Wykonanie remontu pomieszczenia laboratoryjnego w Zakładzie Biochemii i Biologii

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie remontu pomieszczenia laboratoryjnego w Zakładzie Biochemii i Biologii Molekularnej na III piętrze oraz pomieszczenia ciemni na II piętrze budynku CMKP położonego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie, numer sprawy: ZP-485/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-06-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-15
  • Numer ogłoszenia540208-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540208-N-2020 z dnia 2020-05-15 r.

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego: Wykonanie remontu pomieszczenia laboratoryjnego w Zakładzie Biochemii i Biologii Molekularnej na III piętrze oraz pomieszczenia ciemni na II piętrze budynku CMKP położonego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie, numer sprawy: ZP-485/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, krajowy numer identyfikacyjny 00028909300000, ul. Marymoncka  99/103 , 01-813  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 693 700, e-mail zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl, faks 225 693 712.
Adres strony internetowej (URL): https://www.cmkp.edu.pl
Adres profilu nabywcy: https://cmkp.eb2b.com.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://cmkp.eb2b.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (01-813) – pokój nr 28-29 (Kancelaria).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczenia laboratoryjnego w Zakładzie Biochemii i Biologii Molekularnej na III piętrze oraz pomieszczenia ciemni na II piętrze budynku CMKP położonego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie, numer sprawy: ZP-485/2020
Numer referencyjny: ZP-485/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie remontu pomieszczenia laboratoryjnego w Zakładzie Biochemii i Biologii Molekularnej (pom. 309) na trzecim piętrze oraz pomieszczenia ciemni (pom. 224) na drugim piętrze budynku CMKP położonego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.2. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane „dokumentacją projektową”.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i dostaw ujętych w dokumentacji projektowej, tj.:1) remont pomieszczenia laboratoryjnego w Zakładzie Biochemii i Biologii Molekularnej (pom. 309) na trzecim piętrze budynku CMKP, a w tym m.in.:a) likwidację istniejącej instalacji elektrycznej trójfazowej wraz z gniazdami,b) wykonanie instalacji elektrycznych objętych opracowaniem projektowym: (oświetlenia podstawowego, awaryjnego, gniazd wtyczkowych, instalacji żaluzji fasadowych, zmian w instalacji zabezpieczenia pożarowego SSP, zasilania projektowanych urządzeń),c) rozebranie zabudowy GK pod sufitem pomieszczenia, w miejscu przeróbki kanałów instalacji wentylacji mechanicznej,d) dostosowanie instalacji wentylacji mechanicznej i montaż klimatyzacji,e) usunięcie glazury,f) demontaż istniejących urządzeń sanitarnych (zlew),g) usunięcie istniejącej wykładziny podłogowej wraz z warstwą wylewki samopoziomującej,h) montaż żaluzji fasadowych (zewnętrznych) do ościeży otworów okiennych wraz z konsolami sterującymi w ościeżach okien od strony wewnętrznej,i) wymianę uszczelek istniejących okien wraz z regulacją okuć,j) wykonanie doszczelnienia skrzydeł okiennych – rozwiązanie opcjonalne poprzez dodatkowe zamontowanie ramki obwodowej,k) zamurowanie otworu po kracie wentylacyjnej nad drzwiami, w ścianie graniczącej z korytarzem,l) naprawę lub wykonanie nowych tynków ścian oraz sufitu w miejscu stwierdzonych ubytków lub uszkodzeń powłoki tynkowej (odparzeń, spękań lub innych),m) uzupełnienie uszkodzonego podłoża wylewką cementową lub betonową i zatarcie jej na gładko,n) montaż ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych GKB, o) montaż obudowy instalacji z płyt gipsowo-kartonowych,p) wykonanie fartucha z glazury w rejonie projektowanej zabudowy meblowej z umywalką,q) wykonanie wylewki samopoziomującej na posadzce,r) przygotowanie podłoży pod posadzki z wykładzin antyelektrostatycznych,s) ułożenie wykładzin PCW, o zwiększonej odporności na substancje chemiczne,t) montaż drzwi aluminiowych w ściance GK,u) wykonanie powłok wielowarstwowych na ścianach i sufitach pomieszczeń;2) remont pomieszczenia ciemni (pom. 224) na drugim piętrze budynku CMKP, a w tym m.in.:a) demontaż fragmentu zabudowy blatowej,b) doprowadzenie instalacji elektrycznej trójfazowej z gniazdami ściennymi (pozostałe elementy i instalacje pomieszczenia pozostają bez zmian).

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45310000-3
45330000-9
45400000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50323,74
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie wskazany w sekcji II.8 ogłoszenia winien brzmieć: "Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminienie dłuższym niż: 60 dni licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy. Wykonawca wykona zamówienie w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w złożonej ofercie. Zamawiający przekażeWykonawcy teren budowy w terminie 5 dni roboczych od zawarcia umowy." 2. Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie, w którym mają być prowadzone roboty budowlane związane z wykonaniem przedmiotowego zamówienia, oraz wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Wykonawcy zainteresowani udziałem w zabraniu proszeni są o stawienie się w siedzibie CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie w dniu 21 maja 2020 r. o godzinie 10:00 i oczekiwanie w holu przed recepcją na przedstawiciela Zamawiającego, który poprowadzi zebranie. Informacja z zebrania, zawierająca zgłoszone na zebraniu pytania o wyjaśnienie treści SIWZ wraz z odpowiedziami, bez wskazywania źródeł zapytań, zostanie niezwłocznie doręczona Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieszczona na Platformie, na której udostępniono SIWZ. /UWAGA: W zebraniu może uczestniczyć wyłącznie jeden przedstawiciel Wykonawcy./3. Jest to zamówienie udzielane w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a stosownie do art. 32 ust. 4 ustawy Pzp łączna wartość poszczególnych części zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp dla robót budowlanych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy,sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający wszczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia i łącznej cenie ofertowej zawykonanie zamówienia, b) okresie gwarancji oraz terminie wykonania zamówienia, c) warunkachpłatności i terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bezzastrzeżeń; 2) pełnomocnictwo, w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje czynności wpostępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniui na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnieniedo dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b)Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofertoświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ (oraz w sekcji III ogłoszenia), którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: dotycząceWykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celuwykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunkówudziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu. 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformieinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzeniabraku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądźinformacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej,zobowiązany jest złożyć każdy z nich./ /UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnejgrupy kapitałowej i wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do jakiejkolwiek grupykapitałowej nie będzie zobowiązany do ponownego złożenia oświadczenia po upływie terminuskładania ofert./ 3. Korzystając z dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga odWykonawcy złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 15,00
Termin realizacji 25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez: 1) zmianęterminu realizacji przedmiotu Umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu,z zastrzeżeniem że nie dłużej niż o 30 dni, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, któregonie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiuludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecichuniemożliwiających terminowe wykonanie Robót, które to działania nie są konsekwencją winyktórejkolwiek ze Stron, b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, wszczególności nieterminowe wprowadzenie na teren budowy lub wstrzymanie Robót, c) wystąpieniaistotnych braków lub błędów w Dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodnościdokumentacji z przepisami prawa, d) wystąpienia konieczności wykonania prac dodatkowych lubzamiennych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem Umowy przez doświadczonegowykonawcę, e) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Robót, które to działania nie sąkonsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, f) czasowego wstrzymania produkcji urządzeń lubmateriałów niezbędnych do wykonania Robót, jeżeli nie mogą zostać one zastąpione urządzeniami lubmateriałami innego producenta, g) wystąpienia konieczności zlecenia robót dodatkowych niezbędnych doprawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, h) wystąpienia konieczności zlecenia robótuzupełniających, które mają wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy; 2) zmianę osób wskazanych w §4 ust. 2 Umowy, skierowanych do realizacji zamówienia, wyłącznie w przypadku gdy Zamawiającyzostanie o tym poinformowany na piśmie, zmiana będzie spowodowana uzasadnionymi zdarzeniamilosowymi, a osoba wskazana w zastępstwie będzie posiadała kwalifikacje nie gorsze niż wymaganezgodnie z Umową.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> 1) postępowanie prowadzone jest w języku polskim; 2) oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy brygady cieśli w pracy przy konstrukcjach żelbetowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy brygady cieśli mających doświadczenie w pracy przy konstrukcjach żelbetowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI