Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji oraz remontów nawierzchni powierzchniowego utrwalenia na terenie działania ODS i ODM w podziale na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48717222066
1.5.8.) Numer faksu: +48717221706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji oraz remontów nawierzchni powierzchniowego utrwalenia na terenie działania ODS i ODM w podziale na 2 zadania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7959788-b245-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000770/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Roboty budowlane w zakresie remontów cząstkowych dróg powiatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Przetargowej Logintrade: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html2. Za pośrednictwem Platformy Przetargowej Logintrade odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, odpowiedzi na pytania, modyfikacji, przekazywanie wezwań i zawiadomień w ramach prowadzonego postępowania.3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Logintrade, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej Logintrade przez Wykonawcę jest bezpłatne.4. Użytkownikom zewnętrznym – Wykonawcom przysługuje prawo korzystania z wsparcia technicznego dla Wykonawców Platformy Przetargowej: + 48 71 787 37 57; + 48 71 787 35 34; + 48 71 787 37 27; Pn.–pt.: 8:00 – 16:00; helpdesk@logintrade.net5. Sposób sporządzenia ofert, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby oraz innych informacji oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu winne być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy Przetargowej Logintrade, a w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postepowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek określony w art. 221 ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Roman Potocki - Starosta Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel.71/7221700, fax. 71/7221706, e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl;2. Inspektorem ochrony danych osobowych Powiatu Wrocławskiego – Starostwa Powiatowego we Wrocławiu jest Pani Beata Pierzchała, kontakt: ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel. 71/7221700, fax. 71/7221706, adres e-mail: beata.pierzchala@powiatwroclawski.pl; z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu nr SP.ZP.272.17.2021.II.DT Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji oraz remontów nawierzchni przy zastosowaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia na drogach powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i Obwodu Drogowego w Mirosławicach w podziale na 2 zadania, prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 ust. 1 ustawy Pzp.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO9. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.17.2021.II.DT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni grysami i emulsją asfaltową w ilości do 200Mg oraz remontów nawierzchni poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie w ilości do 15.000m2 na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie na obszarze gmin: Czernica, Długołęka, Siechnice i Żórawina
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym w zakresie wykonania remontów cząstkowych na terenie działania: Obwodu Drogowego w Sulimowie (dla robót podobnych jak w Zadaniu 1), Obwodu Drogowego w Mirosławicach (dla robót podobnych jak w Zadaniu 2) i będzie obejmował w szczególności: 1) każdorazowo oznakowanie odcinka robót znakami A-14, A-28, B-33 ( od 30 do 40 km/godz.). W przypadku wykonania powierzchniowego utrwalenia w okresie pierwszych 48 godzin, a przy mniej sprzyjających warunkach atmosferycznych, w okresie od 3 do 4 dób od chwili wykonania powierzchniowego utrwalenia, Wykonawca spowoduje ograniczenie prędkości ruchu od 30 do 40 km/h,2) dokładne oczyszczenie nawierzchni przed przystąpieniem do rozkładania lepiszcza,3) skropienie podłoża szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową,4) wbudowanie odpowiednich grysów o właściwym uziarnieniu w jednej warstwie lub warstwowo, zależnie od głębokości uszkodzenia,5) odpowiednie zagęszczenie wbudowanego materiału (zależnie od sposobu wykonywania robót),6) uprzątnięcie miejsca po wykonanym remoncie - bezwzględnie należy zebrać luźny grys, w miejscach gdzie występują krawężniki,7) demontaż urządzeń zabezpieczających i tymczasowego oznakowania pionowego za wyjątkiem odcinków dróg gdzie wykonywano powierzchniowe utrwalenie,8) udostępnienie miejsca po remoncie dla ruchu kołowego i pieszego,9) obmiar wykonanych robót remontowych na danym odcinku.Zamówienia, o których mowa powyżej, zostaną udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą (art. 213 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stosowany na podstawie art. 304 tejże ustawy). Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu, dla każdego z zadań osobno.2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta na każde zadanie wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena ofertowa brutto (A) waga: 60 % Skrócenie terminu realizacji zadania (T) waga: 20 %Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt a) Kryterium (A) – cena ofertowa brutto - max. 60 pkt:Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru. C minA = -------------------------------------- x 60 C obA – ilość punktów za kryterium cenyCmin – najniższa cena oferowana bruttoCob – cena brutto oferty badanejb) Kryterium (T) - skrócenie terminu wykonania zadania – max. 40 pkt :Najdłuższy możliwy termin wykonania zamówienia określony przez Zamawiającego wynosi dla: Zadania 1 – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Zadania 2 – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Punkty będą przyznawane wg poniższych zasad: Nr wariantu Skrócenie terminu realizacji zadania: Liczba pkt.1. Prace wykonywane bez skracania umownego terminu realizacji zadania 0 pkt2. Skrócenie realizacji zadania o 5 dni kalendarzowych 10 pkt3. Skrócenie realizacji zadania o 10 dni kalendarzowych 20 pkt4. Skrócenie realizacji zadania o 15 dni kalendarzowych 30 pkt5. Skrócenie realizacji zadania o 20 dni kalendarzowych 40 pktWYKONAWCA w Formularzu ofertowym deklaruje skrócenie terminu wykonania zadania wg wariantu oznaczonego numerem ……….UWAGA:W przypadku niewskazania przez Wykonawcę terminu skrócenia wykonania zadania, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zadania we wskazanym przez Zamawiającego maksymalnym terminie 40 dni i przyzna 0 pkt.Skrócenie terminu o więcej niż 20 dni kalendarzowych spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P= A + Tgdzie: A – ilość uzyskanych punktów w kryterium „cena ofertowa brutto” T – ilość punktów w kryterium „skrócenie terminu wykonania zadania”Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu, dla każdego z zadań osobno.2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta na każde zadanie wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena ofertowa brutto (A) waga: 60 % Skrócenie terminu realizacji zadania (T) waga: 20 %Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt a) Kryterium (A) – cena ofertowa brutto - max. 60 pkt:Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru. C minA = -------------------------------------- x 60 C obA – ilość punktów za kryterium cenyCmin – najniższa cena oferowana bruttoCob – cena brutto oferty badanejb) Kryterium (T) - skrócenie terminu wykonania zadania – max. 40 pkt :Najdłuższy możliwy termin wykonania zamówienia określony przez Zamawiającego wynosi dla: Zadania 1 – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Zadania 2 – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Punkty będą przyznawane wg poniższych zasad: Nr wariantu Skrócenie terminu realizacji zadania: Liczba pkt.1. Prace wykonywane bez skracania umownego terminu realizacji zadania 0 pkt2. Skrócenie realizacji zadania o 5 dni kalendarzowych 10 pkt3. Skrócenie realizacji zadania o 10 dni kalendarzowych 20 pkt4. Skrócenie realizacji zadania o 15 dni kalendarzowych 30 pkt5. Skrócenie realizacji zadania o 20 dni kalendarzowych 40 pktWYKONAWCA w Formularzu ofertowym deklaruje skrócenie terminu wykonania zadania wg wariantu oznaczonego numerem ……….UWAGA:W przypadku niewskazania przez Wykonawcę terminu skrócenia wykonania zadania, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zadania we wskazanym przez Zamawiającego maksymalnym terminie 40 dni i przyzna 0 pkt.Skrócenie terminu o więcej niż 20 dni kalendarzowych spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P= A + Tgdzie: A – ilość uzyskanych punktów w kryterium „cena ofertowa brutto” T – ilość punktów w kryterium „skrócenie terminu wykonania zadania”Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni grysami i emulsją asfaltową w ilości do 200Mg oraz remontów nawierzchni poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie w ilości do 15.000m2 na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach na obszarze gmin: Kobierzyce, Kąty Wrocławskie, Jordanów Śląski, Mietków i Sobótka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym w zakresie wykonania remontów cząstkowych na terenie działania: Obwodu Drogowego w Sulimowie (dla robót podobnych jak w Zadaniu 1), Obwodu Drogowego w Mirosławicach (dla robót podobnych jak w Zadaniu 2) i będzie obejmował w szczególności: 1) każdorazowo oznakowanie odcinka robót znakami A-14, A-28, B-33 ( od 30 do 40 km/godz.). W przypadku wykonania powierzchniowego utrwalenia w okresie pierwszych 48 godzin, a przy mniej sprzyjających warunkach atmosferycznych, w okresie od 3 do 4 dób od chwili wykonania powierzchniowego utrwalenia, Wykonawca spowoduje ograniczenie prędkości ruchu od 30 do 40 km/h,2) dokładne oczyszczenie nawierzchni przed przystąpieniem do rozkładania lepiszcza,3) skropienie podłoża szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową,4) wbudowanie odpowiednich grysów o właściwym uziarnieniu w jednej warstwie lub warstwowo, zależnie od głębokości uszkodzenia,5) odpowiednie zagęszczenie wbudowanego materiału (zależnie od sposobu wykonywania robót),6) uprzątnięcie miejsca po wykonanym remoncie - bezwzględnie należy zebrać luźny grys, w miejscach gdzie występują krawężniki,7) demontaż urządzeń zabezpieczających i tymczasowego oznakowania pionowego za wyjątkiem odcinków dróg gdzie wykonywano powierzchniowe utrwalenie,8) udostępnienie miejsca po remoncie dla ruchu kołowego i pieszego,9) obmiar wykonanych robót remontowych na danym odcinku.Zamówienia, o których mowa powyżej, zostaną udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą (art. 213 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stosowany na podstawie art. 304 tejże ustawy). Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu, dla każdego z zadań osobno.2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta na każde zadanie wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena ofertowa brutto (A) waga: 60 % Skrócenie terminu realizacji zadania (T) waga: 20 %Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt a) Kryterium (A) – cena ofertowa brutto - max. 60 pkt:Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru. C minA = -------------------------------------- x 60 C obA – ilość punktów za kryterium cenyCmin – najniższa cena oferowana bruttoCob – cena brutto oferty badanejb) Kryterium (T) - skrócenie terminu wykonania zadania – max. 40 pkt :Najdłuższy możliwy termin wykonania zamówienia określony przez Zamawiającego wynosi dla: Zadania 1 – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Zadania 2 – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Punkty będą przyznawane wg poniższych zasad: Nr wariantu Skrócenie terminu realizacji zadania: Liczba pkt.1. Prace wykonywane bez skracania umownego terminu realizacji zadania 0 pkt2. Skrócenie realizacji zadania o 5 dni kalendarzowych 10 pkt3. Skrócenie realizacji zadania o 10 dni kalendarzowych 20 pkt4. Skrócenie realizacji zadania o 15 dni kalendarzowych 30 pkt5. Skrócenie realizacji zadania o 20 dni kalendarzowych 40 pktWYKONAWCA w Formularzu ofertowym deklaruje skrócenie terminu wykonania zadania wg wariantu oznaczonego numerem ……….UWAGA:W przypadku niewskazania przez Wykonawcę terminu skrócenia wykonania zadania, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zadania we wskazanym przez Zamawiającego maksymalnym terminie 40 dni i przyzna 0 pkt.Skrócenie terminu o więcej niż 20 dni kalendarzowych spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P= A + Tgdzie: A – ilość uzyskanych punktów w kryterium „cena ofertowa brutto” T – ilość punktów w kryterium „skrócenie terminu wykonania zadania”Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu, dla każdego z zadań osobno.2. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta na każde zadanie wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena ofertowa brutto (A) waga: 60 % Skrócenie terminu realizacji zadania (T) waga: 20 %Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt a) Kryterium (A) – cena ofertowa brutto - max. 60 pkt:Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru. C minA = -------------------------------------- x 60 C obA – ilość punktów za kryterium cenyCmin – najniższa cena oferowana bruttoCob – cena brutto oferty badanejb) Kryterium (T) - skrócenie terminu wykonania zadania – max. 40 pkt :Najdłuższy możliwy termin wykonania zamówienia określony przez Zamawiającego wynosi dla: Zadania 1 – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Zadania 2 – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Punkty będą przyznawane wg poniższych zasad: Nr wariantu Skrócenie terminu realizacji zadania: Liczba pkt.1. Prace wykonywane bez skracania umownego terminu realizacji zadania 0 pkt2. Skrócenie realizacji zadania o 5 dni kalendarzowych 10 pkt3. Skrócenie realizacji zadania o 10 dni kalendarzowych 20 pkt4. Skrócenie realizacji zadania o 15 dni kalendarzowych 30 pkt5. Skrócenie realizacji zadania o 20 dni kalendarzowych 40 pktWYKONAWCA w Formularzu ofertowym deklaruje skrócenie terminu wykonania zadania wg wariantu oznaczonego numerem ……….UWAGA:W przypadku niewskazania przez Wykonawcę terminu skrócenia wykonania zadania, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zadania we wskazanym przez Zamawiającego maksymalnym terminie 40 dni i przyzna 0 pkt.Skrócenie terminu o więcej niż 20 dni kalendarzowych spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P= A + Tgdzie: A – ilość uzyskanych punktów w kryterium „cena ofertowa brutto” T – ilość punktów w kryterium „skrócenie terminu wykonania zadania”Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4