Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie projektu i nadbudowa I piętra budynku Szpitala modułowego z przeznaczeniem na Blok Operacyjny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Duboisa 68
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 746 37 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.tyszka@szpitalostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalostrowmaz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu i nadbudowa I piętra budynku Szpitala modułowego z przeznaczeniem na Blok Operacyjny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8f0fa5f-dd42-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047387/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie projektu i nadbudowa I piętra budynku Szpitala Modułowego z przeznaczeniem na Blok Operacyjny w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalostrowmaz.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalostrowmaz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – Ms Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
1.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet minimalnie wersja 10.0; Przy składaniu oferty przez Platformę zalecane jest, aby wszystkie czynności wykonywać w ramach jednej przeglądarki;
1.4. włączona obsługa JavaScript;
1.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB.
3. Wykonawca może również komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@szpitalostrowmaz.pl
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Marketplanet OnePlace lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@szpitalostrowmaz.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ.XII.381.6/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie projektu i nadbudowa I piętra budynku Szpitala modułowego z przeznaczeniem na Blok Operacyjny
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego, polegającego na: „Wykonaniu projektu i nadbudowy I piętra budynku Szpitala modułowego z przeznaczeniem na Blok Operacyjny w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000.000,00 zł. brutto (jeden milion złotych);
4. Zdolności technicznej lub zawodowej
4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie – zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na przebudowie/nadbudowie budynku szpitala w formule „zaprojektuj i wybuduj” na kwotę minimum 6.000.000,00 zł. brutto (słownie: sześć milionów łotych), wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga!
1) Wymagany warunek musi być spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Nie jest dopuszczalne sumowanie,
w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia, świadczeń w zakresie opisanym powyżej przez różne podmioty.
2) W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót
o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo robotę,o której mowa powyżej.
3) Przez jedną robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót budowlanych
w ramach jednej umowy/ kontraktu.
4.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych zasobów, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
- Kierownik budowy:
a) osoba posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe
w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik budowy (okres pięcioletni doświadczenia rozumiany będzie jako suma okresów, w których osoba faktycznie kierowała robotami wymaganymi do udokumentowania w ramach ww. doświadczenia), w tym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej przy budowach, przebudowach budynków kubaturowych,
b) osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.
- Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
a) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j tj.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych;
b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.
- Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
a) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych;
b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.
- Projektant branży konstrukcyjno – budowlanej:
a) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń;
b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
c) Wskazana osoba winna wykazać, iż wykonała co najmniej jeden projekt w zakresie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) dotyczący budowy/modernizacji dla obiektów służby zdrowia.
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.
- Projektant instalacji sanitarnych:
a) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.
- Projektant instalacji elektrycznych:
a) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane do projektowania
w branży elektrycznej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000.000,00 zł. (jeden milion złotych);
2. Wykaz co najmniej jdnej roboty budowlanej polegającej na przebudowie/nadbudowie budynku szpitala w formule „zaprojektuj i wybuduj” na kwotę minimum 6.000.000,00 zł. brutto (słownie: sześć milionów łotych), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – potwierdzenie warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z rozdziałem VII pkt 2 ppkt 2.4.1.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć na wezwanie Zamawiającego na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ;
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Wykonawca winien dołączyć do wykazu odpowiednie dokumenty, potwierdzające wymagane dokumenty i uprawnienia zgodnie – potwierdzenie warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z rozdziałem VII pkt 2 ppkt 2.4.2.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć na wezwanie Zamawiającego na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
90.000,00 (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.03.2024 r., godzina 12:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. Pieniądzu;
3.2. Gwarancjach bankowych – oryginał gwarancji w postaci elektronicznej;
3.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych – oryginał gwarancji w postaci elektronicznej;
3.4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 20 ustawy
z dna 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoje Przedsiębiorczości (Dz.U.
z 2020 r. poz. 299) – oryginał poręczenia w postaci elektronicznej.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto:
Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej 08 8923 0008 0023 8009 2000 0150
z dopiskiem: „Wadium - nr postępowania SPZZOZ.XII.381.6/2024”. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację postępowania, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot,
w którego imieniu jest wpłacane.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
5.2. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
5.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej;
5.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.58 p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.: zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5.8. Musi być złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
6.1. pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
6.2. poręczeń lub gwarancji – wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona (zgodnie
z art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p.)
8. Zasady zwrotu wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone z zostały w Załączniku Nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-25 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalostrowmaz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-25 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-23