III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: 1) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż: Zadanie 1: 570 000,00 zł brutto, Zadanie 2: 680 000,00 zł brutto, Zadanie 3: 590 000,00 zł brutto, Zadanie 4: 270 000,00 zł brutto, Zadanie 5: 320 000,00 zł brutto, Zadanie 6: 215 000,00 zł brutto, Zadanie 7: 220 000,00 zł brutto, Zadanie 8: 185 000,00 zł brutto, Zadanie 9: 75 000,00 zł brutto, Zadanie 10: 75 000,00 zł brutto, Zadanie 11: 57 000,00 zł brutto, Zadanie 12: 325 000,00 zł brutto, Zadanie 13: 330 000,00 zł brutto, Zadanie 14: 285 000,00 zł brutto, Zadanie 15: 340 000,00 zł brutto, Zadanie 16: 185 000,00 zł brutto, Zadanie 17: 90 000,00 zł brutto, Zadanie 18: 270 000,00 zł brutto, Zadanie 19: 295 000,00 zł brutto, Zadanie 20: 340 000,00 zł brutto, Zadanie 21: 300 000,00 zł brutto, Zadanie 22: 335 000,00 zł brutto, Zadanie 23: 335 000,00 zł brutto, Zadanie 24: 445 000,00 zł brutto, Zadanie 25: 260 000,00 zł brutto, Zadanie 26: 250 000,00 zł brutto. 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj. min: 1 osobą – posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń*). Wymieniona osoba powinna wykazać się doświadczeniem w kierowaniu przynajmniej dwiema robotami budowlanymi polegającymi na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż: Zadanie 1: 570 000,00 zł brutto, Zadanie 2: 680 000,00 zł brutto, Zadanie 3: 590 000,00 zł brutto, Zadanie 4: 270 000,00 zł brutto, Zadanie 5: 320 000,00 zł brutto, Zadanie 6: 215 000,00 zł brutto, Zadanie 7: 220 000,00 zł brutto, Zadanie 8: 185 000,00 zł brutto, Zadanie 9: 75 000,00 zł brutto, Zadanie 10: 75 000,00 zł brutto, Zadanie 11: 57 000,00 zł brutto, Zadanie 12: 325 000,00 zł brutto, Zadanie 13:330 000,00 zł brutto, Zadanie 14: 285 000,00 zł brutto, Zadanie 15: 340 000,00 zł brutto, Zadanie 16: 185 000,00 zł brutto, Zadanie 17: 90 000,00 zł brutto, Zadanie 18: 270 000,00 zł brutto, Zadanie 19: 295 000,00 zł brutto, Zadanie 20: 340 000,00 zł brutto, Zadanie 21: 300 000,00 zł brutto, Zadanie 22: 335 000,00 zł brutto, Zadanie 23: 335 000,00 zł brutto, Zadanie 24: 445 000,00 zł brutto, Zadanie 25: 260 000,00 zł brutto, Zadanie 26: 250 000,00 zł brutto. *) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, po wezwaniu Zamawiającego ma dostarczyć Zamawiającemu: 1.wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: Część 1 - w wysokości 18.784,00 zł, słownie: osiemnaście tysięcy siedemset osiemdziesiąt cztery złote, Część 2 - w wysokości 22.302,00 zł, słownie: dwadzieścia dwa tysiące trzysta dwa złote, Część 3 - w wysokości 19.236,00 zł, słownie: dziewiętnaście tysięcy dwieście trzydzieści sześć złotych, Część 4 - w wysokości 9.031,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy trzydzieści jeden złotych, Część 5 - w wysokości 10.420,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy czterysta dwadzieścia złotych, Część 6 - w wysokości 7.199,00 zł, słownie: siedem tysięcy sto dziewięćdziesiąt dziewięć złotych, Część 7 - w wysokości 7.301,00 zł, słownie: siedem tysięcy trzysta jeden złotych, Część 8 - w wysokości 6.020,00 zł, słownie: sześć tysięcy dwadzieścia złotych, Część 9 - w wysokości 2.476,00 zł, słownie: dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt sześć złotych, Część 10 -w wysokości 2.476,00 zł, słownie: dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt sześć złotych, Część 11 - w wysokości 1.875,00 zł, słownie: jeden tysiąc osiemset siedemdziesiąt pięć złotych, Część 12 - w wysokości 10.567,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt siedem złotych, Część 13 - w wysokości 10.755,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt pięć złotych, Część 14 - w wysokości 9.352,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt dwa złote, Część 15 - w wysokości 11.152,00 zł, słownie: jedenaście tysięcy sto pięćdziesiąt dwa złote, Część 16 - w wysokości 6.031,00 zł, słownie: sześć tysięcy trzydzieści jeden złotych, Część 17 - w wysokości 2.959,00 zł, słownie: dwa tysiące dziewięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych, Część 18 - w wysokości 8.876,00 zł, słownie: osiem tysięcy osiemset siedemdziesiąt sześć złotych Część 19 - w wysokości 9.654,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt cztery złote, Część 20 - w wysokości 11.111,00 zł, słownie: jedenaście tysięcy sto jedenaście złotych, Część 21 - w wysokości 9.813,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy osiemset trzynaście złotych, Część 22 - w wysokości 10.930,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset trzydzieści złotych, Część 23 - w wysokości 10.899,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych, Część 24 - w wysokości 14.532,00 zł, słownie: czternaście tysięcy pięćset trzydzieści dwa złote, Część 25 -w wysokości 8.589,00 zł, słownie: osiem tysięcy pięćset osiemdziesiąt dziewięć złotych, Część 26 - w wysokości 8.200,00 zł, słownie: osiem tysięcy dwieście złotych. 10.2 Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 03 1020 1026 0000 1702 0233 1056 ( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy i numer postępowania). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: - warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; - klęski żywiołowe; - zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; - zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; - inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; - w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. b) Zmiany osobowe - zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub w innych ustawach; - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. c) Zmiany organizacji spełniania świadczenia w zakresie: - zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania przedmiotu umowy; - zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych robót budowlanych. d) Płatności -zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy. e) zmiana wysokości wynagrodzenia - zmiana stawki podatku od towarów i usług, - zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2012r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę f) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; - kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji; - wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-02-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Gostynin - Płock – Obwodu Drogowego w Gostyninie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Gostynin - Płock – Obwodu Drogowego w Gostyninie.Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Gostynin - Płock – Obwodu Drogowego w Sannikach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Gostynin - Płock – Obwodu Drogowego w Sannikach. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Gostynin - Płock - Obwodu Drogowego Nr 3 w Bielsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Gostynin - Płock - Obwodu Drogowego Nr 3 w Bielsku. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego w Ciechanowie - Obwodu Drogowego nr 1 w Grudusku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego w Ciechanowie - Obwodu Drogowego nr 1 w Grudusku. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego w Ciechanowie - Obwodu Drogowego nr 2 w Żurominie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego w Ciechanowie - Obwodu Drogowego nr 2 w Żurominie. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego w Ciechanowie - Obwodu Drogowego nr 3 w Ciechanowie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego w Ciechanowie - Obwodu Drogowego nr 3 w Ciechanowie. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego , na terenie Rejonu Drogowego w Grodzisku Mazowieckim – Obwodu Drogowego Grodzisk Mazowiecki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego , na terenie Rejonu Drogowego w Grodzisku Mazowieckim – Obwodu Drogowego Grodzisk Mazowiecki. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego w Grodzisku Mazowieckim – Obwodu Drogowego Łazy z /s w Sowiej Woli. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego w Grodzisku Mazowieckim – Obwodu Drogowego Łazy z /s w Sowiej Woli. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka - Obwodu Drogowego Czerwin. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka - Obwodu Drogowego Czerwin. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka - Obwodu Drogowego Krasnosielc. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka - Obwodu Drogowego Krasnosielc. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka - Obwodu Drogowego Myszyniec. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka - Obwodu Drogowego Myszyniec. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Wołomin - Obwodu Drogowego nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Wołomin - Obwodu Drogowego nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Wołomin - Obwodu Drogowego nr 2 w Nasielsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Wołomin - Obwodu Drogowego nr 2 w Nasielsku. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Wołomin - Obwodu Drogowego nr 3 w Wołominie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Wołomin - Obwodu Drogowego nr 3 w Wołominie. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Wołomin - Obwodu Drogowego nr 4 w Wołominie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Wołomin - Obwodu Drogowego nr 4 w Wołominie. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce - Obwodu Drogowego Siedlce. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce - Obwodu Drogowego Siedlce. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce - Obwodu Drogowego Węgrów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce - Obwodu Drogowego Węgrów. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce - Obwodu Drogowego Kosów Lacki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce - Obwodu Drogowego Kosów Lacki. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Potworowie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Potworowie. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Nowym Mieście nad Pilicą. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Nowym Mieście nad Pilicą. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Siczkach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Siczkach. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Radomiu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Radomiu. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno - Obwodu Drogowego Otwock. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno - Obwodu Drogowego Otwock. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno - Obwodu Drogowego Maciejowice. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno - Obwodu Drogowego Maciejowice. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno - Obwodu Drogowego Piaseczno. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno - Obwodu Drogowego Piaseczno. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno - Obwodu Drogowego Warka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich – likwidacja ubytków i wykruszeń wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Otwock - Piaseczno - Obwodu Drogowego Warka. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: