WYKONANIE PROJEKTU KANALIZACJI SANITARNEJ NA OSIEDLU BORKI W TŁUSZCZU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE PROJEKTU KANALIZACJI SANITARNEJ NA OSIEDLU BORKI W TŁUSZCZU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTłuszcz
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-25
  • ZamawiającyGMINA TŁUSZCZ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00151318
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYKONANIE PROJEKTU KANALIZACJI SANITARNEJ NA OSIEDLU BORKI W TŁUSZCZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TŁUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 10

1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@tluszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE PROJEKTU KANALIZACJI SANITARNEJ NA OSIEDLU BORKI W TŁUSZCZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbc3d52a-d02c-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018338/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 WYKONANIE PROJEKTU KANALIZACJI SANITARNEJ NA OSIEDLU BORKI W TŁUSZCZU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

tluszcz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: tluszcz.ezamawiajay.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania
techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:Zamawiający,
zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środkówkomunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia
iprzechowywania dokumentów elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1261), określa
dopuszczalnyformat kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) Dokumenty w formacie
„pdf’zaleca siępodpisywać formatem XAdES;2) Dopuszcza się podpisywanie dokumentów w
formacieinnym niż „pdf”wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym
Wykonawcabędzie zobowiązanyzałączyć oddzielny plik z podpisem.16. Zamawiający, zgodnie z § 3
ust. 3 ww.Rozporządzenia, określaniezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę
na„Platformie eZamawiający”:1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości
niemniejszej niż 512kb/s;2) Komputerklasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2
GBRAM, procesor IntelIV 2 GHz, jeden zsystemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4,
Linuxlub ich nowszewersje;3) Zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS
1.2,najlepiej w najnowszej wersji, w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10.0;4)
WłączonaobsługaJavaScripy;5) Zainstalowany programAcrobat Reader, lub inny obsługujący pliki w
formacie.pdf. 17.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww.Rozporządzenia, określa dopuszczalne
formatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wformatach: pdf., exel, doc.,
zip.18.Zamawiający, zgodnie z §3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określainformacje na temat kodowania i
czasuodbioru danych: 19. Plik załączony przez Wykonawcę naPlatformie i zapisany, widoczny jest
naPlatformie, jako zaszyfrowany– format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna
jestdopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego, którenastępuje po terminie otwarcia ofert;20.Oznaczenie czasu odbioru danych
przez Platformę stanowidatę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego zodpowiednim źródłem
czasu –zegarem Głównego Instytutu Miar.21.Osobą uprawnioną doporozumiewania się z
Wykonawcami jest:w sprawach proceduralnych: Zbigniew Rymkiewicz tel: 29777 52 64 w
sprawachmerytorycznych: Emilia Banaszk tel: 29 777 52 64. Zamówienie udzielane jest wtrybie
podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt1 ustawy - Roboty budowlane Wykonawca składa ofertęza pośrednictwem
Platformy Zakupowejpodadresem:http://tluszcz.ezamawiajacy.pl .2. Oferta powinnabyć sporządzona w
języku polskim,z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych *.doc,*.docx, *.pdf i
podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Wszelkie informacje
stanowiącetajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać
złożone wosobnym plikuwraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący
tajemnicęprzedsiębiorstwa” anastępnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do
jednegopliku archiwum (ZIP).4. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę rozbieżnych
informacjipomiędzy podanymi wformularzu oferty a informacjami wpisanymi przy składaniu oferty na
platformieMarket Planet wiążącedla Zamawiającego będą podane tylko i wyłącznie informacje podane
wformularzu oferty składanymelektronicznie i podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: tluszcz.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych
osobowychjest: Gmina Tłuszcz, 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10;2) administrator wyznaczył
Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:iod.tluszcz@edukompetencje.plPani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74
ustawy P.Z.P.4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez
okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania
przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o
udzieleniezamówienia publicznego.6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.7) posiada Pani/Pan:a)
napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy wzakresie niezgodnym z ustawą P.Z.P. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);c) na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o
udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby
fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym
dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WYKONANIE PROJEKTU KANALIZACJI SANITARNEJ NA OSIEDLU BORKI W TŁUSZCZU

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena (C) - waga 60 % – cena brutto ogółem z Formularza ofertowego;
doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (T) - waga 40% – zgodnie z oświadczeniem zawartym
w Formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dysponuje następującymi osobami:
Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (1osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji projektanta oraz osoba ta musi posiadać doświadczenie w wykonaniu minimum dwóch dokumentacji technicznej oraz uzyskał decyzję pozwolenia na budowę/zgłoszenie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 200m każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 p.z.p.;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 p.z.p., dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p.;
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 p.z.p.;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 p.z.p., dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 p.z.p.;
d) art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p., odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
7) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) złożenia oświadczenia dotyczącego osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za sporządzenie dokumentacji wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz
z dokumentem potwierdzającym posiadane przez projektanta doświadczenie; wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdyz
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają
poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do
wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, dokonywane będą w formie aneksu i
dotyczyć mogą jedynie przesłanek zawartych
w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapisów §11 umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym http://tluszcz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-25 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pilny odbiór gruzu- Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pilny odbiór gruzu. Gruz ceglany, trochę tynku wapiennego. Piaseczno ulica Kościuszki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI