Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektów budowlanych branży drogowej na przebudowę dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa Sucha
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.7.) Numer telefonu: 46 861 20 51
1.5.8.) Numer faksu: 46 861 20 51 w.18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowasucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowasucha.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektów budowlanych branży drogowej na przebudowę dróg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f35b3875-b6f0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041068/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym awykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp.2. W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem:gmina@nowasucha.pl . 3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:WojciechKraszewski, tel. 46 861-20-51 wew. 29; e-mail: wojciech.kraszewski@nowasucha.pl.Anna Frencel, tel.46 861-20-51 wew. 36; email: anna.frencel@nowasucha.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do ,, Formularzadokomunikacji”.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środkidowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się wpostaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ składasię, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Urząd Gminy Nowa Sucha, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha;2) inspektoremochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Nowa Sucha jest Pan Andrzej Jaskólski, kontakt:iodo@spotcase.pl *;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie projektów budowlanych branży drogowej na przebudowę dróg, nr sprawy ZP:271.3.1.2021 prowadzonym w trybiepodstawowym;4) dostęp do danych mogą mieć podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; udostępnienie, októrym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, zwyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzieleniezamówienia; 5) odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmiotyuprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty zewnętrzne świadczące usługi na rzecz urzędu wzakresie niezbędnym do ich realizacji (np. serwis systemów informatycznych);6) Zebrane dane będąprzetwarzane do momentu wygaśnięcia podstawy prawnej przetwarzania z wyłączeniemcelówstatystycznych, archiwalnych i zabezpieczenia przyszłych roszczeń administratora danych.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w szczególności przez okres niezbędny do realizacjicelów przetwarzania, co najmniej przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmujecały czas trwania umowy, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;7) obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniudo Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosownie do art. 22 RODO;9) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu oudzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnymrozpowszechnianiem;10) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązkuinformacyjnym wynikającym z art. 13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazanezostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośredniopozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniejjedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP:271.3.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 23000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej. Wykonanie projektów budowlanych branży drogowej wraz z uzyskaniem wymaganymi prawem sprawdzeń, uzgodnień dla zadania inwestycyjnego pn.:Część 1 - Projekt nr 1 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi ul. Odległa w Kozłowie Biskupim, dz nr ew. 344/10 obręb 0008 Kozłów BiskupiCzęść 2 - Projekt nr 2 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi ul. Przyszła w Kozłowie Biskupim, dz nr ew. 256/25, 257 i 266 obręb 0008 Kozłów BiskupiCzęść 3 - Projekt nr 3 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi ul. Wiosenna w Kozłowie Biskupim, dz nr ew. 346/2 obręb 0008 Kozłów BiskupiCzęść 4 - Projekt nr 4 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi ul. Wierzbowa w Kozłowie Biskupim, dz nr ew. 378/26 i 378/24 obręb 0008 Kozłów BiskupiCzęść 5 - Projekt nr 5 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi w miejscowości Kościelna Góra, dz nr ew. 150 obręb 0007 Kościelna GóraCzęść 6 - Projekt nr 6 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi w miejscowości Roztropna, dz nr ew. 17 obręb 0031 Kazimierzów
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert: Kryterium I: cena – waga kryterium 60%Kryterium II: doświadczenie projektanta drogowego – waga kryterium 40%2. Sposób obliczenia punktów:Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, poprzez sumowanie punktów uzyskanych w kryteriach oceny; maksymalnie można osiągnąć 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10