Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku G gmachu Pałacu Kultury i Nauki na potrzeby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku G gmachu Pałacu Kultury i Nauki na potrzeby Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie (w organizacji).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWARSZAWA
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNARODOWE MUZEUM TECHNIKI W WARSZAWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-21
  • Numer ogłoszenia612509-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612509-N-2019 z dnia 2019-10-21 r.

NARODOWE MUZEUM TECHNIKI W WARSZAWIE: Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku G gmachu Pałacu Kultury i Nauki na potrzeby Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie (w organizacji).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: NARODOWE MUZEUM TECHNIKI W WARSZAWIE, krajowy numer identyfikacyjny 36786696200000, ul. PLAC DEFILAD  1 , 00-901  WARSZAWA, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 693129550, 518234211, e-mail m.kostrzewska@nmt.waw.pl, m.dudek@nmt.waw.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.nmt.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.nmt.waw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.nmt.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pismnej
Adres:
Narodowe Muzeum Techniki w Warszawie (w organizacji), Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku G gmachu Pałacu Kultury i Nauki na potrzeby Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie (w organizacji).
Numer referencyjny: PZP.1.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie zastrzega prawa do udzielenia łącznie części zamówienia.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. W zakresie części 1 zamówienia przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac konserwatorskich dotyczący wystroju wnętrz Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie, znajdującego się w gmachu G budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przy Placu Defilad 1, w zakresie hallu wejściowego, hallu szatniowego, rotundy centralnej z reprezentacyjną klatką schodową, w tym ścian, sufitów i posadzek, schodów i balustrad oraz elementów kamiennego wystroju w reprezentacyjnych pomieszczeniach Muzeum, do których należą: Hall wejściowy, Hall szatniowy i Rotunda centralna z reprezentacyjną klatką schodową i portalami I kondygnacji. W szczególności zakres prac obejmuje: 1) 1) wykonanie szczegółowej dokumentacji stanu zachowania, 2) przeprowadzenie konserwacji o charakterze technicznym w celu zachowania w maksymalnym stopniu wszystkich oryginalnych materiałów: zapraw, elementów dekoracyjnych i przywrócenie im ich pierwotnych właściwości, 3) usunięcie wtórnych materiałów (np. cementowe zaprawy), które wpływają destrukcyjnie na stan zachowania zabytku, 4) wykonanie wszystkich niezbędnych działań budowlanych zabezpieczających obiekt przed wpływem czynników niszczących (np. zabezpieczenie kamienia przed uszkodzeniami typu mechanicznego i zabrudzeniami), 5) wykonanie prac konserwatorskich w zakresie sztukaterii, elementów miedzianych, stalowych, drewnianych oraz szklanych jak również drewnianych podłóg, 6) inne roboty wskazane w dokumentacji technicznej – Programie Prac Konserwatorskich stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ – Program Prac Konserwatorskich oraz decyzja administracyjna stanowiąca załączniki nr 23 do SIWZ. 3. W zakresie części 2 zamówienia przedmiot zamówienia obejmuje modernizację pomieszczenia dwóch zespołów sanitarnych przeznaczonych dla odwiedzających oraz wykonanie renowacji posadzki Sala A – Sali Wystaw Czasowych w budynku G w gmachu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przy Placu Defilad 1. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) konserwacja, reparacja i uzupełnienie tynku gładkiego oraz przemalowanie powierzchni, 2) konserwacja i uzupełnienia sztukaterii, oraz przemalowanie powierzchni, 3) odtworzenie listwy ściennej gipsowej wieńczącej wykończenie glazurą, 4) dezynfekcja powierzchni, odgrzybianie – miejsca zawilgocone, zagrzybione, 5) wyburzenie ścianek działowych, 6) demontaż okładzin ściennych i posadzkowych, 7) wykonanie izolacji posadzek, 8) odtworzenie ścianek działowych wydzielających, 9) wykonanie nowych okładzin ściennych z glazury w formacie 15x15cm wraz z cokołem, 10) wykonanie wykończenia posadzek z terakoty w formacie 10x10cm, 11) nowa lokalizacja instalacji podtynkowej elektrycznej (punkty oświetleniowe dodatkowe wraz z oprawami oświetlenia awaryjnego i gniada wtykowe) – uzyskanie oświetlenia zgodnego z Polską normą, 12) zmiana lokalizacji niektórych opraw pierwotnych w celu lepszego odbioru przestrzeni pomieszczenia – lokalizacja tylko w pomieszczeniach z płaskim sufitem, 13) wymiana parkietu oraz listwy cokołowej, montaż instalacji gniazd wtykowych w nowomontowanej listwie cokołowej (listwa do odtworzenia), 14) montaż florboxów – posadzkowych wpustów instalacji elektrycznych, 15) instalacje elektryczne zasilające florboxy 16) oraz inne roboty wskazane w dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki nr 11-19 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 zamówienia został zawarty w następujących załącznikach do SIWZ: 1) Projekt budowlany modernizacji pomieszczeń dwóch zespołów sanitarnych przeznaczonych dla odwiedzających oraz wymiana parkietu Sali A – Sali Wystaw Czasowych budynku G gmachu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie – załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Projekt budowlany instalacji elektrycznych wnętrz – załącznik nr 12 do SIWZ; 3) Projekt budowlany instalacji sanitarnych – załącznik nr 13 do SIWZ; 4) Projekt wykonawczy modernizacji pomieszczeń dwóch zespołów sanitarnych przeznaczonych dla odwiedzających oraz wymiana parkietu Sali A – Sali Wystaw Czasowych budynku G gmachu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie – załącznik nr 14 do SIWZ, 5) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych wnętrz – załącznik nr 15 do SIWZ; 6) Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych – załącznik nr 16 do SIWZ; 7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych– załącznik nr 17 do SIWZ; 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych wnętrz – załącznik nr 18 do SIWZ; 9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji sanitarnych– załącznik nr 19 do SIWZ; 10) Istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ; 11) Karta gwarancyjna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ; 12) Decyzje administracyjna stanowiąca załączniki nr 24-25 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-27
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-27

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony(wszystkie poniższe warunki muszą być spełnione łącznie): W zakresie części 1 zamówienia: a) w przypadku przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 2.000.000,- zł (słownie: dwa miliony złotych); b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych); W zakresie części 2 zamówienia: a) w przypadku przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 1.000.000,- zł (słownie: jeden milion złotych); b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych);
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony (wszystkie poniższe warunki muszą być spełnione łącznie): W zakresie części 1 zamówienia: a) w przypadku przedstawienia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 (słownie: dwa) zamówienia na roboty budowlane, z których każde obejmowało remont lub przebudowę lub modernizację budynku wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami(Dz. U. z 2018r. poz. 2067),, lub –w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) brutto każda oraz załączył dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b) w przypadku wykazania, że Wykonawca dysponuje oraz skieruje do wykonania zamówienia: • co najmniej jedną osobą posiadającą jednocześnie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, spełniającą wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane, z których każde obejmowało remont lub przebudowę lub modernizację budynku wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, lub –w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) brutto każda, • co najmniej jedną osobą posiadającą jednocześnie ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, doświadczenie w prowadzeniu prac konserwatorskich w ramach realizacji co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane, z których każde obejmowało remont lub przebudowę lub modernizację budynku wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, lub –w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) brutto każda oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w konserwacji obiektów zabytkowych uzyskane po spełnieniu wymagań określonych w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. W zakresie części 2 zamówienia: a) w przypadku przedstawienia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 (słownie: dwa) zamówienia na roboty budowlane, z których każde obejmowało remont lub przebudowę lub modernizację budynku wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami(Dz. U. z 2018r. poz. 2067),, lub –w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto każda oraz załączył dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b) w przypadku wykazania, że Wykonawca dysponuje oraz skieruje do wykonania zamówienia: • co najmniej jedną osobą posiadającą jednocześnie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186) lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, spełniającą wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane, z których każde obejmowało remont lub przebudowę lub modernizację budynku wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, lub –w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto każda, • co najmniej jedną osobą posiadającą jednocześnie ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, doświadczenie w prowadzeniu prac konserwatorskich w ramach realizacji co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane, z których każde obejmowało remont lub przebudowę lub modernizację budynku wpisanego do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, lub –w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto każda oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w konserwacji obiektów zabytkowych uzyskane po spełnieniu wymagań określonych w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; • co najmniej jedną osobą posiadającą jednocześnie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186) lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości robót elektrycznych nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda; • co najmniej jedną osobą posiadającą jednocześnie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186) lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych o wartości robót sanitarnych nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170); 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 7) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, 4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 1) w zakresie części 1 zamówienia: 40.000,- zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych); 2) w zakresie części 2 zamówienia: 10.000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie o nr 88 1130 1017 0080 0509 7120 0006. 4. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przy Placu Defilad 1 w Warszawie. Wadium należy złożyć w odrębnej przesyłce lub łącznie z ofertą, jednakże bez łączenia w sposób trwały z ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna zostanie uznane przez Zamawiającego za prawidłowo wniesione, w przypadku, gdy z oryginału dokumentu będą wynikać co najmniej następujące informacje: 1) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy; 2) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium nie później niż w terminie do 30 dni od otrzymania pierwszego pisemnego żądania Zamawiającego, informującego o zaistnieniu co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy; 3) beneficjentem kwoty wadium będzie Narodowe Muzeum Techniki w Warszawie (w organizacji) z siedzibą przy Placu Defilad 1, 00-901 Warszawa; 4) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie miało charakter bezwarunkowy i nieodwołalny; 5) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie obejmować co najmniej okres związania ofertą. 6. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się moment wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego, natomiast za termin wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna uznaje się moment wpływu oryginału dokumentu do kancelarii jawnej w siedzibie Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie podstawowego okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający oświadcza, że na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany niniejszej umowy, w tym również zmiany załączników do niniejszej umowy, w następujących przypadkach: 1) w przypadku konieczności zmiany sposobu wykonania zamówienia objętego niniejszą umową; 2) w przypadku konieczności zmiany któregokolwiek z terminów wykonania zamówienia lub innych terminów, określonych w niniejszej umowie lub w załącznikach do niniejszej umowy, z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub z powodu okoliczności, których Zamawiający nie przewidywał w dacie podpisania niniejszej umowy; 3) w przypadku konieczności wstrzymania robót na okres dłuższy niż 7 dni na skutek decyzji Zamawiającego, która powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; 4) w przypadku konieczności wstrzymania robót na skutek decyzji właściwych organów, która powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; 5) w przypadku konieczności wykonania jakichkolwiek robót zamiennych w stosunku do robót określonych w projektach budowlanych, projektach wykonawczych lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 6) w przypadku konieczności usunięcia rozbieżności wynikających z zaokrągleń w kwotach łącznego wynagrodzenia netto, łącznego podatku od towarów i usług, łącznego wynagrodzenia brutto; 7) w przypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania niniejszej umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia; 8) w przypadku konieczności wykonania innych zamówień, które mają wpływ na wykonanie zamówienia objętego niniejszą umową i które powodują nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; 9) w przypadku konieczności usunięcia błędów, ujawnionych w niniejszej umowie, w projektach budowlanych, projektach wykonawczych lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 10) w przypadku konieczności dodania nowych załączników do niniejszej umowy; 11) w przypadku zmiany przepisów prawa, która powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; 12) w przypadku zmiany lub uchylenia istniejącej decyzji administracyjnej, pozostającej w związku z niniejszą umową, która powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; 13) w przypadku wydania nowej decyzji administracyjnej, pozostającej w związku z niniejszą umową, która powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; 14) w przypadku konieczności dokonania poprawek lub uzupełnień w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub w innych załącznikach do niniejszej umowy z powodu wad ujawnionych po dniu podpisania niniejszej umowy, jeżeli niedokonanie tych poprawek lub uzupełnień uniemożliwia Wykonawcy prawidłowe wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy lub z załączników do niniejszej umowy lub powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; 15) w przypadku konieczności zmiany innych umów, których stroną jest Zamawiający, a które mają wpływ na prawidłowe wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy lub z załączników do niniejszej umowy; 16) w przypadku poinformowania Zamawiającego przez instytucje finansujące niniejsze zamówienie o ograniczeniu środków przeznaczonych na jego sfinansowanie, która powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; 17) w przypadku poinformowania Zamawiającego przez instytucje finansujące niniejsze zamówienie o ograniczeniu środków przeznaczonych na jego sfinansowanie, która powoduje konieczność zmniejszenia kwoty łącznego wynagrodzenia brutto; 18) w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają Wykonawcy prawidłowe wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy lub z załączników do niniejszej umowy lub powodują nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; 19) w przypadku zaistnienia siły wyższej, która uniemożliwia Wykonawcy prawidłowe wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy lub z załączników do niniejszej umowy lub powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; 20) w przypadku rezygnacji z wykonania dowolnej części zamówienia objętego niniejszą umową z powodu okoliczności, których Zamawiający nie przewidywał w dniu zawierania niniejszej umowy, które powodują konieczność proporcjonalnego zmniejszenia kwoty łącznego wynagrodzenia brutto. 2. Zamawiający oświadcza, że zmiany niniejszej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie ust. 1 niniejszej umowy są dopuszczalne pod warunkiem, że nie prowadzą do zmiany charakteru niniejszej umowy. 3. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza także zmiany niniejszej umowy, w tym również zmiany załączników do niniejszej umowy, w innych przypadkach określonych w przepisach ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-05, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie prac konserwatorskich dotyczących wystroju wnętrz Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie, znajdującego się w budynku G gmachu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przy Placu Defilad 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W zakresie części 1 zamówienia przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac konserwatorskich dotyczący wystroju wnętrz Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie, znajdującego się w gmachu G budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przy Placu Defilad 1, w zakresie hallu wejściowego, hallu szatniowego, rotundy centralnej z reprezentacyjną klatką schodową, w tym ścian, sufitów i posadzek, schodów i balustrad oraz elementów kamiennego wystroju w reprezentacyjnych pomieszczeniach Muzeum, do których należą: Hall wejściowy, Hall szatniowy i Rotunda centralna z reprezentacyjną klatką schodową i portalami I kondygnacji. W szczególności zakres prac obejmuje: 1) wykonanie szczegółowej dokumentacji stanu zachowania, 2) przeprowadzenie konserwacji o charakterze technicznym w celu zachowania w maksymalnym stopniu wszystkich oryginalnych materiałów: zapraw, elementów dekoracyjnych i przywrócenie im ich pierwotnych właściwości, 3) usunięcie wtórnych materiałów (np. cementowe zaprawy), które wpływają destrukcyjnie na stan zachowania zabytku, 4) wykonanie wszystkich niezbędnych działań budowlanych zabezpieczających obiekt przed wpływem czynników niszczących (np. zabezpieczenie kamienia przed uszkodzeniami typu mechanicznego i zabrudzeniami), 5) wykonanie prac konserwatorskich w zakresie sztukaterii, elementów miedzianych, stalowych, drewnianych oraz szklanych jak również drewnianych podłóg, 6) inne roboty wskazane w dokumentacji technicznej – Programie Prac Konserwatorskich stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ – Program Prac Konserwatorskich oraz decyzja administracyjna stanowiąca załączniki nr 23 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45400000-1, 45453000-7, 45262510-9, 45262512-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
przedłużenie podstawowego okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Modernizacja pomieszczeń dwóch zespołów sanitarnych przeznaczonych dla odwiedzających oraz wymiana parkietu Sali A – Sali Wystaw Czasowych budynku G gmachu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W zakresie części 2 zamówienia przedmiot zamówienia obejmuje modernizację pomieszczenia dwóch zespołów sanitarnych przeznaczonych dla odwiedzających oraz wykonanie renowacji posadzki Sala A – Sali Wystaw Czasowych w budynku G w gmachu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przy Placu Defilad 1. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) konserwacja, reparacja i uzupełnienie tynku gładkiego oraz przemalowanie powierzchni, 2) konserwacja i uzupełnienia sztukaterii, oraz przemalowanie powierzchni, 3) odtworzenie listwy ściennej gipsowej wieńczącej wykończenie glazurą, 4) dezynfekcja powierzchni, odgrzybianie – miejsca zawilgocone, zagrzybione, 5) wyburzenie ścianek działowych, 6) demontaż okładzin ściennych i posadzkowych, 7) wykonanie izolacji posadzek, 8) odtworzenie ścianek działowych wydzielających, 9) wykonanie nowych okładzin ściennych z glazury w formacie 15x15cm wraz z cokołem, 10) wykonanie wykończenia posadzek z terakoty w formacie 10x10cm, 11) nowa lokalizacja instalacji podtynkowej elektrycznej (punkty oświetleniowe dodatkowe wraz z oprawami oświetlenia awaryjnego i gniada wtykowe) – uzyskanie oświetlenia zgodnego z Polską normą, 12) zmiana lokalizacji niektórych opraw pierwotnych w celu lepszego odbioru przestrzeni pomieszczenia – lokalizacja tylko w pomieszczeniach z płaskim sufitem, 13) wymiana parkietu oraz listwy cokołowej, montaż instalacji gniazd wtykowych w nowomontowanej listwie cokołowej (listwa do odtworzenia), 14) montaż florboxów – posadzkowych wpustów instalacji elektrycznych, 15) instalacje elektryczne zasilające florboxy 16) oraz inne roboty wskazane w dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki nr 11-19 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 zamówienia został zawarty w następujących załącznikach do SIWZ: 1) Projekt budowlany modernizacji pomieszczeń dwóch zespołów sanitarnych przeznaczonych dla odwiedzających oraz wymiana parkietu Sali A – Sali Wystaw Czasowych budynku G gmachu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie – załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Projekt budowlany instalacji elektrycznych wnętrz – załącznik nr 12 do SIWZ; 3) Projekt budowlany instalacji sanitarnych – załącznik nr 13 do SIWZ; 4) Projekt wykonawczy modernizacji pomieszczeń dwóch zespołów sanitarnych przeznaczonych dla odwiedzających oraz wymiana parkietu Sali A – Sali Wystaw Czasowych budynku G gmachu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie – załącznik nr 14 do SIWZ, 5) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych wnętrz – załącznik nr 15 do SIWZ; 6) Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych – załącznik nr 16 do SIWZ; 7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych– załącznik nr 17 do SIWZ; 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych wnętrz – załącznik nr 18 do SIWZ; 9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji sanitarnych– załącznik nr 19 do SIWZ; 10) Istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ; 11) Karta gwarancyjna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ; 12) Decyzje administracyjna stanowiąca załączniki nr 24-25 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111100-9, 45410000-4, 45421000-4, 45432114-6, 45432100-5, 45431200-9, 45421152-4, 45442100-8, 45453100-8, 45332200-5, 45332300-6, 45310000-3, 45400000-1, 31524000-5, 31518200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
przedłużenie podstawowego okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI