Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym wielorodzinnym
przy ul. Drużynowej 4 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym wielorodzinnym
przy ul. Drużynowej 4 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ff0f51-03dc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000011/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wymiana więźby dachowej pokrycia dachu oraz obróbek blacharskich w budynku przy ul. Drużynowej 4
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu systemu Marketplanet (https://oneplace.marketplanet.pl. Zamawiający nie przewiduje sposobu
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
który został wskazany w SWZ.
Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest
dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do SWZ drogą mailową, na adres
przetargi@zgnmokotow.waw.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta
wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę w
języku polskim ściśle według postanowień SWZ.
Sporządzenie i złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet
OnePlace (https://oneplace.marketplanet.pl. Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację
do aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowi
zobowiązania do złożenia oferty. Po zarejestrowaniu i aktywacji konta wykonawca sporządza ofert,
którą należy opatrzyć i złożyć (wysłać) w systemie :
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- podpisem osobistym
Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Wykonawca może
złożyć jedną ofertę. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
ofertę.
Pozostałe informacje zawiera punkt 11 swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
•administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Stołeczne Warszawa Zakład
Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ul. Irysowa 19 , 02-660
Warszawa;
•w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych,
kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres ZGN Mokotów m.st. Warszawy ul. Irysowa 19
, 02-660 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres e-mail:iod@zgnmokotow.waw.pl;
•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzenia
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a
podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur
udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym art.18
oraz art.74 tej ustawy, a także podmioty upoważnione do uzyskania informacji na podstawie przepisów
ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej oraz podmioty przeprowadzające
kontrolę wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych;
Pozostałe zawarte w załączniku nr 5 do oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.30.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 206691,53 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym
wielorodzinnym przy ul. Drużynowej 4 Warszawie. Roboty należy wykonać na podstawie:
projektów budowlanych ( 2 sztuki) dla branży architektonicznej i konstrukcyjnej - stanowiących
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130302 z dnia 2021-07-29
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Rozdział V SWZ; przedmiaru robót - Rozdział VI SWZ; Specyfikacji Technicznej Wykonania i
Odbioru Robót - Rozdział IV SWZ, dokumentacji opracowanej przez firmę: „Karcad” U.Warzecha
-Tywoniuk, oraz pozwoleniem na budowę nr 106/B/2021 z dnia 4.05.2021 - Rozdział VII SWZ,
jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przy zapewnieniu spełnienia wymagań
określonych w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r.,
poz. 1333 ze zm. – dalej: ustawa Prawo budowlane), w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z
dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i
ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 ze zm.), w Ustawie z dnia 16.04.2004 o wyrobach
budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215), w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i
Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych
obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719) .
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonane zostaną między innymi roboty opisane
poniżej oraz opisane w pkt. 5.1. specyfikacji warunków zamówienia:
4.2.6.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zakres ewentualnych zamówień podobnych może obejmować: naprawę tynku na
ścianach zewnętrznych poniżej gzymsu, częściową wymianę osprzętu elektrycznego, doposażenie w
dodatkowe punkty świetlne. Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość zamówienia podobnego przy
szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej
zwłoki na zasadach określonych w umowie podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacjom.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: praktyka zawodowa kierownika robót ogólnobudowlanych w zakresie nadzorowania robót ogólnobudowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
19.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4 ,
- spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
19.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy,
19.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów: nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
19.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy
gwarancyjnej nie mniejszej niż 150.000,00 zł.
19.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że:
19.1.4.1. wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane
dekarsko-ciesielskie na budynkach mieszkalnych odpowiadające swoim zakresem robotom
stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda.
19.1.4.2.dysponuje min 4 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj.
osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie
niezbędne do wykonania zamówienia publicznego będącego przedmiotem zamówienia,
zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks
pracy.
19.1.4.3. dysponuje osobą kierownika robót, skierowaną do kierowania robotami budowlanymi w
branży budowlanej, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w
specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wpisaną na listę członków właściwej izby
samorządu zawodowego.
19.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
19.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia
takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy
występujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112
ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy
wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:
19.3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt. 19.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z
Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej
wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
19.3.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z
Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich wymaganych robót budowlanych
samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. „Wykonawca A”
wykonał 1 robotę budowlaną i „Wykonawca B” wykonał 1 robotę budowlaną.
19.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
19.5. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
19.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających
zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
19.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru formularza oferty - Rozdzial II swz.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie , że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu robót, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ (wg wzoru
stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót
wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do
udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w
wykonaniu części zamówienia.
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których
mowa w pkt. 19.1.4.2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg
wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania). W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych
podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3. oświadczenie dotyczące kierownika – skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego w odpowiedzialnego za kierowanie robotami budowlanymi, o którym mowa w pkt. 19.1.4.3.
SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania), wraz z informacjami na temat
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz informacji o podstawie do
dysponowania tą osobą.
4. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy,
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych
podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca.
UWAGA: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach
danych wskazanych przez Wykonawcę;
7.informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku
gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru
stanowiącego załącznik do materiałów postępowania,
8.oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie braku
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o
których mowa
w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
24.1. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000 zł. ( słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 8 września 2021 r. do godz. 1000 .
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130302 z dnia 2021-07-29
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,
zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy.
2. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. W
zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego.
3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego
Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Wszelkie informacje i korespondencja
kierowana przez Zamawiającego do pełnomocnika uważa się za skierowaną do wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. W formularzu ofertowym
Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być
kierowana korespondencja od Zamawiającego.
4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia zostanie
wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się
spełnianiem warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w pkt. 19.3 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają także możliwość wprowadzenia zmiany umowy bez przeprowadzenia
nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
a) Zgodnie z postanowieniem art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy, tj. niezależnie od wartości tych zmian,
o ile możliwość dokonania tych zmian została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub w
SWZ w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, obejmujących
zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli spełniają one łącznie
następujące warunki:
- określają rodzaj i zakres zmian;
- określają warunki wprowadzenia zmian;
- nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.
Pozostałe zmiany dopuszczalne , zawarte są w par.13 - Rozdział III.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07