„Wykonanie projektów na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu” Część 1 „Wykonanie projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie projektów na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu” Część 1 „Wykonanie projektu remontu prawego przyczółka zapory zbiornika Porąbka – przesłona” Część 2 „Wykonanie projektu remontu przelewów powierzchniowych Zapory Porąbka” Część 3 „Wykonanie projektu uszczelniania wycieku w galerii Zapory Porąbka”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-29
  • Numer ogłoszenia535425-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535425-N-2020 z dnia 2020-04-29 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: „Wykonanie projektów na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu” Część 1 „Wykonanie projektu remontu prawego przyczółka zapory zbiornika Porąbka – przesłona” Część 2 „Wykonanie projektu remontu przelewów powierzchniowych Zapory Porąbka” Część 3 „Wykonanie projektu uszczelniania wycieku w galerii Zapory Porąbka”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): http://krakow.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PGW WP Zarząd Zlewni w Żywcu ul. Armii Krajowej 10, 34-300 Żywiec
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie projektów na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu” Część 1 „Wykonanie projektu remontu prawego przyczółka zapory zbiornika Porąbka – przesłona” Część 2 „Wykonanie projektu remontu przelewów powierzchniowych Zapory Porąbka” Część 3 „Wykonanie projektu uszczelniania wycieku w galerii Zapory Porąbka”
Numer referencyjny: 781/ZZZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Wykonanie projektów na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu” Część 1 „Wykonanie projektu remontu prawego przyczółka zapory zbiornika Porąbka – przesłona” Część 2 „Wykonanie projektu remontu przelewów powierzchniowych Zapory Porąbka” Część 3 „Wykonanie projektu uszczelniania wycieku w galerii Zapory Porąbka”

II.5) Główny kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie dokumentacje projektowe dotyczące obiektu hydrotechnicznego na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum dwiema osobami, które będą pełniły funkcje projektanta (minimum 1 osoba) i sprawdzającego (minimum 1 osoba), posiadającymi od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej o specjalizacji śródlądowe lub morskie budowle hydrotechniczne, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 tj.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub - odpowiadające im ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wymaga się, aby osoba pełniąca funkcję projektanta wykazała się doświadczeniem polegającym na sporządzeniu min. jednej dokumentacji projektowej dotyczącej obiektów hydrotechnicznych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 1 ppkt 2 lit. a rozdziału V SIWZ – wykaz zrealizowanych usług zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.W celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w pkt. 1 ppkt. 2 lit. b rozdziału V SIWZ – wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowani tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Ofertę można złożyć w wersji papierowej lub elektronicznej. W SIWZ zostały określone dikładne warunki składania ofert.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie projektanta 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy zawiera paragraf 11 wzoru umowy będącego załącznikiem do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie projektu remontu prawego przyczółka zapory zbiornika Porąbka – przesłona”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres opracowania wchodzi:• dokumentacja geodezyjna – mapa ewidencyjna, mapa zasadnicza, wypis z rejestru gruntów, mapa do celów projektowych w skali 1:500,• dokumentacja geotechniczna – badania polowe, badania laboratoryjne, rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych, opinia geotechniczna, ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia, • raport oddziaływania na środowisko, • wypis i wyrys z obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,• wstępna koncepcja rozwiązań projektowych,• operat wodnoprawny • projekt wykonawczy kompletny obejmujące wszystkie branże wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. • wykaz dostaw,• informacja BIOZ,• przedmiar robót szczegółowy i scalony,• dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego,• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, • kosztorys inwestorski. Występując w imieniu PGW WP RZGW Kraków wykonawca uzyska:• ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach,• ostateczną decyzję o warunkach prowadzenia robót, • ostateczną decyzję pozwolenia wodnoprawnego • ostateczną decyzję pozwolenia na budowę.Zaobserwowane w czerwcu 2016r zwiększone ilości wycieku z otworu drenażowego w galerii środkowej bloku nr 17 zapory, spowodowały konieczność wyjaśnienia przyczyn tego zjawiska. Założono, że wykonanie, z użyciem piezometrów, pomiary i obserwacje pozwolą na określenie dróg filtracji oraz ewentualne podjęcie prac dla eliminacji wypływu z otworu drenażowego.Pierwsze prace w rejonie prawego przyczółka zapory były prowadzone w 1997r. Obejmowały ocenę stanu technicznego betonów ściany odwodnej i odpowietrznej sekcji przyczółkowych zapory w Porąbce. Badania zostały wykonane przez zespół Politechniki Krakowskiej. W trakcie badań stwierdzono silne przecieki do galerii środkowej w sekcji nr 17,w rejonie której wykonywane były aktualne prace. Stwierdzono między innymi dość silny przeciek na styku podłoża zapory oraz przez rysy w betonach. Z wodą wynoszony był materiał z podłoża piaskowcowego tworzący brunatną maź. Szczątkowe materiały archiwalne z okresu 1936r.potwierdzały,że odkryte podłoże skalne w tym rejonie wykazywało silne spękania i rysy. Było to powodem wykonania pod stopą zapory prac iniekcyjnych. Zgodnie z informacją, iniekcją nie zostało objęte podłoże sekcji bloku 17,który wykonywany był w latach 1926-1930.W ramach prac remontowych odwiercony został skośny otwór drenażowy w betonach bloku 17. Z drenu po jego wykonaniu nie stwierdzono dużych wycieków wody. Ilość wypływającej wody z drenu wzrosła gwałtownie w okresie sierpień 2015r.i według przeprowadzonych pomiarów wynosiła 5,5 – 6,0 l/min. Ilość wypływającej wody z drenu nie korelowała się z rzędną piętrzenia zbiornika. W okresie październik / listopad 2015r w betonach bloku 17 wykonano prace iniekcyjne szwów roboczych i pęknięć przy pomocy iniektów chemicznych. Prace spowodowały zmniejszenie przecieku do poziomu 2,0 l/min. Stan ten trwał do 08.06.2016r. Od tego okresu wypływ z drenu bloku 17 zwiększył się do ilości z przed wykonanej iniekcji.Wiercenie otworów piezometrycznych odbywało się systemem udarowo-obrotowym przy pomocy młotka śr. 240 mm, w okresie października 2016r.Zostały wykonane trzy piezometry:Otw. P6 do głębokości 17,00 mOtw. P7 do głębokości 17,00 mOtw. P8 do głębokości 16,80 mW otworach P6 i P8 wiercenie odbywało się w zasięgu osadów naturalnych fliszowych : piaskowców ,łupków oraz rumoszów strefy przypowierzchniowej. W otworze P7 do głębokości 1 m stwierdzono grunty rumoszowe, niżej do głębokości 6,5 m piaskowce grubo ławicowe i łupki ,pod nimi warstwę betonu miąższości 2 m obrzeża korpusu zapory zalegającą na warstwie miąższości 2,5 m piaskowców i łupków spękanych lokalnie zwietrzałych. Poniżej głębokości 11 m występują warstwy fliszowe nie zwietrzałe.Zwierciadło wód w piezometrach ustabilizowało się na poziomach: P6 - 11,0 m,P7 – 4,5 m, P 8 -5,0 m. Z prowadzonych prac zostało wykonane sprawozdanie z opisem profili otworów. W maju 2017r zostały przeprowadzone prace badawcze w celu określenia zjawisk filtracji w rejonie prawego przyczółka zapory. W ramach prac wykonano pomiary zw. wody w piezometrach, przeprowadzono badania wskaźnikowe z użyciem fluoresceiny, pobrano próbki wody do analizy fizykochemicznej oraz przeprowadzono pompowania badawcze w celu ustalenia parametrów filtracyjnych skał otaczających prawy przyczółek zapory. Wyniki badań i wnioski znajdują się u inwestora. W celu likwidacji dopływu wód podziemnych od strony otaczającego zaporę górotworu prawego przyczółka koniecznym jest zaprojektowanie przesłony przeciwfiltracyjnej.Przesłona przeciwfiltracyjna powinna być wykonana metodą niskociśnieniowej, cementowej iniekcji otworowej, trzyrzędowej o głębokości dochodzącej poniżej poziomu posadowienia zapory.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doswiadczenie projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Wykonanie projektu remontu przelewów powierzchniowych”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres opracowania wchodzi:• dokumentacja geodezyjna – mapa ewidencyjna, mapa zasadnicza, wypis z rejestru gruntów, • dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego,• ocena stanu technicznego konstrukcji, pobranie próbek rdzeniowych z betonów przelewów • wykonanie inwentaryzacji ubytków w powierzchni przelewów• Wykonanie projektu obejmującego wszystkie branże wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zawierający między innymi: rysunki konstrukcyjne, założenia do prowadzenia robót obejmujące wykonanie dróg wewnętrznych, technologii prowadzenia robót ,wykonanie rusztowań. • wykaz dostaw, materiałów i urządzeń, • przedmiar robót szczegółowy,• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, • kosztorys inwestorski.• Informacja BIOZZałożenia projektowe:Zapora wodna w Porąbce ma pięć przęseł przelewowych zlokalizowanych w jej środkowej części. Rzędna progu wynosi 318 m n.p.m., światło przęsła 11,18 m., a grubość filarów3.0 m.Od strony odwodnej mur przęseł jest pionowy, a od strony odpowietrznej ma nachylenie 1:0.8Przelew zapory wodnej Porąbka wyposażony jest w 5 zasuw z klapami o wysokości 4,0 m z których każda zamyka światło o rozpiętości 11,18 m. Mechanizmy napędowe zasuw przelewu usytuowane są w filarach przelewu. Każda zasuwa posiada własny, niezależny, dwustronny mechanizm napędowy, który napędza również klapę.Wstępna koncepcja rozwiązań projektowych musi być uzgodniona z Inwestorem.Charakterystyka obiektu: rzędne piętrzenia zbiornika Porąbka :• Maksymalny Poziom Piętrzenia – 321,49 m n.p.m.• Minimalny Poziom Piętrzenia - 311,09 m n.p.m.Roboty będą realizowane w czasie normalnej pracy zbiornika wodnego Porąbka, w którym wahania lustra wody wynikające z instrukcji eksploatacyjnej i Pozwoleniem Wodno-Prawnego wynoszą około 10 m.Prace będą przebiegać w obrębie dolnego stanowiska zapory. Prace projektowe nie mogą przebiegać w okresie wezbrań powodziowych. Każde wejście i zejście projektantów na obiekt musi być ewidencjonowane u kierownika obiektu. W projekcie należy w szczególności określić zakres powierzchni przelewów do wymiany i podać receptury masy betonowej do wykonania napraw.Dokumentacja projektowa winna być kompletna dla udzielenia zamówienia na wykonanie remontu przelewów powierzchniowych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych oraz dla realizacji prac. Wykaz robót uwzględnionychSą to roboty, których wykonanie należy do obowiązków kontraktowych Wykonawcy mieszczące się w cenie asortymentów robót:1. roboty pomiarowe w tym geodezyjne dla potrzeb opracowania projektu,2. działania ochronne i zapobiegawcze stosownie do wymogów BHP,3. zakup niezbędnych podkładów geodezyjnych, itp.4. Pobór próbek rdzeniowych z powierzchni przelewów / śr. 100 mm, gł. 500 mm / i ich ocena
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Wykonanie projektu uszczelniania wycieku w galerii Zapory Porąbka”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres opracowania wchodzi:• dokumentacja geodezyjna – mapa ewidencyjna, mapa zasadnicza, wypis z rejestru gruntów, • dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego,• ocena stanu technicznego konstrukcji • Wykonanie projektu obejmującego wszystkie branże wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zawierający między innymi: rysunki konstrukcyjne, założenia do prowadzenia robót obejmujące wykonanie dróg wewnętrznych, technologii prowadzenia robót ,wykonanie rusztowań. • wykaz dostaw, materiałów i urządzeń, • przedmiar robót szczegółowy,• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, • kosztorys inwestorski.• Informacja BIOZZałożenia projektowe:Zapora wodna w Porąbce posadowiona jest na utworach fliszowych wieku kredowego. Warstwy fliszowe lewego przyczółka zapory charakteryzuje gęsta sieć spękań i uskoków. Na prawym przyczółku korpusu zapory w stropie środkowej galerii /sekcja 17/ stale obserwowany jest wyciek wody .Przeprowadzone badania wskazują ,że źródłem pochodzenia filtrującej wody mogą być zarówno wody gruntowe, spływające z przyległego zbocza, jak również woda zgromadzona w zbiorniku. Ostatnie obserwacje, w okresie od października 2018r, szacują wyciek w przedziale 4,9 – 7,6 l/min, czyli na poziomie podobnym do poprzednich obserwacji.Charakterystyka obiektu: rzędne piętrzenia zbiornika Porąbka :• Maksymalny Poziom Piętrzenia – 321,49 m n.p.m.• Minimalny Poziom Piętrzenia - 311,09 m n.p.m.Roboty będą realizowane w czasie normalnej pracy zbiornika wodnego Porąbka, w którym wahania lustra wody wynikające z instrukcji eksploatacyjnej i Pozwolenia Wodno-Prawnego wynoszą około 10 m.Prace będą przebiegać w obrębie galerii i dolnego stanowiska zapory. Prace projektowe nie mogą przebiegać w okresie wezbrań powodziowych. Każde wejście i wyjście projektantów na obiekt musi być ewidencjonowane u kierownika obiektu.W projekcie należy w szczególności określić sposób ujęcia wody filtracyjnej w galerii i odprowadzenie rurociągiem grawitacyjnym przez dolne stanowisko zapory do SołyDokumentacja projektowa winna być kompletna dla udzielenia zamówienia na wykonanie powyższych robót w trybie ustawy o zamówieniach publicznych oraz dla realizacji prac. Wykaz robót uwzględnionychSą to roboty, których wykonanie należy do obowiązków kontraktowych Wykonawcy mieszczące się w cenie asortymentów robót:5. roboty pomiarowe w tym geodezyjne dla potrzeb opracowania projektu,6. działania ochronne i zapobiegawcze stosownie do wymogów BHP,7. zakup niezbędnych podkładów geodezyjnych, itp.4 uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych dla wykonania w/w prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doswiadczenie projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI