Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-15
  • ZamawiającyStalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00074363
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1479e968-9a14-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1479e968-9a14-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mpclient/
tenders/ocds-148610-a8fdcaf3-7f62-11ec-beb3-a2bfa38226ab

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem:
https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacji-wpostepowaniu-
3.2_20211016.pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A,
37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.
inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej prowadzący
działalność gospodarczą pod nazwą IURATUS Grzegorz Madej, Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e-mail:
iod.scuw@stalowawola.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli”
prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00074555/01 z dnia 2022-03-03
2022-03-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.27.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania przeglądów (serwisów) okresowych
klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa
Wola według opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę (serwis) klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla
jednostek będących jednocześnie płatnikami umowy podzielonej na części:
1) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli
ul. Hutnicza 15
37-450 Stalowa Wola
2) Żłobek Miejski
Al. Jana Pawła II 5A
37-450 Stalowa Wola
3) Miejski Żłobek Integracyjny
ul. Poniatowskiego 55A
37-450 Stalowa Wola
4) Gmina Stalowa Wola -Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7 i 9, Skoczyńskiego 12, Kwiatkowskiego 1
37-450 Stalowa Wola
3. Przedmiotem zamówienia są obowiązkowe przeglądy (serwis) klimatyzacji oraz wentylacji
mechanicznej wynikających z obowiązujących przepisów w tym zakresie w pomieszczeniach
znajdujących się na obiektach jednostek organizacyjnych.
4. Kwestie okresowych kontroli stanu technicznego elementów budynków i budowli oraz
instalacji normuje art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2020 r. , poz.
1333 z późn. zm.).
5. Zakres przeglądów okresowych urządzeń wentylacyjnych winien obejmować:
a) dokonanie sprawdzenia i pomiarów drożności przewodów wentylacyjnych,
b)dokonanie sprawdzenia i pomiarów ogólnego stanu technicznego (przydatności, uszkodzenia)
przewodów wentylacyjnych na całej długości,
c) sprawdzenie czy występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli nieprawidłowości
mogące stanowić zagrożenie (np. materiały łatwopalne, nieprawidłowe podłączenia, brak lub
uszkodzone urządzenia pomocnicze jak włazy, drabiny, ławy kominiarskie, brak zabezpieczenia
przewodów kratkami wentylacji itp.)
d)sprawdzenie stanu mocowań i uchwytów, kompletności obudów osłon, momentów dokręcenia
śrub i wkrętów,
e)sporządzeniu stosownych protokołów z wykonania przeglądów urządzeń w terminie do 10 dni
licząc od dnia wykonania przeglądu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f)sporządzaniu i dostarczaniu stosownych raportów o wykonanych przeglądach do
Państwowego Inspektoratu nadzoru Budowalnego w terminach określonych stosownymi
przepisami lub innych organów jeżeli tak nakazuje obowiązujące przepisy.
6. Przeglądy okresowe w/w wymienionych urządzeń na obiektach Zamawiających winne być
dokonywane przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy, posiadających stosowne
uprawnienia do wykonywania przedmiotowych przeglądów.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00039492/01 z dnia 2022-01-28
2022-01-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
7. Wykonawca w celu prawidłowego wycenienia usługi ma możliwość wizji lokalnej obiektów.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty
Wykonawcy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
a) następstwem okoliczności leżących po stronie Centralnego Zamawiającego/ poszczególnych
Zamawiających lub przeszkodami dającymi się przypisać Centralnemu
Zamawiającemu/poszczególnym Zamawiającym
b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ
na realizację przedmiotu umowy.
3. Zmiany umowy dokonywanej na podstawie art 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: SCUW Stalowa Wola

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI