Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 423 w m. Kędzierzyn-Koźle –ETAP I”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-17
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00306584
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 423 w m. Kędzierzyn-Koźle –ETAP I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591000

1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

administracja samorządowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 423 w m. Kędzierzyn-Koźle –ETAP I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f736e3a9-5737-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 423 w m. Kędzierzyn-Koźle - Etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl,
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z platformy przez wyk. jest bezpłatne. 2. Za datę wpływu ośw., wniosków, zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do platformy. 3. Instr. korzystania z platformy: a) w
przypadku posiadania konta na platformie – zgłoszenie do post. wymaga zalogowania, b) w przypadku,
gdy wykonawca nie posiada konta na platformie–należy wyszukać niniejsze post. bezp. na platformie
lub poprzez profil nabywcy zamaw. (link z logo zamawiającego a następnie zakładka
„Postępowania”),wybrać post. 3.1. Zalecenia z. odnośnie podpisu: a) dla dok. w form. pdf zaleca się
podpis w form. PAdES,b) dok. w form. innym niż pdf zaleca się podpisywać form. XAdES. 3.2.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umoż. pracę na platformie: a) stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepust. nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji:–pamięć min. 2 GB RAM,– procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja,–
jeden z systemów oper.:* MS Windows 7,* Mac OS x 10.4,* Linux,* lub ich nowsze wersje,c) zainst.
dowolna przegl. internetowa, w przypadku Internet Explorer min. wersja 10.0,d) włączona obsługa
JavaScript,e) zainst. program Adobe Acrobat Reader lub inny obsł. pliki w form. pdf. 3.3. Zam.
rekomenduje przesył. danych w form. dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.:
.doc,.xls, .pdf, .jpg (.jpeg), przy czym zaleca się wykorz. plików w form. pdf. W celu ewentualnej kompresji danych zam. rekomenduje wykorz. jednego z form.: .zip; .7Z. 3.4. Zam. zaleca, aby nie
wprow. jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym – dotyczy podpisów XAdES. 3.5. Inf. na
temat kodowania i oznacz. czasu przekaz. danych. Pliki oferty załączone przez wyk. na platformie,
widoczne są jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu
przez zam. po upływie term. otwarcia ofert. Oznaczenie czasu przekazania danych przez platformę
stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego lub wiadomości datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss).3.6. Dok. nin. post. dostępna jest na platformie: https://platformazakupowa.pl,
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole,www.bip.zdw.opole.pl wdziale „Załączniki do
postępowania”. Pobranie dok. następuje po kliknięciu na wybrany zał. 3.7. Ofertę, ośw. wymagane
post.pkt 5.1 SWZ–na zał.nr 3 do SWZ oraz na zał.nr 3a do SWZ (w przypadku gdy wyk. polega na
potencjale podm. udost. zasoby), zob., o którym mowa w punkcie 4.5. ppkt 2 SWZ, dok. i oświadcz.
należy wczytać jako zał. na platformie, według instr. dla wyk., które znajdują się na platformie. 3.8.
Zam. w zakr. pytań techn. zw. z działaniem systemu prosi o kontakt z CentrumWsparcia
Klientaplatformazakupowa.pl pod numer +48221010202, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela
wszelkich inf. zw. z procesem składania ofert, rejestracji czyinnych aspektów techn. platformy od pn do
pt od 08:00 do 17:00. 3.9. Wym. techn. i org. opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl.
Wyk. uczestniczący w przedmiotowym post. powinien zapoznać się z Regulaminem korzystania z
platformy i wszelkimi instr., które znajdują się na platformie.3.10.Występuje limit obj. plików lub
spakowanych folderów w zakr. całej oferty. Szczegółowe inf. w tym zakr. znajdują się w instrukcji
zamieszcz. na platformie. 3.11. Przy dużych plikach kluczowe jest łączeintern.i dostępna
przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika.3.12.Składając ofertę
zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem min. 24h, aby zdążyć w term. przewidzianym na
jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy
techn. związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp. 3.13. W przyp. większych plików zalecamy
skorzystać z instr. pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki, zgodnie z instr. dla wyk. znajdującą
się na platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, tel. 77 459 1800,2) inspektorem
ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Opolu jest PanJacek Kaflowski, email:
iod@zdw.opole.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zam. publ. na „Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 423 w m. Kędzierzyn-Koźle –ETAP I””prowadzonym w trybie podstawowym,4) Przetwarzane przez administratora danych dane
osobowe mogą zostać ujawnione m.in. podmiotom prowadzącym działalność płatniczą, podmiotom
prowadzącym działalność kurierską lub pocztową, dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów
informatycznych, podmiotom świadczącym usługi doradcze, pomoc prawną, podatkową, rachunkową,
innym podmiotom, którym dane zostały lub zostaną udostępnione na podstawie umowy powierzenia
przetwarzania danych osobowych lub upoważnienia do przetwarzania danych oraz podmiotom, którym
administrator danych będzie zobowiązany udostępnić dane, zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa,5) dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a
następnie 5 lat, począwszy od1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okres ten dotyczy również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one
uznane, jako najkorzystniejsze(nie zawarto z tymi wykonawcami umowy),6) obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ciąg dalszy sekcji 3.15). 8) posiada Pani/Pan:a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. Administrator
informuje, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W
przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, w odniesieniu do
przetwarzaniem danych osobowych – na etapie przechowywania – zawartych w protokole oraz
załącznikach, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, b) na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, a w
odniesieniu do przetwarzania danych osobowych – na etapie przechowywania – zawartych w protokole
oraz załącznikach, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie
art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych(wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego)z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego),d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisyRODO,9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20RODO,c) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.10)Pozostałe informacje dotyczące RODO znajdują się w projekcie umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WP.3211.58.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi na opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 423 w m. Kędzierzyn – Koźle - ETAP I wraz z budową ciągów komunikacji pieszo-rowerowej, przebudową obiektów inżynierskich, budową kanału technologicznego i budową odwodnienia pasa drogowego na przedmiotowym odcinku drogi wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) lub dokonaniem zgłoszenia robót zgodnie z warunkami specyfikacji.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.32.20.00-1 – usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) prace geodezyjne:
- opracowanie mapy do celów projektowych,
- wykonanie podziału działek,
- stabilizacja granic pasa drogowego.
b) prace projektowe:
- opracowanie projektu budowlanego ( w tym projektu zagospodarowania terenu, projektu budowlano-architektonicznego i projektu technicznego ) wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
- opracowanie projektu wykonawczego ,
- sporządzenie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem,
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (BIOZ)
- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opracowanie części kosztorysowej (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, przedmiar robót, kalkulacja cen jednostkowych),
- wykonanie opracowań z zakresu ochrony środowiska wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz Raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
- wykonanie badań gruntu - odwierty (wg wykazu parametrów wykonania odwiertów geologicznych),
- wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni wraz z planem wyrębu,
- sporządzenie materiałów do wniosku o dofinansowanie inwestycji drogowej z środków Unii Europejskiej,
- inne elementy niezbędne do realizacji zadania.
c) przygotowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i przetargowej, w trakcie postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
d) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Jednostkę Projektującą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, wyszczególnionych w formularzu cenowym zamówienia podstawowego i zgodnie z przedmiotem zamówienia, gdy będzie posiadał niezbędne środki finansowe.
Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług udzielone zostaną w przypadku:
- zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
- wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego,
które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można
było zapobiec mimo dochowania należytej staranności,
- wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty
do uzupełnienia przedmiotu umowy lub opracowań projektowych ponad zakres
przewidziany w umowie,
- wystąpienia protestów społecznych i/lub przedłużających się odwołań od wydanych decyzji
administracyjnych,
- konieczności uzyskania odstępstwa od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych
na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- w przypadku przyczyn niezależnych od wykonawcy i mających wpływ na wykonanie
przedmiotu zamówienia oraz realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej
dokumentacji technicznej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
W trakcie realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp będą obowiązywały kary umowne jak dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta drogowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum:
a) jeden projekt budowlano-wykonawczy lub budowlany i wykonawczy, który dotyczył budowy lub rozbudowy* drogi o parametrach klasy G** lub wyższej, o długości co najmniej 1,0 km stanowiący jeden odcinek drogi (nie dopuszcza się sumowania odcinków składowych),
b) jeden projekt budowlano-wykonawczy lub budowlany i wykonawczy, który dotyczył budowy lub przebudowy obiektu mostowego (dowolna technologia w tym strunobetonowa, kablobetonowa i zespolona) w ciągu drogi o parametrach klasy G** lub wyższej
* - obejmującej co najmniej pełną wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z infrastrukturą.
** – lub dróg o równoważnych parametrach w przypadku projektów realizowanych poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w podpunktach a) i b) powyżej wykonawca może wykazać jedno zadanie pod warunkiem wyodrębnienia wszystkich wymaganych danych. Za drogę zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1376 z późn. zm.).
Za opracowanie projektu budowlano-wykonawczego zamawiający nie uzna opracowania aktualizacji lub optymalizacji projektu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej:
a) projektant branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie w opracowaniu, po uzyskaniu uprawnień, minimum dwóch projektów budowlano-wykonawczych lub budowlanych i wykonawczych, które dotyczyły budowy lub rozbudowy* drogi o parametrach klasy G** lub wyższej dł. min. 1,0 km każdy (stanowiący jeden odcinek drogi) – 1 osoba,
b) projektant branży mostowej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie w opracowaniu, po uzyskaniu uprawnień, minimum dwóch projektów budowlano-wykonawczych lub budowlanych i wykonawczych, które dotyczyły budowy lub przebudowy obiektów mostowych w ciągu drogi o parametrach klasy G** lub wyższej – 1 osoba,
c) geodeta posiadający uprawnienia geodezyjne, uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2 zgodne z rozdziałem 8 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz doświadczenie uczestniczenia w opracowaniu, po uzyskaniu uprawnień, minimum dwóch dokumentacji projektowych – 1 osoba.
* – obejmującej co najmniej pełną wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z infrastrukturą.
** – lub dróg o równoważnych parametrach w przypadku projektów realizowanych poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących zawarcia z
innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych w postaci informacji z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych,
b) art. 108 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w punkcie 1 podpunkt 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2.1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis punktu 3 poniżej stosuje się.
3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane i powinien zawierać szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji 5.4.) punkt 1 podpunkt a) (określić nazwę i rodzaj opracowanego projektu, czy był to projekt budowlano-wykonawczy lub budowlany i wykonawczy, czy dotyczył budowy lub rozbudowy drogi – w przypadku wykonania projektu dotyczącego rozbudowy dróg wskazać czy obejmował co najmniej pełną wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z infrastrukturą, podać klasę drogi oraz długość odcinka drogi – stanowiącego jeden odcinek drogi) oraz o których mowa w sekcji 5.4.) punkt 1 podpunkt b) (tj. określić nazwę i rodzaj opracowanego projektu, czy był to projekt budowlano-wykonawczy lub budowlany i wykonawczy, czy dotyczył budowy lub przebudowy obiektu mostowego, rodzaj konstrukcji, czy w ciągu drogi klasy G ); oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wykaz usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wykaz osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ i powinien zawierać szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji 5.4.) punkt2 tj.:
– dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) punkt 2 podpunkt a) (projektant branży drogowej) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień (czy bez ograniczeń), doświadczenie (określić czy były to projekty budowlano-wykonawcze lub budowlane i wykonawcze, czy dotyczyły budowy lub rozbudowy dróg – w przypadku wykazania projektu dotyczącego rozbudowy dróg wskazać, czy obejmował co najmniej pełną wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z infrastrukturą, podać klasę drogi, określić czy wykazane doświadczenie zostało zdobyte po uzyskaniu uprawnień) oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą,
CIĄG DALSZY W SEKCJI IX.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.500,00 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich
nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w sekcji5.2) i art 108 ust
1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy
wykazują zgodnie z sekcją 5.4).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców, oświadczenie wymienione w sekcji 5.5) składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Na wezwanie zamawiającego zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedkłada również dokumenty
określone w sekcji 5.6) i 5.7). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w punkcie 5 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy, o których mowa w punkcie 1 powyżej ponoszą
solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego
wykonanie umowy (jeżeli wniesienie takiego zabezpieczenia jest wymagane przez
zamawiającego).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Wszystkie
dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie zakresu i warunków zmian zawarte
są w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl lub poprzez profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. CIĄG DALSZY SEKCJI 5.7.)
– dla os. wskazanej w sekcji 5.4.) punkt 2 podpunkt b) (projektant branży mostowej) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień (czy bez ograniczeń), doświadczenie (określić czy były to projekty budowlano-wykonawcze lub budowlane i wykonawcze, czy dotyczyły budowy lub przebudowy obiektów mostowych w ciągu drogi klasy G lub wyższej, określić czy wykazane doświadczenie zostało zdobyte po uzyskaniu uprawnień) oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą,
– dla os.wskazanej w p sekcji 5.4.) punkt 2 podpunkt c) (geodeta) wpisać imię i nazwisko, nazwę i zakres posiadanych uprawnień oraz doświadczenie (określić nazwy dokumentacji projektowych, w których opracowaniu uczestniczył geodeta, określić czy wykazane doświadczenie zostało zdobyte po uzyskaniu uprawnień) oraz podać inf. o podstawie do dysponowania tą os.
W w/w wykazie osób musi być wpisane to samo imię i nazwisko projektanta branży drogowej, co osoby zadeklarowanej w wykazie osób dla spełnienia kryterium oceny ofert przez wykonawcę w treści oferty na załączniku nr 1a do SWZ.
II. Treść zapytań wraz z wyj., zmiany treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezp. związane z post. o udzielenie zamówienia zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl lub na profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole
III. Wraz z form. oferty sporządzonym w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (na załączniku nr 1 do SWZ), za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl lub poprzez profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole zgodnie z zasadami określonymi w sekcji 3.6.) powinny być złożone:
1) formularz cenowy w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. – na załączniku nr 2 do SWZ),
2) wykaz osób dla spełnienia kryterium oceny ofert w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. – na załączniku nr 1a do SWZ.
3) ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – na załączniku nr 3 do SWZ.
3a) wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w podpunkcie 3 powyżej, także oświadczenie podmiot udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – na załączniku nr 3a do SWZ. 3b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych składa każdy z nich zgodnie z zasadami określonymi w sekcji 3.6.). 4) pełnomoc. do reprezent. wszystkich wyk. wspól. ubieg. się o udziel. zam. winno być sporz. w formie elektr. i opatrz. kwalifik. podpisem elektr. lub w postaci elektr. opatrz. podpisem
zaufanym lub podpisem osob. 5) zobow. podm. udost. zasoby, o których mowa w punkcie 4.5. podpunkt 2 SWZ należy złożyć wraz z ofertą w form. elektr. opatrzonej kwalif. podp.m elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej podp. zaufanym lub podp. osob.– wzór zobow. stanowi zał. nr 6 do SWZ,6) oryginał gwar. lub poręcz., jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz przek. się w postaci elektronicznej, 7) ośw. o których mowa w art. 117 ust 4 ustawyPzp lub w sekcji 6.6 punkt 6– zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - (dot. tylko wyk. wspól. ubieg. się o
udziel. zam.)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI