podłogowych z syfonem oraz zainstalowanie armatury czerpalnej ze złączką do węża;m) wymiana poziomów podposadzkowych kanalizacji sanitarnej;n) sprawdzenie drożności wentylacji – i udrożnienie w przypadku jej niedrożności;o) wykonanie wentylacji mechanicznej (wentylatory kanałowe)z uwzględnieniem możliwości późniejszego wykonania całości wentylacji mechanicznej zawartej w projekcie termomodernizacji bez ingerowania w wykonane prace (zapewnienie możliwości dołożenia kanałów wentylacyjnych o przekrojach przewidzianych w projekcie termomodernizacji w przestrzeni między sufitem podwieszonym a stropem);p) uporządkowanie instalacji sanitarnych oraz wymiana na nowe w zakresie – wod-kan i c.o, zabudowa pionów;q) wymiana grzejników centralnego ogrzewania na kompaktowe wraz z zaworami odcinającymi i głowicami termostatycznymi;r) wymiana osprzętu elektrycznego (gniazda wtykowe, oświetlenie, oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne, lampy, wyłączniki);s) wyniesienie mebli z pomieszczeń na miejsce wskazane przez Zamawiającego, zabezpieczenie i ponowne wniesienie po zakończeniu robót;t) w pomieszczeniach piwnicy wymiana poziomów podposadzkowych kanalizacji sanitarnej oraz montaż klapy zwrotnej, jak również odtworzenie/przeprojektowanie wszystkich elementów, które będą wymagały związanej z wymianą ingerencji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie większej niż 1 350 000 PLN.Warunkiem udzielenia tego zamówienia będzie fakt, że dotychczasowy wykonawca zrealizuje roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością, zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, a także że zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10