Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 255 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 255 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-10-25
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-08
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 255 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 255 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29af8db1-27fe-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu systemu Marketplanet https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający nie przewiduje sposobu
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej,który został wskazany w SWZ.
8.2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest
dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do SWZ drogą mailową, na adres
przetargi@zgnmokotow.waw.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania). Oraz pozostałe zawarte w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę w języku polskim ściśle według postanowień SWZ.
2. Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rff,
.odt, .xls, .xlsx, XAdES i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych
jako elektroniczna kopia dokumentu: .pdf, .jpg, .tiff, XAdES.
Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakich Wykonawca może przedłożyć
dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2 do
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017, nr
2247).
4. Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162) do podpisywania ofert w systemie oraz plików dokumentów
załączanych do oferty oraz pozostałych składanych postępowaniu rekomenduje się użycie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego wykorzystującego funkcję skrótu SHA-2.
5. Sporządzenie i złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet
OnePlace (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację
do aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowi
zobowiązania do złożenia oferty. Po zarejestrowaniu i aktywacji konta wykonawca sporządza ofert,którą należy opatrzyć i złożyć (wysłać) w systemie :
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- podpisem osobistym
Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Wykonawca może
złożyć jedną ofertę. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
ofertę. I pozostałe zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny na
podstawie art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27
kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.1). I pozostałe informacje
dotyczące RODO znajdują się w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.39.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 33803,33 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 255 w budynku
przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej,
mającego na celu przywrócenie mu funkcji służących do zaspokojenia potrzeb bytowych jego
mieszkańców.
5.1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia roboty należy wykonać zgodnie ze
Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w branży
ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącą Rozdział IV SIWZ
oraz zgodnie z przedmiarami robót w branży ogólnobudowlanej,
sanitarnej i elektrycznej, stanowiącymi Rozdział V SIWZ.
5.1.2. Do wykonania przewidziane są n/w roboty wyszczególnione w przedmiarach
robót:
5.1.2.1. Branża budowlana: obejmuje wykonanie robót: - posadzkarskich, - murarsko-tynkarskich,- stolarskich,- malarskich, - wywóz elementów z rozbiórki na zwałkę.
5.1.2.2. Branża sanitarna: obejmuje wykonanie robót: - wymianieę instalacji lokalowej wod-kan, -
wymianieę urządzeń sanitarnych, - wymianęie armatury sanitarnej, - sprawdzenie szczelności
instalacji zw i c.w., wymianie kuchni gazowej,- próbie ciśnieniowej instalacji gazowej,
wywiezieniu elementów z rozbiórki na złom,
5.1.2.3.Branża elektryczna: obejmuje wykonanie robót: - wymianie ę instalacji elektrycznej
zasilającej i wewnętrznej w lokalu na system TNS, zgodną z PN-ICE 60 364 jako podtynkową
trójżyłową z rozdzielonymi obwodami gniazd wtyczkowych i oświetlenia, - wymianie tablicy
zabezpieczeń mieszkaniowych na wyposażoną w wyłączniki modułowe: nadprądowe i wyłącznik
przeciwporażeniowy, - wykonanie w lokalu robót instalacyjnych elektrycznych zgodnie z
przedmiarem robót i technologią ujętą w STWiORB polegających na montażu: obwodów
instalacyjnych gniazd wtyczkowych, oświetlenia, dzwonkowego, domofonowego i osprzętu
instalacyjnego usytuowanego zgodnie z dokumentacją i wytycznymi Normy N SEP E-002,
wykonanie powykonawczych pomiarów instalacji elektrycznej zgodnie z przedmiarem robót, -
wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej protokoły z pomiarów, schemat ideowy i
naniesione na rysunku rzutu lokalu elementy wykonanej instalacji. Licznik energii elektrycznej –
licznik zdemontowany, lokal nie posiada zasilania z sieci ergetycznej Innogy Stoen Operator Sp z o.o. Oraz pozostałe zawarte w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych o których mowa w
214 ust. 1 pkt. 7 w zw. z art. 266 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zakres ewentualnych
zamówień podobnych może obejmować zakres przedmiotu zamówienia. Wartość szacunkowa
zamówienia może wynieść do 15% zamówienia podstawowego. Wykonawca będzie wykonywał
zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały
negocjacjom.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: praktyka zawodowa kierownika robót w zakresie nadzorowania robót w branży budowlanej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: praktyka zawodowa kierownika robót w zakresie nadzorowania robót w branży sanitarnej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: praktyka zawodowa kierownika robót w zakresie nadzorowania robót w branży elektrycznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

19. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
19.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4 ,
 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
19.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy,
19.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów: nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
19.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy gwarancyjnej
nie mniejszej niż 50.000,00 zł.
19.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że:
19.1.4.1. wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania odpowiadające swoim rodzajem
robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 roboty budowlane
polegające na wykonaniu remontów lokali mieszkalnych i/lub użytkowych o wartości nie
mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda.
19.1.4.2. dysponuje osobami do realizacji zamówienia publicznego tj. co najmniej 3 osobami w
tym: 1 osobą z uprawnieniami montera instalacji sanitarnych i gazowych, 1 osobą z
kwalifikacjami murarza, tynkarza, malarza, posadzkarza i 1 osobą do wykonywania robót
elektrycznych z doświadczeniem i kwalifikacjami w wykonywaniu robót budowlanych będących
przedmiotem zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w sposób określony w
art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
19.1.4.3. dysponuje osobami, do kierowania robotami budowlanymi w branży
ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane
w zakresie konstrukcyjno-budowalnym, sanitarnym i elektrycznym bez ograniczeń w zakresie
przedmiotu zamówienia określone, przepisami Prawa budowlanego, dla przedmiotu
zamówienia,
lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową lub
robotami w w/w zakresie budowlanym, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków
właściwej izby samorządu zawodowego. Praktyka zawodowa kierowników robót budowlanych w
zakresie nadzorowania robót budowlanych, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowana
będzie w sposób opisany w pkt. 16. SWZ.
19.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
19.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia
takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak
wykonawcywystępujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w
art. 112
ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy
wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:
19.3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,o których mowa w pkt. 19.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden zWykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej
wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
19.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z
Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich wymaganych robót budowlanych
samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. „Wykonawca A”
wykonał 1 robotę budowlaną i „Wykonawca B” wykonał 1 robotę budowlaną.
I pozostałe zawarte w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru
Formularza oferty - Rozdział II SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. I
pozostałe zawarte w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 20.1. Zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców), którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania
podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
20.1.1. wykazu robót, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do
materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót
wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do
udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w
wykonaniu części zamówienia.
20.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których
mowa w pkt. 19.1.4.2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg
wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania).
W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych
podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
20.1.3. oświadczenie dotyczące kierowników skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego odpowiedzialnego za kierowanie robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej,
sanitarnej i elektrycznej, o którym mowa w pkt. 19.1.4.3. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do
materiałów postępowania), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
20.1.4. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
20.1.5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy,
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

19.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia
takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy
występujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112
ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy
wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:
19.3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt. 19.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z
Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej
wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
19.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z
Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich wymaganych robót budowlanych
samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. „Wykonawca A”
wykonał 1 robotę budowlaną i „Wykonawca B” wykonał 1 robotę budowlaną.
19.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
19.5. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
19.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających
zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
19.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
I pozostałe zawarte w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
a) Zgodnie z postanowieniem art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy, tj. niezależnie od wartości tych zmian,
o ile możliwość dokonania tych zmian została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub w
SWZ w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, obejmujących
zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli spełniają one łącznie
następujące warunki:
- określają rodzaj i zakres zmian;
- określają warunki wprowadzenia zmian;
- nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.
Stosownie do powyższego dopuszczalne są następujące zmiany umowy:
aa) zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia
niniejszej umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych,
bb) zmiana terminu wykonania Przedmiotu zamówienia w sytuacji wskazanej w § 1 ust. 5,
cc) zmiany wynikające z powierzenia Podwykonawcy wykonania części Przedmiotu zamówienia
w zakresie wynikającym z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez
Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia,
koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym
Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio
innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w
celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany
wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie
spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca
powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z
postępowania; przepis art. 122 ustawy stosuje się odpowiednio;
dd) zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikające
z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez
Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem
Podwykonawców.
b) zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę dodatkowych dostaw, usług lub robót
budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym (przedmiocie
zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki:
aa)zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub
technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia,
usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu
zamówienia);
bb)zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów
dla Zamawiającego;cc) wzrost wynagrodzenia Wykonawcy spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50%
wartości niniejszej umowy,
c) gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z
należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru
umowy i jednocześnie wzrost wartości wynagrodzenia Wykonawcy spowodowany każdą kolejną
zmianą nie przekracza 50% wartości niniejszej umowy,
d) gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot:
aa) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. a),
oraz pozostałe zawarte w ROZDZIALE III SWZ Postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI