IV.1) OPIS  
      
     IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  
     Przetarg nieograniczony 
      
     IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: 
      
      Tak 
      
 Informacja na temat wadium 
      
 
      Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł. 
     
 
      
     IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: 
      
      Nie 
      
 Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  
      
      Nie 
      
 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
      
 
      Nie 
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:  
      
      Nie 
      
 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
      
 
      Nie 
      
 Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
      
 
      Nie 
     
 
      
      IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu  
      
      (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)  
     
       Liczba wykonawców  
       
      
 Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
       
      
 Maksymalna liczba wykonawców  
       
      
 Kryteria selekcji wykonawców: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:  
     
       Umowa ramowa będzie zawarta: 
      
 
       
      
 Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
      
 
       
      
 Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
      
 
       
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
      
 Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
      
 Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
      
 W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
      
 
       
      
 Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
     
 
      
     IV.1.8) Aukcja elektroniczna  
      
      Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej 
     (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)  
      
      Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
      
     
 
      
     Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:  
      
      
     Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
      
      
      Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
     
 
      Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
     
 
      Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
     
 
      Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
     
 
      Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
     
 
      Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
     
 
       
      
Czas trwania: 
       
      
 
      
 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
       
      
 Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
      
 
       
     
 
      
     IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT  
      
     IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  
      
     IV.2.2) Kryteria 
      
     
      
       
        | Kryteria | Znaczenie | 
       
        | cena | 0,60 | 
       
        | termin wykonania zamówienia | 0,25 | 
       
        | doświadczenie kierownika budowy | 0,15 | 
      
     
 
      
     IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
      
     
Tak 
      
     IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne  
      
     IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
      Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
      
     
 
      Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
     
 
      Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
     
 
      Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
      
     
 
      Informacje dodatkowe 
      
     
 
      
      
     IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
      Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
      
     
 
      Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
      
     
 
      Wstępny harmonogram postępowania: 
      
     
 
      Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
     
 
      Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
      
     
 
      
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
      
     IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
      Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
      
     
 
      Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
      
     
 
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
      
     IV.4) Licytacja elektroniczna  
      Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
      
     
 
       
     
 Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
      
     
 
       
     
 Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
      
     
 
       
     
 Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
     
 
       
       Czas trwania:  
      
 
      
 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
       
     
 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
     
 Data: 
     
 godzina: 
     
 
      Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 
      Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
      
     
 
       
     
 
      Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
      
     
 
       
     
 
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
       
     
 
     IV.5) ZMIANA UMOWY 
      
     Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
     Tak 
      Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
      
     
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:  zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,  zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,  wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:  konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,  wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:  w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,  w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,f) zmniejszeniu może ulec wynagrodzenie Wykonawcy o wartość robót danego rodzaju w lokalu lub całego lokalu określoną w zestawieniu kosztorysów, jeżeli z przyczyn niezależnych lokal nie mógłby być wyremontowany lub wyremontowany w całości w przypadku m. in.:  braku dostępu do lokalu, konieczności odstąpienia od remontu przez Zamawiającego. g) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności: klęski żywiołowe, sytuacje wyjątkowe i kryzysowe, stan wyjątkowy, pandemie, epidemie itp,  nieprzekazanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w ciągu 10 dni od dnia zawarcia umowy, wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający lub w skutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę, konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót, wystąpienie zmian w przepisach prawa, wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy prawo budowlane, wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych,  konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej, konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia, konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokalu, konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp. h) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt g) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. i) zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy: zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót.  Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowa osoba na stanowisku kierownika budowy będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż wskazana w ofercie.j) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy: proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.k) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli: w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:  zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,  zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,  zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy, polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.  
      
     IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE  
      
      
     IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym 
     (jeżeli dotyczy):  
      
      
      
     Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
      
      
      
     IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
      Data: 
     
2020-05-13, godzina: 
     
10:00, 
     
 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
      
     
Nie 
      Wskazać powody: 
      
     
 
      Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
     
> 
     
polski 
      
     IV.6.3) Termin związania ofertą:  do: 
     
2020-06-11 okres w dniach: 
     
 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
      
     
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: 
      
      
     IV.6.5) Informacje dodatkowe: 
      
     Punkty będą przyznawane według następujących zasad:1. KRYTERIUM - Cena- waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt. Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: (Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%. 2. KRYTERIUM – termin wykonania zamówienia - waga 25% (0,25) - odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt.Termin wykonania zamówienia zostanie obliczony na podstawie poniższego wzoru: (Minimalny termin wykonania zamówienia / Termin wykonania zamówienia oferty) x 100 pkt. x 25%. Jeżeli wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 70 dni od dnia podpisania umowy – jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem wykonania robót. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin zakończenia robót.Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 70 dni i taki termin zostanie podstawiony do wzoru.Zamawiający przyjmuje minimalny termin wykonania prac na poziomie 20 dni. Jeżeli Wykonawca wskaże termin wykonania poniżej tego terminu, tj. 20 dni, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1145 z późn. zm.) uzna, o niemożliwości świadczenia umowy przez Wykonawcę i jego oferta zostanie odrzucona.3. KRYTERIUM - doświadczenie kierownika budowy (skierowanego do realizacji zamówienia) - waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.Przez doświadczenie kierownika budowy rozumie się kierowanie robotami ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – ilość wykonanych pod jego kierownictwem robót.Doświadczenie kierownika budowy zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:(Ilość robót wskazana w badanej ofercie- minimalna ilość robót wskazana w ofertach)/(maksymalna ilość robót wskazana w ofertach- minimalna ilość robót wskazana w ofertach) x 100 pkt. x 15%.Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenia kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia (ilość wykonanych pod jego kierownictwem robót), Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 robót i przyzna Wykonawcy 0 pkt.Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta i:1) Wykonawca nie wskaże ilości robót, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 robót i przyzna Wykonawcy 0 pkt.2) Wykonawca wskaże 0 robót, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt.W przypadku, jeżeli minimalna ilość robót wskazanych w ofertach będzie równa maksymalnej ilości robót wskazanych w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 15 pkt. Punkty z ww. kryteriów zostaną zsumowane.DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 13.05.2020 r. godzina 10 :30, Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna, lub on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Daria Paprocka-Fabisiak stanowisko służbowe z-ca kierownika zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 12 95Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl