Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. Polkowskiej 5 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. Polkowskiej 5 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93e7edd6-309a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000011/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Remont pustostanu nr 7 przy ul. Polkowskiej 5
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu systemu Marketplanet (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający nie przewiduje sposobu
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
który został wskazany w SWZ.
8.2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest
dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do SWZ drogą mailową, na adres
przetargi@zgnmokotow.waw.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania).
Pozostałe informacje zawiera pkt 8 i 11 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta
wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę w
języku polskim ściśle według postanowień SWZ.
Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rff, .odt,
.xls, .xlsx, XAdES i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych
jako elektroniczna kopia dokumentu: .pdf, .jpg, .tiff, XAdES.
Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakich Wykonawca może przedłożyć
dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2 do
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017, nr
2247).
Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162) do podpisywania ofert w systemie oraz plików dokumentów
załączanych do oferty oraz pozostałych składanych postępowaniu rekomenduje się użycie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00160335 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
kwalifikowanego podpisu elektronicznego wykorzystującego funkcję skrótu SHA-2.
Sporządzenie i złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet
OnePlace (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację
do aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowi
zobowiązania do złożenia oferty. Po zarejestrowaniu i aktywacji konta wykonawca sporządza ofert,
którą należy opatrzyć i złożyć (wysłać) w systemie :
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- podpisem osobistym
Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Wykonawca może
złożyć jedną ofertę. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
ofertę.
Pozostałe informacje zawiera pkt 8 i 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny na
podstawie art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27
kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.1). Pozostałe informacje dotyczące
RODO znajdują się w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.41.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 32493,86 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. Polkowskiej 5 w Warszawie w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, mającego na celu przywrócenie mu funkcji służących do zaspokojenia potrzeb bytowych jego mieszkańców.
5.1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia roboty należy wykonać zgodnie ze
Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w branży
ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącą Rozdział IV SIWZ
oraz zgodnie z przedmiarami robót w branży ogólnobudowlanej,
sanitarnej i elektrycznej, stanowiącymi Rozdział V SIWZ.
5.1.2. Do wykonania przewidziane są n/w roboty wyszczególnione w przedmiarach
robót:
5.1.2.1. Branża budowlana:
- roboty demontażowe
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
- montaż wykładziny podłogowej PCV
- usunięcie kołków i haków, uzupełnienie tynków, naprawa uszkodzeń
i rys
- wymiana kratek wentylacyjnych
- zeskrobanie farby, malowanie tynków emulsyjne i olejne (lamperia)
- inne roboty malarskie i stolarskie
- wywiezienie zdemontowanych elementów i gruzu, roboty
porządkowe
5.1.2.2. Branża sanitarna:
- Rozebranie ścianki z cegieł o grubości 1/4 ceg. na zaprawie cementowo-
wapiennej.
- Wymiana wanny stalowej L=120 (z przykręcanymi nóżkami).
- Wymiana baterii wannowej ściennej z natryskiem wężowym.
- Demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i
odpływowych - ustęp z miską porcelanową.
- Demontaż termy elektrycznej.
- Demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i
odpływowych - zlewozmywak ze stali nierdzewnej z bateria stojącą.
- Demontaż szafek zlewozmywakowych (z wyniesieniem na zewnątrz
budynku) o powierzchni do 1.00 m 2.
- Wymiana zaworu kulowego do termy elektrycznej, WC i baterii
zlewozmywakowej o śr. 15 mm.
- Wymiana zaworu kulowego do pralki o śr. 15 x 20 mm.
- Demontaż zaworu kulowego na podejściu po umywalce z zakorkowaniem
podejścia o śr. 15 mm.
- Wymiana wodomierza o śr. 15 mm w rurociąg z rur stalowych
ocynkowanych.
- Wymiana złączki wodomierzowej o śr. 15 mm.
- Plombowanie wodomierza podczas jego montażu.
- Dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do termy
elektrycznej i płuczek ustępowych elastycznych metalowych o śr. nom. 15
mm
- Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o
połączeniach wciskowych.
- Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm na ścianach w budynkach
mieszkalnych o połączeniach wciskowych (bez kosztów rury przepustowej) - Montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych
„dolnopłuk” – 1 kpl.
- Szafki kuchenne zlewozmywakowe (bez kosztów wyciągu
jednomasztowego).
- Zlewozmywaki ze stali nierdzewnej na szafce.
- Syfony podwójne z tworzywa sztucznego o śr. 50 mm.
- Baterie zlewozmywakowe jednouchwytowe z dwoma zaworami o śr.
nominalnej 15 mm.
- Urządzenia do podgrzewania wody ze zbiornikami o poj. 80 dm3.
- Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do
zaworów bezpieczeństwa (przy termie elektrycznej) o połączeniu
sztywnym o śr. zewnętrznej 20 mm.
- Rurociągi z tworzyw sztucznych (PP-R PN 2,0 "Stabi") o śr. zewnętrznej
20 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach
mieszkalnych - odpływ z zaworu bezpieczeństwa.
- Udrożnienie przewodów instalacji lokalowej zw lub cw.
- Sprawdzenie szczelności instalacji wodociągowej w lokalu na ciśnienie
miejskie.
- Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na
odległość 30 km.
5.1.2.3. Branża elektryczna:
- ELEMENT – lokal mieszkalny 5 kW.
a) instalację elektryczną kwalifikuje się do wymiany
- wymiana rozdzielni bezpiecznikowej na S-24 z dwoma wyłącznikami
różnicowo- prądowymi (3-f i 1-f) oraz bezpiecznikami nadprądowymi
- wymiana TL na tablicę niezależną
- montaż przewodu YDYp 5 x 2,5 mm2 do kuchenki elektrycznej,
zakończonego puszka przyłączeniową
- montaż kuchenki elektrycznej 3 fazowej z piekarnikiem
- wymiana osprzętu, w tym oprawy i dzwonka,
- montaż przewodów do gniazda do grzejnika w łazience oraz do pralki w
łazience
- montaż przewodów do dwóch grzejników w pokojach
- montaż grzejnika drabinkowego w łazience ok 200 W
- wymianę grzejnika 2,3 kW w pokoju z aneksem kuchennym
- montaż grzejnika 1,4 kW w mniejszym pokoju
- montaż zegara i stycznika do ogrzewania piecami w pokojach w TB
- wykonanie połączeń wyrównawczych
PRACE DODATKOWE:
- wykonanie prac poinstalacyjnych i porządkowych wraz z wywozem
gruzu
- wykonanie dokumentacji powykonawczej
- pomiary techniczne urządzeń elektrycznych i instalacji elektrycznej
- rysunek rozmieszczenia urządzeń i osprzętu elektrycznego w lokalu
- schemat ideowy (jednokreskowy) instalacji elektrycznej w lokalu
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: praktyka zawodowa kierownika robót budowlanych w zakresie nadzorowania robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: praktyka zawodowa kierownika robót budowlanych w zakresie nadzorowania robót budowlanych w branży sanitarnej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: praktyka zawodowa kierownika robót budowlanych w zakresie nadzorowania robót budowlanych w branży elektrycznej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
19. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
19.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4 ,
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
19.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy,
19.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów: nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
19.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy gwarancyjnej
nie mniejszej niż 50.000,00 zł.
19.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że:
19.1.4.1. wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania odpowiadające swoim rodzajem
robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 roboty budowlane
polegające na wykonaniu remontów lokali mieszkalnych i/lub użytkowych o wartości nie
mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda.
19.1.4.2. dysponuje osobami do realizacji zamówienia publicznego tj. co najmniej 3 osobami w
tym: 1 osobą z uprawnieniami montera instalacji sanitarnych i gazowych, 1 osobą z
kwalifikacjami murarza, tynkarza, malarza, posadzkarza i 1 osobą do wykonywania robót
elektrycznych z doświadczeniem i kwalifikacjami w wykonywaniu robót budowlanych będących
przedmiotem zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w sposób określony w
art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
19.1.4.3. dysponuje osobami, do kierowania robotami budowlanymi w branży
ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane
w zakresie konstrukcyjno-budowalnym, sanitarnym i elektrycznym bez ograniczeń w zakresie
przedmiotu zamówienia określone, przepisami Prawa budowlanego, dla przedmiotu zamówienia,
lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową lub
robotami w w/w zakresie budowlanym, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków
właściwej izby samorządu zawodowego. Praktyka zawodowa kierowników robót budowlanych w
zakresie nadzorowania robót budowlanych, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowana
będzie w sposób opisany w pkt. 16. SWZ.
19.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
19.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia
takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112
ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy
wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:
19.3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt. 19.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z
Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej
wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
19.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z
Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich wymaganych robót budowlanych
samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. „Wykonawca A”
wykonał 1 robotę budowlaną i „Wykonawca B” wykonał 1 robotę budowlaną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 20. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH:
20.1. Zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem
zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców), którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania podmiotowych środków
dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
20.1.1. wykazu robót, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do
materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót
wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do
udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w
wykonaniu części zamówienia.
20.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których
mowa w pkt. 19.1.4.2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg
wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania).
W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych
podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
20.1.3. oświadczenie dotyczące kierowników skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego odpowiedzialnego za kierowanie robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej,
sanitarnej i elektrycznej, o którym mowa w pkt. 19.1.4.3. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do
materiałów postępowania), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
20.1.4. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
20.1.5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy,
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych
podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca.
UWAGA: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru
Formularza oferty - Rozdział II SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
19.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia
takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy
występujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112
ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy
wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:
19.3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt. 19.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z
Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej
wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
19.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z
Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich wymaganych robót budowlanych
samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. „Wykonawca A”
wykonał 1 robotę budowlaną i „Wykonawca B” wykonał 1 robotę budowlaną.
19.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
19.5. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
19.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających
zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
19.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają także możliwość wprowadzenia zmiany umowy bez przeprowadzenia
nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
a) Zgodnie z postanowieniem art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy, tj. niezależnie od wartości tych zmian,
o ile możliwość dokonania tych zmian została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub w
SWZ w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, obejmujących
zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli spełniają one łącznie
następujące warunki:
- określają rodzaj i zakres zmian;
- określają warunki wprowadzenia zmian;
- nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-03