Część nr: |
1 |
Nazwa: |
remont lokali mieszkalnych przy ul. Boh.Warszawy 85/1, ul. Milczańska 1/13, ul. Szpitalna 18/302. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) nr 1 w budynku przy ul. Boh.Warszawy 85 (powierzchnia użytkowa lokalu – 22,11 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wykonanie tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, wymiana osprzętu w piecu (drzwiczki), wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Demontaż urządzeń sanitarnych i montaż nowych z uzupełnieniem o umywalkę i kabinę natryskową wraz z podejściami wodociągowymi i bateriami oraz odejściami kanalizacyjnymi. Montaż zaworu dla pralki z podejściem kanalizacyjnym. Zamiana kuchenki gazowej dwupalnikowej na czteropalnikową z piekarnikiem. Montaż podgrzewacza wody w kuchni. Montaż wodomierza na zimną wodę. c) Roboty elektryczne - Wymiana TM18 mod. z zabezpieczeniami S301B16A - 2szt (istniejące pozostawić), ułożenie instalacji gniazdowej pod ogrzewanie elektryczne, montaż dwóch gniazd wtykowych, montaż grzejnika w kuchni 1,5kW , montaż drabinki w wc 500W, montaż grzałek w piecu, montaż wyłącznika 0-1-2-3, pomiary elektryczne. 2) nr 13 w budynku przy ul. Milczańska 1 (powierzchnia użytkowa lokalu – 57,21 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników radiatorowych, rur kanalizacyjnych, wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana posadzki z paneli podłogowych, wymiana posadzki z wykładziny PCV wraz z listwami PCV, warstwa wyrównawcza pod płytki, terakota, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana drzwi wejściowych do lokalu, wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z parapetami, obróbką murarską oraz zamontowanymi nawiewnikami, wywóz odpadów po robotach budowlanych. b) Roboty sanitarne - Wymiana kuchenki gazowej i podejścia gazowego, wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi. Wykonanie podejścia kanalizacyjnego dla pralki i montaż zaworu czerpalnego w łazience. We wszystkich lokalach nieruchomości zamontowano wodomierze na ciepłą i zimną z nakładką radiową zamontowane w łazience w lokalu nr 13 - na czas remontu zabezpieczyć. Nie wymieniać wodomierzy ! c) Roboty elektryczne - Wymiana instalacji gniazdowej w lokalu, wymiana instalacji oświetleniowej w przedpokoju, wymiana tablicy mieszkaniowej TM z zabezpieczeniami, wymiana osprzętu elektrycznego, pomiary elektryczne 3) nr 302 w budynku przy ul. Szpitalna 18 (powierzchnia użytkowa lokalu – 32,92 m2): a) Roboty budowlane – Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, malowanie rur, balustrady, wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Wykonanie podejścia dla kuchenki wraz z montażem kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem, wymiana podejścia gazowego. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego na szafce, wraz z syfonem. Montaż 4 szt. wodomierzy dwóch na ciepłą wodę i dwóch na zimną (przy zlewozmywaku i łazience przynależnej). c) Roboty elektryczne - Wymiana WLZ z TL do TM , wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana TL, montaż nowej TM 8 mod. z zabezpieczeniami, pomiary elektryczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211341-1, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
30,00 |
wysokość kary umownej |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
remont lokali mieszkalnych przy ul. Montwiłła 4/11, ul. Montwiłła 4/16. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) nr 11 w budynku przy ul. Montwiłła 4 (powierzchnia użytkowa lokalu – 38,30 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie tynków na sufitach i ścianach, malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników radiatorowych, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z zamontowanymi nawiewnikami z wymianą parapetów oraz obróbką murarską, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, wykonanie tynków, montaż płyt OSB, wymiana posadzki z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, warstwa wyrównawcza w WC, wymiana płytek typu terakota, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi, montaż podgrzewacza elektrycznego w łazience, wymiana zaworu do pralki wraz z podejściem kanalizacyjnym, wymiana kuchenki czteropalnikowej w kuchni, montaż wodomierza na zimną wodę. c) Roboty elektryczne - Wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, wymiana WLZ, wymiana TL, montaż nowej TM 12 mod. Z zabezpieczeniami, instalacja wyrównawcza, pomiary elektryczne. 2) nr 16 w budynku przy ul. Montwiła 4 (powierzchnia użytkowa lokalu – 68,20 m2): a) Roboty budowlane – Przetarcie tynków na sufitach i ścianach, malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników radiatorowych, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana stolarki okiennej z zamontowanymi nawiewnikami, wymiana parapetów z obróbką murarską, tynki wewnętrzne, rozebranie starego parkietu w pokojach i p.pok., zerwanie posadzki z PCV, ułożenie paneli podłogowych, warstwy wyrównawcze w WC, wymiana posadzki z płytek, terakota, wywóz odpadów po robotach budowlanych. b) Roboty sanitarne – Wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi, montaż podgrzewacza wody pojemnościowego elektrycznego w kuchni 10l i 100l w łazience. Wymiana zaworu do pralki wraz z podejściem kanalizacyjnym, wymiana kuchenki gazowej czteropalnikowej. Montaż dwóch wodomierzy (w kuchni i łazience). c) Roboty elektryczne – Wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, wymiana WLZ, wymiana TL, montaż nowej TM 12 mod. Z zabezpieczeniami, instalacja wyrównawcza, sprawdzenie i uruchomienie instalacji domofonowej, montaż unifonu, pomiary elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211341-1, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
30,00 |
wysokość kary umownej |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
remont lokali mieszkalnych przy ul. J.Kazimierza 20/23, ul. J.Kazimierza 20/40, ul. Radogoska 12/13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) nr 23 w budynku przy ul. Jana Kazimierza 20 (powierzchnia użytkowa lokalu – 15,01 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie tynków sufitów i ścian, malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie rur, malowanie grzejników radiatorowych, malowanie balustrady za oknem, wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana stolarki okiennej na PCV z zamontowanymi nawiewnikami, wymianą parapetów oraz obróbką murarską, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, naprawa tynków kat III, ułożenie płyt OSB, wymiana posadzki z wykładziny PCV z listwami przyściennymi, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne – Wymiana zlewozmywaka w kuchni z syfonem i podejściem kanalizacyjnym, wymiana baterii do zlewozmywaka, wymiana kuchenki czteropalnikowej z piekarnikiem wraz z podejściem. Montaż termo zaworu na grzejniku w pokoju. Na czas prac zabezpieczyć wodomierze na ciepłą i zimną wodę (radiowe). Nie wymieniać wodomierzy! c) Roboty elektryczne - Wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, wymiana WLZ, wymiana TL, montaż nowej TM 8 mod. z zabezpieczeniami, uruchomienie instalacji domofonowej wraz z montażem unisonu, pomiary elektryczne. 2) nr 40 w budynku przy ul. Jana Kazimierza 20 (powierzchnia użytkowa lokalu – 15,34 m2): a) Roboty budowlane – Przetarcie tynków sufitów i ścian, malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie rur, malowanie grzejników radiatorowych, malowanie balustrady za oknem, wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana stolarki okiennej na PCV z zamontowanymi nawiewnikami, wymianą parapetów z obróbką murarską, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, naprawa tynków kat III, ułożenie płyt OSB, wymiana posadzki z wykładziny PCV z listwami przyściennymi, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne – Wykonanie podejścia dwustronnego dla gazomierza w szachcie na klatce schodowej. Montaż zlewozmywaka w kuchni z syfonem i podejściem kanalizacyjnym, montaż baterii do zlewozmywaka, wymiana kuchenki czteropalnikowej z piekarnikiem wraz z podejściem. Montaż termo zaworu na grzejniku w pokoju. Na czas prac zabezpieczyć wodomierze na ciepłą i zimną wodę (radiowe). Nie wymieniać wodomierzy! c) Roboty elektryczne – Wymiana WLZ, wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż TM 8 mod. z zabezpieczeniami, uruchomienie instalacji domofonowej wraz z montażem unifonu, pomiary elektryczne. 3) nr 13 w budynku przy ul. Radogoska 12 (powierzchnia użytkowa lokalu – 32,08 m2): a) Roboty budowlane – Przetarcie istniejących tynków na suficie i ścian, likwidacja zacieków, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, położenie płyt OSB, wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, montaż nawiewników okiennych, wymiana stolarki drzwiowej, przestawienie pieca, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne – Wykonanie podejścia dla kuchenki wraz z montażem kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem, wymiana podejścia gazowego. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego na szafce wraz z syfonem, montaż 2 szt. wodomierzy na zimną wodę jednego w kuchni drugiego w łazience. Montaż górnopłuka w toalecie przynależnej do lokalu. c) Roboty elektryczne - Demontaż starej instalacji, wymiana WLZ, wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu, wymiana TL, montaż tablicy mieszkaniowej z zabezpieczeniami, montaż grzejnika konwektorowego w kuchni 1,5kW , sprawdzenie i uruchomienie instalacji domofonowej, wymiana unifonu, pomiary elektryczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211341-1, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
30,00 |
wysokość kary umownej |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
remont lokali mieszkalnych przy al. Wyzwolenia 33/38, al. Wyzwolenia 41/4, al. Wyzwolenia 77/17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) nr 38 w budynku przy al. Wyzwolenia 33 (powierzchnia użytkowa lokalu – 24,65 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, wymiana kratek wentylacyjnych, zerwanie wykładziny PCV, położenie płyt OSB, posadzki z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wymiana kratek, wymiana stolarki okiennej, drzwiowej ,wykonanie tynków wewnętrznych, warstwy wyrównawcze posadzki w WC, wymiana posadzki w WC z terakoty, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Demontaż kuchenki gazowej, demontaż podgrzewacza gazowego wody, demontaż podejścia gazowego, zakorkowanie. Montaż elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza wody, wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi. Montaż wodomierza na zimną wodę, wykonanie podejścia do pralki wodociągowego i kanalizacyjnego. c) Roboty elektryczne - Wymiana WLZ z TP do TM , wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana TL, montaż nowej TM 8 mod. z zabezpieczeniami, sprawdzenie i uruchomienie instalacji domofonowej montaż unifonu, montaż kuchenki elektrycznej 1800W , pomiary elektryczne 2) nr 4 w budynku przy al. Wyzwolenia 41 (powierzchnia użytkowa lokalu – 34,01 m2): a) Roboty budowlane - Przecieranie istniejących tynków sufitów i ścian, Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, malowanie rur farbami olejnymi, malowanie grzejników radiatorowych, ułożenie na podłodze płyt OSB, wymiana wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, warstwy wyrównawcze pod posadzki w WC, wymiana posadzki z płytek terakoty wymiana stolarki okiennej na PCV, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz drzwi wejściowe do lokalu, wykonanie tynków , wymiana kratek wentylacyjnych, wywóz odpadów po remoncie. b) Roboty sanitarne – Demontaż podgrzewacza gazowego wody, wymiana kuchenki gazowej, wykonanie nowego podejścia gazowego, wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi. Montaż elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza wody. Wykonanie podejścia wodociągowego i kanalizacyjnego dla pralki. Montaż wodomierza na zimną wodę. c) Roboty elektryczne - Wymian osprzętu elektrycznego oraz tablicy mieszkaniowej TM wraz z zabezpieczeniami, ułożenie nowego obwodu do kuchni i pokoju 1, sprawdzenie i uruchomienie domofonu, pomiary elektryczne 3) nr 17 w budynku przy al. Wyzwolenia 77 (powierzchnia użytkowa lokalu – 67,18 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie tynków sufitów i ścian, malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana stolarki okiennej na PCV z zamontowanymi nawiewnikami, odbicie tynków ze ścian , wykonanie tynków, warstwy wyrównawcze pod posadzki z izolacją, ułożenie płyt OSB, wymianą parapetów z obróbką murarską, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, naprawa tynków kat III, Ułożenie płyt OSB, wymiana posadzki z wykładziny PCV z listwami przyściennymi, przestawienie pieca szt. 3 wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Wykonanie podejścia dla kuchenki wraz z montażem kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem, wymiana podejścia gazowego. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego na szafce, wraz z syfonem. Wymiana 1 szt. wodomierza na zimną wodę w w.c.. Montaż kompaktu w w.c.. Montaż elektrycznego podgrzewacza wody w kuchni. c) Roboty elektryczne - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana WLZ, wymiana TL, montaż nowej TM 18 mod. z zabezpieczeniami, instalacja wyrównawcza, montaż grzejnika w kuchni 1500W, montaż drabinki w wc 500W, pomiary elektryczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211341-1, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
30,00 |
wysokość kary umownej |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
remont lokali mieszkalnych przy ul. Łokietka 2/25, ul. Łokietka 27/18, ul. Monte Cassino 11/15, ul. Śląska 30/15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) nr 25 w budynku przy ul. Łokietka 2 (powierzchnia użytkowa lokalu – 39,37 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, położenie płyt OSB ,wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej, przestawienie pieca, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Wykonanie podejścia dla kuchenki wraz z montażem kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem, wymiana podejścia gazowego. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego na szafce wraz z syfonem. Montaż 2 szt. wodomierzy na zimną wodę – jednego w kuchni, drugiego w toalecie. Montaż górnopłuka w toalecie przynależnej do lokalu. Podgrzewacz elektryczny pojemnościowy wody. c) Roboty elektryczne - Ułożenie nowego obwodu do kuchni pod grzejnik konwektorowy, montaż grzejnika w kuchni 1,5kW, wymiana TL, wymiana TM z zabezpieczeniami, wymiana osprzętu elektrycznego, montaż grzejnika akumulacyjnego 2,5kW w pokoju 2, wymiana unifonu, pomiary elektryczne 2) nr 18 w budynku przy ul. Łokietka 27 (powierzchnia użytkowa lokalu – 7,84 m2): a) Roboty budowlane - Przygotowanie powierzchni do malowania sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie rur, położenie płyt OSB ,wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, malowanie stolarki drzwiowej ,wymiana nawiewnika okiennego szt. 1, naprawa pieca kaflowego szt. 1, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Montaż zlewu z baterią i podejściem kanalizacyjnym, montaż gónopłuka w toalecie przynależnej i wymiana wodomierza w lokalu i montaż w toalecie przynależnej. c) Roboty elektryczne - Montaż kuchenki elektrycznej, doprowadzenie instalacji domofonowej do lokalu, montaż unifonu, pomiary elektryczne 3) nr 15 w budynku przy ul. Monte Cassino 11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,97 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, położenie płyt OSB, wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej, przestawienie pieca szt. 2, montaż czujnika czadu, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Wykonanie podejścia dla kuchenki wraz z montażem kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem, wymiana podejścia gazowego. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego na szafce, wraz z syfonem. Montaż 2 szt. wodomierzy na zimną wodę – jednego w kuchni, drugiego w toalecie. Montaż górnopłuka w toalecie przynależnej do lokalu. c) Roboty elektryczne - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana WLZ, wymiana TL, montaż nowej TM 12 mod. z zabezpieczeniami, sprawdzenie i uruchomienie domofonu, montaż unifonu, montaż grzejnika konwektorowego 1,5kW w kuchni, pomiary elektryczne 4) nr 15 w budynku przy ul. Śląskiej 30 (powierzchnia użytkowa lokalu – 38,82 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów, ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, położenie płyt OSB, wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej, przestawienie pieca – bliźniak, zamontowanie czujnika, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Wykonanie podejścia dla kuchenki wraz z montażem kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem, wymiana podejścia gazowego. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego na szafce, wraz z syfonem. Montaż 2 szt. wodomierzy na zimną wodę – jednego w kuchni, drugiego w toalecie. Montaż górnopłuka w toalecie przynależnej do lokalu. c) Roboty elektryczne - Wymiana zabezpieczeń w TM 12 mod, wymiana osprzętu elektrycznego, sprawdzenie i uruchomienie instalacji domofonowej i przeniesienie unifonu, montaż grzejnika konwektorowego 1,5kW w kuchni, pomiary elektryczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211341-1, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
30,00 |
wysokość kary umownej |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
remont lokali mieszkalnych przy ul. Bol.Śmiałego 25/17, ul. Bol.Śmiałego 25/30, ul. Legionów Dąbrowskiego 9/5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) nr 17 w budynku przy ul. Bol.Śmiałego 25 (powierzchnia użytkowa lokalu – 45,97 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, malowanie rur, rozebranie wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, skucie ze ścian płytek glazura, wykonanie tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych do lokalu, wymiana stolarki okiennej na PCV, przybicie płyt OSB do powierzchni podłóg, wymiana kratek wentylacyjnych, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi. Wykonanie podejścia dla pralki. Wymiana kuchenki gazowej i podejścia do gazomierza. Wymiana termo zaworów na wszystkich grzejnikach (są zniszczone). Nie wymieniać wodomierzy. W bieżącym roku będą w obu oficynach wymieniane na wodomierze z nakładką radiową. W przypadku zużycia wody przez wykonawcę korzystać z istniejących wodomierzy (zapisy odczytów – celem rozliczenia ze ZBiLK). c) Roboty elektryczne – Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana WLZ, wymiana TL, montaż nowej TM 12 mod. z zabezpieczeniami, instalacja wyrównawcza, uruchomienie instalacji domofonowej, montaż unifonu, pomiary elektryczne 2) nr 30 w budynku przy ul. Bol.Śmiałego 25 (powierzchnia użytkowa lokalu – 38,99 m2): a) Roboty budowlane – Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, wykonanie tynków wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych do lokalu, Przybicie płyt OSB do powierzchni podłóg, wymiana wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wymiana kratek wentylacyjnych, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne – Wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi. Wykonanie podejścia dla pralki. Wymiana kuchenki gazowej i podejścia do gazomierza. Nie wymieniać wodomierzy. W bieżącym roku będą w obu oficynach wymieniane na wodomierze z nakładką radiową. W przypadku zużycia wody przez wykonawcę korzystać z istniejących wodomierzy (zapisy odczytów – celem rozliczenia ze ZBiLK). c) Roboty elektryczne – Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana WLZ, wymiana TL, montaż nowej TM 12 mod. z zabezpieczeniami, instalacja wyrównawcza, pomiary elektryczne 3) nr 5 w budynku przy ul. Legionów Dąbrowskiego 9 (powierzchnia użytkowa lokalu – 27,95 m2): a) Roboty budowlane – Przygotowanie istniejących tynków do malowania sufitów, ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, malowanie rur, wymiana stolarki okiennej, montaż nawiewników okiennych, wymiana kratek wentylacyjnych, położenie płyt OSB ,wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wymiana kratek wentylacyjnych ,uzupełnienie posadzki w WC z terakoty, wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, mycie okien i drzwi, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne – Wymiana kuchenki gazowej wraz z podejściami i wymianą jednostronną podejścia do gazomierza. Wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi. Wymiana podgrzewacza elektrycznego pojemnościowego wody. Nie wymieniać wodomierza i zabezpieczyć na czas remontu. Zarządca nieruchomości wymienia wodomierze w całej Wspólnocie Mieszkaniowej. c) Roboty elektryczne – Wymiana TM 12 mod z zabezpieczeniami , wymiana TL, wymiana osprzętu elektrycznego, wymiana oprawy w łazience na plafon , pomiary elektryczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211341-1, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
30,00 |
wysokość kary umownej |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
remont lokali mieszkalnych przy ul. Bol.Krzywoustego 7/2, ul. Bol.Krzywoustego 62/15, ul. Langiewicza 12/5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) nr 2 w budynku przy ul. Bol. Krzywoustego 7 (powierzchnia użytkowa lokalu – 23,37 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, położenie płyt OSB, wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Demontaż kuchenki gazowej, demontaż podejścia gazowego, zakorkowanie. Wymiana elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza wody, wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi. Montaż wodomierza na zimną wodę, wykonanie podejścia do pralki wodociągowego i kanalizacyjnego. c) Roboty elektryczne - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana WLZ, wymiana TL, montaż nowej TM 12 mod. z zabezpieczeniami, sprawdzenie i uruchomienie domofonu, montaż unifonu, montaż kuchenki elektrycznej 1800W, instalacja wyrównawcza, pomiary elektryczne 2) nr 15 w budynku przy ul. Bol. Krzywoustego 62 (powierzchnia użytkowa lokalu – 38,47 m2): a) Roboty budowlane – Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, położenie płyt OSB ,wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej, wykonanie tynków wew, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Wykonanie podejścia dla kuchenki wraz z montażem kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem, wymiana podejścia gazowego. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego na szafce, wraz z syfonem. Montaż 2 szt. wodomierzy na zimną wodę – jednego w kuchni, drugiego w toalecie. Montaż górnopłuka w toalecie przynależnej do lokalu. Wymiana wykonanego legalnie c.o. i c.c.w. wraz z kotłem gazowym kondensacyjnym dwubiegowym i wymianą wkładu w przewodzie spalinowym. c) Roboty elektryczne - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż TLR-1F z zabezpieczeniami, pomiary elektryczne 3) nr 5 w budynku przy ul. Langiewicza 12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 18,74 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, malowanie rur, lamperii, wymiana kratek wentylacyjnych, zerwanie parkietu oraz sufitu w WC, naprawa tynków, położenie płyt OSB, wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, zerwanie płytek typu terakota, izolacja przeciwwilgociowa w WC, przestawienie pieca kaflowego, warstwa wyrównawcza w WC, wymiana stolarki okiennej , wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Demontaż kuchenki gazowej, demontaż podejścia gazowego, zakorkowanie. Wymiana elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza wody, wymiana urządzeń sanitarnych wraz z podejściami wodociągowymi i kanalizacyjnymi (muszla i zlewozmywak). Nie wymieniać wodomierza – ważny do końca 2020r., wykonanie podejścia do pralki wodociągowego i kanalizacyjnego. c) Roboty elektryczne – Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana TL, montaż nowej TM 12 mod. z zabezpieczeniami, montaż grzejnika drabinki 500W w wc, montaż kuchenki elektrycznej, pomiary elektryczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211341-1, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
30,00 |
wysokość kary umownej |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
remont lokali mieszkalnych przy ul. Kopernika 2/23, ul. Królowej Jadwigi 15/18, ul. Małkowskiego 16/21 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) nr 23 w budynku przy ul. Kopernika 2 (powierzchnia użytkowa lokalu – ok. 36,32 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, położenie płyt OSB ,wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wykonanie tynków wewnętrznych, wymiana posadzki z terakoty w WC, rozbiórka ścianek działowych drewnianych, wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, przestawienie pieca, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne – Wykonanie podejścia dla kuchenki wraz z montażem kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem, wymiana podejścia gazowego. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego na szafce, wraz z syfonem. Montaż 2 szt. wodomierzy na zimną wodę – jednego w kuchni, drugiego w toalecie. Montaż górnopłuka w toalecie przynależnej do lokalu. c) Roboty elektryczne - Demontaż starej instalacji, wymiana WLZ, wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu, wymiana TL, montaż tablicy mieszkaniowej z zabezpieczeniami, montaż grzejnika konwektorowego w kuchni 1,5kW , wymiana unifonu, sprawdzenie i uruchomienie instalacji domofonowej pomiary elektryczne 2) nr 18 w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 15 (powierzchnia użytkowa lokalu – ok. 36,07 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, malowanie grzejników, malowanie rur, rozebranie i wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, skucie ze ścian płytek, wykonanie tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych do lokalu, wymiana stolarki okiennej na PCV, przybicie płyt OSB do powierzchni podłóg, wymiana kratek wentylacyjnych, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne - Wymiana podejścia dla kuchenki wraz z wymianą kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem, wymiana podejścia gazowego. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego na szafce, wraz z syfonem. Montaż 2 szt. wodomierzy na zimną wodę – jednego w kuchni, drugiego w toalecie. Montaż górnopłuka w toalecie przynależnej do lokalu. c) Roboty elektryczne - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana TL, montaż nowej TM 12 mod. z zabezpieczeniami, sprawdzenie i uruchomienie domofonu, montaż grzejnika akumulacyjnego 2,5kW w pokoju 2, montaż grzejnika konwektorowego 1,5kW w kuchni, pomiary elektryczne. 3) nr 21 w budynku przy ul. Małkowskiego 16 (powierzchnia użytkowa lokalu - 35,63 m2): a) Roboty budowlane - Przetarcie istniejących tynków sufitów i ścian, malowanie tynków sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie rur, wymiana kratek wentylacyjnych, zerwanie paneli podłogowych oraz ściennych, położenie płyt OSB ,wymiana posadzek z wykładziny PCV wraz z listwami przyściennymi, wymiana stolarki drzwiowej oraz drzwi wejściowych, montaż nawiewników hydrosterowalnych w stolarce okiennej, mycie stolarki okiennej, wywóz odpadów po robotach remontowych. b) Roboty sanitarne – Wykonanie podejścia dla kuchenki wraz z montażem kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem, wymiana podejścia gazowego. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego na szafce, wraz z syfonem. Nie wymieniać wodomierzy – ważne do końca 2020r. Montaż górnopłuka w toalecie przynależnej do lokalu. Naprawa wykonanego legalnie c.o. i c.c.w. wraz z wymianą kotła gazowego dwubiegowego na kocioł gazowy kondensacyjnym dwubiegowy i wymianą wkładu kwasoodpornego w przewodzie spalinowym. c) Roboty elektryczne - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana WLZ, wymiana TL , montaż TM z zabezpieczeniami, sprawdzenie i uruchomienie domofonu, pomiary elektryczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211341-1, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
30,00 |
wysokość kary umownej |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: