IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie uregulowań zawartych w art.144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w umówionym terminie - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej. 2) wystąpienia niezależnego od wykonawcy przedłużenia się terminu pozyskiwania uzgodnień oraz warunków od: dysponentów mediów i innych właściwych organów i instytucji – Zamawiający ma prawo wydłużyć termin o najdłuższy okres czasu opóźnienia przez jaki okoliczności te wystąpiły, pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia przez Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem, 3) przedłużenia się pozyskiwania wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień i pozwolenia na budowę trwającego ponad dwa miesiące od daty złożenia poszczególnych opracowań lub dokumentów do uzgodnienia we właściwej instytucji – o okres czasu opóźnienia otrzymania koniecznych uzgodnień, kiedy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy może wydłużyć termin realizacji tego zamówienia, 4) w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności, gdy zajdzie: konieczność dokonania zmian w projekcie budowlanym, przekroczenia terminów wydawania przez organy administracji: decyzji i zezwoleń itp., wystąpienia znalezisk archeologicznych, wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych, nieprzewidzianych kolizji z urządzeniami infrastruktury, wystąpi konieczność usunięcia niewybuchów i niewypałów, wykonania dodatkowych badań, w przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego; lub w innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. 5) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia do umowy koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności zmiany kierownika budowy, zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień, Zamawiający za zgodą lub na wniosek Wykonawcy może dokonać takiej zmiany. 6) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający za zgodą Wykonawcy może dokonać takiej zmiany. 7) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług ( VAT) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi. 8) zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca. 9) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia, lub rezygnacji z części umownego zakresu robót, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego poprzez korektę wartości ryczałtowej przedmiotu umowy po cenach i stawkach wynikających z oferty Wykonawcy, 10) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność wykonania robót zamiennych mających służyć właściwej realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającego z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami przewidzianymi do realizacji w dokumentacji projektowej i zawartej umowie z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających nieobjętych niniejszym zamówieniem, niezbędnym do prawidłowego wykonania umowy, roboty te rozliczone zostaną w oparciu o ceny i wskaźniki cenotwórcze zaproponowane przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Zlecenie wykonania robót dodatkowych dokonane zostanie w oparciu o odrębną umowę lub aneks do umowy podstawowej. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-17, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Postępowanie prowadzone będzie w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna dotycząca RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Burmistrz Koluszek reprezentujący Gminę Koluszki z siedzibą w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, tel. 44 725 67 00, e -mail: um@koluszki.pl, 2) Funkcję Inspektora ochrony danych osobowych pełni Pani Karolina Sybilska, e -mail: iod@odosc.pl; 3) Pani /Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 4) Przetwarzane Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione osobom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 pkt 4 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku umów i postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzymały dofinansowanie przez Unię Europejską przez okres wynikający z uchwały w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowiązku archiwizacyjnego. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże należy mieć na uwadze, iż jest równocześnie warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE WZGLĘDEM DANYCH OSOBOWYCH. Zgodnie z przepisami RODO, względem Pani/Pana danych osobowych, które są przetwarzane przez Burmistrza Koluszek reprezentującego Gminę Koluszki z siedzibą w Koluszkach przy ul.11 Listopada 65, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do danych osobowych; b) prawo do sprostowania danych osobowych; c) prawo do usunięcia danych osobowych; d) prawo do ograniczania przetwarzania danych osobowych; e) prawo do przenoszenia danych osobowych; f) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; g) prawo do niepodlegania decyzji polegającej na zautomatyzowanym przetwarzaniu. 8) Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9) W przypadku nieprawidłowego przetwarzania danych osobowych, przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do państwowego organu nadzorczego do spraw ochrony danych, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Będzelin ul. Koluszkowska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część I- odcinek A Będzelin ul. Koluszkowska - działka nr ew. 295 Długość drogi 676m. Szerokość drogi 4m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni, b) remont istniejącej podbudowy tłuczniowej c) warstwa wyrównawcza gr. 2 cm, d) warstwa ścieralna gr. 4 cm, e) remont istniejących rowów przydrożnych (profilowanie skarp, odmulenie, pogłębienie), f) odwodnienie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do istniejącego rowu przydrożnego 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część I Odcinek A- Będzelin ul. Koluszkowska- działka nr ew. 295 Przedmiar zawiera 21 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i na planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi-Erazmów- Lisowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część II- odcinek B droga Erazmów- Lisowice- działki nr ew. 109 i 111 Długość drogi 262m. Szerokość drogi 3,5m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) remont istniejącej podbudowy tłuczniowej b) warstwa wyrównawcza gr. 2 cm, c) warstwa ścieralna gr. 4 cm, d) odwodnienie poprzez spadki poprzeczne i podłużne na istniejące pobocze gruntowe, 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część II Odcinek B- droga Erazmów- Lisowice- działki nr ew. 109 i 111 Przedmiar zawiera 12 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Felicjanów- Jeziorko |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część III- odcinek C Felicjanów- Jeziorko- działka nr ew. 187 w obrębie 5, droga gminna nr 106252E Długość drogi: 570m. Szerokość drogi 4m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, b) wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 2 cm, c) wykonanie nakładki bitumicznej, d) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki poprzeczne i podłużne. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część III Odcinek C- Felicjanów- Jeziorko- działka nr ew. 187 Przedmiar zawiera 24 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Koluszki ul. Leśna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część IV- odcinek D Koluszki ul. Leśna- działka nr ew. 156/3, 156/5, 72/1, 257, 263/2 obręb 7 Długość drogi 210m. Szerokość 5m. W zakres prac wchodzi: a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, b) wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 2 cm, c) wykonanie nakładki bitumicznej, d) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki poprzeczne i podłużne. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część IV Odcinek D- Koluszki ul. Leśna- droga położona na działce nr 156/3, 156/5, 72/1, 257, 263/2 Przedmiar zawiera 28 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) – załącznik nr 9 D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Przanowice Majątek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część V- odcinek E Przanowice Majątek- działka nr ew. 68, obręb 14. Długość drogi 690 m. Szerokość drogi 3m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) wymiana istniejącej nawierzchni szlakowej na nawierzchnię tłuczniową o grubości 15cm wraz z warstwą odsączającą grubości 10cm, b) wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 2 cm, c) wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4cm, d) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych:Część V Odcinek E- Przanowice Majątek- działka nr ew. 68 Przedmiar zawiera 17 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 E do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 E do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Gałków Mały ul. Niecała |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część VI- odcinek F Gałków Mały ul. Niecała- działki nr ew. 818/1, 818/2, 381/1, 385/1, 385/2, 380/1 Działka nr ew. 818/1- długość drogi 215m i szerokość drogi 3m. Działki nr ew. 818/2, 381/1, 385/1, 385/2, 380/1- długość drogi 730m i szerokość 3m i 4m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm, b) podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, c) warstwa wyrównawcza gr. 2 cm, d) warstwa ścieralna gr. 4 cm, e) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze gruntowe. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część VI Odcinek F- Gałków Mały ul. Niecała- działka nr ew. 818/1, 818/2, 381/1, 385/1, 385/2, 380/1 Przedmiar zawiera 19 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 F do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 F do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Gałków Mały ul. Leśna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część VII- odcinek G Gałków Mały ul. Leśna- działki nr ew. 293/7, 294, 305/3 Długość drogi 821 m. Szerokość drogi 3m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm, b) podbudowa tłuczniowa gr. 20cm, c) warstwa wyrównawcza gr. 2cm, d) warstwa ścieralna gr. 4 cm, e) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze gruntowe. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część VII Odcinek G- Gałków Mały ul. Leśna- działki nr ew. 293/7, 294, 305/3 Przedmiar zawiera 19 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 G do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 G do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część VIII- odcinek H Gałków Duży ul. Czatolińska- działka nr ew. 57. Długość drogi 430m. Szerokość drogi 3,5m. Włączenie w drogę powiatową nr 2911E- działka nr ew. 71. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm, b) podbudowa tłuczniowa gr. 20cm, c) warstwa wyrównawcza gr. 2 cm, d) warstwa ścieralna gr. 4 cm, e) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze gruntowe. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część VIII Odcinek H- Gałków Duży ul. Czatolińska- działka nr ew. 57 Przedmiar zawiera 19 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 H do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 H do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Koluszki ul. Brzozowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część IX- odcinek I Koluszki ul. Brzozowa- działa nr ew. 120, obręb 6. Długość drogi 240m. Szerokość 3,5m W zakres prac wchodzi: a) wymiana istniejącej nawierzchni szlakowej na nawierzchnię tłuczniową grubości 15cm wraz z warstwą odsączającą grubości 10cm, b) wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 2cm, c) wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4cm, d) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część IX Odcinek I- Koluszki ul. Brzozowa- droga położona na działce nr 120 Przedmiar zawiera 18 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 I do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) – załącznik nr 9 I do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Gałków Parcela |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część X- odcinek J Gałków Parcela- droga położona na działce nr ew. 137 Długość drogi 627m. Szerokość drogi 4m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm, b) podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, c) warstwa wyrównawcza gr. 2 cm, d) warstwa ścieralna gr. 4 cm, e) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze gruntowe. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część X Odcinek J- Gałków Parcela- droga położona na działce nr ew. 137 Przedmiar zawiera 19 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 J do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 J do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Jeziorko droga położona na działce nr ew. 93 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część XI- odcinek K Jeziorko- droga wokół stawu położona na działce nr ew. 93 Długość drogi 555m. Szerokość drogi 4m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) remont odcinka istniejącej podbudowy tłuczniowej, b) wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm, c) warstwa wyrównawcza gr. 2cm, d) warstwa ścieralna gr. 4 cm, e) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze gruntowe. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część XI Odcinek K- Jeziorko- droga wokół stawu położona na działce nr ew. 93 Przedmiar zawiera 17 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 K do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 K do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Jeziorko droga położona na działce nr ew. 208 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część XII- odcinek L Jeziorko- droga do przejazdu PKP położona na działce nr ew. 208 Długość drogi 328m. Szerokość drogi 4m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) remont istniejącej podbudowy tłuczniowej, b) warstwa wyrównawcza gr. 2 cm, c) warstwa ścieralna gr. 4 cm, d) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze gruntowe. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część XII Odcinek L- Jeziorko- droga do przejazdu PKP położona na działce nr ew. 208 Przedmiar zawiera 11 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 L do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 L do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Kaletniki ul. Nowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część XIII- odcinek Ł Kaletnik ul. Nowa- działka nr ew. 14/5 i 14/19 Działka nr ew. 14/5- długość drogi 154m, szerokość drogi 3,5m. Działka nr ew. 14/19- długość drogi 35m, szerokość drogi 3m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) wymiana istniejącej nawierzchni szlakowej na nawierzchnię tłuczniową gr. 15cm wraz z warstwą odsączającą gr. 10cm b) warstwa wyrównawcza gr. 2cm, c) warstwa ścieralna gr. 4 cm, d) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze gruntowe. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część XIII Odcinek Ł- Kaletnik ul. Nowa- działka nr ew. 14/5 i 14/19 Przedmiar zawiera 13 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 Ł do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 Ł do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Katarzynów- Zygmuntów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część XIV- odcinek M Katarzynów- Zygmuntów- droga położona na działce nr 437 Długość drogi 400m. Szerokość drogi 3,5m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm, b) podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, c) warstwa wyrównawcza gr. 2 cm, d) warstwa ścieralna gr. 4 cm, e) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze gruntowe. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część XIV Odcinek M- Katarzynów- Zygmuntów- droga położona na działce nr 437 Przedmiar zawiera 17 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 M do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) - załącznik nr 9 M do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Świny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część XV- odcinek N Świny- droga położona na działce nr 83 Długość drogi 1100m. Szerokość drogi 3,5m. W zakres prac do realizacji wchodzi: a) wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm, b) podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, c) warstwa wyrównawcza gr. 2 cm, d) warstwa ścieralna gr. 4 cm, e) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocze gruntowe. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część XV Odcinek N- Świny- droga położona na działce nr 83 Przedmiar zawiera 13 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 N do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) – załącznik nr 9 N do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Kaletnik ul. Cmentarna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część XVI- odcinek O Kaletnik ul. Cmentarna- działka nr 138, obręb 10 Długość drogi: 54m na szerokości 5m oraz 236m na szerokości 4m. W zakres prac wchodzi: a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, b) wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 2cm, c) wykonanie nakładki bitumicznej, d) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część XVI Odcinek O- Kaletnik ul. Cmentarna- droga położona na działce nr 138 Przedmiar zawiera 14 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 O do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) – załącznik nr 9 O do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Przanowice- Różyca |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część XVII- odcinek P Przanowice- Różyca - działki nr ew. 84 i 247 Przanowice i działka nr ew. 2 Różyca Długość drogi 658m. Szerokość 3m. W zakres prac wchodzi: a) wymiana istniejącej nawierzchni szlakowej na nawierzchnię tłuczniową o grubości 15cm wraz z warstwą odsączającą grubości 10cm, b) wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 2cm, c) wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4cm, d) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i ;poprzeczne na istniejące pobocze. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część XVII Odcinek P- Przanowice- Różyca- droga położona na działce nr 84 i 247 Przanowice oraz nr 2 Różyca Przedmiar zawiera 19 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 P do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) – załącznik nr 9 P do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Lisowice Al. Akacjowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część XVIII- odcinek R Lisowice Al. Akacjowa- działka nr ew.23/2 obręb 13- droga gminna nr 121007E. Długość drogi 720. Szerokość 4m. W zakres prac wchodzi: a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, b) wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 2cm, c) wykonanie nakładki bitumicznej, d) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne, 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część XVIII Odcinek R- Lisowice Al. Akacjowa- droga położona na działce nr 23/2 Przedmiar zawiera 22 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 R do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) – załącznik nr 9 R do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Redzeń Stary |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część XIX- odcinek S Redzeń Stary- działka nr ew. 137, obręb 17- droga gminna nr 106255E Długość drogi 1600m. Szerokość 5m. W zakres prac wchodzi: a) frezowanie istniejące nawierzchni bitumicznej, b) remont istniejących przełomów poprzez wykonanie nowej podbudowy- warstwa odsączająca grubości 10cm, stabilizacja betonowa grubości 20cm, podbudowa z kruszywa łamanego grubości 20cm, c) wykonanie obustronnego poszerzenia nawierzchni jezdni na szerokości 0,5cm, d) wykonanie warstwy odsączającej na obustronnych poszerzeniach grubości 10cm, e) wykonanie stabilizacji betonowej grubości 20cm i podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego grubości 20cm na obustronnych poszerzeniach o szerokości 0,50cm, f) wykonanie remontu cząstkowego istniejącej nawierzchni bitumicznej, g) wykonanie warstwy wiążącej asfalt, h) wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej, i) wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 1m, j) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne, k) remont istniejącego przepustu drogowego. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część XIX Odcinek S- Redzeń Stary- droga położona na działce nr 137 Przedmiar zawiera 32 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 S do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) – załącznik nr 9 S do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji i jakości |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Wykonanie remontu nawierzchni drogi- Koluszki ul. Słoneczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Koluszki. Remont polegać będzie na wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą następujące odcinki dróg: Część XX- odcinek T Koluszki ul. Słoneczna- działka nr ew. 6, obręb 7 Długość drogi 217,5m. Szerokość 3,5-5m. W zakres prac wchodzi: a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na: - szerokości 5m i długości 135mb, - szerokości 3,5m i długości 42,5m. b) wymiana istniejącej nawierzchni szlakowej na nawierzchnię tłuczniową o grubości 15cm wraz z warstwą odsączającą grubości 10cm na długości 40mb i szerokości 3,5m. c) wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 2cm na: - szerokości 5m i długości 135mb, - szerokości 3,5m i długości 82,5mb d) wykonanie nakładki bitumicznej na: - szerokości 5m i długości 135mb, - szerokości 3,5m i długości 82,5mb e) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne, 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w następujących: 1) Przedmiarach robót oraz opisach technicznych: Część XX Odcinek T- Koluszki ul. Słoneczna- droga położona na działce nr 6 Przedmiar zawiera 29 pozycji kosztorysowych - załącznik nr 8 T do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zakres prac do wykonania ujęty jest w opisie i planie sytuacyjnym ( zaznaczonym na kolorowo) – załącznik nr 9 T do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. będących załącznikiem nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233251-3, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: