Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno – sanitarnych wraz z wymianą instalacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno – sanitarnych wraz z wymianą instalacji w formule “zaprojektuj i wybuduj” w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie nr 4
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-08-30
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00301794
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno – sanitarnych
wraz z wymianą instalacji w formule “zaprojektuj i wybuduj”
w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie nr 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Roosevelta

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno – sanitarnych
wraz z wymianą instalacji w formule “zaprojektuj i wybuduj”
w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie nr 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b888ce02-187f-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00311332/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont pomieszczeń higieniczno sanitarnych wraz z wymianą instalacji w budynku II US w Szczecinie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach
wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją korzystania z Platformy, która dostępna jest po bezpłatnym zalogowaniu, na stronie Platformy Zakupowej Market Planet oraz zobowiązany jest do zaakceptowania warunków korzystania z Platformy.
Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związkuz tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający, zgodnie z ww. Rozporządzeniem określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformie tj.:
-Podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
- Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
-Wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge.
Zamawiający zgodnie z ww. Rozporządzeniem, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100
MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,
mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc.
Jednocześnie informuję, iż preferowanym formatem jest PDF.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.32.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot umowy będzie realizowany na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego, Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń sanitarnych zlokalizowanych w budynku II Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Felczaka 19.
a) Opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego uwzględniającego:
- inwentaryzację w zakresie niezbędnym do opracowania projektu,
- remont wskazanych pomieszczeń,
- częściowy remont wskazanych pomieszczeń,
- wymianę pionów i podejść kanalizacyjnych od piwnicy do dachu wraz z wywiewkami odpowietrzającymi piony kanalizacyjne ponad dachem,
- wymianę pionów i podłączeń instalacyjnych wody zimnej od piwnicy do III piętra,
- dobór i wymianę grzejników,
- wymianę, przebudowę lub rozbudowę instalacji elektrycznej dostosowanej do rozwiązań funkcjonalnych,
- dobór opraw oświetleniowych,
- dobór wentylatorów montowanych na istniejących przewodach kominowych, zintegrowanych z włącznikiem oświetlenia (wentylacja pomieszczeń sanitarnych mechaniczna włączana automatycznie),
- wyburzenia ścianek działowych murowanych i zaprojektowanie w ich miejsce ścianek systemowych sanitarnych,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnątrz łazienek – nie dotyczy drzwi wyjściowych na korytarz; dobór kolorystyczny zintegrowany z kolorem ścian
- wykończenie pomieszczeń: posadzki, okładziny ścienne i malowanie,
- dobór białego montażu,
- wyposażenie toalet w akcesoria,
- wyposażenie toalety dla osób niepełnosprawnych w uchwyty ułatwiające korzystanie z urządzeń,
- inne roboty towarzyszące.
b) Uzgodnienie rozwiązań projektowych z Zamawiającym.
c) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego.
d) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonanie i odbioru robót.
e) Opracowanie harmonogramu robót remontowych.
f) Wykonanie prac remontowych wskazanych w oparciu o uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego projekt wykonawczy.
g) Przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu materiałów i urządzeń objętych zamówieniem, przed ich wbudowaniem lub montażem.
h) Dostarczenie protokołów badań i sprawdzeń.
i) Udzielenie rękojmi i gwarancji na wykonane prace budowlane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym na wbudowane materiały i wyroby (lata)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności technicznej lub zawodowej
a) doświadczenie Wykonawcy
Dla potwierdzenia doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum dwie roboty budowlane, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie obiektu kubaturowego, każda
o wartości robót minimum 150 000,00 zł brutto*.
W niniejszym postępowaniu pod pojęciem „doświadczenia” należy rozumieć wykonanie, a nie tylko wykazanie wymaganego kontraktu/umowy. Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu zdolności zawodowej, robót budowlanych zrealizowanych przez różne podmioty, nie posiadające wymaganego w
niniejszym postępowaniu doświadczenia. Wykonawca/konsorcjant/podwykonawca, który potwierdzi posiadanie
doświadczenia w zakresie robót budowlanych musi je zrealizować.
b) kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia
Dla potwierdzenia spełniania warunku w zakresie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
- projektantem branży budowlanej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane.
Wskazana osoba powinna posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie opracowania dokumentacji projektowej w branży konstrukcyjno- budowlanej dla budowy lub rozbudowy lub nadbudowy lub przebudowy lub termomodernizacji minimum jednego budynku oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w ww. specjalności liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby
Inżynierów Budownictwa.
- projektantem branży sanitarnej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w ww. specjalności liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania.
Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
- projektantem branży elektrycznej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w danej specjalności liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa.
-kierownikiem robót budowlanych (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wskazana osoba będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
- kierownikiem robót elektrycznych (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
- kierownikiem robót sanitarnych (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.275 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywną lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu– wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zostały
wykonane - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ,
b) dowody określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czy dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zgodnie z art. 281 ust.2 pkt 10 pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 32 1010 1599 0026
4213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie „Wadium do postępowania na Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno –sanitarnych wraz z wymiana instalacji w formule “zaprojektuj i wybuduj” w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie nr 4”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy. Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu w formie elektronicznej – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
7. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania z ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania z ofertą jest dzień składania ofert);
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa i numer przedmiotowego postępowania a także nazwa gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego);
f) w przypadku Wykonawców wspólne ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązania z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertą Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.
9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
10. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć:
- oświadczenie o którym mowa w ust. 1 każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub podatku akcyzowego prowadzących do zmiany ceny. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu;
3) konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych/zaniechanych oraz w przypadku wystąpienia okoliczności,
których nie dało się przewidzieć na etapie zawierania umowy;
4) zmiany podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie Wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunku udziału w postępowaniu tylko po potwierdzeniu spełniania warunków opisanych w rozdziale VII SWZ w stopniu nie niższym i przedłożeniu dokumentów wskazanych w rozdziale VIII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szczecin: Prace czerpalno-refulacyjne w 2022 r.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szczecin: Remont dachu papowego na budynku użytkowym przy ul. Gdańskiej 16
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2517W Jazgarka - Lipniki od km 1+605 do km 2+600
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łosie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI