Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-15
  • ZamawiającyPOWIAT SŁAWIEŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00070820
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁAWIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefanii Sempołowskiej 2A

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.sokolowska@powiatslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslawno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3178251a-9930-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005525/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Sławieńskiego w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.powiatslawno.pl/public/?id=171529

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu
oudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy
użyciuminiPortaluhttps://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa –
StarostwoPowiatowe w Sławnie) https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-
3rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochroniedanych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej
„RODO”informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Sławieński –
StarostwoPowiatowe w Sławnie ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno;2. we wszelkich sprawach
związanych zochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem danych osobowych, email:
iodo@powiatslawno.pl, tel. 59 810 64 31 lub na adres wskazany powyżej;3. dane
osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia
postępowania oudzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie remontów cząstkowych
nawierzchni bitumicznychdróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2022 r.” -
DI.272.4.2022.I, prowadzonego wtrybie przetargu nieograniczonego oraz jego realizacji;4. dane
osobowe mogą zostać przekazane /powierzone osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowaniaprzetargowego w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. – Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz
podmiotom, które na mocyobowiązujących przepisów prawa mogą dokonywać oceny, weryfikacji i
kontroli prowadzonegopostępowania i realizacji zadania, w tym w szczególności dokumentacji
związanej z pozyskiwaniemśrodków finansowych pochodzących z budżetu państwa i Unii
Europejskiej;5. dane osobowe nie będąprzekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru
Gospodarczego;6. dane osobowe będąprzechowywane przez okres wynikający z obowiązujących
terminów archiwizacji, w tym wszczególności w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowaniaadministracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149 i 650), ustawy
z dnia 14 lipca 1983 r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217, 650,
357 i 398) oraz ustawyPzp;7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, akonsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do danych
osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22
RODO;9. osoba, którejdane dotyczą ma prawo do:1) dostępu do danych na podstawie art. 15
RODO;2) sprostowania danychzgodnie z zapisami art. 16 RODO;3) żądania ograniczenia
przetwarzania danych osobowych napodstawie art. 18 RODO z wyjątkiem przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego;− prawo do wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;10. osoba, której dane dotyczą nie maprawa do:1) usunięcia danych osobowych w związku z
art. 17 ust. 3 lit. B, d i e RODO;2) przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3)
sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą
przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i eRODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3lit.b,d
lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia
danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DI.272.4.2022.I

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego.

Wykaz dróg przewidzianych do remontu cząstkowego stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Łączna długość dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego – 271,719 km.
W ramach remontu cząstkowego nawierzchni będą wykonywane remonty nawierzchni:
masą mineralno-bitumiczną oraz mieszanką asfaltową (emulsyjno - grysową).
Jednostką rozliczeniową umowy będzie cena za wbudowanie 1 tony masy mineralno bitumicznej oraz 1 tony mieszanki asfaltowej (emulsyjno - grysowej).
Szacunkowa ilość masy mineralno asfaltowej do wbudowania w drogi powiatowe na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2022 r. – 2.000 ton.
Szacunkowa ilość mieszanki asfaltowej (emulsyjno - grysowej) do wbudowania w drogi powiatowe na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2022 r. – 500 ton.
2) Szacunkowa ilość planowanych do wykonania robót służy do porównania złożonych ofert oraz obliczenia szacunkowej wartości zamówienia i nie musi być wykorzystana w całości.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
4) Zasady ogólne:

Zakres remontu cząstkowego obejmuje:
a) Remont cząstkowy masą mineralno – bitumiczną otaczaną na gorąco - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
b) Remont cząstkowy mieszanką asfaltową (emulsyjno - grysową) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc.

Wykonawca zobowiązany jest do usuwania uszkodzeń jezdni zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym oraz mogących skutkować szkodami komunikacyjnymi w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zawiadomienia telefonicznego;
Brak wykonania tych robót w terminie do 24 godzin skutkować może odpowiedzialnością cywilną Wykonawcy za ewentualne uszkodzenia pojazdów.

c) Wykonawca jest zobligowany w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) oraz w dni powszednie od godz. 15:30 do 7:30 do awaryjnego zabezpieczenia uszkodzeń jezdni zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, masą asfaltową, urządzeniami bezpieczeństwa ruchu takimi jak, zapory drogowe, pachołki drogowe, taśmy itp., zgłaszanymi przez służby porządkowe np. Policję, Straż Gminną, itp.;
O fakcie powstania uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu Wykonawca będzie informowany telefonicznie przez Zamawiającego.
Czas reakcji nie powinien przekraczać 4 godzin od momentu zawiadomienia.
Z faktu zabezpieczenia uszkodzeń powinna zostać sporządzona dokumentacja fotograficzna obejmująca naprawiane lub oznakowywane miejsce przed i po robotach, którą należy dostarczyć do zarządcy drogi w możliwie najkrótszym terminie.
Brak wykonania tych robót w określonym terminie skutkować będzie odpowiedzialnością cywilną Wykonawcy za ewentualne uszkodzenia pojazdów.
Awaryjną naprawę uszkodzonej jezdni, należy wykonywać masą mineralno-bitumiczną otaczaną na gorąco, wytwarzaną przez stacjonarne wytwórnie mas bitumicznych, masą bitumiczną z recyklera, mieszanką asfaltową (emulsyjno - grysowej) lub ostatecznie masą bitumiczną otaczaną na zimno, którą w późniejszym terminie i odpowiednich warunkach atmosferycznych należy wymienić na masę otaczana na gorąco;
d) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową;
e) Wykonawca powinien dysponować co najmniej telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą wskazaną do kontaktów w umowie oraz posiadać adres e-mailowy;
f) Wykonawstwo powinno odbywać się zgodnie z wszystkimi normami obowiązującymi w tym zakresie;
g) Jednostką obmiaru jest jednostka podana w ofercie cenowej oraz specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. Ceną jednostki obmiarowej jest wartość jednostkowa z podatkiem VAT skalkulowana przez wykonawcę, uwzględniająca:
- wartość robocizny,
- wartość materiałów i kosztów ich zakupu,
- wartość pracy sprzętu,
- obowiązujących narzutów,
- zysku kalkulacyjnego i obowiązujących podatków;

h) Podstawą do rozliczenia prac będzie ilość faktycznie wykonanych robót potwierdzonych w protokole odbioru robót,

Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Zatrudnienie osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia
1) Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) obejmują wszystkie osoby wykonujące prace wykonywane wysiłkiem fizycznym podczas realizacji zamówienia, operatorzy maszyn i urządzeń.
2) Zatrudnienie, o którym mowa w pkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w pkt 1. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej, na podstawie umowy o pracę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazał,
żedysponuje lub będzie dysponować na dzień zawarcia umowy narzędziami,
wyposażeniemzakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu
wykonania zamówieniapublicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami w celu realizacjizamówienia tj.: - frezarką lub piłą do cięcia asfaltu – min. 1, - młotem
pneumatycznym – min. 1, -skrapiarką – min. 1, - walcem wibracyjnym, płytą wibracyjną – min. 1,
- samochodemsamowyładowczym o ładowności powyżej 5 ton – min. 1, - termosem do
przewozu masymineralno-bitumicznej otaczanej na gorąco- min. 1,- recykler – min. 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznychdostępnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dodysponowania tymi zasobami; W
przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedenwspólny ww. wykaz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik
nr 6 do SWZ;b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca niezalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem podatków lubopłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, żeodpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniualbo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności
należnych podatków lubopłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłat tychnależności; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy
z wykonawcówskładających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną
wykonawca musizłożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
c)zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej
ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki
terenowejKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo
innymdokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio
przedupływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed
upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia
społecznelub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłat tychnależności; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z
wykonawcówskładających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną
wykonawca musizłożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę.
d) odpisu lubinformacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
DziałalnościGospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiąceprzed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; W
przypadkuskładania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających
ofertęwspólną.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

7.1 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w
wysokości:8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych) 7.2 Wadium wnosi się przed
upływemterminu składania ofert. 7.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
1)pieniądzu; – przelewem na konto: Bałtycki Bank Spółdzielczy w DarłowieStarostwo Powiatowe
wSławnie79 8566 0003 0000 4141 2000 00072) gwarancjach bankowych; 3)
gwarancjachubezpieczeniowych; 4 )poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 7.4 Wadium w formie pieniądza należy
wnieśćprzelewem na konto w ww. Banku z dopiskiem „Wadium – DI.272.4.2022.I”. UWAGA: Za
terminwniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunkuZamawiającego. 7.5 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być
złożone jakooryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej
poniższewymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące
utratęwadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno
jednoznacznejwynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być
nieodwołalne ibezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania
poręczenia lubgwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż
pierwszymdniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub
gwarancji powinnaznaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania
(DI.272.4.2022.I); 6)beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: POWIAT SŁAWIEŃSKI7) w
przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.),
Zamawiającywymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych
z tytułuporęczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl). Zaszyfrowanie oferty nastąpi na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji ogrzewania - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji ogrzewania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI