O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny
27758877700000, ul.
ul. ks. Jerzego Popiełuszki
14
,
41-940
Piekary Śląskie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2886973, 3815891, e-mail
kapi@praca.gov.pl, faks
032 2886973 w. 107.
Adres strony internetowej (URL):
www.puppiekary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.puppiekary.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wersja papierowa złożona w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE PRZEBUDOWY KONSTRUKCJI DACHU BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W PIEKARACH ŚLĄSKICH, PRZY UL. KS. J. POPIEŁUSZKI 14
Numer referencyjny:
ZP/3310/1-3/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest WYŁĄCZNIE WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZEBUDOWĄ KONSTRUKCJI DACHU zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Projekt budowlany przebudowy konstrukcji dachu oraz termomodernizacji budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Piekarach Śląskich, przy ul. Ks. J. Popiełuszki 14”. Zamawiający wyjaśnia, że ww. projekt budowlany zawiera także opisy i dokumentację związaną z termomodernizacją budynku – jednakże nie jest to objęte zakresem niniejszego postępowania. Zakres robót związanych z przebudową konstrukcji dachu: · rozebranie istniejącego deskowania pokrycia dachu z papy, zdemontowanie rynien oraz rur spustowych, zdemontowanie instalacji odgromowej oraz agregatów klimatyzacyjnych · montaż konstrukcji drewnianych wiązarów dachowych D1-a oraz D1-b do murłat · odtworzenie ścianki kolankowej z cegły pełnej · wykonanie po dwa otwory w ścianach szczytowych 40x50 cm i zaślepienie ich kratkami wentylacyjnymi w kolorze RAL 8017 · montaż wymianów z profilu drewnianego 6,3x12,5 cm przy kominach · montaż deskowania dachu z desek 3,2 cm · wykonanie pokrycia dachu z papy podkładowej zgrzewalnej - montaż zaczepów rynnowych oraz obróbek okapowych z blachy ocynkowanej · wykonanie pokrycia z papy wierzchniego krycia · montaż istniejących rynien oraz agregatów klimatyzacji · montaż ocieplenia stropu poddasza z wełny Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV:
45000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45453000-0 |
45111100-9 |
45400000-1 |
45311000-0 |
45312310-3 |
45331200-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub
dniach:
120
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
120 |
|
|
II.9) Informacje dodatkowe: