Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysem bazaltowym i emulsją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysem bazaltowym i emulsją na drogach powiatowych w powiecie malborskim w 2021r
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMalbork
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-15
  • ZamawiającyPOWIAT MALBORSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00010481
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysem bazaltowym i emulsją na drogach powiatowych w powiecie malborskim w 2021r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MALBORSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 556460479

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ii@powiat.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.malbork.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysem bazaltowym i emulsją na drogach powiatowych w powiecie malborskim w 2021r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b691cd-74fb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002830/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont cząstkowy grysem i emulsją

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Opis sposobu przygotowania oferty.a) Przygotowania oferty.• Oferta zostanie sporządzona zgodnie z treścią formularza „Oferta” stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.• Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl• Formularz „Oferty” wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami zostaną sporządzone przez wykonawcę zgodnie z treścią postanowień niniejszej specyfikacji.• Każdy Wykonawca złoży tylko jedną „Ofertę”, sam lub jako reprezentant spółki, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.• Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:o kwalifikowanym podpisem elektronicznym,o podpisem zaufanym,o lub podpisem osobistym.• Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.• Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.• Dokumenty niewymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez Zamawiającego rozpatrywane.• Pełnomocnictwo do podpisania „Oferty” winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty.• Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty oraz wycofać ofertę. Szczegółowe instrukcje opisane zostały w dokumencie Instrukcja-Wykonawca dostępnym na platformie zakupowej. Zamawiającego, w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego. Szczegółowe zapisy zawarte są w SWZ pkt 11

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ pkt 23

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ pkt 23

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.272/5/2021.II

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 158400,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Opis przedmiotu zamówienia.a) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych.„Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysem bazaltowym i emulsją na drogach powiatowych w powiecie malborskim w 2021r” przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszywa w ilości 320 ton.1. Podstawowe wymagania dotyczące wykonania zamówienia: a. gruntowne oczyszczenie uszkodzenia z kurzu, luźnej ziemi i błotab. natrysk emulsjic. uzupełnienie ubytkud. zgodnie z szczegółową specyfikacją techniczną D-05.03.172. Nie dopuszcza się wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +10°C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +5°C. 3. Wykonawca ma obowiązek zaznaczyć na jezdni farbą czerwoną lub pomarańczową początek i koniec robót na danym odcinku drogi w każdym dniu wykonywania prac oraz poinformować zamawiającego drogą elektroniczną o wyremontowanych odcinkach, podając numer drogi i lokalizację w celu odbioru robót oraz sprawdzenia ilości zużytych materiałów. 4. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, uzgodnienia, przestawienia i utrzymania oznakowania robót na każdym etapie robót, w tym oznakowanie remontowanych odcinków dróg. 5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi przedstawicielowi Zamawiającego zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem czasowy projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót. 6. Na bieżąco zakres robót będzie wskazywany i odbierany przez przedstawicieli zamawiającego.7. Każdorazowo wykonawca zobowiązany będzie do wskazania przedstawicielowi Zamawiającego miejsca robót i uzyskania pozwolenia na przystąpienie do robót w zależności od warunków atmosferycznych oraz będzie zobowiązany do powiadomienia o zakończeniu robót w danym dniu celem sprawdzenia ilości wyrobionego materiału. 8. Ze względu na specyfikę robót przy wykonywaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysami na sucho, Wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót. 9. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a. stosownego oznakowania sprzętu wykonującego remontb. wyposażenia swoich pracowników w kamizelki ostrzegawcze i telefon komórkowy.10. Wymaga się od wykonawcy posiadania min. 2 remonterów drogowych oddanych do dyspozycji zamawiającego. 11. Każdy samochód przed wyjazdem do zamawiającego i na powrocie do wykonawcy musi być zważony na koszt wykonawcy, a kierowca ma posiadać kwit wagowy. Zamawiający losowo również będzie ważył samochody w celu weryfikacji ilości materiałów przeznaczonych do wbudowaniaUwaga:Zamawiający zastrzega sobie prawo do:a. zmiany ( zmniejszenia lub zwiększenia ) ilości remontu.b. do skierowania Wykonawcy na drogi powiatowe nie wymienione w Rozdziale II, a zarządzane przez Powiat Malborski.c. Zmiany terminu wykonania remontu.W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do udziału w przeglądach organizowanych przez Zamawiającego w trakcie trwania gwarancjiSzczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiony został w Rozdziale II.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:kryterium obowiązujące:• cena waga: 60pktkryterium przedmiotowe:• termin gwarancja waga: 40pkt2) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:• za najkorzystniejszą cenę 60 pkt.• za najdłuższy termin gwarancji 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie opisuje tego warunku.2) Potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający nie opisuje tego warunku.3) Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem w kwocie nie mniej niż: 155.000,00złSłownie: sto pięćdziesiąt pięć tysięcy złotychJeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w punkcie powyżej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.4) Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji konsumentów (Dz.U. z 2020r.poz.1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałoweb) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należnościc) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji z wpisem.Ocena braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie wykluczony / nie wykluczony.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawcy winni udokumentować TYLKO realizację robót budowlanych w zakresie:Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w ilości nie mniej niż 320 ton. Wykonane roboty budowlane należy potwierdzić w sposób jednoznaczny, nie budzący wątpliwości ( ilości można łączyć ).b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamiZamawiający wymaga dysponowania:• minimum jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, • posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, • posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy robót drogowych, • która kierowała minimum jedną inwestycją drogową tj. remontem drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniej niż: 200.000,00złSłownie: dwieście tysięcy złotychWymagane w tym punkcie okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do upływu terminu składania ofert.5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

„Oferta” musi być złożona w formie elektronicznej pod rygorem nieważności opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:o kwalifikowanym podpisem elektronicznym,o podpisem zaufanym,o lub podpisem osobistym(w tym: kosztorys ofertowy, oświadczenia, zobowiązanie, dowody, pełnomocnictwo, dokument potwierdzający wniesienie wadium, itp. ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:2.300,00złSłownie : dwa tysiące trzysta złotych2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy „Pzp”.3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 15 1160 2202 0000 0002 5858 5462 W tytule przelewu należy wpisać: Wadium - „Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysem bazaltowym i emulsją na drogach powiatowych w powiecie malborskim w 2021r”.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia: wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: a) upływu terminu związania ofertą,b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,b) którego oferta została odrzucona,c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 8) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa punkcie powyżej, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy „Pzp”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.2) Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.: 15 1160 2202 0000 0002 5858 54624) W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 17.2 niniejszej specyfikacji. Zmiana formy zabezpieczenia powinna być dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości5) Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.6) Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. 7) Zamawiający pozostawia na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji kwotę 30% zabezpieczenia. 8) Kwota, o której mowa w pkt. 17.7 niniejszej specyfikacji jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.9) Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonać częściowego zwrotu zabezpieczenia po wykonaniu części zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.1) Zamawiający wymaga aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ).2) Strony przed zawarciem umowy mogą uzupełnić lub zmodyfikować Projekt umowy w zakresie, który nie został określony w ofercie, np. kwestie organizacyjno-porządkowe.3) Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia i w Projekcie umowy.4) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.5) Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą być podstawą roszczenia wykonawcy o dokonanie zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę z brygadami do wykonywania elewacji: lekka-mokra - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiążemy współpracę z brygadami do wykonywania elewacji: lekka-mokra. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI